Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Ja nyt se helvetin putkikassipätkä tänne kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Foliohatun voi sitten noutaa sisäänkirjautumisen yhteydessä Niuvanniemen länsisiivestä, jonossa ja järjestyksessä!
Saako itse askarrella? Mulla on niin omituisen muotoinen pää, ettei valmishatut istu ikinä hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Eikö se Warner Music Lithuanian tiktok-pätkä tullut tänään? Joskus päivällä. K ballerinana.
Ja K:n instassa on ei kovin kauaa sitten kiinnitetty keikat-julkaisu. Aiemmin ei ollut.
Kai se nyt saa kiinnittää keikkakalenterinsa missä ikinä se onkaan. Ehkä Bojan opetti, K kun ei ennen noita ole kiinnittänyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
JO uusi ig stoori ja B:ltä "tärkeä" fakta
Kuka siinä sivulla mahtaa olla 😂😂
Tää on nyt se piste missä käännän kelkkani, on se J*re.
Tää olis kyllä nyt ihan priceless hetki trollata. K:n ei tarvitse muuta kuin julkaista stoori kotisohvalta hetki ennen konsertin loppua.
Vastaavasti J*re vois kyllä julkaista stoorin just ennen lavalle menoa. Kumpi tahansa kelpaa.
Bojan oli vaan iloinen. Ei se Jeren kanssa ole. Jure siinä oli.
TArkoitat kai J*re?
K on ollut ig:ssä tosiaan kiinnittämässä keikka-aikataulun syksylle.. Mutta todella hiljaista on ollut...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiki ilmeisesti on mukana kiertueella, mut Maks taidettu jättää kotiin. Ehkä he on pelänneet et Maks syödään täällä elävältä. Sääli, mut ymmärrän kyllä täysin, jos näin on.
+kulut pitää pitää kurissa... Varmaan menevät tappiolla tourin muutenkin
Maks on kyllä myös niin nuori vielä, että hyvin voi olla opintoja tms jotka pitää hoitaa tähän aikaan vuodesta.
Vierailija kirjoitti:
Naudat hyökkää viattomien miesten kimppuun, joku on laittanut Kukkapaidan myyntiin ja B raahaa J*rea Oslossa suurimmassa näkemässäni putkikassissa. Mitä ehtii tapahtua vielä ennen suomen keikkoja?
Mä voin ostaa Kukkapaidan. Paljonko hän maksaa ja kuskataanko hänet suoraan kotiovelle?
Vierailija kirjoitti:
Hupsista. Etsin Areenalta tietoja yhdestä ohjelmasta. Huomasin samalla tutun kuuloiset nimet Romy Schneider & Alain Delon. Pariskunnasta on tehty noin tunnin mittainen dokumentti. Kuva heistä Areenan mainoksessa kiinnitti huomioni, kun Alain on siinä mielestäni ihan Bojanin näköinen 💙
Romy oli saksalainen näyttelijä ja Alain oli ranskalainen elokuvatähti (hän on vieläkin elossa), he tapasivat 1958 Pariisissa. Dokkari- ssa perehdytään kahden tähden rakkaustarinaan, joka muuttui elämänmittäiseksi ystävyydeksi. Käydään myös läpi molempien elämän urat nousuineen ja laskuineen. Kuulostaa kiinnostavalta.
Alain Delon on kyllä ihan omaa luokkaansa. Bojan on toki ihan hyvännäköinen mut Alain ollut nuorena lähes jumalolento.
Bojan olisi aika vahva jos pystyisi kantamaan Jereä olalla laukussa ilman, että se näyttäisi siltä että mies hajoaa kohta painoon. Hymyilikin ja toisessa kädessä sateenvarjo. En toki ole kokeillut onko se mahdollista :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naudat hyökkää viattomien miesten kimppuun, joku on laittanut Kukkapaidan myyntiin ja B raahaa J*rea Oslossa suurimmassa näkemässäni putkikassissa. Mitä ehtii tapahtua vielä ennen suomen keikkoja?
Mä voin ostaa Kukkapaidan. Paljonko hän maksaa ja kuskataanko hänet suoraan kotiovelle?
Kolmella eurolla lähtee näköjään.
Norjalaiset navettaserkut listalle. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö se Warner Music Lithuanian tiktok-pätkä tullut tänään? Joskus päivällä. K ballerinana.
Ja K:n instassa on ei kovin kauaa sitten kiinnitetty keikat-julkaisu. Aiemmin ei ollut.
Kai se nyt saa kiinnittää keikkakalenterinsa missä ikinä se onkaan. Ehkä Bojan opetti, K kun ei ennen noita ole kiinnittänyt.
Joo tottakai saa. :)
Eihän mun viesti ollut mitenkään kritisoiva. Että ei muka saisi. Vaan toteava. Että tuollainen pikku asia oli muuttunut tässä viimeisen 1-2 tunnin sisällä.
Näin kassipätkän; ehdottomasti ei ole aikuinen mies sisällä xD hauska läppä kylläkin palstalle!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä on kyllä ihania ihmisiä täällä. Yksi päivittää jonotilannetta ja toinen äänittää välispiikkejä ja yli 20 ihmistä lupaa kirjoittaa keikkaraportin joltain Suomen keikalta.
Nämä hommat voisi jotenkin jakaa. Joku kertoisi esitetyistä biiseistä, toinen taas vaatteista, yksi yleisestä tunnelmasta, toinen taas keskittyisi Bojanin lanteisiin ja kolmas Nace&Jan pariskunnan touhuihin jne. jne. jne. On niin paljon asioita, joita keikoista pitää raportoida.
Mä voin keskittyä Bojanin lanteisiin.🤭
Aistin tosiaan Tavastia-päivän tunnelmaa tässä ketjussa nyt. Ihan samanlainen meteli oli.
Vierailija kirjoitti:
Bojan olisi aika vahva jos pystyisi kantamaan Jereä olalla laukussa ilman, että se näyttäisi siltä että mies hajoaa kohta painoon. Hymyilikin ja toisessa kädessä sateenvarjo. En toki ole kokeillut onko se mahdollista :D
Hyvä syy käydä salilla Nacen kanssa. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kolmella eurolla lähtee näköjään.
Aika halpa. Onko siinä jotakin vikaa?
Vierailija kirjoitti:
Aistin tosiaan Tavastia-päivän tunnelmaa tässä ketjussa nyt. Ihan samanlainen meteli oli.
Tuntuu, että meuhkaat täällä yksinäsi ja yrität pitää tunnelmaa.
Mulla on vaikea havaita huumoria kirjoitetussa muodossa, mun ongelma mutta tästä ketjusta olen ihan pudonnut. Tiedä mikä on trollausta ja mikä läppää ja en kylläkään edelleenkään usko että K on Oslossa.
Hupsista. Etsin Areenalta tietoja yhdestä ohjelmasta. Huomasin samalla tutun kuuloiset nimet Romy Schneider & Alain Delon. Pariskunnasta on tehty noin tunnin mittainen dokumentti. Kuva heistä Areenan mainoksessa kiinnitti huomioni, kun Alain on siinä mielestäni ihan Bojanin näköinen 💙
Romy oli saksalainen näyttelijä ja Alain oli ranskalainen elokuvatähti (hän on vieläkin elossa), he tapasivat 1958 Pariisissa. Dokkari- ssa perehdytään kahden tähden rakkaustarinaan, joka muuttui elämänmittäiseksi ystävyydeksi. Käydään myös läpi molempien elämän urat nousuineen ja laskuineen. Kuulostaa kiinnostavalta.