Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
8761/123801 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kärtsän omat videot on hauskoja ja niitä on kiva seurata. Mut managerin ideat ei vaan toimi.

Olikohan ne eilen porukalla siellä paljussa? 🤔 Baarimikko ja lastenohjaaja korkannut hassuttelupullot ja K karpalolonkeron.

Jos tosta somesta tulee joku tyttöjen kikattelu/kynsikanava nii sitä kyl viitsi seuraa enää.

Vierailija
8762/123801 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko joku muu tulossa tuonne Tavastian keikalle/keikoille? Mulle se tulee olemaan tän ihanan kevään täyttymys, jos se Bojan sinne tosiaan tulee ja näen mun shipin yhdessä lavalla😍 Tietysti olen jo onnellinen pelkästään siitä, että pääsen K:n keikalle.

mä oon tulossa, kylläkin sinne myöhemmälle. En oikein tiedä millä fiiliksillä odotan keikkaan, tavallaan toivoisin, että B:kin olisi siellä, tavallaan taas en.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8763/123801 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon varmaa ainoa joka on sitä mieltä ettei Bojanin ehkä kannattaisi tulla tänne. Kun ei se heidän oleminen tule olemaan enää samanlaista kuin viisukuplassa, tulee sitten vaan fiilis että molemmat pyrkii hyötymään tästä bromance jutusta. Epäilen että täälläkin parin päivän päästä valitetaan miten oli kireetä ja turhaa ja "lumous särkynyt"

Ei se B tule millekään päiväkaffille tänne, jos nyt tuleen yleensäkään. He ovat artisteja ja uran edistäminen mielessä.Sinne siis suunnattava missä näkyvyys on taattu.

Vierailija
8764/123801 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko joku muu tulossa tuonne Tavastian keikalle/keikoille? Mulle se tulee olemaan tän ihanan kevään täyttymys, jos se Bojan sinne tosiaan tulee ja näen mun shipin yhdessä lavalla😍 Tietysti olen jo onnellinen pelkästään siitä, että pääsen K:n keikalle.

Se on keikka eikä shippaus tapahtuma

Vierailija
8765/123801 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuon Seiskan jutun jälkeenhän Käärijä sanoi Iltalehden haastattelussa mm. että jos hänet nähdään vain kulkemassa jonkun ihmisen kanssa, heti vedetään johtopäätös, että hän seurustelee tämän kanssa.         

No sellaisia johtopäätöksiä täällä päivät perätysten vedetään. Joutaisi lopettaa jo tämä aikuisten akkojen ja ukkojen mielikuvitusleikki ja palata todellisuuteen.

Millainen ihminen roikkuu päivittäin anonyymillä keskustelupalstalla ketjussa, jonka sisältöä inhoaa?

Ainoa vähänkään järkeenkäypä vastaus on että kyseessä on tyttiksen lähipiiri. Pieni mahdollisuus on, että joku K:n sukulainenkin kirjottaa tänne.

Täällä on selvästi nähtävissä kolme eri kirjoittajaa: yksi vanhempi naishenkilö joka ei oikein ymmärrä nettimaailman lainalaisuuksia, yksi vanhempi, hieman hobofobinen mies sekä yksi parikymppinen tyttö, joka puolustaa kaveriaan eikä säästele huutomerkkejä eikä kysymysmerkkejä.

Kirjoittajilla saattaa olla hyvä aikomus, mutta toteutustapa ontuu pahasti. Luottakaa muhun kun sanon, että tää shippailu loppuu nopeiten, kun sitä ei yritetä rajoittaa. Ilman tätä jankkailua tänne tulee vaan sen verran materiaalia, mitä artistit itse tarjoavat. Tämä hiipuu hiljalleen pois, jos nämä parikymmentä ihmistä kirjoittelevat tänne.

Loppumaan te ette tätä saa, mutta kiihtymään kyllä. Säästäkää itseänne ja keksikää mieluisampaa puuhaa.

No nyt on kyllä analyysit menny aivan päin puuta :D

Vierailija
8766/123801 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon varmaa ainoa joka on sitä mieltä ettei Bojanin ehkä kannattaisi tulla tänne. Kun ei se heidän oleminen tule olemaan enää samanlaista kuin viisukuplassa, tulee sitten vaan fiilis että molemmat pyrkii hyötymään tästä bromance jutusta. Epäilen että täälläkin parin päivän päästä valitetaan miten oli kireetä ja turhaa ja "lumous särkynyt"

Et oo ainoo, samaa mieltä täälläkin. En ymmärrä mitä jotkut fanit luulee saavansa irti tästä että B tulee tänne. Paljon sydämmellisempi fiilis olisi tullut jos joskus myöhemmin vaikka K olisi laittanu ihan randomisti instaansa että moi, oon reissussa sloveniassa, ilman mitään tällasta ennakkohypeä.

Vierailija
8767/123801 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne kahden keskistä aikaa tuu saamaan missään vaiheessa täällä, eikä missään voi liikkuakaan, kun ihmiset käy kimppuun. Harmillista kyllä. Jeren paljulle vois olla kyllä käyttöä, jos saatas kaksikolta vaikka vähän vesileikkimatskua 🦩😛

Vierailija
8768/123801 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kärtsän omat videot on hauskoja ja niitä on kiva seurata. Mut managerin ideat ei vaan toimi.

Olikohan ne eilen porukalla siellä paljussa? 🤔 Baarimikko ja lastenohjaaja korkannut hassuttelupullot ja K karpalolonkeron.

Jos tosta somesta tulee joku tyttöjen kikattelu/kynsikanava nii sitä kyl viitsi seuraa enää.

Sloveenipäässä asiat on hoidettu managerin osalta ammattimaisesti (vaikkakin tosta shippailusta voi olla montaa mieltä:D). Laittaa kuvia artistista, promoaa, pojista on kuvia, videoita ja fanimateriaalia lyöty instaan. Tietää kuka on kohderyhmä, mistä naruista vedellä. Ei tarvi mitään ananaksia tai random pulloja lyödä sinne jotka on jotain muka hauskaa. Joku selvästi vetää heidän mediakuvaansa tiettyyn suuntaan. Siitä en oo varma mihin suuntaan K:ta vedetään

Vierailija
8769/123801 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käärijä ja Bojan kohtaavat ylihuomenna! Miten sitä pystyy keskittymään yhtään mihinkään koko päivänä ^^

Onko se 7.6. coming koskaan ollutkaan mikään sovittu päivämäärä kun täällähän niin älykkäästi tulkittiin sitä salakieltä. Jos se onkin vain lupaus siitä mitä tulevaisuus tuo tullessaan...

Vierailija
8770/123801 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuon Seiskan jutun jälkeenhän Käärijä sanoi Iltalehden haastattelussa mm. että jos hänet nähdään vain kulkemassa jonkun ihmisen kanssa, heti vedetään johtopäätös, että hän seurustelee tämän kanssa.         

No sellaisia johtopäätöksiä täällä päivät perätysten vedetään. Joutaisi lopettaa jo tämä aikuisten akkojen ja ukkojen mielikuvitusleikki ja palata todellisuuteen.

Millainen ihminen roikkuu päivittäin anonyymillä keskustelupalstalla ketjussa, jonka sisältöä inhoaa?

Ainoa vähänkään järkeenkäypä vastaus on että kyseessä on tyttiksen lähipiiri. Pieni mahdollisuus on, että joku K:n sukulainenkin kirjottaa tänne.

Täällä on selvästi nähtävissä kolme eri kirjoittajaa: yksi vanhempi naishenkilö joka ei oikein ymmärrä nettimaailman lainalaisuuksia, yksi vanhempi, hieman hobofobinen mies sekä yksi parikymppinen tyttö, joka puolustaa kaveriaan eikä säästele huutomerkkejä eikä kysymysmerkkejä.

Kirjoittajilla saattaa olla hyvä aikomus, mutta toteutustapa ontuu pahasti. Luottakaa muhun kun sanon, että tää shippailu loppuu nopeiten, kun sitä ei yritetä rajoittaa. Ilman tätä jankkailua tänne tulee vaan sen verran materiaalia, mitä artistit itse tarjoavat. Tämä hiipuu hiljalleen pois, jos nämä parikymmentä ihmistä kirjoittelevat tänne.

Loppumaan te ette tätä saa, mutta kiihtymään kyllä. Säästäkää itseänne ja keksikää mieluisampaa puuhaa.

No nyt on kyllä analyysit menny aivan päin puuta :D

No kerrohan sitten joku hyvä syy sille, miksi joku roikkuu joka päivä täällä valittamassa siitä, että tällaista ketjua ei saisi olla. Mielenkiinnolla odotan.

Vierailija
8771/123801 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et oo ainoo, samaa mieltä täälläkin. En ymmärrä mitä jotkut fanit luulee saavansa irti tästä että B tulee tänne. Paljon sydämmellisempi fiilis olisi tullut jos joskus myöhemmin vaikka K olisi laittanu ihan randomisti instaansa että moi, oon reissussa sloveniassa, ilman mitään tällasta ennakkohypeä.

B tulee bisnesten vuoksi tänne

Vierailija
8772/123801 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon menossa mutten tiedä haluanko sun kaltaisten shippaajien takia. Mutta toisaalta oon odottanu tätä niin pitkään ja haluan että yleisössä on tosifanejakin paikalla eikä vaan tätä tiettyä porukkaa.

Vierailija
8773/123801 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo pullostoori oli muuten siitä typerä, että kuohuviinejä ei heiluteta tuolla lailla turhaan.

hyi hyi!

Vierailija
8774/123801 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sloveenipäässä asiat on hoidettu managerin osalta ammattimaisesti (vaikkakin tosta shippailusta voi olla montaa mieltä:D). Laittaa kuvia artistista, promoaa, pojista on kuvia, videoita ja fanimateriaalia lyöty instaan. Tietää kuka on kohderyhmä, mistä naruista vedellä. Ei tarvi mitään ananaksia tai random pulloja lyödä sinne jotka on jotain muka hauskaa. Joku selvästi vetää heidän mediakuvaansa tiettyyn suuntaan. Siitä en oo varma mihin suuntaan K:ta vedetään

Totta puhut mutta samalla myös vähän nyt unohtuu se että kukaan ei täällä mainitse miten myös Jokereiden katselumäärät sun muut tiktokissa on laskenu tasaisesti viisujen jälkeen. Ei ole Kärtsä ainoa jolla tätä vaihtelua siis esiintyy, mutta siitä ette jostain syystä sano että "nonni, nyt on ura Jokereilla pilalla"

Vierailija
8775/123801 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä Helsinki on ruma ja ankea. Hävetää....

Vierailija
8776/123801 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta pullolahjasta ois saanu kivan kuvan ja ois voinu vaikka samalla kiittää faneja vkonlopun keikoista. Tuo pullojen heiluttelu niin niin typerää. Ja näkyyhän siellä tyttiksenkin käsi, oikealla 3 naisen kättä.

Vierailija
8777/123801 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt on kajottu pyhimpään. Koetettu hillitä vainoharhaisten juttuja ja ohjata heitä pois mielikuvitusmaailmaastaan sen sijaan  elämään omaa elämäänsä ja olemaan tässä hetkessä. Kunnioittamaan artistia, hänen tapaansa toimia ja somettaa tai olla somettamatta. Mihin se musiikista nauttiminen jäi, kun kaikki muu action nousee fanien korvien välissä musiikkia tärkeämmäksi.

Järkevät shippailee rooli-ihmisillä mutta täällä tehdään sitä oikeilla ihmisillä. Sinä on vissi ero. Se on törppöä, itsekästä ja epäkunnioitettavaa artisteja kohtaan.

Vierailija
8778/123801 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En nyt oikeen ymmärrä mitä sä haet tällä takaa. He ovat hyviä kavereita ja kaverit yleensä näkee toisiaan ja viettää aikaa yhdessä? 🤨

Vierailija
8779/123801 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuosta pullolahjasta ois saanu kivan kuvan ja ois voinu vaikka samalla kiittää faneja vkonlopun keikoista. Tuo pullojen heiluttelu niin niin typerää. Ja näkyyhän siellä tyttiksenkin käsi, oikealla 3 naisen kättä.

Ja siiten vois kattoa taustankin kuntoon, ei mitään jääkaappeja.

Vierailija
8780/123801 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon menossa mutten tiedä haluanko sun kaltaisten shippaajien takia. Mutta toisaalta oon odottanu tätä niin pitkään ja haluan että yleisössä on tosifanejakin paikalla eikä vaan tätä tiettyä porukkaa.

Hallelujah! Onhan täällä sellainenkin fani, jolla on järki vielä tallella.

Ketju on lukittu.