Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä Etel ja Bojan sopisivat yhteen, naimanaamatkin. Ohiksena tällainen huomio.
Kyllä. Tuo Etelin hymy kertoo hyvistä kemioista!
https://www.instagram.com/reel/CtM2bcqMadO/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Can you stop that Scheisse talking? -Samu
Hei Samu! Soita mulle. T: Benjamin
Vierailija kirjoitti:
https://www.tumblr.com/damiannasworld/719489299532398592/tram-ride-gig-…
Musta on hauskaa miten kaikki Kärtsän lähellä olijat aina tuntuu nappaavan K'n kainaloonsa ja pitää käsiä sen hartioilla 😂 varmaan siksi kun se on niin sopivan taskukokoinen
No se on :D Mahtuu just sopivasti kainaloon
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä Etel ja Bojan sopisivat yhteen, naimanaamatkin. Ohiksena tällainen huomio.
Ei ole Eteliä nähnytkään.
Vierailija kirjoitti:
https://www.tumblr.com/damiannasworld/719489299532398592/tram-ride-gig-…
Musta on hauskaa miten kaikki Kärtsän lähellä olijat aina tuntuu nappaavan K'n kainaloonsa ja pitää käsiä sen hartioilla 😂 varmaan siksi kun se on niin sopivan taskukokoinen
Samaan aikaan oon samaa mieltä mutta xD joo tiedän, olen toivoton, mutta mulle tulee vaan heti totakin kattoessa tunne että eiiii, vain Bojanilla on oikeus kaapata Kärtsä tollee lähietäisyydelle ja sama päinvastoin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monimutkaisia on nämä varattujen viisumiesten suhteet😂
Jokainen on salaa miehiin päin. Kai ne on nämä uudet sukupolvet, tai jotain.
Ei vaan fanityttöjen on helpompi nähdä vaikka B toisen miehen kanssa kuin jonkun naisen. Ihan samasta syystä kun täälläkin valitetaan K'n tyttiksestä. Eivät valittaisi yhtä paljon jos kyseessä olisi salainen poikakaveri.
Häh? Fanit haluavat nähdä fanituksen kohteen lähinnä sinkkuna. Bojan ja Käärijä ovat jotakin ainutlaatuista yhdessä, sen takia fanit tykkäävät katsella heidän yhteisiä videoita ja kuvia.
Mun mielestå Käärijän "aura" on muuttunut ihan erilaiseksi nyt verrattuna viisujen aikaan, ette kai tekään voi sitå huomaamatta.
Suuri kysymysmerkki, löytyykö näille kahdelle enää mitään tarttumapintaa. Rehellisesti sanoen en haluaisi edes nähdä. Haluan säilyttää viisukuplan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta Bojan voisi järjestää itsensä Conorin kylkeen ja laittaa siitä postauksen. Kun Conor nyt on siinä jossain lähistöllä kuitenkin.
Conor on siellä Bojanin stooreissa, mutta tuo ei nyt vielä riitä. Ehkä illan mittaan tulee jotain läheisempää.
Bojan voisi loppuillasta vähän repäistä ja toistaa Conorin kanssa sen halikävelyn. Näyttää tuolla käytävää olevan sen verran.
Voisi saada ainakin ulkomaiset fanit kääntämää takkia tollaset tempaukset. Hirveä valitus oli jo sen radiojuontajan kanssa tehdystä hali jutusta ja Kärtsä kuitenkin on isossa kuvassa paljon suositumpi kuin Bojan.
Mikä radiojuontajan kanssa tehty halijuttu?
Tarkoitettiinko siinä sitä syliin haarahypyn toisintoa? Kun siis K hyppäsi B:n syliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samu sulla on kyllä oikeesti syytä olla hieman huolissaan.. hyvät oli kemiat ja ties vaikka näkisivät vielä ehkä jopa kohta, siis toi sun gf ja tää slaavilainen jumalolento
Ja Samu. Ihan ekaksi: sä oot ehkä maailman surkein juontaja mitä tällä pallolla nähty. Ja toiseksi:
nelikymppiset aikuiset miehet ei näytä hyvältä lappuhaalareissa. Ja kolmanneks: mä oon fanittanut sua vuosia, kunnes ilmestyit televisioon 'juontaan' jotain - edes muista mitä - lappuhaalareissa, joiden toinen henkseli roikkui vaivaannuttavasti alhaalla ja sitten vielä 'esiinnyit' itse (niissä hel*vetin haalareissa) ja poukkoilit kun vähämielinen kitaran kanssa pitkin lavaa, jonka lavastus oli myös kuin lasten ohjelmasta. Ja kaikki se karisma ja seksikkyys, mitä olin ajatellut sulla olevan, karisi siis kertakaikkiaan muutamassa onnettomassa minuutissa miinuksen puolelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anteeks mitäääh 🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan fanityttöjen on helpompi nähdä vaikka B toisen miehen kanssa kuin jonkun naisen. Ihan samasta syystä kun täälläkin valitetaan K'n tyttiksestä. Eivät valittaisi yhtä paljon jos kyseessä olisi salainen poikakaveri.
Häh? Fanit haluavat nähdä fanituksen kohteen lähinnä sinkkuna. Bojan ja Käärijä ovat jotakin ainutlaatuista yhdessä, sen takia fanit tykkäävät katsella heidän yhteisiä videoita ja kuvia.
Käärä tietää sen itsekin, että Anna-Liisat haluaa haaveilla saavansa Käärijän ja kannattaa pitää yllä sinkkuimagoa :-D Tosin plot twist, shippailijat rupesivat sitten parittamaan Kärtsää Bojanin kanssa ja osa voisi hyvin lahjoittaa hänet Bojanille x)
Vierailija kirjoitti:
Eikös Conorilla ole myös tyttöystävä? Joten eikös hänkin sitte kuulu näihin "huijareihin" teiän logiikan mukaan? :D
Bojanin ja Conorin välinen kemia, pläääh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samu sulla on kyllä oikeesti syytä olla hieman huolissaan.. hyvät oli kemiat ja ties vaikka näkisivät vielä ehkä jopa kohta, siis toi sun gf ja tää slaavilainen jumalolento
Ja Samu. Ihan ekaksi: sä oot ehkä maailman surkein juontaja mitä tällä pallolla nähty. Ja toiseksi:
nelikymppiset aikuiset miehet ei näytä hyvältä lappuhaalareissa. Ja kolmanneks: mä oon fanittanut sua vuosia, kunnes ilmestyit televisioon 'juontaan' jotain - edes muista mitä - lappuhaalareissa, joiden toinen henkseli roikkui vaivaannuttavasti alhaalla ja sitten vielä 'esiinnyit' itse (niissä hel*vetin haalareissa) ja poukkoilit kun vähämielinen kitaran kanssa pitkin lavaa, jonka lavastus oli myös kuin lasten ohjelmasta. Ja kaikki se karisma ja seksikkyys, mitä olin ajatellut sulla olevan, karisi siis kertakaikkiaan muutamassa onnettomassa minuutissa miinuksen puolelle.
Miks täällä ollaan niin julmia x(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös Conorilla ole myös tyttöystävä? Joten eikös hänkin sitte kuulu näihin "huijareihin" teiän logiikan mukaan? :D
Se on non existent.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sitähän ei ole, mutta se tarina oli silti hyvä 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten käännettäisiin Conorin stoorin
This girl is girling
Mitä lie Bojan tehnyt tai sanonut, tai lähinnä kai miten, kun noin Conor laittanut. Vaikea kääntää vaikka jokainen tajuaakin mitä meinaa.
No mun enkuntaito tai lähinnä sisällön ymmärtäminen on aika surkeaa, en siis ymmärrä mitå toi meinaa. Vaikka siis ymmärrän sanat ja suoran käännöksen. Mut en ole juuri ikinä joutunut englantia käyttämään. Ja juu on korkeakoulututkinto ja muuta kielitaitoa.
Girling meinaa vapaasti käännettynä jotain semmosta tyttöporukassa hengailua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunteekohan K ja B jotain paineita siitä, että heiltä odotetaan nyt samaa läheisyyttä ja kivoja videoita kuin viisuissa. Eihän heidän elämänsä ole sillä tavalla faneja varten, että olisivat jotain velkaa. Yhteys heidän välillään joko syntyy uudestaan tai ei synny.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käärä tietää sen itsekin, että Anna-Liisat haluaa haaveilla saavansa Käärijän ja kannattaa pitää yllä sinkkuimagoa :-D Tosin plot twist, shippailijat rupesivat sitten parittamaan Kärtsää Bojanin kanssa ja osa voisi hyvin lahjoittaa hänet Bojanille x)
Joo ne toimii pakettina tosi hyvin yhdessä. Eihän tuollaista kemiaa nyt juuri kellekään oo niin kyllä meidän monen shippaajan mielipide on että kannattaa lyödä hynttyyt yhteen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anteeks mitäääh 🤣
Tää suttunen kuva? Ketä siinä edes on? Bojan ja joku eukko?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunteekohan K ja B jotain paineita siitä, että heiltä odotetaan nyt samaa läheisyyttä ja kivoja videoita kuin viisuissa. Eihän heidän elämänsä ole sillä tavalla faneja varten, että olisivat jotain velkaa. Yhteys heidän välillään joko syntyy uudestaan tai ei synny.
No tuskin tuntevat.
Mitä mulla on mennyt ohi, tai siis, mikä juttu tuo on että malediivit, rahat kasassa 5 vuoden päästä ja taloudellisesti riippumaton?
No mun enkuntaito tai lähinnä sisällön ymmärtäminen on aika surkeaa, en siis ymmärrä mitå toi meinaa. Vaikka siis ymmärrän sanat ja suoran käännöksen. Mut en ole juuri ikinä joutunut englantia käyttämään. Ja juu on korkeakoulututkinto ja muuta kielitaitoa.