Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo ei tainnut K meistä puhua, ois muuten varmaan sanonut jotakin muuta.
Se ei voinut mainita meistä ja meidän jutuisa tuolla keikalla jossa on lapsia😄 Huomisella keikalla ehkä sit😅
Manifestoin huomista enkä sitä keikkaa missä itse olen syksyllä. Ei saata nimittäin silloin pokka pitää.
Vierailija kirjoitti:
Levy-yhtiö vaatinut tekemään tiktokin icipistä.
OMG K on niin hauska xD pakko tehdä tiktok kun warner käskee xD
Vierailija kirjoitti:
Tää on oikeesti niin hauska ketju, etten ole ikinä nauranut niin paljon kuin täällä.
Mä en ole ennen viime toukokuuta edes käynyt Vauvalla😉
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaverit, kysykää Jereltä milloin se onlyfans aukeaa niin meidän ei tarvii täällä mouruta sen perään enää. Tai siis sen perää. Eiku pylpyrää.
Ai tätä? 🤩
https://www.instagram.com/reel/CxwluyoopHY/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
😳 Jestas mikä per se...
Nopeasti hyytyi hymy itsellä, kun ensin nauratti hänen Jodelin roastaus ja sitten seuraavaksi mainitsikin vauvapalstan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää on oikeesti niin hauska ketju, etten ole ikinä nauranut niin paljon kuin täällä.
Mä en ole ennen viime toukokuuta edes käynyt Vauvalla😉
Sama, omien lasten ollessa pieniä oli kunnia-asia etten käynyt täällä koskaan 🤣
Vierailija kirjoitti:
Menin kyllä ihan paskanjäykäksi kun vauva mainittiin :D Mutta ehkä ei vielä tarvi polttaa konetta ja muuttaa Meksikoon.
Meksikokin mainittiin alussa, ei sinne kannata pakoon lähteä.
Vierailija kirjoitti:
Nopeasti hyytyi hymy itsellä, kun ensin nauratti hänen Jodelin roastaus ja sitten seuraavaksi mainitsikin vauvapalstan.
Tässä kohtaa meinasin tukehtua omaan kieleeni!
Vierailija kirjoitti:
Icip on kyllä hyvä livebiisi, jengi tosi hyvin mukana!
Totta! Muutenkin yleisö todella hyvin mukana Icip on sisäistetty todella hyvin.. olen kateellinen paikallaolijoille!
Vierailija kirjoitti:
Ei selvästi ole itse lukenut, se luuli et ne 50-vuotitaat kritisoi 😂. Ei siis tiennyt että me 50-vuotiaat fantasioidaan vielä villimmästä Köörijöstä 😂! Voi Jere kulta !
Mä en ole edes huomannut, että joku täällä olisi arvostellut Käärijän välispiikkejä jne.😂 Mulla on nähtävästi valikoivan muistin lisäksi myös valikoivat silmät.🤣Lähinnä huomaan vain kaiken Boitsuun ja Kärtsään liittyvät jutut.
Nyt kun asiasta mainittiin, niin tunnen hiljaisten slovenialaisten läsnäolon
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tähån on nyt tultava yksiselitteinen vastaus. Muu ei käy. Mainittiinko vauva vai ei??😱
Mainittiin. Puhui onneksi mammoista, ei naudoista.
Puhuks se siis tän palstan mammoista, jotka paheksuu välispiikkejä? No sittem se on kyllä vieraillut täällä todella randomisti..
Täällä taistellaan pyllykän ja perseen olemassaolon oikeutuksesta ja kostopitsin pallukkakuviosta 🤣
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä ei ole lähelläkään B Robin :D
Suomalaisista kyllä eniten muistuttaa Bojania 💕 ei kuitenkaan yhtä seksikäs 🔥
Vierailija kirjoitti:
Mitä se sano jodelista? Pääsin linjoille vasta nyt
Vierailija kirjoitti:
Noni noni, K sanoi et sen kaverit käy Vauva-palstalla😂😂
Noh ainahan täälläkin kaikki kyselee kaverin puolesta.🤫
Sama juttu. Taas nauran täällä ääneen, vaikka nukkuakin pitäisi jo, kun aikainen herätys.