Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Saako sitä Bojania kuolata vai ei? Minua kuolatuttaisi. T: Arvo 82 vuotta
Saapi toki
Vierailija kirjoitti:
Oliko sen Krisin joku laukku löytynyt just? Bojan sen sijaan on (taas) kaljottelemassa jossain pubissa. Vailla huolen häivää.
Krisin laukku löytyi mutta Bojanin laukusta ei ole mitään mainintaa. Irlannin bändin laulaja Conor oli kommentoinut että Bojan voi lainata sitä hänen viisuissa käyttämäänsä kultaista haalaria. 😂
Jokereiden postauksia on jotenkin ihana seurata. Tosi positiivista ja hauskaa menoa. Ja vaikuttaisi että viihtyvät hyvin yhdessä. Tulee kiva kesä kun keikkailevat niin paljon.
Tuleekohan keikan jälkeisesti bileistä pusukuvia Conorin kanssa, ja onko kukaan sitten mustasukkainen 😉😎
Johan se Conor yritti viisuissa ja balkanin ruusu ei ollut moksiskaan, roikku vaan kuin kunnon puppy K perässä minkä kerkesi. :D
Conor ei ehkä luovuta niin helpolla eikä nyt ole chachacha-miestä siellä esteenä.
Connori on ihan liian tylsä kaikella tapaa siihen että saisi heitettyä Jeren pois Bojanin mielestä 😉
Ja hyi hitto mikä kamelinvarvasmies. Nauratti kun joku haastattelijakin kysyi bojanilta conorista, et oliko se se camel toe tyyppi😁 Miksi joku muuten sanoi et bojanin sisko shippaa bk:ta..?
Se oli kyllä huvittava haastattelu. En muista, miksi Conor tuli siinä edes puheeksi.
Bojan väisti koko kysymyksen. Kris sen sijaan vastasi suoraan, että joo just se 😁
Toi Kris vaikuttaa huumorintajultaan just huipulta. Aina piikittelemässä :D
Arvoa 82 vee kuolatuttaa varmasti ihan ilman Bojaniakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos Bojan tulee Tavastialle niin paljon saan mammojen keikkarahastosta palkkiota jos huudan Tavastialla että "pussatkaa"? 😊 vai oliko tämä Säännöissä kuolemansynti?
On kuolemansyntiå pahempi. Ihan reaalimaailmassa todella toivon että kukaan ei tee tätä.
Miks mä kannatan tän huutamista? Käärijällä on kyllä osaamista vetää huumoriks. Tiiä vaikka samalla lipsauttaa jotain tietoa pusuhistoriasta. Miks kaikkeen pitää suhtautua niin vakavasti.
Koska olisi tylyä antaa Bojanille sellanen kuva, että hän on kaikille Suomen Jokeri faneille vaan joku Käärijän sivukylkiäinen. Ei hirveästi huvittaisi keikkailla täällä sellasissa tunnelmissa.
Ihmiset vois lakata kuvittelemasta muitten ajatuksia etukäteen. Ihme katastrofiajattelua. Niin kuin tämäkään ei voisi tapahtua hyvässä hengessä niin että kenellekään ei jää paha mieli, voi voi teitä 😏
Vierailija kirjoitti:
Oon kentällä "Bojjan"-kyltin kanssa häntä vastassa kun tulloo Suomeen. Peräkammmarin pönttöuuni on lämmin ja piirakat myös liinan alla lämpimänä.
Pihasaunaan vein jo vihdan ja selän pesen saunassa Slovenian poikarukalta huolellisesti. Karjalanpaistin jälkeen saa se Jerepoikakin tulla yökylään, mutta hiljaisuus alkaa kymmeneltä ja eiköhän siihen enovainaan sänkyyn saada kaksi miestä mahtumaan kun vähän levitetään. Onhan se tärkeä että kaverukset saa yökyläillä yhdessä!
Taidan kiertää kamarin oven lukkoon ja säilyttää siellä tätä aarretta ihan itselläni.. pikkuisen vaan avaimen reiästä tarkistaisin ettei liikaa riehuta..
Leila Pälkäneeltä
Perustas sie Leila meille uus ketju, ku sulla näyttövvää sujuvan tuo kiriuuttaminen nii hyvin! Mielellään lukisimma lissöö ja saattasimma osallistuaki!
Oijoi tähän väliin. Demoni-videolla Bojan on niin tulikuuma, voisin vaan tuijottaa sen kasvoja, ilmeitä ja sitä sen vähäeleistä, mutta niin seksikästä olemusta .... 🔥
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos Bojan tulee Tavastialle niin paljon saan mammojen keikkarahastosta palkkiota jos huudan Tavastialla että "pussatkaa"? 😊 vai oliko tämä Säännöissä kuolemansynti?
On kuolemansyntiå pahempi. Ihan reaalimaailmassa todella toivon että kukaan ei tee tätä.
Miks mä kannatan tän huutamista? Käärijällä on kyllä osaamista vetää huumoriks. Tiiä vaikka samalla lipsauttaa jotain tietoa pusuhistoriasta. Miks kaikkeen pitää suhtautua niin vakavasti.
Koska olisi tylyä antaa Bojanille sellanen kuva, että hän on kaikille Suomen Jokeri faneille vaan joku Käärijän sivukylkiäinen. Ei hirveästi huvittaisi keikkailla täällä sellasissa tunnelmissa.
Ihmiset vois lakata kuvittelemasta muitten ajatuksia etukäteen. Ihme katastrofiajattelua. Niin kuin tämäkään ei voisi tapahtua hyvässä hengessä niin että kenellekään ei jää paha mieli, voi voi teitä 😏
No musta on parempi ajatella muidenkin tunteita, vaikka sitten varuiksi, sen sijaan että tekee vaan mitä itseään lystää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kun kaikki on aina noloa, siis niin noloa. Parempi pohtia etukäteen, että tuleeko siitä noloa vai supernoloa. T: täti joka kuuntelee Jokereita tubesta, ei spotifysta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon kentällä "Bojjan"-kyltin kanssa häntä vastassa kun tulloo Suomeen. Peräkammmarin pönttöuuni on lämmin ja piirakat myös liinan alla lämpimänä.
Pihasaunaan vein jo vihdan ja selän pesen saunassa Slovenian poikarukalta huolellisesti. Karjalanpaistin jälkeen saa se Jerepoikakin tulla yökylään, mutta hiljaisuus alkaa kymmeneltä ja eiköhän siihen enovainaan sänkyyn saada kaksi miestä mahtumaan kun vähän levitetään. Onhan se tärkeä että kaverukset saa yökyläillä yhdessä!
Taidan kiertää kamarin oven lukkoon ja säilyttää siellä tätä aarretta ihan itselläni.. pikkuisen vaan avaimen reiästä tarkistaisin ettei liikaa riehuta..
Leila Pälkäneeltä
Perustas sie Leila meille uus ketju, ku sulla näyttövvää sujuvan tuo kiriuuttaminen nii hyvin! Mielellään lukisimma lissöö ja saattasimma osallistuaki!
Pälkäneen Leilalla on pikkuisen pelottava puoli mutta mielellään luettaisiin lisää B&K:n maaseutuseikkailuista 🥰
Vierailija kirjoitti:
Minulla on kuiva suu, enkä pysty sen takia syömään ruokaa. Bojanin kuvan nähtyäni sylkeä alkaa erittymään ja syöminenkin taas onnistuu. T: Arvo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt kun K yhtäkkiä heiluisi siellä Bojtsujen keikkayleisössä 🥹
Haluisin kyllä nähä B reaktion jos ei tietäisi asiasta mitään vaan K olisi järkänny asian hullun managerin kanssa ja ykskaks vaan ilmestyisi paikalle.
Toistaisi lavalla kosinnan. Tällä kertaa rasiassa olisi jotain muuta... 💍 Alan itkemään ajatuksestakin 😭
Onkohan manageri valinnut sormukset?
Teetättäny Kärtsälle sellasen erikoissormuksen mitä ei saa otettua ikinä pois sormesta. Bojanille riittää normaali sormus, ei tarvitse hänen kohdalla mitään varokeinoja.
Tietysti 😄😄 "tää on nyt ikuista Jere ja sulla päättyy ailahtelevat käytökset lopullisesti"
Vierailija kirjoitti:
Voi Arvo muistatko kun vaaleana kesäyönä kiurun laulaessa kävelimme käsikynkässä kärripolkua pitkin kaukaiseen rantaan, aurinko alkoi nousemaan koillisesta? Silloin kesällä 1968? Tartuit hellästi nutturastani kiinni ja taisi siinä kuolakin vaihtua?
Jätä se Bojan nyt sille Jerelle tällä kertaa Arvo, nuorten ensirakkauden lempi on niin hellää ja kaunista. Nuorukaisilla on vielä norjat vartalot, täyteläiset huulet, pehmeä hipiä ja väräjävä sielu. Oletko nähnyt kuinka Jere tanssii? siinä kyllä tarvitsee Nitron kielen alle kun alkaa nesteet virrata kuin pälkäneenpurossa jäiden lähdön jälkeen. Minä kyllä lupaan kunnon kyydit maitohuoneessa jos tämmöinen varttuneempi emäntä vielä kelpaa. Kelpaako Arvo?
Leilasi
Mitenkähän Dublinissa voidaan? Joko siellä pistetään päät tyynyyn ja unta palloon? Huomenna keikka?
Ja meidän kotikutoinen Jokerman, istuuko mahdollisesti tänäänkin paljussa vai nukkuu jo formulalakanoissaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös K vähän niinkuin luvannut jossain, että kun B tulee Suomeen niin pääsee nukkumaan hänen formulalakanoihin. En nyt yhtään muista missä tällainen oli mutta on jäänyt jostain tämä mieleen. 🤭
Oli jossain iltalehden haastiksessa ainakin, sanoi ottavansa B:n viereensä pötköttämään ja yhdessä katsoisivat salkkareita. 😄 Ja siinä ravintolaillan livessä sanoi B:lle jotain tyyliin "I'll make a bed for you. With formulalakanat."
Siinä IG-liven kohdassa, jossa K sanoi "I will make a bed for you" yms, niin Bojan vastaa kysyen "you will make a bed for me" ja ilme oli jännä. Hymynkare ja jotain muuta? Mitä lie tullut hänelle mieleen, ei voi tietää!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on kuiva suu, enkä pysty sen takia syömään ruokaa. Bojanin kuvan nähtyäni sylkeä alkaa erittymään ja syöminenkin taas onnistuu. T: Arvo
Mä oon varmaan liian väsynyt ku rupes nykii suun pieliä. Hyvä luoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hienoa! :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös K vähän niinkuin luvannut jossain, että kun B tulee Suomeen niin pääsee nukkumaan hänen formulalakanoihin. En nyt yhtään muista missä tällainen oli mutta on jäänyt jostain tämä mieleen. 🤭
Oli jossain iltalehden haastiksessa ainakin, sanoi ottavansa B:n viereensä pötköttämään ja yhdessä katsoisivat salkkareita. 😄 Ja siinä ravintolaillan livessä sanoi B:lle jotain tyyliin "I'll make a bed for you. With formulalakanat."
Siinä IG-liven kohdassa, jossa K sanoi "I will make a bed for you" yms, niin Bojan vastaa kysyen "you will make a bed for me" ja ilme oli jännä. Hymynkare ja jotain muuta? Mitä lie tullut hänelle mieleen, ei voi tietää!
Mä luulen et B tajuaa väärin ton ja viittaa vedonlyöntiin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi Arvo muistatko kun vaaleana kesäyönä kiurun laulaessa kävelimme käsikynkässä kärripolkua pitkin kaukaiseen rantaan, aurinko alkoi nousemaan koillisesta? Silloin kesällä 1968? Tartuit hellästi nutturastani kiinni ja taisi siinä kuolakin vaihtua?
Jätä se Bojan nyt sille Jerelle tällä kertaa Arvo, nuorten ensirakkauden lempi on niin hellää ja kaunista. Nuorukaisilla on vielä norjat vartalot, täyteläiset huulet, pehmeä hipiä ja väräjävä sielu. Oletko nähnyt kuinka Jere tanssii? siinä kyllä tarvitsee Nitron kielen alle kun alkaa nesteet virrata kuin pälkäneenpurossa jäiden lähdön jälkeen. Minä kyllä lupaan kunnon kyydit maitohuoneessa jos tämmöinen varttuneempi emäntä vielä kelpaa. Kelpaako Arvo?
Leilasi
Miten niin minulla ei ole enää pehmeä hipiä ja sorja vartalo? T: Arvo
Siellä on sattunut ja tapahtunu Jokeri-leirissä taas. Hauskoja päivityksiä hullu-Gregorylta. 😅
Teetättäny Kärtsälle sellasen erikoissormuksen mitä ei saa otettua ikinä pois sormesta. Bojanille riittää normaali sormus, ei tarvitse hänen kohdalla mitään varokeinoja.