Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
114361/123801 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin että Cyka on italialainen kun profiilissa taitaa lukea italiaa.. mutta onko hän sittenkin se nätti ukrainalainen tyttö Ylen haastattelussa Tavastian eturivistä :o

Vierailija
114362/123801 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ulkonäöltä Robban hipoo täydellisyyttä. Mutta Bojtsu menee seksikkyydessä ohi niin et suhina käy.

Just tämä. Robin on kyllä kaunis poika, mutta ei siinä minkäänlaista karismaa tai sexyä ole. Pikkupoika Bojanin rinnalla. (vaikka taitaa olla jopa vanhempi)

Täytyy sanoa että olin nuorempana aivan lääpälläni Robiniin (joo, olen vähän nuorempaa vuosikertaa kuin varmaan iso osa palstalaisista), ja äänen lisäksi tietysti se ulkonäkö oli ratkaisevaa tässä. Aivan ihastuttavat nappisilmät sillä edelleen on, ja onhan Robin nyt klassisen komea aika samaan malliin kuin Bojan. Mutta kun näin Robinin pitkästä aikaa UMKssa, niin ei kyllä mikään viisari värähtänyt. Komea poika edelleen, mutta sellaisella naapurinpoikatyylillä, ei yhtä kovalla karismalla kuin B. Kiinnitin huomiota aika viisujen alussa siihen, että B on samasta muotista (suunnilleen) kuin Robin ja vastaavasti klassisen komea, mutta jokin hänen persoonassaan tai karismassaan onkin sitten aivan eri tasoa. Tää on mun mielestä vain korostunut mitä enemmän olen B:hen tutustunut, ja hitto se ero oli näkyvä kun näki B:n tosielämässä lavalla. Aivan jäätävän magneettinen charmi, ei siitä mihinkään pääse.

Mä näen Robinissa ja Bssä samana jotenkin just se klassisen komean ulkonäön, kauniit silmät, hyvät käytöstavat, tapa millä molemmat ottaa muut ympärillä olevat huomioon, hyviä keskustelijoita ja jotenkin molemmista paistaa läpi että ne on oikeasti hyviä tyyppejä. Ovat muuten tosi saman ikäisiä. Mut B:ssä on enemmän sellainen kinky, edgy, s-ksikäs puoli 😉

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
114363/123801 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sirpa on niin yks meistä. Toi eilen laitettu ig stoori Rytmikorjaamo huomenna? kysymysmerkin kera. Tietää että me kaikki odotetaan liveä ja kiusoittelee. Sirpa, kyllä mä sun metkut tiedän.

Vierailija
114364/123801 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noista keskenäisistä roastaamisista vielä (Sori että palaan, mutta olin just sillon nukkumassa ja haluan kuitenkin jakaa ajatukseni.)

Etenkin tuon NT:n jälkeen oon kaiken näkemäni perusteella varma (välimatkasta huolimatta) tässä olevan sellaiset sielunveljet, jotka ovat toistensa kanssa niin hyvin samalla aaltopituudella, että tietävät missä se raja menee mistä vitsailla vittuillen ja mistä ei. Ei sitä tarvitse edes sopia, sen rajan vain tietää alitajuisesti, kun tulee toisen kanssa tutuksi. On varmasti asioita joista eivät läppää toisistaan heittäisi, vittuiluaspektilla tai ilman, sillä tietävät niiden olevan arkoja. Musta ei ole epäilystäkään etteivätkö he tarvittaessa myös puolustaisi toisiaan ja seisoisi toistensa tukena. Oikeastaan luulen, että siellä oltaisiin ensimmäisten joukossa. Siksi on mahdoton kuvitella että tuota läppää heitettäis vähän kuin heikoilla jäillä kävellen - että ei tiedetä varmuudella kestääkö kaveri tän roastin vai ei. Kyllä niillä ihan varmasti on myös tarve suojella toisiaan ja sitä rajaa ei ylitetä vahingossakaan.

Toisen suojelusta päästään taannoiseen keskinäiseen somehiljasuuteen. Koska ns. hommat jatkuu ennallaan tauon jälkeen, on varmaan aiheellista olettaa seuraavaa: K tiesi ettei B voi hyvin, ja tilanne lyötiin jäihin jotta B saisi rauhaa. Voisin veikata että aloite tähän on saattanut tulla jopa K:n puolelta? Sen sijaan se keskinäinen 2h 48min vähintään tuplaantui. K on itse saanut kymmentuntisia puheluita ollessaan aallonpohjalla ja kertonut arvostavansa sitä yhä äärettömästi - ja varmasti haluaa jakaa sitä samaa tukea myös itse eteenpäin. Minusta K ja B väleissä oli myös tapahtunut jonkinlaista kehitystä - sellaista syvempää ystävyyttä, että muustakin on puhuttu kuin miltä sää Sloveniassa näyttää.

Samaa mieltä ja tuli kyllä vaikutelma, että ovat tutustuneet kesän aikana paremmin. En muista aikaisemmin mitään roastausta ainakaan B:ltä K:n suuntaan kuulleeni ja olin Tavastian livekeikkaa netistä seuratessani ensin todella hämmentynyt oliko hän tosissaan vai ei, kun alkoi K:n suuntaan huudella CCC:n alussa. K:n tullessa lavalle roastaus oli tietysi ilmiselvä vitsi. :)

Joo B heitti alkuun siihen tyyliin, että K on ylpistynyt ja "K tekee nykyään vaan niitä privakeikkoja, ei sillä ole aikaa tänne tulla jne"

Jos Bojan on eksynyt tänne jossain vaiheessa kesää, kun kommentit oli kuin suoraan tän ketjun ankeuttajien kynästä 😆.

Kyllä. Kävi roustaamassa ja jutteli samalla K kanssa :D

Vierailija
114365/123801 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noista keskenäisistä roastaamisista vielä (Sori että palaan, mutta olin just sillon nukkumassa ja haluan kuitenkin jakaa ajatukseni.)

Etenkin tuon NT:n jälkeen oon kaiken näkemäni perusteella varma (välimatkasta huolimatta) tässä olevan sellaiset sielunveljet, jotka ovat toistensa kanssa niin hyvin samalla aaltopituudella, että tietävät missä se raja menee mistä vitsailla vittuillen ja mistä ei. Ei sitä tarvitse edes sopia, sen rajan vain tietää alitajuisesti, kun tulee toisen kanssa tutuksi. On varmasti asioita joista eivät läppää toisistaan heittäisi, vittuiluaspektilla tai ilman, sillä tietävät niiden olevan arkoja. Musta ei ole epäilystäkään etteivätkö he tarvittaessa myös puolustaisi toisiaan ja seisoisi toistensa tukena. Oikeastaan luulen, että siellä oltaisiin ensimmäisten joukossa. Siksi on mahdoton kuvitella että tuota läppää heitettäis vähän kuin heikoilla jäillä kävellen - että ei tiedetä varmuudella kestääkö kaveri tän roastin vai ei. Kyllä niillä ihan varmasti on myös tarve suojella toisiaan ja sitä rajaa ei ylitetä vahingossakaan.

Toisen suojelusta päästään taannoiseen keskinäiseen somehiljasuuteen. Koska ns. hommat jatkuu ennallaan tauon jälkeen, on varmaan aiheellista olettaa seuraavaa: K tiesi ettei B voi hyvin, ja tilanne lyötiin jäihin jotta B saisi rauhaa. Voisin veikata että aloite tähän on saattanut tulla jopa K:n puolelta? Sen sijaan se keskinäinen 2h 48min vähintään tuplaantui. K on itse saanut kymmentuntisia puheluita ollessaan aallonpohjalla ja kertonut arvostavansa sitä yhä äärettömästi - ja varmasti haluaa jakaa sitä samaa tukea myös itse eteenpäin. Minusta K ja B väleissä oli myös tapahtunut jonkinlaista kehitystä - sellaista syvempää ystävyyttä, että muustakin on puhuttu kuin miltä sää Sloveniassa näyttää.

En tunne K/J, mutta hän vaikuttaa olevan todella LOJAALI ystävä. Auttaa, tukee ja on lähellä tarvittaessa. Myöskin reilu. Ihmettelin sitä täällä, kun NTourin yhteydessä puhuttiin keikkakustannuksista, että K ei lähde JO mukaan koska raha. Nauratti suorastaan.

Kun Kiro (yksi CCC: tekijöistä) oli Wiwibloggsin haastateltavana ja siltä kysyttiin miten se kuvailisi Käärijää/Jereä ihmisenä, Kiron eka vastaus oli että "loyal". Silloin ihmetytti tuo vastaus kun juuri olin K:ta ruvennut seuraamaan ja oletin että vastaus ois ollut tyyliin "crazy" tai "funny", mutta onhan se tullut selväksi kesän aikana kun sen crew:ta ja ystäväpiiriä näkee että uskollinen se on.

Ne kaks muuta sanaa joilla Kiro kuvaili Jereä tais muuten olla "confident" ja "adorable" jos oikein muistan, totta nekin. Ei ollut kreisi eikä party. xD

K:ssa on joku maaginen juttu, koska ihmiset,(Euroviisujen myötä ympäri maailmaa) sanoo K:n olevan jotenkin ihan uskomaton tyyppi, kun ne on se kanssa jutelleet. Jotenkin ihmiset aina ällistyy siitä, miten mukava, empaattinen ja hauska tyyppi se on. Moni kuvannut häntä "yhdeksi mukavimmista ihmisistä, joita on koskaan tavannut". Hän kohtaa ihmiset jotenkin niin kauniisti, että tekee aina lähtemättömän vaikutuksen. Olis kiva päästä juttelemaan joskus siis ihan oikean Jeren kanssa ja kokea tämä valloittava persoona :)

Amsterdamin aasi komppaa näitä aivan täysillä, vaikka jutteli K:n kanssa alle 10 minuuttia. Aivan älyttömän mukava tyyppi. Symppis ja jotenkin niin aidon oloinen. Kyllä, aidon, vaikka tämä onkin ehkä tosi huono sananvalinta tällä palstalla.

Mulle jäi kanssa fiilis, että J on tosi aito ja sydämellinen. Kiva kun puhelin yrittää nykyään korjata aina ton aito sanan alkukirjaimen isoksi.

Mulla sama 😂 ja englanniksi en voi enää kirjoittaa mitään, kun here=Jere

Ja siis mun elämänkumppanin kanssa puhutaan englantia, joka on meidän ainoa yhteinen kieli. Olen whatsapannut hänelle tässä viime viikkoina esim. Come Jere, I need help ja I am Jere. Miesparka. Ja ICIP on huutanut kotona ja autossa julkaisupäivästä saakka koko ajan. Ja helmikuusta siihen asti Cha Cha Cha.

Mut nyt on kyllä todistettu että se tosiaan rakastaa mua 😅

Vierailija
114366/123801 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käärijä has a type.

https://twitter.com/kiuruthings/status/1707777003435278706?t=REW8IPO2Vs…

Here we go, nyt saatiin Robin mukaan tähän ihan todella, en tarkoita meidän keskusteluun mut kaikki somekanavat. No ehkä tää lisää Robinin kv-suosiota et ihan hyvä vaan. Tulisko sit seuraavaks K:n ja Robinin yhteisbiisi?

Vierailija
114367/123801 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://x.com/honeygarfunkel/status/1707797796617670723?s=20

En oo ikinä nähnyt tätä haastatteluu

Vierailija
114368/123801 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tunne K/J, mutta hän vaikuttaa olevan todella LOJAALI ystävä. Auttaa, tukee ja on lähellä tarvittaessa. Myöskin reilu. Ihmettelin sitä täällä, kun NTourin yhteydessä puhuttiin keikkakustannuksista, että K ei lähde JO mukaan koska raha. Nauratti suorastaan.

Kun Kiro (yksi CCC: tekijöistä) oli Wiwibloggsin haastateltavana ja siltä kysyttiin miten se kuvailisi Käärijää/Jereä ihmisenä, Kiron eka vastaus oli että "loyal". Silloin ihmetytti tuo vastaus kun juuri olin K:ta ruvennut seuraamaan ja oletin että vastaus ois ollut tyyliin "crazy" tai "funny", mutta onhan se tullut selväksi kesän aikana kun sen crew:ta ja ystäväpiiriä näkee että uskollinen se on.

Ne kaks muuta sanaa joilla Kiro kuvaili Jereä tais muuten olla "confident" ja "adorable" jos oikein muistan, totta nekin. Ei ollut kreisi eikä party. xD

K:ssa on joku maaginen juttu, koska ihmiset,(Euroviisujen myötä ympäri maailmaa) sanoo K:n olevan jotenkin ihan uskomaton tyyppi, kun ne on se kanssa jutelleet. Jotenkin ihmiset aina ällistyy siitä, miten mukava, empaattinen ja hauska tyyppi se on. Moni kuvannut häntä "yhdeksi mukavimmista ihmisistä, joita on koskaan tavannut". Hän kohtaa ihmiset jotenkin niin kauniisti, että tekee aina lähtemättömän vaikutuksen. Olis kiva päästä juttelemaan joskus siis ihan oikean Jeren kanssa ja kokea tämä valloittava persoona :)

On! Ja kun miettii miten sekasin se sai Euroviisuväen. PerusPasi Vantaalta ja menee pistämään Liverpooliin bileet pystyyn. Ihan uskomatonta. Vähällä kokemuksella ja väsyneenä esiintyy miljoonille katsojille. On se vaan kova ja tässä ei läheskään vielä kaikki <3 

Jep, ei se ollut vaan se biisi vaan ihan mahtava persoona, joka valloitti kaikkien sydämen. Ja on jatkanut samalla linjalla sen jälkeenkin💚

Vierailija
114369/123801 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä on ehkä myös vähän ensivaikutelman murtumisen efektiä, koska K voi näyttää vähän "pelottavalta" ensinäkemältä. Intensiiviset silmät ja oudot hiukset, sit jos on kuullut että se on joku räppäri niin olettaa helposti että se olisi jotenkin ylimielinen tai töykeä... sitten kun se paljastuukin ensi keskustelusta tuommoiseksi höppänäksi niin siitä kontrastista hurmaantuu varmaan moni.

Vierailija
114370/123801 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
114371/123801 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulin että Cyka on italialainen kun profiilissa taitaa lukea italiaa.. mutta onko hän sittenkin se nätti ukrainalainen tyttö Ylen haastattelussa Tavastian eturivistä :o

Se italiankielinen profiilikirjoitus on Måneskinin biisistä. Eli voi olla muunkinmaalainen viisufani.

Vierailija
114372/123801 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä helkkaria, no en minäkään.

Vierailija
114373/123801 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siellä se B shippaa jo ihan yhtä kovaa kun mekin alkutaipaleelta lähtien.

Vierailija
114374/123801 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka en ole ollenkaan niitä joiden mielestä K tekee kaiken väärin (päinvastoin, on oikein ihana), niin tässä pyykkiasiassa meni minustakin nyt alta riman. Tuo ei ole sama asia kuin kaikki muu roustaus, siinä mielessä että menee aika henkilökohtaiselle alueelle. Ihan samoin kuin ulkonäkö, siihenkään liittyvästä vitsailusta ei monikaan pidä. Se mille tuoksut sinulle tärkeän ihmisen mielestä on hyvinkin herkkä asia. Käsi sydämelle nyt, kuinka monesta ei tuntuisi pahalta ainakin siinä tilanteessa jos ihastuksesi julkisesti sanoisi vaatteidesi haisevan paskalta ja vielä perään että hyi. Enkä tietenkään tiedä onko Bojan ihastunut, mutta jos sellaisia tunteita olisi niin ei olisi mikään ihme jos hänestäkin tuntuisi pahalta.

Vierailija
114375/123801 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tampereen paitako siinä on päällä 😊

Vierailija
114376/123801 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeisen kerran, jos B olisi loukkasntunut tosta pyykkivideosta, se ei olisi itse jakanut sitä välittömästi. J tuntee hänet varmasti paremmin, kuin yksikään täällä.

Vierailija
114377/123801 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä ihmeestä näitä pätkiä aina vaan ilmaantuu? En ollut minäkään tätä nähnyt 😲

Vierailija
114378/123801 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten realisti mussa sanoo että kaikki lisähuomio oli JO:lle tuossa kohtaa kotiinpäin. 😇

Vierailija
114379/123801 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ulkonäöltä Robban hipoo täydellisyyttä. Mutta Bojtsu menee seksikkyydessä ohi niin et suhina käy.

Just tämä. Robin on kyllä kaunis poika, mutta ei siinä minkäänlaista karismaa tai sexyä ole. Pikkupoika Bojanin rinnalla. (vaikka taitaa olla jopa vanhempi)

Täytyy sanoa että olin nuorempana aivan lääpälläni Robiniin (joo, olen vähän nuorempaa vuosikertaa kuin varmaan iso osa palstalaisista), ja äänen lisäksi tietysti se ulkonäkö oli ratkaisevaa tässä. Aivan ihastuttavat nappisilmät sillä edelleen on, ja onhan Robin nyt klassisen komea aika samaan malliin kuin Bojan. Mutta kun näin Robinin pitkästä aikaa UMKssa, niin ei kyllä mikään viisari värähtänyt. Komea poika edelleen, mutta sellaisella naapurinpoikatyylillä, ei yhtä kovalla karismalla kuin B. Kiinnitin huomiota aika viisujen alussa siihen, että B on samasta muotista (suunnilleen) kuin Robin ja vastaavasti klassisen komea, mutta jokin hänen persoonassaan tai karismassaan onkin sitten aivan eri tasoa. Tää on mun mielestä vain korostunut mitä enemmän olen B:hen tutustunut, ja hitto se ero oli näkyvä kun näki B:n tosielämässä lavalla. Aivan jäätävän magneettinen charmi, ei siitä mihinkään pääse.

Minusta pelkkä karisma ei selitä tuota asiaa. On paljon karismaattisia ja magneettisen charmin omaavia esiintyjiä, mutta he ovat erityyppisiä kuin Bojan. Se mikä minusta erottaa esim. Robinin ja Bojanin on se, että Bojanista löytyy sitä kuuluisaa sex appealia. Sitä samaa löytyy myös Käärijästä. Damiano on myös muuten hyvä esimerkki tästä. Toiset yksilöt vaan huokuvat lavalla jotakin poikkeuksellista kuumuutta.

Vierailija
114380/123801 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minäkään, aivan ihana! Ja rakastan tota Bojanin loppunaurua, tota ilmettä. Voi muru!

Ketju on lukittu.