Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Ei saakeli mikä kamala ajatus tuli: mitä jos tuo myrkkymuratti onkin kuvannut kaikki ne yhteisvideot liverpoolissa b&k silloin kun mikke ei ole niitä kuvannut🤐 Olisiko b&k voineet olla niin rentoja ja läheisiä jos näin olis tapahtunut..
Ja muratti ollut ihan onnesta sykkyrällä kun nähnyt tätä miesten välistä kemiaa ja sit on himot päästetty hotellissa valloilleen ku saanu miehensä hotelliin ja muratti haaveillut koko session ajan K:sta ja B:sta yhdessä kuten ME täällä ....
Huh, nyt alkaa olla aika paksua mun makuuni. Onko tää ollut joku roolihahmo, joka sai Bojanin ihastumaan itseensä? Mitä peliä tää Jere yrittää pelata ja millä säännöillä? Symppis, avoin ja wholesome? Yes yes.
Negailevien Käärijä-trollien kokoontumisajot menossa melkein kellolleen taas. Köyhyysrajan alapuolella on herra elellyt männävuodet, joten hienoa että nyt saa vihdoin kymmenen vuoden yrittämisen jälkeen musahomma tuulta purjeisiin. Hän on tulot ansainnut. Ja huomenna on päivä uus, toivotaan uutisia myös B:stä <3
Joku pätevä toimittaja voisi kysyä seuraavassa haastattelussa, että mikä se ero olikaan käärijällä ja jerellä. Eikö käärijän pitänyt olla sexy ja täynnä vaaran tuntua? Hämmentävää on tuo, että käärijässä tuntuu olevan kaikkia mahdollisia puolia julkisuudessa pellestä lähtien. Mitä sille jerelle sitten jää jotta se eroaa käärijästä? Kasakka muija?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en ole minäkään niin innoissani noista pankkiyhteistyökuvioista. Omistaa useita sijoitusasuntoja, ja haluaa tätä sijoittamisen "ilosanomaa" jakaa nuorille.
Siis mistä hvet ootte nuo sijoitusasunnot kehitelleet???
Itse olen kuullut herran talous- ja luottotilanteesta ihan toista. Varmasti saa hommat kuntoon kun rahaa alkaa tulla ja kai neuvoo samalla nuoria Aktia kuvioilla
Kauppalehden haastattelussa kertoo näistä sijoitusasunnoista.
Mitä te sekoilette, miks Bojan olis tulossa edes tänne, noin niinku oikeesti?
Vierailija kirjoitti:
Negailevien Käärijä-trollien kokoontumisajot menossa melkein kellolleen taas. Köyhyysrajan alapuolella on herra elellyt männävuodet, joten hienoa että nyt saa vihdoin kymmenen vuoden yrittämisen jälkeen musahomma tuulta purjeisiin. Hän on tulot ansainnut. Ja huomenna on päivä uus, toivotaan uutisia myös B:stä <3
Sä nyt et oikein tajua...mitään..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lopettakaa kohkaus. Ei ole ollut menossa Dubliin kukaan eikä Helsinkiin tulossa myöskään kukaan. Se nyt vaan on näin eikä sille mahda mitään vaikka miten shippais.
Bojan on bändeineen siellä, Kärtsy myrkkysumakkeineen ja super managereineen täällä. Molemmilla omat kuviot.
Sääli toki et saivat fanit odottamaan kuola poskella 7.6. tapaamista.
Minä kyllä nyt toivonkin, että Bojan ei tule. Ei oo hänen tasoaan tämä meidän veijari.
Onko kavereidenkin välillä jotkut "tasoerot"? Kun eikö se nyt ole jo selvää ettei noiden välillä ole mitään muuta?
Vierailija kirjoitti:
Elättääköhän se murattiakin? Vai mahtaako se ehtiä käydä töissä, kun pitää kuvata ja vahtia tota hupiukkoansa?
Vierailija kirjoitti:
No alunperin hän itse niin kertoi serbialaisessa haastattelussa. Ja Käärijä hämmensi instassa 7.6 coming -lauseellaan. Kaikki bluffia ilmeisesti
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/uhkapelaamista-harrastavalla-kaarija…
tässä tää juttu. Tosta ei käy ilmi, miten kauan sillä on ollu sijoitusasuntoja. Perheen kanssa sitäkin puuhattu. ihme dynastia.....
Tavastia-keikalle vois hyvin tullakin, Bojan. Mut liekö Jokereilla keikkaa viikonloppuna kuitenkin. Sehän puhu et tulis mieluiten Suomeen sillon, ku Jerellä on iso keikka.
Nrj:n instassa nyt stooreja ratikasta. Hyvä meno ollut :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noi on kaikki niin symppiksiä joker outissa💔
Niin ovat. Tuo haastattelu oli aivan ihana.
Ihan huono. Se haastattelija piti mikkiä väärissä paikoissa ja liian kaukana. Asetelma oli myös outo kun haastattelija oli etummaisimpana kameraan päin, mutta piti mikkiä koko ajan itsellään.
"Ehkä jo viiden vuoden päästä olen Malediiveillä...."
Se siitä hönöhöpsöstä
Edelleen on 7.6. et jos B tulee illalla/yöllä tänne ja huomenna ehtivät hengata yhdessä K:n kanssa ja sit keikalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No alunperin hän itse niin kertoi serbialaisessa haastattelussa. Ja Käärijä hämmensi instassa 7.6 coming -lauseellaan. Kaikki bluffia ilmeisesti
Tuo haastattelu ja Käärijän kommentti taisi olla ennen kuin se Jokerien tämän päivän keikka oli sovittu.
Kun täällä nyt tyyliin haukutaan Jere maanrakoon, niin eikö toi Jokereiden uusin haastiskin osoita että ihan hyvissä väleissä ovat kun kaikki heistä puhuivat meidän höntistä tosi kauniisti? Että ei ole ketään huijattu tai loukattu noiden juttujen perusteella.
Vierailija kirjoitti:
Edelleen on 7.6. et jos B tulee illalla/yöllä tänne ja huomenna ehtivät hengata yhdessä K:n kanssa ja sit keikalle.
Mitä hittoa, Jokereilla on tänään illalla keikka Dublinissa, miten se sieltä itsensä tänään teleporttais Suomeen😅
Jeren ja Käärijän erillään pitäminen sinänsä ihan ok, mutta tämä jako ei tule olemaan helppoa. Riskinähän tuossa on, että ruvetaan näkemään valehtelijana, kun eri hahmojen kertomat jutut ovat keskenään ristiriidassa. Esimerkiksi, keikalla kerrotaan että asun yksin pikku yksiössä, mutta oikeasti asuukin perheellisenä rivarissa.
Käärijän ja Jeren saisi pidettyä selvemmin erillään niin, että ristiin näiden asioista ei puhuta. Käärijänä ei heittäisi läppää asumisestaan ja Jerenä ei kertoisi käärijän mahtailujuttua. Mutta tämä ei varmasti ole helppoa.