Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myönnän että petyin. Olisin kaivannut eroottisempaa videota, jossa olisi suudeltu jne. Minusta olisi ollut kiihottavampaa, jos Tommy olisi jahdannut vaikka tanssija-Mattia. Kyllä tässä petettiin katsojat, kun klipeillä annettiin ymmärtää ihan jotain muuta. Muutenkin tuossa videossa olisi voinut olla tasapuolisuuden nimissä enemmän hikisiä ja paidattomia miesvartaloita. Ei tässä ollut naiselle oikein mitään katsottavaa.
Tämä palsta ei petä tälläkään kertaa.😂 Osa (toivon, että hyvin pieni osa) täällä elää niin vahvasti jossakin poikarakkauden suossa, ettei pääse enää sieltä ylös. Jos oikeasti kaipaat miesten välistä erotiikkaa noin paljon, niin sitä koskevaa materiaalia löytyy netistä. Ei Käärijä tai Joksut ole sitä velvollisia tekemään.
Komeita miehiä sekä somaa ja kaunista poikarakkautta löytyy mm. Red, white and Royal blue -leffasta. Suosittelen.
Mistä tuon leffan voi nähdä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bojan tanssii icipin tahtiin 😉
https://twitter.com/sophorsophie/status/1702464781301453252?t=WCh4nUvG9…
Tulee aikalailla nolla-homot vibat tuosta tanssityylistä. Jess. Silti uskon, että voi olla bi. Tai heterona rakastunut Jereen. Ja Jere häneen.
JOS tuossa oikeasti musana ICIP, ei vaikuta treenatulta kuitenkaan Nordic Tourille.Nolla-homo vibat? No minkälaista vibat sait Käärijän ja Tommyn moveista/tanssimisesta Icip tahtiin Stadikalla?
Tuossahan Bojan näyttää fiilistelevän ihan mukavasti Icip tahtiin, ei mitään "tanssiesitystä" ole siinä tekemässä.
Niin, ei tule mieleen homomies tuosta hytkymisestä, tai edes naismaisuus, oli mun huonosti ilmaistu pointtini.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ennakkomaateriaalia pitää aina antaa. Se vangitsee katsojat ja saa odottamaan itse lopputulosta. Olisihan se hassua jos kirjailijat eivät etukäteen mainostaisi tulevaa kirjaa tai näyttelijät eivät promoaisia tulevia elokuviaan.
Tänään taitaa tulla myös Alessandran uusi musiikkivideo. Mielenkiintoista nähdä miten katsojaluvut menee kummallakin...
Ja mun mielestä hyvä ettei Bojanista kysytty aamutelkassa. Johan siitä kysyttiin viisujen jälkeen eikä liity nyt mitenkään tähän biisiin. En ihmettelisi jos kummatkin jo olisivat kyllästyneitä näihin kysymyksiin.
Yksikään vakavasti otettava media ei lähde eikä ole lähtenyt tähän bojan-käärijä-hömpötykseen mukaan. Koko juttuhan on joidenkin fanien ylläpitämää mitä-lie tarinointia.
Ihan höpöjä selität.
Livessä joku kyseli Bojanista (superfani ainakin ja sille K jotain kommentoi et voi voi ... jotenkin kyllästyneesti?) ja K sano yhdessä kohtaa et "Bojan my.... my.... my man". Tuntui et tarkkaan mietti mitä sieltä suusta nyt tulee, haki, haki, hänelle harvinaista varmaan, mut joku "boyfriend" heitto sieltä oli selkeästi tulossa. Veikkaan et ei (enää) uskaltanut ottaa riskiä heittää näitä juttuja ilmoille.
Muutenhan tosta livestä ei kyllä ottanut mitään selkoa, ja mietin ulkomaalaisia faneja, et ne nyt ei tajunnut sitäkään vähää. Ei ollut mitään päätä eikä häntää. En tajua miten se tollain sekoili, vaikka olikin valvonut, mut oliko pakko nyt pitää joku tunnin live, johon selvästi ei ollut yhtään valmistautunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ennakkomaateriaalia pitää aina antaa. Se vangitsee katsojat ja saa odottamaan itse lopputulosta. Olisihan se hassua jos kirjailijat eivät etukäteen mainostaisi tulevaa kirjaa tai näyttelijät eivät promoaisia tulevia elokuviaan.
Tänään taitaa tulla myös Alessandran uusi musiikkivideo. Mielenkiintoista nähdä miten katsojaluvut menee kummallakin...
Ja mun mielestä hyvä ettei Bojanista kysytty aamutelkassa. Johan siitä kysyttiin viisujen jälkeen eikä liity nyt mitenkään tähän biisiin. En ihmettelisi jos kummatkin jo olisivat kyllästyneitä näihin kysymyksiin.
Yksikään vakavasti otettava media ei lähde eikä ole lähtenyt tähän bojan-käärijä-hömpötykseen mukaan. Koko juttuhan on joidenkin fanien ylläpitämää mitä-lie tarinointia.
Öö. Samperin Yle teki pitkän jutun K/B-fanituksesta. HS:n toimittaja kysyi Bojanilta viisujen aikaan, milloin häät Käärijän kanssa on ja keitä on kutsuttu. Iltalehti ja Ilta-Sanomat on molemmat tehneet juttuja K/B ystävyydestä ja siitä, kuinka Bojanin kanssa Jere sitten haluaa katsoa Salkkareita formulalakanoissa, kun näkevät. MTV3:n toimittaja kysyi heti viisujen jälkeen haastattelussa Jereltä Bojanista ihan suoraan ("tutustuit tällaiseen slovenialaiseen kundiin viisuissa, kerrotko siitä"). Eli kyllä näitä nyt on. Eri asia sitten, milloin on sopivaa kysellä tuosta ystävyydestä ja mikä sen pointti on. Ei olisi ollut mitään järkeä toimittajan nyt tässä Maikkarin aamuhaastattelussa kysyä Bojanista tai edes JO:n tulevista keikoista, kun idea oli puhua ICIPin julkaisusta ja musavideo oli ensiesityksessä siellä.
Se oli viisujen jälkeistä huumaa ja Ylen tyyppi oli selvästi joku puutarhuri. Ei nuo heidän välit enää kanna uutiseksi asti ja harvaa vielä aika pientä ulkkaribändiä jotka tulee Suomeen haastatellaan telkkarissa.
Mun kommenttini koskikin tuota ihme väitettäsi siitä, ettei "yksikään vakavasti otettava media lähde eikä ole lähtenyt tähän" K/B-hömpötykseen. Selvästi näin ei ole, kuten todistettu on. Vaikka sitten se tarkoittaisi sitä, että joku puutarhuri on toimittajana Ylellä.
Ei se ollut mun viesti. En puhunut mistään hömpötyksestä vaan sanoin että se oli viisuhuumaa vielä silloin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bojan tanssii icipin tahtiin 😉
https://twitter.com/sophorsophie/status/1702464781301453252?t=WCh4nUvG9…
Tulee aikalailla nolla-homot vibat tuosta tanssityylistä. Jess. Silti uskon, että voi olla bi. Tai heterona rakastunut Jereen. Ja Jere häneen.
JOS tuossa oikeasti musana ICIP, ei vaikuta treenatulta kuitenkaan Nordic Tourille.Nyt sitä medialukutaitoa. ICIP on selvästi laitettu päälle tuohon. Alkuperäinen ääniraita on mikä lie taustahäly tuolla kuvaussessiossa.
Tässä originaali versio.
https://drive.google.com/file/d/1R4wZmM5N_t75mkW4bHqO5xSj4UwmrS45/view?…
Mä haluan stailaajaksi tuonne studiolle, pukemaan Jania ja muita Joksuja! 🙋🏼😉
Mä luin saalistajaksi :D :D Syytän muutaman tunnin yöunia :D
Vierailija kirjoitti:
Oliko Klla YleX? haastattelu myös aamulla? Voitteko laittaa linkkiä siihen jos on löytyy :)
https://areena.yle.fi/1-66675270?autoplay=true
noin kahden tunnin kohdalta alkaa Kn osuus.
Jos toi Bojan ei nyt ryhdistäydy ja aja noita viiksiä pois, mä en kyllä pysty enää kattoon sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myönnän että petyin. Olisin kaivannut eroottisempaa videota, jossa olisi suudeltu jne. Minusta olisi ollut kiihottavampaa, jos Tommy olisi jahdannut vaikka tanssija-Mattia. Kyllä tässä petettiin katsojat, kun klipeillä annettiin ymmärtää ihan jotain muuta. Muutenkin tuossa videossa olisi voinut olla tasapuolisuuden nimissä enemmän hikisiä ja paidattomia miesvartaloita. Ei tässä ollut naiselle oikein mitään katsottavaa.
Tämä palsta ei petä tälläkään kertaa.😂 Osa (toivon, että hyvin pieni osa) täällä elää niin vahvasti jossakin poikarakkauden suossa, ettei pääse enää sieltä ylös. Jos oikeasti kaipaat miesten välistä erotiikkaa noin paljon, niin sitä koskevaa materiaalia löytyy netistä. Ei Käärijä tai Joksut ole sitä velvollisia tekemään.
Tää kommentti on jotenkin huvittava, kun missähän näitä homoeroottisia oletuksia videosta nimenomaan on esitetty? No, täällä. Toki muuallakin netissä, mutta lyttäsitköhän säkään niitä spekuja etukäteen ennen kuin näit videon?
Niin, ja en nyt sanoisi, etteikö K itsekin olisi syyllinen niihin videota koskeviin homoerotiikkaa odotuksiin.
Nukkuikoha se K nyt viime yönä?
Vierailija kirjoitti:
Where are Bojan, my man?
https://twitter.com/slovakdisaster/status/1702433950826700904?t=OnDOTwU…
💚💙
Ihana Kärtsä. Jossain kohtaa sanoo, että tapaavat Bojanin kanssa ensi viikolla (ja sanoi että menevät toilettiin). Mutta minulle jäi käsitys, ettei osallistuisi JOn keikalle/keikoille.
Ihan mainio nuo Hlle tuliaiseksi tuomansa kalsarit kokinhattuna.
Tuli mieleen, että K vitsaili sillä "en tuu, tuun ehkä" kommentilla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Öö. Samperin Yle teki pitkän jutun K/B-fanituksesta. HS:n toimittaja kysyi Bojanilta viisujen aikaan, milloin häät Käärijän kanssa on ja keitä on kutsuttu. Iltalehti ja Ilta-Sanomat on molemmat tehneet juttuja K/B ystävyydestä ja siitä, kuinka Bojanin kanssa Jere sitten haluaa katsoa Salkkareita formulalakanoissa, kun näkevät. MTV3:n toimittaja kysyi heti viisujen jälkeen haastattelussa Jereltä Bojanista ihan suoraan ("tutustuit tällaiseen slovenialaiseen kundiin viisuissa, kerrotko siitä"). Eli kyllä näitä nyt on. Eri asia sitten, milloin on sopivaa kysellä tuosta ystävyydestä ja mikä sen pointti on. Ei olisi ollut mitään järkeä toimittajan nyt tässä Maikkarin aamuhaastattelussa kysyä Bojanista tai edes JO:n tulevista keikoista, kun idea oli puhua ICIPin julkaisusta ja musavideo oli ensiesityksessä siellä.
Se oli viisujen jälkeistä huumaa ja Ylen tyyppi oli selvästi joku puutarhuri. Ei nuo heidän välit enää kanna uutiseksi asti ja harvaa vielä aika pientä ulkkaribändiä jotka tulee Suomeen haastatellaan telkkarissa.
Mun kommenttini koskikin tuota ihme väitettäsi siitä, ettei "yksikään vakavasti otettava media lähde eikä ole lähtenyt tähän" K/B-hömpötykseen. Selvästi näin ei ole, kuten todistettu on. Vaikka sitten se tarkoittaisi sitä, että joku puutarhuri on toimittajana Ylellä.
Ei se ollut mun viesti. En puhunut mistään hömpötyksestä vaan sanoin että se oli viisuhuumaa vielä silloin.
Okei, siinä tapauksessa ei liity juuri sinun viestiisi, pahoittelut. Hankala keskustella täällä toisinaan anonyyminä, kun menee vastaukset sekaisin ja unohtaa välillä merkata, kun hyppää keskusteluun eri nyyminä. xD
Se laittoikin kuvan ig ja kengät on kivat! Muutenhan noi on ne samat kuteet tosiaan mitä aina pitää. Oliko toi paita sen äidin tekemä, mistä mulle tullut tällainen mielikuva? Ja ehkä myös noi glitterpöksyt (ja se paita). Mut siis hyvältä näyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää kommentti on jotenkin huvittava, kun missähän näitä homoeroottisia oletuksia videosta nimenomaan on esitetty? No, täällä. Toki muuallakin netissä, mutta lyttäsitköhän säkään niitä spekuja etukäteen ennen kuin näit videon?
Mä en ole useinkaan samaa mieltä tässä ketjussa olevien kanssa tuon kyseisen asian suhteen. Itse en odottanut mitään homoeroottista materiaalia. Silloin kun sitä kaappi (Käärijä juuttui kaappiin) spekulaatiota käytiin tällä, niin itse olin sitä mieltä, että Käärijä näpäyttää sillä heitä, jotka nälvivät häntä siitä kun maha turpoaa ja kasvaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tommy on tehnyt paljon collabeja muiden kanssa. Onko ne kaikki sitten olleet yhtä erikoisia kuin Tommyn sooloprojektit? Vaikea uskoa. On aika eri asia vierailla jonkun toisen artistin biisillä kuin tehdä täysin omaa matskua.
Hyvä on biisi ja video!
Se lopun kreisi paidattomat riehujat osio oli hyvä, ja vois kuvitella että ehkä jos esittävät biisin yhdessä livenä, irrottelisivat samalla tavalla.
Vertailun vuoksi: Tässä on se monen vuoden takainen suomalaisen Adi L Haslan video biisiin Flipperi, jossa feat Tommy Cash:
En kyl tiedä oliko Tommyn maine jo tuolloin se erikoisuus mikä sittemmin tullut esiin omissa videoissaan.
Oliko tää se mistä oli se haastattelu että Tommy oli ollut vähän sillenn että "ööö en mä ehkä tuulekaan kuvauksiin, mulla taitaa ola keikka jossain Puolassa. Tai noh, kyl mä tulenkin." Onkohan mies vähän muutunut sen jälkeen, hieman eri meiningillä K:n kanssa meno. xD
Tämä oli just se, oli jo lentokentällä itseasiassa.
Minä vuonna tämä on tehty? Yllä maininta, että on monen vuoden takainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukahan kriitikko ehtii ja uskaltaa ensimmäisenä lytätä joko videon tai biisin tai vaikka molemmat?
Biisiähän arvioitiin jo stadikan jälkeen ja mielipiteet olivat laidasta laitaan. Mukana myös lyttäyksiä.
Muistatko, missä sitä arvioitiin. Ehkä sinulla ei ole linkkejä?
Tarkoititko siis oikeata kriitikkoa niin kuin musiikkitoimittajaa? Etkä tämän palstan kriitikoita. Siinä tapauksessa ei ole tietoa mutta urheilucastin piti arvioida biisi (vai arvioivatko jo?). Ja joo eihän tuo urheilucastinkaan nyt mikään oikea arvio siinä mielessä ole.
Ja itse olen niin pihalla näistä että en tiedä vieläkö näitä edes arvioidaan kun en ole lukenut ainoatakaan varmaan reilusti yli kymmeneen vuoteen ja yleensäkkään en juuri koskaan. Se ja sama mitä mieltä muut ovat. Poislukien viisujen ennakkokatselut joissa on arviot ja niissä sama juttu eli ei vaikuta omaan kuunteluuni.
Miten tulkitset, onko Kärtsä tulossa JO keikalle/keikoille? Ylös joo alas ei.
Mä haluan stailaajaksi tuonne studiolle, pukemaan Jania ja muita Joksuja! 🙋🏼😉