Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
113941/123801 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä pystyn tägään B:n.

Mä en vaikka seuraan ja mun profiili on julkinen. Seuraako se sua? Onkohan tää joku bugi.

Melko varma bugi, 6 min sitten viimeksi tägätty.

Mulla näkyy näitä tuoreita tägäyksiä vain kaksi, seuraavat on useiden tuntien takaa.

Joo saman huomasin. On laittanut varmaan ettei kukaan voi enää tägätä mut bugittaa ja jotku menee vielä läpi.

Vierailija
113942/123801 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuli mieleen voikohan K tägätä B:ta enään vai tuleeko sillekin sama juttu

Stooreihin voi edelleen tägätä ihan normaalisti.

Ja julkaisuihin myös.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
113943/123801 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä olisi aika rauhoittua sen Bn Instagramin suhteen ja vaan hyväksyä, että siellä on varmaan aika hitokseen ilmoituksia, ja halunnut eroon niistä. Todennäköisesti haluamiensa ihmisten tägäykset näkyvät yhä ja tämä ei liity Khon millään muotoa.

Vierailija
113944/123801 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräillä vaan taitaa olla tägäyskiintiö täynnä😂 pitäiskö vähän hillitä välillä?

Vierailija
113945/123801 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Vain *käyttäjä* itse voi nähdä kaikki seuraajat" on Bojanilla käytössä myös.

Ei ole uusi juttu.

Vierailija
113946/123801 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuli mieleen voikohan K tägätä B:ta enään vai tuleeko sillekin sama juttu

Stooreihin voi edelleen tägätä ihan normaalisti.

Ei voi? Laita kokonaan se @bojan_blääblää siihen niin tulee se ilmoitus.

Vierailija
113947/123801 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisko joku tiivistää tän päivän uutiset, ku en ehtiny töiden takia tänne tänään ollenkaan. Ei tarvi mitään höpöhöpöjuttuja ja fantasioitanne referoida, mutta jos on jotain muuta poikiin, keikkoihin ym. kerrottavaa, oisin kiitollinen!

Edelleen B 💚 K ja K 💚 B!

Kuumia kuvia https://www.tumblr.com/hunters-angel/729794996597899264/x?source=share

Kivoja kuvia https://www.tumblr.com/izpira-se-zlato/729791309026607104/x-sooo-youre-…

Härtsä ja Kärtsä https://www.tumblr.com/eikohanjatketa/729783539558694912/paidatonkiehuj…

Lulixan taidetta https://www.tumblr.com/luluxa/729746548726087680/mesh?source=share

Ja Kärtsällä keikka illalla Seinäjoella!

Vierailija
113948/123801 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakko ton B:n tägäysjutun jotenkin on liittyä johonkin. On profiilikuvakin muutettu.

Twitterissä tuumivat et bye bye viisu Bojan ton kuvan vaihdon myötä.

Vierailija
113949/123801 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakko ton B:n tägäysjutun jotenkin on liittyä johonkin. On profiilikuvakin muutettu.

Herranjestas nyt.

Vierailija
113950/123801 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

no eikö jo vedetty johtopäätökset et eiliseen K:n stooriin, avioero tulilla, estänyt varmasti Kärtsän ja kohta kaikki muutkin suomalaiset, mustavalkoinen kuvakin tunnelmia kuvaamaan, eivät enää koskaan tule tapaamaan, JO ens vuoden keikkasuunnitelmat Suomessa on peruttu, eivätkä itse asiassa tule edes Ruotsiin tai Norjaan, koska ovat liian lähellä Suomen rajaa.

Vierailija
113951/123801 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Vain *käyttäjä* itse voi nähdä kaikki seuraajat" on Bojanilla käytössä myös.

Noh tuohan on kaikilla, joilla vähänkin enemmän seuraajia, myös K:lla😂

Vierailija
113952/123801 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sitä tiedä missä menee se raja et ei enää kaverin roustailut mee huumorilla läpi. Jatkuvaa pientä julkista vähättelyä ja nolaamistahan tossa harrastettu mut aika yksipuolisesti mielestäni. Onko sitten miten hauskoja lopulta jatkuvat fuck you ja turpa kiinni ja haista paska.

Vois vähän hillitä juttujaan ja miettiä ennenkuin avaa suunsa, vaikka edes joskus, 3-kymppinen mies.

"Finish your Finnish speech."

"Fuck ing Käärijä."

Veden syljeskely päälle x2

Avoin lempeä v ittuilu livessä Kn tavasta puhua tietyistä asioista. Eiköhän tää ole ihan molemminpuolista ja kerro enemmänkin siitä, kuinka läheisiä ovat.

Tuommonen päälleliimattu karkeus ei ole Bojanin normaali tapa kommunikoida, mutta pakko jotain yrittää. Muuten epäsuhta Käärijän "huumoriin" olisi kestämätön. Ei oikein iske tämä.

Vierailija
113953/123801 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sitä tiedä missä menee se raja et ei enää kaverin roustailut mee huumorilla läpi. Jatkuvaa pientä julkista vähättelyä ja nolaamistahan tossa harrastettu mut aika yksipuolisesti mielestäni. Onko sitten miten hauskoja lopulta jatkuvat fuck you ja turpa kiinni ja haista paska.

Vois vähän hillitä juttujaan ja miettiä ennenkuin avaa suunsa, vaikka edes joskus, 3-kymppinen mies.

"Fuck ing Käärijä."

Avoin lempeä v ittuilu livessä Kn tavasta puhua tietyistä asioista. Eiköhän tää ole ihan molemminpuolista ja kerro enemmänkin siitä, kuinka läheisiä ovat.

Tuommonen päälleliimattu karkeus ei ole Bojanin normaali tapa kommunikoida, mutta pakko jotain yrittää. Muuten epäsuhta Käärijän "huumoriin" olisi kestämätön. Ei oikein iske tämä.

Sähän et itseasiassa tiedä, mikä on hänen tapansa kommunikoida hänelle läheisten ihmisten kanssa.

Vierailija
113954/123801 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mut tuli et ' ei anna kenenkään mainita häntä' Bojanin ig.

Mitä vttua nää alapeukutukset on ??? En tajua, ihan faktaa tässä nyt laitoin.

Vierailija
113955/123801 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä nyt ei kaikki yrittäisi mainita sitä Btä siellä igssä, jos niitä ilmoituksia on muutenkin sillä paljon ja yrittää mahdollisesti päästä niistä eroon.

EI se yrittäminen häiritse sitä mitenkään. Kun sen käyttäjätunnusta klikkaa, sen joko pystyy valitsemaan tai sitten ei. Sillä se selviää, eikä stooria tai päivitystä siis tarvitse lähettää.

Vierailija
113956/123801 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajusin just, että viime aikojen tapahtumien ansiosta mua ei koskaan enää huolestuta että heidän väleissä olis mitään vikaa. Näytti tilanne ulos päin miltä hyvänsä, niin heillä on kaikki hyvin. <3

Vierailija
113957/123801 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jestas, rauhoittukaa nyt sen Instagramin suhteen. Hyvää iltaa instagram. 💚

Vierailija
113958/123801 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

no eikö jo vedetty johtopäätökset et eiliseen K:n stooriin, avioero tulilla, estänyt varmasti Kärtsän ja kohta kaikki muutkin suomalaiset, mustavalkoinen kuvakin tunnelmia kuvaamaan, eivät enää koskaan tule tapaamaan, JO ens vuoden keikkasuunnitelmat Suomessa on peruttu, eivätkä itse asiassa tule edes Ruotsiin tai Norjaan, koska ovat liian lähellä Suomen rajaa.

Tämähän se ois 🥲

Vierailija
113959/123801 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Fuck ing Käärijä."

Mun mielestä se sopi hälle hyvin, ja mä luulen et hän koki sen vapauttavaksi. Ja Kärtsän ehkä ensimmäiseksi ihmiseksi, jonka kanssa voi julkisesti tollaista juttua heittää. 

Vierailija
113960/123801 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että Kn ja Bn puhekieleen on ilmestynyt kesän myötä tää roastaus ja v ittuilu tekee mut vaan onnelliseksi ja kertoo siitä, että ne on oikeasti olleet paljon tekemisissä. Molemmilla mukava ja luottavainen olo toistensa kanssa, molemmat jotenkin rennon ja avoimen oloisia keskenään. Mutta tokihan jotkut vääntää tämän päälaelleen.

V i ttuilu on paras love language 💚

Ketju on lukittu.