Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi on oikeasti tosi vastenmielistä tuollainen hotellihuonevitsailu. Miltä keikalta tuo on? Puhui tuota samaa siellä Blackbox-keikalla myös. Jos joku muu kotimainen miesartisti olis noin sanonut, varmaan paheksuttaisiin kyllä...
Mutta se on ihan ok että heitellään rintsikoita lavalle tai läähätetään somekommenteissa? Goes both ways. Niin metsä vastaa jne.
Vähän kaukaa haettu perustelu..pyysikö tuo kyseinen keikallaolija päästä hotellihuoneeseen, heittikö rintsikat lavalle tms? Sitten vois jotenkin ymmärtää. Mutta jos ei niin kannattais käyttää tilannetajua..
Joo ja jos teitä ei kiinnosta enää shipata noita kahta niin se ei meinaa että Jere pitäisi nyt haukkua ja heittää junan alle 😕
Meneekö mulla nyt jotenkin tämä huumorijuttu ohi, kun en tajua, miten voitte ylistää ja kehua K:n vitsejä Bojania kohtaan (yhteinen huone ja sänky ja jopa teekuppi) mutta tuomita heti perään, miten on mautonta heittää, että voit tulla minun hotellihuoneeseen? Ettekö näe tässä mitään ristiriitaa vai onko oikeus loukkaantua niin subjektiivinen, että sen voi tehdä yhden kohdalla mutta ei toisen kohdalla?
Ylipäätään harmittaa tämä loukkaantumisen kulttuuri. En ole K:n vitsien ystävä, koska ne todellakin menevät koko ajan ja alusta asti hyvän maun rajoissa (tai oikeastaan juuri sen rajan toisella puolella), mutta sellainen hän on ollut koko ajan ja erityisesti Bojanin kanssa. Ei ole oikein hyväksyä ja pitää niitä hauskoina Euroviisu-huumassa mutta tuomita täällä ja paheksua.
Jos et pidä hänen huumoristaan, älä seuraa häntä missään somessa äläkä ainakaan mene keikoille. Mutta tällanen julkinen paheksunta ja moralisointi on yksinomaan noloa,kun täsmälleen yhtä huonoja vitsejä on hehkutettu ensin koko kevään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi on oikeasti tosi vastenmielistä tuollainen hotellihuonevitsailu. Miltä keikalta tuo on? Puhui tuota samaa siellä Blackbox-keikalla myös. Jos joku muu kotimainen miesartisti olis noin sanonut, varmaan paheksuttaisiin kyllä...
Mutta se on ihan ok että heitellään rintsikoita lavalle tai läähätetään somekommenteissa? Goes both ways. Niin metsä vastaa jne.
Vähän kaukaa haettu perustelu..pyysikö tuo kyseinen keikallaolija päästä hotellihuoneeseen, heittikö rintsikat lavalle tms? Sitten vois jotenkin ymmärtää. Mutta jos ei niin kannattais käyttää tilannetajua..
Joo ja jos teitä ei kiinnosta enää shipata noita kahta niin se ei meinaa että Jere pitäisi nyt haukkua ja heittää junan alle 😕
.
Tuossa twitterpätkässähän se, kenen kanssa K juttelee, sanoo eksyneensä tms, ja siihen K vastaa että voit mennä mun hotellihuoneeseen. Lähinnä jäi fiilis että tarjoaa kodittomalle kattoa pään päälle, eikä mitään limaista tuus mun huoneeseen vink vink 😀
Se blackbox-keikan hotellihuonevitsi oli sille fanille, joka pyysii Käärijää piirtämään tatuoinnin ja jolle K oli jo jutellut aiemmin. K sanoo siis että vieläkö heilutat tuota lappua, vien sut mun hotellihuoneeseen niin kyllä me yksi tatuointi saadaan tehtyä.
Vierailija kirjoitti:
Vähän Rammsteinin tyyliäkö. Valitettavasti en enää kykene ajattelemaan K:ta ja B:tä yhdessä. Juntti mikä juntti tämä pohjoinen laji. Melkein toivon, että Bojan ei tule.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän Rammsteinin tyyliäkö. Valitettavasti en enää kykene ajattelemaan K:ta ja B:tä yhdessä. Juntti mikä juntti tämä pohjoinen laji. Melkein toivon, että Bojan ei tule.
Ahaa, hotellihuonevitsi ei sitten ollutkaan paha. On kyllä monia muita syitä, joiden takia pysyn kannassani, ei enää KB:tä.
Vierailija kirjoitti:
Hah nopeastipa toi teiän hehkuttama "sielunkumppanuus" B & K kesken katkesi 😂
Minkäs voi, kun toisen taso ei olekaan sitä mitä olen luullut. Erehdyksiä sattuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oi miten lempeästi Bojan herättelee tuossa Instastoryssa..etenkin se eka herättelyvideo.
Sanoo jotenkin söpösti sen Janin nimen.
Se oli siinä, minä shippaan nyt Jania ja Bojania. Niin paljon kuumempaa kuin tää haparoiva yhteys jonkun vaniljalätkäheteron kanssa.
Must noi on niin veljellisiä, ihan ku iso ja pikkuveli niin ei taivu mun mielikuvitus tohon :D
Ne on ihan samanikäisiä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuosta pullolahjasta ois saanu kivan kuvan ja ois voinu vaikka samalla kiittää faneja vkonlopun keikoista. Tuo pullojen heiluttelu niin niin typerää. Ja näkyyhän siellä tyttiksenkin käsi, oikealla 3 naisen kättä.
Ja siiten vois kattoa taustankin kuntoon, ei mitään jääkaappeja.
No tämä. Ja vielä jotain lappuja ovessa. Tällä menolla paljastavat jotain henkilökohtaisuuksia joita ei ole tarkoitus jakaa kaikelle kansalle.
Ei nyt varsinaisesti juntti tää pohjosen lajike, mut sitä ympäröi pahasti versoillut uralinpihlajakäynnös, joka kurtistaa sen koko olemuksen liian ahtaaseen muoviseen ruukkuun, jossa se ei saa tarpeeksi valoa kasvaakseen ja kukoistaakseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuosta pullolahjasta ois saanu kivan kuvan ja ois voinu vaikka samalla kiittää faneja vkonlopun keikoista. Tuo pullojen heiluttelu niin niin typerää. Ja näkyyhän siellä tyttiksenkin käsi, oikealla 3 naisen kättä.
No tämä. Ja vielä jotain lappuja ovessa. Tällä menolla paljastavat jotain henkilökohtaisuuksia joita ei ole tarkoitus jakaa kaikelle kansalle.
Miettikää ku ois ollu joku ultrakuva jääkaapin ovessa tulevasta pikku kääryleestä 🤭 Hups.
Oon kattonu ton Janchii-videon nyt luvattoman monta kertaa miten toi sloveeni on alkanu kuulostaa ihan järjettömän seksikkäältä kieleltä?
Boitsu tykkää Kärtsäristä koska K on mikä on:
-villi luonnonlapsi joka tekee niin kuin haluaa
-pukeutumistyyli ja CCC on IHAN jotain muuta kun mikään ennen
-sekoitus macho maskuliinisuutta, seksiä ja feminiinisyyttä (korut, meikit, koko, puppy, herkkis)
-Ei pelkää tätä maailmaa. Oikeesti.
-näyttää tunteensa, kohtelee B:ta rakkaudella 💖
Mikähän tuossa on, että Bojanin piti noin julkisesti himboilla vaikka on korkeakoulutettu, lääkäriperheen vesa ja puhuu seitsemää kieltä. Kyllähän tytöt flirttailessaan käyttäytyvät hupsummin ja tyttömäsemmin, miksei bojatkin ;)
Vierailija kirjoitti:
Mikähän tuossa on, että Bojanin piti noin julkisesti himboilla vaikka on korkeakoulutettu, lääkäriperheen vesa ja puhuu seitsemää kieltä. Kyllähän tytöt flirttailessaan käyttäytyvät hupsummin ja tyttömäsemmin, miksei bojatkin ;)
Himboilla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miettikää ku ois ollu joku ultrakuva jääkaapin ovessa tulevasta pikku kääryleestä 🤭 Hups.
Itse mietin lähinnä laskua tms jossa osoite tai muuta henkilökohtaista näkyvissä.
Kärtsähän ratsastaa tuollaisella puolilikaisella vähän vanhanaikaisella junttirokkarityylillä, puolitörkeät läpät joista ei osaa sanoa onko ne oikeestaan törkeitä vai ei. Nuoleskelut. Siksi puhtoinen (mutta nyt vähän muuttunut) Bojan siitä niin tykkääkin. Pitkään aikaan miesartistit ei ole oikein uskaltaneet sanoa enää mitään niin varmaan tuo tyyli tuntuu monesta nyt tuoreelta.
Ei kuulu asiaan ja menee aiheesta vähän ohi, tiedän juu, mut en jaksa alottaa mitään uutta ketjua tämmösen takia. Eli jos kurkku maistuu hitusen kissankuselta, niin mitä sille on mahdollisesti käynyt? Vastaus "kissa kussut päälle" ei käy. Kiitos jo etukäteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse mietin lähinnä laskua tms jossa osoite tai muuta henkilökohtaista näkyvissä.
Perintäkirje.
Parin päivän sisällä shippaaja mammoilla on taas eri ääni kellossa kun tulee lisää Kärtsä ja Bojan matskua. Nyt ne tarvii muuta kytättävää kun noista kahdesta ei ole tarpeeksi materiaalia tarjolla.