Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Oli kiva haastattelu, K oli maskeerattu kivasti ja oli tosi nätti ja herttainen. Se on aina haastiksissa tuollainen ihana herkkä taiteilija, ihan kuin eri ihminen kuin omissa ig-storyissaan. Herkkyys pääsee esille. Tuossa näkyi taas väläys euroviisu kärtsää🥰
Olin vähän huolissani kun liven perusteella vaikutti K ihan lopulta, mutta yllättäen oli todella hyväntuulinen ja herttainen Jere tässä haastattelussa! Mä olen kaivannut tätä herkempää puolta, mikä haastatteluissa siitä välittyy. <3
Hyvin näkyi haastiksessa, miten kova luu K on väsyneenäkin. Se tekee aina parhaansa <3
Mulla ei näy musiikkivideota vielä You tubessa? Miten teillä?
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei näy musiikkivideota vielä You tubessa? Miten teillä?
Aa, ei kun nyt tulikin!
Vierailija kirjoitti:
Joku muukin tekee aikatauluja, mutta laitan perinteisen Joksu-tiedotteen 🌞
Tänään uusi vlog Welcome to the backstage - Episode 3 (edelliset julkaistu klo 21 Suomen aikaa)
Ilmeisesti pitävät ig-liven tänään ennen vlogia ja toisen ig-liven salaisena ajankohtana viikonloppuna.Bojan esiintyy tänään Stožice-stadionilla pelattavan jalkapallon hyväntekeväisyysottelun puoliajalla. Puoliaika alkaa klo 22 Suomen aikaa. Joker Out Subs striimaa esiintymisen mikäli pystyvät: https://www.twitch.tv/jokeroutsubs
Ig:ssa huhuja Joksujen esiintymisestä Elvis Costellon Oslon keikalla 17.9.
Nordic tourin alkuun enää 3 päivää!!! 🥳
18.9. Oslo/Parkteatret scene, ikärajaton
Ovet klo 20, showtime klo 21 Suomen aikaa
19.9. Tukholma/Fryshuset, K-13
Ovet klo 19.30, showtime klo 22 Suomen aikaa
20.9. Helsinki/Tavastia 🥰
Ikärajaton: ovet klo 17, showtime klo 18.15; K-18: ovet klo 21, showtime 22.15
21.9. Turku/Logomo, ikärajaton 🥰
Ovet klo 19, showtime klo 20
22.9. Tampere/Olympia, K-18 🥰
Ovet klo 20, showtime klo 22Uusi sinkku esitetään kiertueella ja julkaistaan pian sen jälkeen.
5.10. Bojan esiintyy MRFY:n Gregor Strasbergarin kanssa tulvien uhrien auttamiseksi järjestettävässä hyväntekeväisyyskonsertissa Ljubljanassa. Myös Krisin isä esiintyy. Maksullinen striimi katsottavissa myös ulkomailta. Liput 15 €. Lähetys alkaa klo 21 Suomen aikaa.
https://www.sititeater.si/drugo/siti-praznuje-15-let---praznujte-z-nami/
Kiitos, kun teit aikataulun! :)
Äh nukuin pommiin. Ei kuitenkaan vissiin laulanut?
Ihan *tun magee musavideo!
Vierailija kirjoitti:
"Onko maailmantähtiä lähestynyt sua?"
"Itse asiassa on, mutta en uskalla sanoa mitään vielä, kun ei ole nimiä laitettu papereihin."Hmmm???
Kuka voisi
Nyt olisi kiva kuulla kommentteja niin musiikkivideosta kuin biisistäkin. Mulle oli molemmat positiivisia yllätyksiä mutta en olekaan mikään hardcore-fani, joka odotti jotain suurta.
Vierailija kirjoitti:
Äh nukuin pommiin. Ei kuitenkaan vissiin laulanut?
Ei, musavideosta nähtiin alusta 30 sekunnin klippi vain.
Vierailija kirjoitti:
Oli kiva haastattelu, K oli maskeerattu kivasti ja oli tosi nätti ja herttainen. Se on aina haastiksissa tuollainen ihana herkkä taiteilija, ihan kuin eri ihminen kuin omissa ig-storyissaan. Herkkyys pääsee esille. Tuossa näkyi taas väläys euroviisu kärtsää🥰
Aivan ihana. Nuo avoimet katseet ja vilpittömyydes käy mun sieluun 💛😭💚🤩 ja video herran jestas!! 🔥🔥
Voisiko joku linkata sen itse videon. Joudun olemaan vanhalla koneella, jolla YouTube-videot kyllä pyörivät, mutta Kärtsän YouTube-sivua olen yrittänyt nyt melkein 10 min ladata onnistumatta.
En tiedä haluanko spoilata vielä videota sitä ei katsoneille!? Ihan hyvä. Mietin vain, että onko siitä tulossa elokuvallisempi, vielä pitempi versio, kuten K sanoi Valkeakoskella?
Kaipaan lisää! Noi tunnelmat videossa olivat tosi makeita!
Silti Tommy oli tässä minusta se vähän coolimpi ja taas kerran taiteilija-meiningillä vetävä, K oli osittain *tavallisempi*, olisin odottanut vielä jotain hullumpaa toimintaa hänen hahmoltaan!
Mutta ei huono video, ei todellakaan, varsinkaan suomalaiseksi!
Vierailija kirjoitti:
Voisiko joku linkata sen itse videon. Joudun olemaan vanhalla koneella, jolla YouTube-videot kyllä pyörivät, mutta Kärtsän YouTube-sivua olen yrittänyt nyt melkein 10 min ladata onnistumatta.
Vierailija kirjoitti:
Missä sen piti olla tänään 8.30? Joka radiokanava mutta mikä?
Videolla hienosti viisukärtsä boksissaan villinä kuin hulkki. Daltonit vapauttaa ja salaman iskun jälkeen lähtevät kohti metsää, jossa toinen crazy hahmo harrastaa omia touhujaan (jahtaa naisia talikolla ja kaivaa hautoja). Kun nämä kaksi crazya kohtaavat, niin ilmassa on sähköä ja alkaa crazy -bailaaminen. Seksuaalista jännitettä, mutta hullulla tavalla. Ja lopun yllättävä huumorikohta kun häärijä nouseekin haudasta. Tommy oli aikonut haudata hänet, ennen kuin K kiinnitti huomion. Tykkäsin kovasti! Visuaalisesti todella hyvin tehty video!
Video ei pettänyt odotuksia, ei myöskään biisi. Eilinen live oli kyllä suhteellisen hirveä..
Olipa hyvä MTV3 haastattelu ja väsymyksestä ei tietoakaan. Ihme sälli!
Oli myös hyvä haastattelija