Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mua saa kuvata salaa keikkapaikoilla. En aio työllistää poliisia tuollaisella.
Ongelmahan ei ollut pelkkä kuvaaminen.
Mikä oli ongelma?
Kuvatun pilkkaaminen ilmeisesti.
Miten kuvatulle on tullut toteen näytetyksi, että häntä tai materiaalia on pilkattu tai naureskeltu?
Yksityiskohdat taitavat kuulua poliisille.
-S.K
Voi kökkö, viestini jäi sensuurin hampaisiin! Laitoin kuvan Aijaan kautta, mutta onko se nykyään palstan sääntöjen vastaista? Väittää, että viesti julkaistaan hyväksynnän jälkeen, mutta arvelen että lupailee vaan.
Imatran Koski
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää palsta on kyllä ihan mahtavaa viihdettä. Yhdet keskustelee pyykkäämisestä, toiset rasismista, kolmannet analysoi erilaisia housuja, ja välissä käydään pudottelemassa linkkejä kivoihin kuviin ja videoihin tai jutellaan Slovenian-matkailusta.
Ei muuta kun jatketaan :D
Normi kuvio tässä ketjussa. Huomaa, että eilinen Käärijän pesu päivitys on jo koluttu loppuun ja nyt porukka yrittää repiä keskustelun aihetta mistä tahansa. No kohta saadaan keskustella taas keikoista ja toivottavasti kostopitsin kohtalo selviää myös. Mä en kestä, jos se päätyy Häärijälle.
leilakin avaa perjantaikossun niin pääsee kertomaan meille paikan päältä mitä backstagella tapahtuu..
Ei kossuu kokiksella!
Vaan glögii stoliksella!
Nii alkaa kolisemaa!L💖
Eikö teistä muka ole outoa että Leila ja viisugay ovat täällä todella usein samaan aikaan?
Ei kovinkaan outoa kun minäkin olen täällä usein samaan aikaan. Tuntuu myös siltä että usein sinä ja minä ollaan täällä yhtäaikaa.
t. nimimerkitön
SEISKA uutisoi B:n alusvaatteista! :D
https://www.seiska.fi/kotimaa/tah-kaarija-pesi-bojanin-alusvaatteita-ha…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mua saa kuvata salaa keikkapaikoilla. En aio työllistää poliisia tuollaisella.
Mikä oli ongelma?
Miten kuvatulle on tullut toteen näytetyksi, että häntä tai materiaalia on pilkattu tai naureskeltu?
-S.K
Olisihan se kiva tietää mitä kautta mahdollinen yhteydenotto tulee jos on joutunut pilkatuksi ryhmässä. En ymmärrä salailua tässä jos muuten voi asiasta kertoa.
Ja en tiedä tekeekö poliisi sillä tiedolla paljoa mitään mitä kautta se yhteydenotto on tullut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää palsta on kyllä ihan mahtavaa viihdettä. Yhdet keskustelee pyykkäämisestä, toiset rasismista, kolmannet analysoi erilaisia housuja, ja välissä käydään pudottelemassa linkkejä kivoihin kuviin ja videoihin tai jutellaan Slovenian-matkailusta.
Ei muuta kun jatketaan :D
Normi kuvio tässä ketjussa. Huomaa, että eilinen Käärijän pesu päivitys on jo koluttu loppuun ja nyt porukka yrittää repiä keskustelun aihetta mistä tahansa. No kohta saadaan keskustella taas keikoista ja toivottavasti kostopitsin kohtalo selviää myös. Mä en kestä, jos se päätyy Häärijälle.
leilakin avaa perjantaikossun niin pääsee kertomaan meille paikan päältä mitä backstagella tapahtuu..
Ei kossuu kokiksella!
Vaan glögii stoliksella!
Nii alkaa kolisemaa!L💖
Eikö teistä muka ole outoa että Leila ja viisugay ovat täällä todella usein samaan aikaan?
Onhan Leilalla monta persoonaa, että en ihmettelisi.
Sekoitat kappaleet keskenään. Se on Lulu, jolla on monta mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä oli ongelma?
-S.K
Ettei nyt ole kyse siitä, että kuvasta tykkäysten sijaan on tullutkin alapeukkuja tai muuta negaa, ja sitä ei voi käsittää.
Vierailija kirjoitti:
Kun ilmeisesti jostain syystä viestini jäi johonkin tarkistukseen aiemmin enkä tiedä miksi sanon nyt vielä sen, että kyllä tuollainen fanien sisällä oleva kiusaamismentaliteetti vaikuttaa välillisesti myös artistiin. Minusta myös sen hyväksikäyttäminen, että artisti on ystävällinen, sosiaalinen ja helposti lähestyttävä ja tämän kautta vallan haaliminen itselleen fanien joukossa on törkeää artistin hyväksikäyttöä. Tuollainen vaikuttaa artistin maineeseen hyvin äkkiä ja sitä kautta hänen ja yhteistyökumppanien lompakkoon jos ihmiset kokevat ettei keikoilla ole turvallista. Ja tämä olisi surullista koska asia ei mitenkään ole kyseisen artistin vika edes. Toksiset ihmiset pilaa ympäriltään uskomattoman paljon pahimmillaan.
Siksi minusta on hyvä irtisanoutua koko hommasta julkisesti artistina. Jokainen olkoon toksinen ihan omissa nimissään
-S.K
Tämä on kyllä artistin, tässä tapauksessa K:n, kannalta todella veemäinen tilanne. Olen samaa mieltä siitä, että JOS hänelle on toimitettu vedenpitävät todisteet (esim tarpeeksi laajat screenshotit), joilla voidaan kiistatta osoittaa kiusaamista tapahtuneen, niin silloin hän voisi ottaa jollain tasolla kantaa. En silti sano, että hän olisi millään muotoa velvollinen niin tekemään, koska tuo toksinen sekoilu ei ole hänen syytään.
Mutta sitten tulee se iso MUTTA. Entä jos kyse onkin vain väärinkäsityksestä, myrskystä vesilasissa, tai puhtaasti pahantahtoisesta juoruilusta? Jos artisti ottaisi vahvasti kantaa ja totuus paljastuisi jälkeenpäin, olisi siinäkin jo tullut vahinkoa näille kenties syyttä suotta leimatuille "eliitti"faneille, ja mahdollisesti kylvetty turhaa eripuraa fanien kesken.
Kuten sanottu, K on aika v*ittumaisessa välikädessä. Siitä olen kuitenkin satavarma, ettei hän tuollaista mahdollista eliittitouhua ja siihen liittyvää toksista p erseilyä hyväksy, kuten ei täällä kukaan meistä.
Vierailija kirjoitti:
Ja yllättyneitä olivat:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun ilmeisesti jostain syystä viestini jäi johonkin tarkistukseen aiemmin enkä tiedä miksi sanon nyt vielä sen, että kyllä tuollainen fanien sisällä oleva kiusaamismentaliteetti vaikuttaa välillisesti myös artistiin. Minusta myös sen hyväksikäyttäminen, että artisti on ystävällinen, sosiaalinen ja helposti lähestyttävä ja tämän kautta vallan haaliminen itselleen fanien joukossa on törkeää artistin hyväksikäyttöä. Tuollainen vaikuttaa artistin maineeseen hyvin äkkiä ja sitä kautta hänen ja yhteistyökumppanien lompakkoon jos ihmiset kokevat ettei keikoilla ole turvallista. Ja tämä olisi surullista koska asia ei mitenkään ole kyseisen artistin vika edes. Toksiset ihmiset pilaa ympäriltään uskomattoman paljon pahimmillaan.
Siksi minusta on hyvä irtisanoutua koko hommasta julkisesti artistina. Jokainen olkoon toksinen ihan omissa nimissään
-S.K
Tämä on kyllä artistin, tässä tapauksessa K:n, kannalta todella veemäinen tilanne. Olen samaa mieltä siitä, että JOS hänelle on toimitettu vedenpitävät todisteet (esim tarpeeksi laajat screenshotit), joilla voidaan kiistatta osoittaa kiusaamista tapahtuneen, niin silloin hän voisi ottaa jollain tasolla kantaa. En silti sano, että hän olisi millään muotoa velvollinen niin tekemään, koska tuo toksinen sekoilu ei ole hänen syytään.
Mutta sitten tulee se iso MUTTA. Entä jos kyse onkin vain väärinkäsityksestä, myrskystä vesilasissa, tai puhtaasti pahantahtoisesta juoruilusta? Jos artisti ottaisi vahvasti kantaa ja totuus paljastuisi jälkeenpäin, olisi siinäkin jo tullut vahinkoa näille kenties syyttä suotta leimatuille "eliitti"faneille, ja mahdollisesti kylvetty turhaa eripuraa fanien kesken.
Kuten sanottu, K on aika v*ittumaisessa välikädessä. Siitä olen kuitenkin satavarma, ettei hän tuollaista mahdollista eliittitouhua ja siihen liittyvää toksista p erseilyä hyväksy, kuten ei täällä kukaan meistä.
Missään nimessä ei siis ihan tapauskohtaisesti kannattane ottaa kantaa, mutta kun näitä ränttejä on ollut joku yleinen asian käsittely tuskin voi olla haitaksi missään mielessä. Vaikka yleisesti kiusaamisen kannalta.
Minä vähän luulen, että monenlaista hyötyjää on jo iholle tunkenut muutenkin joten tähtien pelisääntöjen kertaamisesta tuskin on haittaa lyhyesti.
Ja itse henkilökohtaisesti koen, että eliitti touhu on jo aika todistettua. Se mihin asti se on mennyt ei ihan tiedetä.
-S.K
Vierailija kirjoitti:
On aika nolla-artikkeli, mutta huvitti kyllä toi lause: "Kaksikko aiheutti euroviisujen aikaan mediahuomiota lämpimillä väleillään."
No, tuota, ei tainneet ne lämpimät välit vain sinne viisuaikoihin jäädä, Seiska. Vähän myöhässä on juorulehdet näiden käänteiden suhteen. :D
Mites Seiska noin ystävälliseen sävyyn kirjoittaa Kärtsystä. Mistäpäin siellä tuulee? Sohva hajonnut ja kostopitsit löytyy nurkista, ja se mourunta kuului Lappiin asti. Seiska on menettänyt täysin otteensa.
LadySLO:) kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
LadySLO:) kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
So hey, LadySLO, since there apparently are several of us who are seriously planning a trip to Slovenia next year... What are some of the must-see-places, in your opinion? Aside from attending a JO concert, of course. :D
That article someone shared before is a pretty good start.
Of course it depends on how much time you have and whether you have a car or you need to depend on public transportation.
- Ljubljana and Lake Bled
- Either Postojna caves or Škocjan caves + Piran
- road trip to Zelenci, Kranjska gora, Lake Jasna over Vršič overpass and then over to Soča river, Boka waterfall
- Lake Bohinj (tons of stuff to do there alone, even for a few days alone, mostly nature stuff)
- Wine tasting in Goriška brda (or another wine region, there are 3 main ones)
- if the weather isn't too hot, visit some thermal spa for some pampering (some of the best are Terme Olimia, Thermana Laško, Rimske terme... )
I could go on but it mostly depends on interest (nature vs cultural sights etc) .... :)
I went to Terme Olimia in Podčetrtek last year 💚
Lovely! :) Did you go into Orchedelia?
No, it was a quick trip over the weekend to a competition that was held there in Podčetrtek. I drove to Slovenia from Zagreb. It was a very nice trip! 💙
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja yllättyneitä olivat:
Minä olen. En ymmärrä, miksi uutiskynnys yhtäkkiä tässä sitten ylittyi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-S.K
Missään nimessä ei siis ihan tapauskohtaisesti kannattane ottaa kantaa, mutta kun näitä ränttejä on ollut joku yleinen asian käsittely tuskin voi olla haitaksi missään mielessä. Vaikka yleisesti kiusaamisen kannalta.
Minä vähän luulen, että monenlaista hyötyjää on jo iholle tunkenut muutenkin joten tähtien pelisääntöjen kertaamisesta tuskin on haittaa lyhyesti.
Ja itse henkilökohtaisesti koen, että eliitti touhu on jo aika todistettua. Se mihin asti se on mennyt ei ihan tiedetä.
-S.K
Tuota, taitaa olla myrsky vesilasissa. Jollakin on jotain hampaankolossa eliittiklubia (onko sellaista?) kohtaan.On nyt niin arvoituksellista, etten sano enää mitään.
Vierailija kirjoitti:
Mites Seiska noin ystävälliseen sävyyn kirjoittaa Kärtsystä. Mistäpäin siellä tuulee? Sohva hajonnut ja kostopitsit löytyy nurkista, ja se mourunta kuului Lappiin asti. Seiska on menettänyt täysin otteensa.
Ehkä heillä on lisämateriaalia ja part 2 tulossa pian....
Taitaa kuvaajat nyt olla hätäkädessä kommenteista päätellen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-S.K
-S.K
En tiedä miten tästä jauhaminen jossain vauvapalstalla auttaa, eikö aiheesta jo jauhettu ihan tarpeeksi. Sun henkilökohtaisesti kokema ei kyllä tarkoita että olisi todistettua. Sä olet anonyymi, anonyymilla keskustelupalstalla. Kuten me kaikki täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja yllättyneitä olivat:
Minä olen. En ymmärrä, miksi uutiskynnys yhtäkkiä tässä sitten ylittyi.
Mistä lähtien SEISKA on ollut uutisiin erikoistunut asialehti
-S.K
Sitä minäkin olen kysellyt jo useampaan otteeseen.
t. edellisen kirjoittaja