Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
8841/123801 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä meidän jumalainen balkaninruusumme näyttää olevan kaiken lisäksi aamuihmisiä ja hyvällä tuulella 24/7. Silloinkin kun lentoyhtiö hukkaa hänen matkatavaransa.

Vierailija
8842/123801 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikke laittoi, että Käärijä on Flexfesteillä Virossa 💚

https://twitter.com/joydina7/status/1665352303979769858?s=46&t=aCCg9LYV…

Härskiä on. Ei voi muuta sanoa.

Käärijä patsastelu on vastenmielistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8843/123801 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oi miten lempeästi Bojan herättelee tuossa Instastoryssa..etenkin se eka herättelyvideo.

Sanoo jotenkin söpösti sen Janin nimen.

Se oli siinä, minä shippaan nyt Jania ja Bojania. Niin paljon kuumempaa kuin tää haparoiva yhteys jonkun vaniljalätkäheteron kanssa.

Vierailija
8844/123801 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei haittaa, jos puheenaiheet välillä hiljenee. Ne palaa sitten kun ruusujemme välillä taas tapahtuu jotakin tai joku haluaa muistella aiempia tapahtumia. Mutta yksityishenkilöistä ja aiheen vierestä kalkatus tai trollaus on tylsää.

Vierailija
8845/123801 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosta B öisestä viestistä. Musta siinä ei olisi ollut mitään erikoisempaa jos se olisi tullut vaikka parin tunnin sisällä siitä hänen edellisestä baby seal viestistä. Se vaan kertoisi että vaikka autossa istuessaan luki fanien kommentteja ja päätti ottaa kantaa. Mutta tää, että hän vähintään 12h edellisen viestinsä jälkeen, oltuaan ensin reissun päällä monta tuntia ja sitten lentokoneessa radiohiljaisuudessakin (eli ei ainakaan tuolloin ole voinut lueskella vaikka fanien kommentteja) yhtäkkiä keskellä yötä, heti koneesta päästyään, kokee tarvetta laittaa tollasen viestin.

Että jos ei mitään muuta niin hänen on täytynyt pyöritellä asiaa päässään aika hemmetin pitkään. Ja sitten taas päästään siihen miksi ihmeessä tollasta hänen pitää pyöritellä millään tavalla, jos kerran kaikki on vaan kevyttä huulenheittoa.

Tulin vasta nyt linjoille ja aloin lukea noita aamuisia viestejä. 😀 Niin niin, onhan toi Bojanin ees taas venkslaaminen vähän kummallista toimintaa? Että ensin siirtää itse Jeren kommentin koiraansa ja sitten monia tunteja myöhemmin oma aloitteisesti kääntäkin sen takaisin itteensä. Samaan vuorokauteen ehtii työntää Jereä vähän pois, mutta sitten kuitenkin itse taas ajautuu ihan samaan bromance kuvioon takaisin.

Joo ihan kuin olis muka eka ymmärtänyt väärin jep jep. Ouuu tarkoititkin minua Oho Oho haha kiitti vaikkei J ollut kommentoinut asiaan enää mitään 😁🐶

Vierailija
8846/123801 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitähän pojat pistää päällensä Dublinissa jos ei kamoja löydy? Ostavatko uusia vaatteita vai lainaavatko muilta? Luulis jotenkin et esiintymisvaatteet olis jossain erikseen.

Toivottavasti kadonneiden seassa ei ollut kumpikaan Kärtsäri paita

Vierailija
8847/123801 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oi miten lempeästi Bojan herättelee tuossa Instastoryssa..etenkin se eka herättelyvideo.

Se oli siinä, minä shippaan nyt Jania ja Bojania. Niin paljon kuumempaa kuin tää haparoiva yhteys jonkun vaniljalätkäheteron kanssa.

Mulla loppui Kn shippaus malediiveille. Bojan jatkaa kulkuaan ja paranee vaan!

Vierailija
8848/123801 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Must noi on niin veljellisiä, ihan ku iso ja pikkuveli niin ei taivu mun mielikuvitus tohon :D

Vierailija
8849/123801 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai tyttöystävä on relevantti aihe ja siitä saa puhua. Mitä järkeä shipata ihmistä toisen kanssa, joka on selkeästi varattu ja onnellinen parisuhteessaan. Mitä nopeammin putoaa sieltä harhakuvitelmista niin sen parempi. Ei tule pettymään, kun ei Bojan ja Käärijä tulekaan olemaan se lovestory mistä moni haaveilee.

Sä et ole vieläkään tajunnut shippauksen pointtia kaikesta täällä roikkumisesta huolimatta 😂 Tämä on fiktiota, leikkiä, jossa tyttöystävän olemassaololla ei ole merkitystä.

Ihminen on kasvanut aikuiseksi silloin, kun lopettaa leikkimisen.

Vierailija
8850/123801 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai tyttöystävä on relevantti aihe ja siitä saa puhua. Mitä järkeä shipata ihmistä toisen kanssa, joka on selkeästi varattu ja onnellinen parisuhteessaan. Mitä nopeammin putoaa sieltä harhakuvitelmista niin sen parempi. Ei tule pettymään, kun ei Bojan ja Käärijä tulekaan olemaan se lovestory mistä moni haaveilee.

Sä et ole vieläkään tajunnut shippauksen pointtia kaikesta täällä roikkumisesta huolimatta 😂 Tämä on fiktiota, leikkiä, jossa tyttöystävän olemassaololla ei ole merkitystä.

Itse en aio ikinä kasvaa aikuiseksi jos se tarkoittaa leikin loppumista elämästä. 🥰

Vierailija
8851/123801 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Janin ja Bojanin läheiset välit ovat olleet huomattavissa jo pitkän aikaa. Itse asiassa jossain vaiheessa ajattelin, että heidän välillään olisi jotain syvempää tai että Jan olisi tuossa porukassa Bojanin "best friend", ei Käärijä. Jan on myös ollut ihmeen ilmeetön (tai ainahan hän on :)) kun Käärijä on otettu haastatteluissa esille - mietin jo silloin mahdollista mustasukkaisuutta tai ihan vain pahastumista kun joku vie sun parhaan kaverin ajan.

Vierailija
8852/123801 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Leikki ja mielikuvitus eivät kuole koskaan ja ajatusrikoksia ei ole olemassa

Vierailija
8853/123801 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Janzi ja Boujou voisivat alkaa tehdä ASMR:ää. Tilaisin ja olisin valmis maksamaanki siitä :D

Vierailija
8854/123801 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Janin ja Bojanin läheiset välit ovat olleet huomattavissa jo pitkän aikaa. Itse asiassa jossain vaiheessa ajattelin, että heidän välillään olisi jotain syvempää tai että Jan olisi tuossa porukassa Bojanin "best friend", ei Käärijä. Jan on myös ollut ihmeen ilmeetön (tai ainahan hän on :)) kun Käärijä on otettu haastatteluissa esille - mietin jo silloin mahdollista mustasukkaisuutta tai ihan vain pahastumista kun joku vie sun parhaan kaverin ajan.

Eiks teiänki pitäis sit noista tehä oma ketjunsa myös jos tyttiksestä ja managerista puhujatkin ajetaan pois?

Vierailija
8855/123801 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on oikeasti tosi vastenmielistä tuollainen hotellihuonevitsailu. Miltä keikalta tuo on? Puhui tuota samaa siellä Blackbox-keikalla myös. Jos joku muu kotimainen miesartisti olis noin sanonut, varmaan paheksuttaisiin kyllä...

Vierailija
8856/123801 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Janzi ja Boujou voisivat alkaa tehdä ASMR:ää. Tilaisin ja olisin valmis maksamaanki siitä :D

Sama!!!

Vierailija
8857/123801 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi on oikeasti tosi vastenmielistä tuollainen hotellihuonevitsailu. Miltä keikalta tuo on? Puhui tuota samaa siellä Blackbox-keikalla myös. Jos joku muu kotimainen miesartisti olis noin sanonut, varmaan paheksuttaisiin kyllä...

Mutta se on ihan ok että heitellään rintsikoita lavalle tai läähätetään somekommenteissa? Goes both ways. Niin metsä vastaa jne.

Vierailija
8858/123801 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kauan ku artisti itse heittelee hotellihuone kutsuja niin eiköhän täälläkin voi heitellä omia juttujaan. Ihan vaan läpällä molemmat toki.

Vierailija
8859/123801 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah nopeastipa toi teiän hehkuttama "sielunkumppanuus" B & K kesken katkesi 😂

Vierailija
8860/123801 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta se on ihan ok että heitellään rintsikoita lavalle tai läähätetään somekommenteissa? Goes both ways. Niin metsä vastaa jne.

Vähän kaukaa haettu perustelu..pyysikö tuo kyseinen keikallaolija päästä hotellihuoneeseen, heittikö rintsikat lavalle tms? Sitten vois jotenkin ymmärtää. Mutta jos ei niin kannattais käyttää tilannetajua..

Ketju on lukittu.