Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Iski kauhea eroahdistus, kun Jokerit lähti kotiin. 😢 Ihanaa, että kiertue oli kuitenkin onnistunut ja pääsivät nauttimaan Kärpyn seurasta parin päivän ajan.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän ne ole jo kohta perillä Ljubljanassa?
No ei. Stoori tullut selkeästi valoisaan aikaan, joten eivät ole menneet sillä aamun suoralla koneella.
Vierailija kirjoitti:
Näin nää kaikki Joensuun lentokentällä 💋.
Kaikilla oli kostohousut jalassa 💘
Siis täh? Miksi Joensuun eikä Hgin?
Miks sä Aito viitsit olla nimimerkillä täällä kun saat aina niin paljon pskaa niskaasi?
Saikohan Boitsu ne Kärppylin arskalasit omaksi...varmaan selviää kun seuraavan kerran on jommankuman silmillä :)
Olenko ainoa (en varmaan), joka miettii ulkomaan keikoille menoa? Onneks K keikoille voi mennä Suomessa, mutta JO!
Vierailija kirjoitti:
Bojan on kyllä kieltämättä super söpö tossa lentokenttävideossa. Pikku hönössäkin. Onneks muistanut pistää pipon päähänsä. Muuthan vaikuttaa melkein selviltä.
Raportoijan mukaan Jure oli lähtenyt aikaisin ja Jan vaikuttanut olevan vähemmän humalassa. Kris oli vissiin eniten naamat. 😂
Vierailija kirjoitti:
Kaikki hyvin. Jokerit ilmeisesti tosiaan olleet siellä ihkussa juhlimassa sinne pilkkuun asti ja sitten on ajeltu kentälle. Bojanhan on humalassa, eikä krapulassa tossa stoorissa. Mut on se vaan ihana.
Pilkun jälkeen klo4 lähtenyt kentälle ja klo11 lentokentän edessä (valoisaan aikaan eli ei aamuyöllä)? Aika hidasta vauhtia on Tampereelta tultu sun teorian perusteella.
Vierailija kirjoitti:
Bojan postasi Jokereiden instaan ton, vaikka olisi hyvin voinut postata myös omaansa. Alkoi vain naurattaa se, kun palstalaisen mukaan K kävi vessassa ja tasan tän vessakäynnin ajan oli Jokereiden insta näkynyt jonkun mukaan aktiivisena. Bojan, jäit kiinni. 😂
Jan sen postasi, sehän sen kuvasikin. On selvinpäin, ei Bojanilta ehkä tuossa tilassa onnistuisi.
Vierailija kirjoitti:
Ne pääsi kuitenkin saunomaankin!!! Ihanaa.
Niin. Ilo tästä katkesi siihen täysin syyttömän Juren #@&£$ prkl:n skoolauskuvaan
Vierailija kirjoitti:
Iski kauhea eroahdistus, kun Jokerit lähti kotiin. 😢 Ihanaa, että kiertue oli kuitenkin onnistunut ja pääsivät nauttimaan Kärpyn seurasta parin päivän ajan.
Siinä olikin oikein tomera seuramies ja opas.
Mua kiinnostaa ne villasukat. Miksei missään ole näkynyt niitä. Muita fanien tekemiä lahjoja kylläkin. Suomesta piti tulla kassikaupalla villasukkia!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki hyvin. Jokerit ilmeisesti tosiaan olleet siellä ihkussa juhlimassa sinne pilkkuun asti ja sitten on ajeltu kentälle. Bojanhan on humalassa, eikä krapulassa tossa stoorissa. Mut on se vaan ihana.
Pilkun jälkeen klo4 lähtenyt kentälle ja klo11 lentokentän edessä (valoisaan aikaan eli ei aamuyöllä)? Aika hidasta vauhtia on Tampereelta tultu sun teorian perusteella.
On ne varmaan kamat pakannu ja muuta tällästä touhunnu baarin jälkeen, mutta en usko että ovat jääneet hotlalle nukkumaan vaan lähteneet aika nopeaan ajelemaan Hesaan.
Siis luoja minua auttakoon. Autuaan tyytyväisenä ja hurmioituneena katselin eilisiä keikkavideoita junaa ootellessa. No olin väärällä laiturilla ja juna meni jo 🤣.
Tää ketju oli äsken lukittu. Nyt aukesi taas.
Vierailija kirjoitti:
Siis luoja minua auttakoon. Autuaan tyytyväisenä ja hurmioituneena katselin eilisiä keikkavideoita junaa ootellessa. No olin väärällä laiturilla ja juna meni jo 🤣.
Hyvä sinä 😄.
Univaje alkaa kyllä tuntua täälläkin, vaikken yhdelläkään keikalla ollut paikan päällä 😉
Mitäs nyt missattiin valojen ollessa poissa päältä? Ainakin Boitsun instapostaus, johon K on tietysti rynnännyt heti kommentoimaan:
https://www.instagram.com/p/Cxh9ZuINoyC/?utm_source=ig_web_copy_link
Bojan on kyllä kieltämättä super söpö tossa lentokenttävideossa. Pikku hönössäkin. Onneks muistanut pistää pipon päähänsä. Muuthan vaikuttaa melkein selviltä.