Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Tykkään kappaleesta kovis. Luulin että siinä sanotaan: *sul on pinkut pystyssä heti kun sä tuut*, mutta tarkistin nyt sanat, niin se onkin finkut (fingers).
Ajattelin, että pikkurillit, et se tyyppi ois niinku sellainen yläluokan nipottaja. Heh.
Mulla tuli hieman epämiellyttävä olo tuosta pankkihaastattelusta. Siinä kritisoi koulun talousopetusta lapsille, ja kannusti fiksuun rahankäyttöön (niinkuin ilmeisesti asuntosijoittaminen). Monesti toi viisujen aikaan esille sen somessaan, että hänellä ei ole rahaa ja asuu pikku asunnossa. Ei taida itsekään oikein pysyä kartalla, että mitä haluaa tuoda esille, nyt olisi ehkä syytä miettiä tarkkaan näitä kuvioita. On luonut niin hyvän kuvan tai "brändin", kuten itse haluaa sanoa, ettei kannattais tätä nyt sössiä heti alkuunsa.
Vierailija kirjoitti:
K ei todellakaan oo ollu missään vaiheessa menossa Dubliniin B:n keikalle. Mutta nyt jää nähtäväksi tuleeko B Suomeen tänään tai huomenna mikä on ollu koko ajan se todennäköisempi vaihtoehto.
Juuri näin. Tänään Bojan ei ehdi Suomeen, koska on keikka myöhään illalla/yöllä, mutta huomisiltana todennäköisesti tulee.
Ei saakeli mikä kamala ajatus tuli: mitä jos tuo myrkkymuratti onkin kuvannut kaikki ne yhteisvideot liverpoolissa b&k silloin kun mikke ei ole niitä kuvannut🤐 Olisiko b&k voineet olla niin rentoja ja läheisiä jos näin olis tapahtunut..
Vierailija kirjoitti:
Mulla tuli hieman epämiellyttävä olo tuosta pankkihaastattelusta. Siinä kritisoi koulun talousopetusta lapsille, ja kannusti fiksuun rahankäyttöön (niinkuin ilmeisesti asuntosijoittaminen). Monesti toi viisujen aikaan esille sen somessaan, että hänellä ei ole rahaa ja asuu pikku asunnossa. Ei taida itsekään oikein pysyä kartalla, että mitä haluaa tuoda esille, nyt olisi ehkä syytä miettiä tarkkaan näitä kuvioita. On luonut niin hyvän kuvan tai "brändin", kuten itse haluaa sanoa, ettei kannattais tätä nyt sössiä heti alkuunsa.
köyhänä työssäkäyvänä ihmisenä ihan sanalla sanoen v*tuttaa nyt kaikki sen jutut siitä miten rahaa ei oo. voi jumaliste. kelpais kai itellenikin jotkut isän ja äitin avulla hankitut sijoitusasunnot.
Mikä tuonkon ig storyn tarkoitus oli🙄 Aika💩
Vierailija kirjoitti:
Miksi on sitten tuonut esille, että on "rahaton" useissakin yhteyksissä jos kuitenkin on useita sijoitusasuntoja ihan henkilökohtaisessa omistuksessa? Toki tulot ovat olleet ilmeisesti huonot, mutta kuitenkin?
Tuo jatkuva rahattomuuden esille tuominen on itse asiassa aika kiusallista. Lisäksi tyypillä on koko ajan samat kuteet (Yleltä), Malediivin matka ja auto sponssattuja, ei itse hankittuja. Tekee tietysti yhteistyötä eri tahojen kanssa saadakseen rahan lisäksi kaikenlaista ilmaista kamaa eli toimii kuin p-saukiset influenssarit.
Musiikin ja keikat pitäisi nyt olla pääasia, johon keskittyä. Sieltä se rahavirta saisi tulla, ei oheisjutuista. Tyylistä ja asuista - niin esiintymisasuista kuin muusta pukeutumisesta - olisi pitänyt jo keväällä huolehtia, koska ne niin olennaisesti kuuluvat artistin elämään. Hyvä vertailukohta B, jota harvoin nähdään kahta kertaa samassa asussa.
Tässä olisi managerille tai jollekin K:n tukijoukosta työsarkaa että saisi miehen järkiintymään.
Miksi se tekee tuollasia lapsille suunnattuja ig postauksia? Ig:ssäkin ikäraja 13v, ei tarvisi tehdä tuollasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei lähtenyt K katsomaan Jokereita Irlantiin/yllätysesiintymään heidän keikalle vaan esiintyy jossain ratikassa Alan Walkerin kanssa 😂
No haloo :D onko alan walker pikkusen isompi juttu kun joku pikku maan jokerit
Pikkasen. Mutta kun ei nää mammat oikeasti välitä että mikä olisi K parhaaksi, vain heidän omilla päiväsaduilla on väliä.
Vierailija kirjoitti:
No en ole minäkään niin innoissani noista pankkiyhteistyökuvioista. Omistaa useita sijoitusasuntoja, ja haluaa tätä sijoittamisen "ilosanomaa" jakaa nuorille.
Siis mistä hvet ootte nuo sijoitusasunnot kehitelleet???
Itse olen kuullut herran talous- ja luottotilanteesta ihan toista. Varmasti saa hommat kuntoon kun rahaa alkaa tulla ja kai neuvoo samalla nuoria Aktia kuvioilla
Vierailija kirjoitti:
Millon Käärijä on sanonut että on rahaton? Voihan asua itse yksiössä ja olla sijotuskämppä tai parikin vuokralla. Muistan vaan kuinka se on sanonu, että ei toistaiseksi oo saanu kauheasti palkkaa vielä UMK/Euroviisu-skabojen aikana.
Ainakin verotettavat tulot ovat olleet köyhyysrajan alla useamman vuoden:
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/2fd3130e-6579-4446-be99-f0376a…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
K ei todellakaan oo ollu missään vaiheessa menossa Dubliniin B:n keikalle. Mutta nyt jää nähtäväksi tuleeko B Suomeen tänään tai huomenna mikä on ollu koko ajan se todennäköisempi vaihtoehto.
Juuri näin. Tänään Bojan ei ehdi Suomeen, koska on keikka myöhään illalla/yöllä, mutta huomisiltana todennäköisesti tulee.
Eihän yhteistä aikaa ole teoriassakaan yhtään, jos huomenna tulee ja vielä illalla. Seuraavana päivänä Tavastian keikka, johon valmistautumiseen varmaan menee koko perjantai. Miksiköhän edes tulee tuolla aikataululla.
Kauppalehden haastattelu. Oli ainakin äsken vapaasti luettavissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän yhteistä aikaa ole teoriassakaan yhtään, jos huomenna tulee ja vielä illalla. Seuraavana päivänä Tavastian keikka, johon valmistautumiseen varmaan menee koko perjantai. Miksiköhän edes tulee tuolla aikataululla.
Vähäistähän yhteinen aika oli Euroviisuissakin. Kiireistä oli sielläkin ja aina oli ympärillä isompi porukka.
Lopettakaa kohkaus. Ei ole ollut menossa Dubliin kukaan eikä Helsinkiin tulossa myöskään kukaan. Se nyt vaan on näin eikä sille mahda mitään vaikka miten shippais.
Bojan on bändeineen siellä, Kärtsy myrkkysumakkeineen ja super managereineen täällä. Molemmilla omat kuviot.
Sääli toki et saivat fanit odottamaan kuola poskella 7.6. tapaamista.
Vierailija kirjoitti:
Roolihahmo Käärijä on köyhä ja asuu yksin pikkuyksiössä.
Jere Pöyhönen on parisuhteessa tyttiksen kanssa, vähä gämblää ja hallitsee raha-asiansa varsin hyvin..
Naurettavaksihan tämä menee, jos tällaisissakin asioissa erotellaan Käärijän ja Jeren asiat. Ihmisten huijaamiselta jo kuulostaa. Pitäisi siis aina kun hän kertoo jotain, kuulijan osata päätellä onko kyse roolihahmosta vai Jerestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä todella, todella toivon että ei ole tulossa. Se ei vaan kannata.
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/uhkapelaamista-harrastavalla-kaarija…
Äsken pystyin lukemaan tuon kirjautumatta tms ja nyt sanoo että ei onnistu. Äkkiäpä tuli muutos. Mutta siinä luki tyyliin "on perheen kanssa sijoitusasuntoja". Vähän on kyllä nyt ristiriitaista valittaa rahasta jos samaan aikaan voi sijoittaa asuntoihin.
Toisaalta olihan tuossa toisessa iltalehden jutussa että on ollut hieman pääomatuloja.
Vierailija kirjoitti:
Lopettakaa kohkaus. Ei ole ollut menossa Dubliin kukaan eikä Helsinkiin tulossa myöskään kukaan. Se nyt vaan on näin eikä sille mahda mitään vaikka miten shippais.
Bojan on bändeineen siellä, Kärtsy myrkkysumakkeineen ja super managereineen täällä. Molemmilla omat kuviot.
Sääli toki et saivat fanit odottamaan kuola poskella 7.6. tapaamista.
Minä kyllä nyt toivonkin, että Bojan ei tule. Ei oo hänen tasoaan tämä meidän veijari.