Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tajuatteko te B on raukkapieni ajattelijat, että se Kn ja Bn uusin Justin Bieber video oli tehty just teitä varten?
Mikä uusi Justin Bieber video. Siitä en tykännyt, tämä nyt nähty on oikein kiva. Kummallisia tulkintoja teillä.
Se live yourself oli tehty selkeästi niille ihmisille, jotka kitisee siitä, kuinka K on aivan kamala ja B itkee hänen takiaan tyyliin ihan murtuneena ja on raukka.
Jep, ja myös varmaan niitä kommentoijia kohtaan esim. Suihku tiktokissa.
Vierailija kirjoitti:
Tietääköhön Robin B:nin tai muut hänen umk kaverinsa tai muut kaverit
Tuskin tietää UMKlaiset Bojania henkilökohtaisesti. Paitsi ehkä mahdollisesti Portion Boys ja se Benkku.
Oho, Robinhan onkin symppis, hassuttelee siellä menemään Turun murre paukkuen.
Housuistaan hyppäävä Ville listalle.
Allu ja Jaakko IG:sisä postanneet.. taitaa keikkabussi jo olla Seinäjoella 💪
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin tietää UMKlaiset Bojania henkilökohtaisesti. Paitsi ehkä mahdollisesti Portion Boys ja se Benkku.
Joo ei välttis henk koht mutta seuraahan ne kaikki Kärtsää instassa. Ei siellä ole Boitsulta voinut välttyä
Vierailija kirjoitti:
Varmaan vähintään Kärpyn instapäivityksistä tullut Bojan tutuksi 😅
Mitä se Bojan on tehny kun näyttänyt niin erilaiselta? Sädehtii. Jotain kuntokuuria oltava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://twitter.com/kevatuhri/status/1707773784332087597?t=7ejEbghN7Pfk…
Tää on parastaMielestäni Robin on paremman näköinen 🙈
Tavallaan joo, mutta kuumuutta Robinissa ei ole kyllä nimeksikään.
Totta. Robin on klassisemmin komeampi, mut kuumuutta ei todella ollenkaan kuin ehkä harvoissa kuvissa.
Vierailija kirjoitti:
No kehtaako tässä nyt tunnustaa että olen tässä kevään mittaan alkanut seuraamaan Robinin touhuja IG:ssä ym ja se on symppis ja keikatkin vaikuttaa kivoilta, voisin mennä🙈
Allu jo postannu keikkabussista eli matkalla ollaan. Onneks niillä näyttää olevan kunnon bussi että voivat nukkuakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ville Vedenpään uusin tiktok, Robin on Bojan, kyllä kyllä. 😂
Toi Vedenpää on kyllä ite niin lääpällään Boitsuun
Voi se olla kärsäänkin. Se oli tommonen housustaan hyppäävå jo ennen ku B tuli kuvaan.
Voisi siis hyvin olla tämän palstan nautoja.😂
Vierailija kirjoitti:
Voi noita. Jos K on kuullut ton Bojci lempinimen niin kuka sen on opettanut kirjoittamaan sen? Ei varmasti ole itse hoksannut miten se kirjoitetaan jos on vain kuullut. Tai sit se lukee fan ficcejä
Siellä se Kärde raapustaa paperille kuin ihastunut pikkutyttö Bojci. Jere Titanic. Mr&Mr Bojci Titanic. Bojci Pöyhönen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kehtaako tässä nyt tunnustaa että olen tässä kevään mittaan alkanut seuraamaan Robinin touhuja IG:ssä ym ja se on symppis ja keikatkin vaikuttaa kivoilta, voisin mennä🙈
Mä olen Benjaminin takia horny jailissa jo toista päivää, että on tässä tosiaan tullut muutkin UMKlaiset tutuiksi kesän mittaan.
Vierailija kirjoitti:
Bojan Bojan Boika
Isän Bojan ja Pyhän Hengen nimeen
Vierailija kirjoitti:
Mitä se Bojan on tehny kun näyttänyt niin erilaiselta? Sädehtii. Jotain kuntokuuria oltava.
Pääs viettää puol viikkoa Kärpän kanssa, sädehtisin minäkin.
Ja onhan se toki salilla käynyt.
Ulkonäöltä Robban hipoo täydellisyyttä. Mutta Bojtsu menee seksikkyydessä ohi niin et suhina käy.
Missä toi ollut et K käyttää Bojcia?