Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
113901/123801 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis eikö voi enää tägätä? Mä oikeesti ajattelin että teen kaksikosta kuva collabin ja laitan taustalle R A K A S ja postaan sen stooriin. Ja tää ei ole vitsi.

Stooreihin voi tägätä edelleen, mutta tämä on varmaan vitsi.

Ei ole vitsi.

Vierailija
113902/123801 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis eikö voi enää tägätä? Mä oikeesti ajattelin että teen kaksikosta kuva collabin ja laitan taustalle R A K A S ja postaan sen stooriin. Ja tää ei ole vitsi.

Mun tytär pystyy edelleen tägäämään, mutta minä en, onko pistänyt meidät naudat pannaan😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
113903/123801 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä tiedä missä menee se raja et ei enää kaverin roustailut mee huumorilla läpi. Jatkuvaa pientä julkista vähättelyä ja nolaamistahan tossa harrastettu mut aika yksipuolisesti mielestäni. Onko sitten miten hauskoja lopulta jatkuvat fuck you ja turpa kiinni ja haista paska.

Vois vähän hillitä juttujaan ja miettiä ennenkuin avaa suunsa, vaikka edes joskus, 3-kymppinen mies.

Vierailija
113904/123801 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun tytär pystyy edelleen tägäämään, mutta minä en, onko pistänyt meidät naudat pannaan😂

Täh

Vierailija
113905/123801 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nahkurin orsille on naudat pantu.

T. Aidon serkku

Vierailija
113906/123801 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sitä tiedä missä menee se raja et ei enää kaverin roustailut mee huumorilla läpi. Jatkuvaa pientä julkista vähättelyä ja nolaamistahan tossa harrastettu mut aika yksipuolisesti mielestäni. Onko sitten miten hauskoja lopulta jatkuvat fuck you ja turpa kiinni ja haista paska.

Vois vähän hillitä juttujaan ja miettiä ennenkuin avaa suunsa, vaikka edes joskus, 3-kymppinen mies.

Reissussa B kyllä oli se, joka aloitti tämän roastaamisen ja Kn f uck you Bojan oli itseasiassa vain vastaus siihen. Ei herranjestas eikö ihmiset oikeasti näe tätä tilannetta oikein?

Vierailija
113907/123801 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, eiköhän niillä oo välit poikki taas vaihteeksi.

Vierailija
113908/123801 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pystyn tägään B:n.

Vierailija
113909/123801 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seuraatko?

Vierailija
113910/123801 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, eiköhän niillä oo välit poikki taas vaihteeksi.

paatti on aloittanut syöksyn kohti pohjaa. Tähän mennessä aina on noustu, viime viikolla ihan hyökyaaltojen mukana, mutta saas nähdä, saas nähdä. 

Vierailija
113911/123801 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On tolla Benkulla vähän p aska tuuri, kun kuukausi sitten sen esiintymisvaatteet oli pöllitty ja eilen uudelleen. Mikä ihmisiä vaivaa?

Pahanilkisiä ja sekoboltseja, mut niille se on hupia ja hauskaa. Onhan se nähtävissä täälläkin miksei sitten palstan ulkopuolellakin.

T. Aidon serkku

Vierailija
113912/123801 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Finish your Finnish speech."

"Fuck ing Käärijä."

Veden syljeskely päälle x2

Avoin lempeä v ittuilu livessä Kn tavasta puhua tietyistä asioista. Eiköhän tää ole ihan molemminpuolista ja kerro enemmänkin siitä, kuinka läheisiä ovat.

Vierailija
113913/123801 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mua saa kuvata salaa keikkapaikoilla. En aio työllistää poliisia tuollaisella.

Ongelmahan ei ollut pelkkä kuvaaminen.

Mikä oli ongelma?

Kuvatun pilkkaaminen ilmeisesti.

Miten kuvatulle on tullut toteen näytetyksi, että häntä tai materiaalia on pilkattu tai naureskeltu?

Niissä kuvakaappauksissa eliittiryhmästä? Villi veikkaus, ei tietoa.

Miten ne on saavuttaneet kuvan kohteen? Tätähän tässä arvuutellaan.

Vierailija
113914/123801 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Fani viestinyt K, että maksaa 10000 jos K tuo keikalle kostopitsipaidan. K vastannut, että ei lähe! 😂

Bojan olisi varmasti myynyt sen tuolla hinnalla 😅

Ja Kärtsä ostanut 😂

Vierailija
113915/123801 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mennyt kuin viikko ja eka erohakemus tulilla.

Vierailija
113916/123801 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Finish your Finnish speech."

"Fuck ing Käärijä."

Veden syljeskely päälle x2

Avoin lempeä v ittuilu livessä Kn tavasta puhua tietyistä asioista. Eiköhän tää ole ihan molemminpuolista ja kerro enemmänkin siitä, kuinka läheisiä ovat.

TÄMÄ. Plus kunnon roastit, ennen kuin K edes saapuu lavalle.

Vierailija
113917/123801 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä pystyn tägään B:n.

Mä en vaikka seuraan ja mun profiili on julkinen. Seuraako se sua? Onkohan tää joku bugi.

Vierailija
113918/123801 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
113919/123801 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En olisi ikinä uskonut sanovani tätä, mutta mulla on ikävä jopa Janin kengän kommentteja. Janin kenkä tule takaisin.

Me lähdettiin Titanicin oven kanssa poikien reissulle. Juodaan punast marlii, mutta luvataan ettei me läträtä stoliksella. Tullaan takaisin, kun Marli ja vaimojen massit on loppu.

T: Janin kenkä

Minä aion läträtä tällä reissulla oikeen kunnolla. Opetan Töppösellekin, miten jallua lantrataan stoliksella. Nyt lähtee näiltä pojilta jano!!!

Vierailija
113920/123801 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

LadySLO:) kirjoitti:

https://www.instagram.com/stories/joker_out_official/320249117937896614…

Shouldn't it say 5am?

Yes it definitely should, we were just talking about this.

Ketju on lukittu.