Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
9281/123801 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
9282/123801 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon kentällä "Bojjan"-kyltin kanssa häntä vastassa kun tulloo Suomeen. Peräkammmarin pönttöuuni on lämmin ja piirakat myös liinan alla lämpimänä.

Pihasaunaan vein jo vihdan ja selän pesen saunassa Slovenian poikarukalta huolellisesti. Karjalanpaistin jälkeen saa se Jerepoikakin tulla yökylään, mutta hiljaisuus alkaa kymmeneltä ja eiköhän siihen enovainaan sänkyyn saada kaksi miestä mahtumaan kun vähän levitetään. Onhan se tärkeä että kaverukset saa yökyläillä yhdessä!

Taidan kiertää kamarin oven lukkoon ja säilyttää siellä tätä aarretta ihan itselläni.. pikkuisen vaan avaimen reiästä tarkistaisin ettei liikaa riehuta..

Leila Pälkäneeltä

Perustas sie Leila meille uus ketju, ku sulla näyttövvää sujuvan tuo kiriuuttaminen nii hyvin! Mielellään lukisimma lissöö ja saattasimma osallistuaki!

Suosittelen lämpimästi vanhojen kotimaisten elokuvien katsomista. Säästyy kuvittelemisen ja kirjoottamisen vaiva.

Lisää voi kuvitella sitten ihan omassa päässään isekseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9283/123801 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bojanilla oli vihreää päällä!

https://www.tumblr.com/holdthevision/719328325874679808/he-is-wearing-g…

Se tietenkin Merkitsee Jotain.

Vierailija
9284/123801 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisipa herätä aamuisin jaloruusun kuiskailevaan hyvän huomenen toivotukseen. No, paremman puutteessa täytyi katsoa muutamaan kertaan Janchi-video. 🤤

Vierailija
9285/123801 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko jokernautti yleisemminkin käytössä oleva sana JO-faneille vai Rekon uusin keksintö?

Vierailija
9286/123801 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluan tuon piirroksen, jossa Bojanilla paidassa palautusosoite, jos mies sattuu katoamaan.

Vierailija
9287/123801 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä meno Jokerien keikalla 😊

Vierailija
9288/123801 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä, ihan on sattumaa, että vihreä. Tai sitten johtuu siitä, että ollaan Irlannissa.

Vierailija
9289/123801 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oijoi tähän väliin. Demoni-videolla Bojan on niin tulikuuma, voisin vaan tuijottaa sen kasvoja, ilmeitä ja sitä sen vähäeleistä, mutta niin seksikästä olemusta .... 🔥

Tämä! Ihana katsella vakavakasvoista(kin) Bojania.

Vierailija
9290/123801 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi syliin hyppyvideo, mietin tosta aina kun nään, miten ne on sopinut et K hyppää syliin edes, meinaan et miten K olis selittänyt tän B:lle tai onko B ehdottanut et hyppää mun syliin?

Tuskinpa ne on mitään sopineet, minusta näyttää siltä, että ne kokeilee siinä jotain, en kyllä tiedä, että mitä? Joku kohtaus jostain elokuvasta? Tuskin romanttisesta kuitenkaan. Mutta lopputulos on kyllä mieltä ihan hivelevää katsottavaa. Varsinkin erään peba.

Vierailija
9291/123801 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toi syliin hyppyvideo, mietin tosta aina kun nään, miten ne on sopinut et K hyppää syliin edes, meinaan et miten K olis selittänyt tän B:lle tai onko B ehdottanut et hyppää mun syliin?

Tuskinpa ne on mitään sopineet, minusta näyttää siltä, että ne kokeilee siinä jotain, en kyllä tiedä, että mitä? Joku kohtaus jostain elokuvasta? Tuskin romanttisesta kuitenkaan. Mutta lopputulos on kyllä mieltä ihan hivelevää katsottavaa. Varsinkin erään peba.

Se on Bojanin Måneskin-coverista napattu suoraan. Naislaulaja hyppää siinä Bojanin syliin just noin.

Vierailija
9292/123801 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on Bojanin Måneskin-coverista napattu suoraan. Naislaulaja hyppää siinä Bojanin syliin just noin.

Mut onko Kärtsäkin sen muka nähny?

Vierailija
9293/123801 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tota miten K on demi jos on pyörittänyt niin monia aiemmin? Vai onkohan toiminut vaan itseään vastaan? Hän on kyllä sarjaseukkaaja. Vain kuukausia kertonut olleensa yksin.

Mikä biisi se muuten on joka kertoo siitä pahasta erosta?

Eiks se ole se Siitä viis? " Siitä viis siitä viis, sä et ollukaan viis kaut viis 

Mun mielestä hyvä laini, mutta pakko sanoa, että ois tyylikkäämpää, jos se olisi ollut vain kerran, pari koko biisissä, ikään kuin heittona, eikä hoettuna 100x.

Siis ei toi biisi ja sanoitus huono ole noinkaan, mutta toi lause on niin hyvin riimitelty (kun ei kuitenkaan Juice tai Eput olla), että se antaa odottaaa lisää samaa.

Pian kuulija kuitenkin tajuaa, että Ai-h, niitä ei tulekaan, koska tätä viljellään nyt läpi koko kappaleen. 

Mut ihan toimiva kappale Jeren tuotannossa. 

Vierailija
9294/123801 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saisipa herätä aamuisin jaloruusun kuiskailevaan hyvän huomenen toivotukseen. No, paremman puutteessa täytyi katsoa muutamaan kertaan Janchi-video. 🤤

Mä en koskaan pääse yli siitä videosta. Siis miten ihana herätys!!

Vierailija
9295/123801 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuon Seiskan jutun jälkeenhän Käärijä sanoi Iltalehden haastattelussa mm. että jos hänet nähdään vain kulkemassa jonkun ihmisen kanssa, heti vedetään johtopäätös, että hän seurustelee tämän kanssa.         

Joko oli hämäystä tai sitten ne eivät seurustele. Mä olen koko ajan ollut sitä mieltä, että Jerellä ei ole parisuhdetta nyt. Jos joku nainen oli Malediiveilla, niin ei kuitenkaan tyttöystävä ollut hänen asemansa. 

Mun silmissä Jere välittää läheisistään sillä tyylillä, että jos tyttöystävää olisi, hän olisi sanonut sen samoin kuin muustakin perheestä puhui, eli lause, kaks. Henkilöä ei tarvitse tuoda julkisuuteen.

Uskokaa nyt, että seurustelee. Tyttöystävän kynnet eivät olisi esillä ilman K:n lupaa. He yhdessä haluavat veetuilla shippailijoille/faneilleen - annetaan siimaa mutta vedetään saman tien pois. Samalla tavalla K tekee B:llekin. Miksi hän niin tekee? Vastaus lienee hänen persoonassaan. Ystävyyden voisi ihan hyvin jättää lepäämään, mutta kuten ketä tahansa niin myös K:takin imartelee, kun viisujen valloittavin tyyppi on hänen lumoissaan. 

Eiköhän K ole olettanut, että ketään ei kiinnosta niin paljoa että alkaisi jonkun ihmisen kynsiä analysoimaan vaan on kelanni, et jengi vaan aattelee kuvaajan olevan frendi tai sen tiimiläinen tms. Tuskin tässä mitään sen syvällisempää v*ttuiluajatusta on taustalla.

Näin juuri. Löysin tänä aamuna Hesarista (digi) jotain Kärtsästä lukemattomiani kirjoituksia, niin siellä kommentoi HS:lle mm. sitä VKK-seuraamiskohua (tai jotain vastaavaa somen kaivelua), että ei osannut ajatellakaan, että ihmisillä olisi aikaa penkoa hänen someaan. Eli ei ajatellut että kukaan etsis paljoakaan hänestä, edes! Itse tajuan tuon ajatusmaailman hyvin näin 50-vuotiaan silmin. Eli hienoa, että on vielä myös löydettävissä diginatiiveilla samaa. 

Juttu vain tilaajille 😡

https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000009410924.html

"”En ollut varautunut, että ihmisillä on aikaa stalkata, mitä Instagram-tilejä seuraan. Tai että sen perusteella tehdään päätelmiä mun poliittisista aatteistani. Kun tämä tapahtui, tuli sellainen olo, että olenko oikeasti näin kiinnostava. Onko teillä tähän aikaa?” Pöyhönen sanoo."

Vierailija
9296/123801 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mut onko Kärtsäkin sen muka nähny?

Kenties. 😉

Vierailija
9297/123801 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä biisit Jokereilta tuolla managerin instassa on nyt storyissa?

Vierailija
9298/123801 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panisin Käärijää! En Bojania

Vierailija
9299/123801 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Panisin Käärijää! En Bojania

#teamkäärijä