Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulkonäöltä Robban hipoo täydellisyyttä. Mutta Bojtsu menee seksikkyydessä ohi niin et suhina käy.
Just tämä. Robin on kyllä kaunis poika, mutta ei siinä minkäänlaista karismaa tai sexyä ole. Pikkupoika Bojanin rinnalla. (vaikka taitaa olla jopa vanhempi)
Täytyy sanoa että olin nuorempana aivan lääpälläni Robiniin (joo, olen vähän nuorempaa vuosikertaa kuin varmaan iso osa palstalaisista), ja äänen lisäksi tietysti se ulkonäkö oli ratkaisevaa tässä. Aivan ihastuttavat nappisilmät sillä edelleen on, ja onhan Robin nyt klassisen komea aika samaan malliin kuin Bojan. Mutta kun näin Robinin pitkästä aikaa UMKssa, niin ei kyllä mikään viisari värähtänyt. Komea poika edelleen, mutta sellaisella naapurinpoikatyylillä, ei yhtä kovalla karismalla kuin B. Kiinnitin huomiota aika viisujen alussa siihen, että B on samasta muotista (suunnilleen) kuin Robin ja vastaavasti klassisen komea, mutta jokin hänen persoonassaan tai karismassaan onkin sitten aivan eri tasoa. Tää on mun mielestä vain korostunut mitä enemmän olen B:hen tutustunut, ja hitto se ero oli näkyvä kun näki B:n tosielämässä lavalla. Aivan jäätävän magneettinen charmi, ei siitä mihinkään pääse.
Minusta pelkkä karisma ei selitä tuota asiaa. On paljon karismaattisia ja magneettisen charmin omaavia esiintyjiä, mutta he ovat erityyppisiä kuin Bojan. Se mikä minusta erottaa esim. Robinin ja Bojanin on se, että Bojanista löytyy sitä kuuluisaa sex appealia. Sitä samaa löytyy myös Käärijästä. Damiano on myös muuten hyvä esimerkki tästä. Toiset yksilöt vaan huokuvat lavalla jotakin poikkeuksellista kuumuutta.
Robiniin lääpällään ollut vastaa: Ehkä nämä termit menee jotenkin päällekkäin? Itse en osaa erotella seksikkyyttä karismasta, mutta selvästi jotkut pitää niitä eri asioina. Joku kirjoitti aiemmin, että Robin ja B muistuttavat toisiaan myös hyvien käytöstapojen ja läpi paistavan hyvän luonteen ansioista, ja ehkä siinä on kanssa oma viehätyksensä ja lisä tähän soppaan. (Ehkä Robin häviää karismallaan B:lle, mutta en mä nyt kieltäytyisi, jos Robbari tulisi ulos mua pyytämään. :D) K on kanssa yksi joka on mun mielestä äärimmäisen puoleensavetävä persoona ja hemmetin kuuma juuri karismansa ansiosta, vaikka ulkonäöllisesti ei normaalisti viehättäisi mua lainkaan. Ja jännästi taas mä en pidä Damianoa ollenkaan komeana tai seksikkäänä, mutta varmasti hänessä jotain viehätystä on, kun niin moni taas pitää. :D (No niin, sitten lopetan turhan löpinän tästä aiheesta. Mutta onhan se jännä, miten eri lailla ihmiset vetoaa toisiin ja toisiin ei ollenkaan.)
K ei ole minunkaan tyyppiä normaalisti lainkaan millään mittakaavalla, mutta joku hänen persoonassaan ja karismassaan on vastustamatonta ja tekee hänestä todella viehättävän. Enkä ole siis edes tavannut häntä koskaan livenä vaan tämä perustuu ihan videoihin, haastatteluihin ja lavaesiintymiseen.
Miten moni on ajatellut lähteä Sloveniaan viimeistään ens vuonna lomalle? Mua kiinnostais mut lähipiiristä ei löydy yhtään B- tai JO-faneja eikä innostus Sloveniaa kohtaa ole kauhean korkealla, varmaan just niin tuntematon kohde monelle. Nyt kun oon ite googletellut niin aivan upealta maalta vaikuttaa ja ihan pakkomielle päästä viimeistään ens kesänä sinne. Matkan kruunais tietenkin JO:n keikka mut ilman sitäkin kelpais. Matkaseura täytyy vaan vielä löytää😅 Onko muita kohtalotovereita? Joku ryhmämatka ens kesänä?
Vierailija kirjoitti:
Valmis Käärijä-muraali, ihan hienohan tosta lopulta tuli.
https://twitter.com/DalysUniverse/status/1707790506141384979?t=QDA-lE__…
https://twitter.com/DanielElkama/status/1707794625124020243?t=gdN9SyQiK…
Niin arvelinkin että tulee silloin kun täällä oltiin ihan paniikissa. Maalaamisessa on sellainen yleinen käsite kuin "ugly stage", eli kun maalaus on jotakuinkin pohjustettu mutta kaikki tasapainotukset ja detaljit puuttuu, niin kaikki näyttää ihan päin honkia. Kokeneet taiteilijat tietävät mitä tekevät ja hoitavat työn loppuun askel askeleelta, kokemattomat säikähtävät ja kauhistuvat kun näkevät sen vaiheen.
Vierailija kirjoitti:
Karhuryhmän panssaroitu ajoneuvo parkkerasi Vantaalaisen kerrostalon rappukäytävän eteen vauhdikkaasti. Aseistautunut ryhmä rynnisti rappukäytävään ylimmän kerroksen kattohuoneistolla asti. Ovessa luki "Pöyhönen". Ovea hakattiin raskaasti. "Täällä on poliisi, AVATKAA". Uninen Käärijä kömpi sängystään avaamaan ovea.
"Poliisista iltaa." "Olemme kuulleet että säilytät täällä luvatta kultturihistoriallisesti mittaamattoman arvokasta esinettä, joka täytyy luovuttaa valtion omaisuudeksi välittömästi. Kansallismuseon amanuenssi odottaa jo Balkanin prinssin kostopitsipaitaa vitriiniin Kaarina Maununtyttären kruunun ja Aleksanteri ensimmäisen porvoon valtiopäivätuolin väliin. Meillä on kotietsintälupa."
" Ei mulla oo mitään.. "
"Jaahas. Mikäs se arvon artistilla on nyrkkiin puristettuna?"
"Tää on vaan mun rakas uniriepu, en saa unta ilman sitä.. sitä ei saa viedä.. EI SAA! "
"Ei kannata syyllistyä kätkentään nyt.. vai muka uniriepu..Luovuttakaa esine välittömästi! "
Jere soittaa itkuisena Sloveniaan..
"Bojan.. I dont have it anymore.. they took it! THEY TOOK IT! how can I sleep now?
"Stop crying baby, Ill send you my dirty underwear in express package as soon as possible.. only 23 days or 550 hours and we see again baby.. in your birthday"
"yes yes"
L💖
Tämä oli niin hyvä 🥰😍
Vierailija kirjoitti:
Miten moni on ajatellut lähteä Sloveniaan viimeistään ens vuonna lomalle? Mua kiinnostais mut lähipiiristä ei löydy yhtään B- tai JO-faneja eikä innostus Sloveniaa kohtaa ole kauhean korkealla, varmaan just niin tuntematon kohde monelle. Nyt kun oon ite googletellut niin aivan upealta maalta vaikuttaa ja ihan pakkomielle päästä viimeistään ens kesänä sinne. Matkan kruunais tietenkin JO:n keikka mut ilman sitäkin kelpais. Matkaseura täytyy vaan vielä löytää😅 Onko muita kohtalotovereita? Joku ryhmämatka ens kesänä?
Haluaisin lähteä, mutta terveys + raha + asun maassa josta paljon huonommat yhteydet sinne, vaikka paljon lähempänä. JO:n ja Siddhartan keikat kiinnostaisivat mutta muutenkin ehdottomasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskooko kukaan muu että K vois vielä päätyä euroviisuihin, vaikka vakuutti että ei tule tapahtumaan. Tällä kertaa se voittais 😌 Ehkä ei lähe, mutta mä niin haluaisin! Käy hakemassa se p-ska mikä sulle kuuluu. Elkääkä viittikö lähteä sille "parempi näin ettei muisteta vain euroviisu Käärijänä" linjalle.
En usko. Mutta koska tässä tarinassa totuus on ollut monesti tarua ihmeellisempää, en hämmästyis vaikka K ja B tekis yhdessä
Biisin ja lähtis sillä viisuihin. Mitä maata ne edustaisi, en tiedä🤪Suovenia?
Suovenia voittaa koko pask+an listalle!
Mihin aikaan keikka alkaa ja oliko muita livejä kuin palstan oma sirpa😉?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://x.com/honeygarfunkel/status/1707797796617670723?s=20
En oo ikinä nähnyt tätä haastatteluu
Siellä se B shippaa jo ihan yhtä kovaa kun mekin alkutaipaleelta lähtien.
Sitten realisti mussa sanoo että kaikki lisähuomio oli JO:lle tuossa kohtaa kotiinpäin. 😇
No, sit on jo ankeuttaja eikä realisti jos tossa näkee jotain bändille huomion hakua. Niin aito reaktio kuin olla ja voi🥰
Vierailija kirjoitti:
Ilmoitin just miehelle tänään, että ens kesänä mennään sit lomalle Sloveniaan. Sopii hänelle enemmän kuin hyvin, kun on itsekin ollut kiinnostunut matkustamaan sinne jo ennen Euroviisuja. Ollaan enemmän luonto/patikointi-ihmisiä, ja näihin aktiviteetteihin Sloveniassa loputtomat mahdollisuudet. Toki joku Jokereiden keikka kruunaa lomaviikon, eli ajoitus suunniteltava sen mukaan. 🤩
Vierailija kirjoitti:
Ai hitto kun luin tuosta tiktok hommasta niin vaikutti ihan siltä kuin B ois suurinpiirtein tullut julistamaan että on menossa naimisiin tytön kanssa :D Ja nyt kun menin sen itse vihdoin katsomaan niin totuus olikin kyllä aika toinen ja jotkut ottaneet näköjään senkin ihan todesta
Tässä ketjussa jaettua informaatiota ei kannata useinkaan ottaa täysin todesta vaan muodostaa oma mielipiteensä ensin perehtymällä aiheeseen. Täällä on useamminkin tulkittu asioita kummallisella tavalla, usein tavalla joka kertoo B:n ja K:n välirikosta vähintään
Vierailija kirjoitti:
Oon ehdottomasti mukana. Aitioon en uskaltanut, vaikka mieli teki, mutta olen valmis seikkailuihin!
Kisuliini perämies 💚
https://twitter.com/JokerOutPics/status/1707804506669388118
Kuuma kapteeni täydellisestä kuvakulmasta 🔥
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://x.com/honeygarfunkel/status/1707797796617670723?s=20
En oo ikinä nähnyt tätä haastatteluu
Siellä se B shippaa jo ihan yhtä kovaa kun mekin alkutaipaleelta lähtien.
Sitten realisti mussa sanoo että kaikki lisähuomio oli JO:lle tuossa kohtaa kotiinpäin. 😇
No, sit on jo ankeuttaja eikä realisti jos tossa näkee jotain bändille huomion hakua. Niin aito reaktio kuin olla ja voi🥰
Siinäkin nätti tyttö haastattelee, but he only has eyes for Käärijä🙈
https://vm.tiktok.com/ZGJvbtv4g/
Kivat paljetit Robinilla lopussa, muistuttaa etäisesti jotain 😄
Nyt Slovenian matkailusivusto kampanjoi jo suomeksi 😂
https://twitter.com/SloveniaInfo/status/1707762183780626699?t=eYlQCVRpw…
Vierailija kirjoitti:
B:n Käärijä hymy
https://twitter.com/honeygarfunkel/status/1707806132360601980?t=vacTt4T…
Ihana. Ja sit vielä tuo Tampere-kuva, jossa hymy edelleen samanlainen.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin kovasti lähteä eikä mullakaan löydy matkaseuraa tällaiseen reissuun lähipiiristä, niin pähkähullu ryhmämatka vähän ehkä kiinnostaisikin, mutta en tiedä, miten saisin rahallisesti elämän niin järjestykseen että tämä onnistuisi. Toivottavasti joku päivä vielä!
Mä ihan oikeasti tarttin tänään viestissäni sanaa casual ja kyllähän te tiedätte miten puhelin halusi tarinaa jatkaa