Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
8741/123801 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole Kärtsä menossa Irlantiin ainakaan. Mut miks olivat kuitenkin ton 7.6. lyöneet lukkoon?

Eikös tämä käyty jo täällä läpi? Toinen Dublinin keikka sovittiin tuon K:n viestin jälkeen. Heidän suunnitelmansa ovat muuttuneet. K:n Naantalin heiton jälkeen on melko varmaa, että B on Tavan keikalla tai keikoilla. Eli B tulee todennäköisesti 8.6. tai viimeistään 9.6. aamukoneella.

Vierailija
8742/123801 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuon Seiskan jutun jälkeenhän Käärijä sanoi Iltalehden haastattelussa mm. että jos hänet nähdään vain kulkemassa jonkun ihmisen kanssa, heti vedetään johtopäätös, että hän seurustelee tämän kanssa.         

No sellaisia johtopäätöksiä täällä päivät perätysten vedetään. Joutaisi lopettaa jo tämä aikuisten akkojen ja ukkojen mielikuvitusleikki ja palata todellisuuteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8743/123801 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokoajan puhuneet et tapaavat 7.6. Vai onko tarkoituksella johdettu harhaan faneja?

Kuvitteluahan kaikki on ollut. Olette tulkinneet jälleen kerran väärin.

Vierailija
8744/123801 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuon Seiskan jutun jälkeenhän Käärijä sanoi Iltalehden haastattelussa mm. että jos hänet nähdään vain kulkemassa jonkun ihmisen kanssa, heti vedetään johtopäätös, että hän seurustelee tämän kanssa.         

Nerokkaasti sanottu......😏On se velho

Vierailija
8745/123801 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis oliko nyt niin et B tulee yksin Suomeen? Vai koko revohka? Ja missä B:n matkatavarat?

Varmaankin Bojan tulee yksin. Matkatavarat ovat sotkeutuneet jonnekin joko Wienin tai Frankfurtin lentoasemalla. Myöskään Krisin matkatavarat eivät tulleet samalla lennolla Dubliniin. Toivottavasti saavat laukkunsa tänään.

Vierailija
8746/123801 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä Käärijä on sanonut olevansa demiseksuaali? Vai onko tämä jonkun oma päätelmä.

Vierailija
8747/123801 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käärijän pitäis olla varovainen ettei päästä manageriaan tekemään tiktokpostauksiaan. Pullovideon kuvatekstikin emojeineen sekä diy hasthagineen kertoo ettei ole ihan Käärijän itsensä käsialaa tuo.

Apua SOS! Nyt se baarimikko typy pois sieltä maailmantähden tililtä. Riittää et tuo juomia, ajaa autoa, katsoo kamat.

Mitenkähän tästä saisi kiellettyjä savumerkkejä Käärijä Crewn suuntaan.. Joku fiksu tarvittaisiin nyt neuvomaan, ettei liikaa omassa kuplassa manageri nyt rakastu omaan julkisuuteen 🥴

kyllä. 560 000 seuraajaa houkuttavat

SOS

Voisiko tästä antaa nyt ihan asiallista fiksua palautetta jonnekin? Tuo on niin sääli, pullot kilisee ja ei mitään yhteyttä Kärtsärin imagoon. Tik Tok kaipaa jotain ihan muuta nyt. Tuo tytsy tuntuu olevan aika pihalla ja kuuluisuuteen pyrkivää murattista sorttia, tuo avoin tilikin, joka ei ole ammattitili 🙄

Olihan siinä se kasvi ikäänkuin kärtsän bolero ja sit se luukku aukesi ja skumppapullot eli "tanssijat" tuli esiin kuten viisuesityksessä. 😁

Vierailija
8748/123801 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei oo mitään Jeren tyttistä vastaan tai muutakaan mutta onhan toi manageri kuvio nyt vähän kummallinen. Se itse sanoi että on joutunut miettimään managerin messiin ja siitä tulee kuluja. No sit se ottaa jostain baari tiskin takaa kaverin harjoittelemaan asiaa?

Eikö nyt pitäis investoida ammattilaisiin eikä tarjota suojatyöpaikkoja kavereille

Miten on mahdollista, ettei kärtsällä edelleenkään ole rahaa.

Kevään keikoista tullut raha on varmaan ollut aika vähäistä, tai siis tavanomaista, jolla on ihan vaan eletty. Ccc soi joka paikassa mutta biisin tekijöitä on useampi, joille siitä ajastaan tulevat rahat jakautuu. Mutta mites viisut? Millaista korvausta artistit siitä saa? Ja kenelle siitä maksetaan suoraan ja kenelle käärijä maksaa itse? Esimerkiksi velipoika ei tainnut varsinaisesti olla ylen palkkalistoilla. Mutta onhan kaikista prepartyista sun muista artistille itselleen ihan suoria kuluja mutta ne myös vie paljon hyvää työaikaa, josta sitä palkkaa saisi. Eihän käärijällä ollut varaa edes omien ruokiensa maksuun vaan bojan maksoi sen sapuskat (toivottavasti isoveli sentäön maksoi omansa).

Mutta en siis tosiaan tiedä mistä sitä rahaa olisi kertalaakista käärijälle pätkähtänyt, vaikka suosio onkin nyt kova. Näiden aiemmin sovittujen keikkojenkin palkkiot on varmaan lyöty lukkoon jo ajat sitten. Nyt kun tosiaan katsoo miten paljon pienemmän maan, slovenian, paljon heikommin viisuissa pärjännyt bändi saa ammattimaista taustatukea, vähän säälittää käärijä. Ei ne nuoret jokeritkaan mitään miljonäärejä ole, ja vaikka bojanin vanhemmat on lääkäreitä, ei ne nyt varmaan maksa koko bändin matkustelua irlantiin. Joku kuitenkin huolehtii että nämä jätkät pääsevät esiintymään, saavat keikkoja sieltä missä faneja on ja homma on hanskassa.

Vierailija
8749/123801 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärtsä Tallinnassa festareilla? 17.6. Flexfest.ee

Vierailija
8750/123801 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kärtsä Tallinnassa festareilla? 17.6. Flexfest.ee

Näköjään on myös Mikael Gabriel ja Isac Elliot.

Vierailija
8751/123801 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te, jotka haluatte keskustella tyttöystävästä, täällä on teille siihen tarkoitettu ketju. Toistan, täällä on teille siihen ikioma ketju:

https://www.vauva.fi/keskustelu/5039110/kaarijalla-tyttoystava?changed=…

Hus sinne nyt kiitos. Täällä jatketaan puutarhahommia ja K/B -shippausta.[/quot

No, jokos olet aloittanut juhannussiivouksen? Alkaa olla paras matonpesuilma. Onko talo/huone putsattu ja hämähäkin verkot riimottu pois? Entä juhnnuksen leivonnaiset ja ruuat -ainakin suunniteltu?

Mitäpä jos menisit ja tekisit tänään jotein hyödyllistä täällä roikkumisen ja  turhan päiväissten löpinöitten sijaan. Lopettaisit kuvittelemisen ja alkaisit elää omaa elämääsi, etkä olisi riippuvainen somesta. Tauko ja vaikkapa siivous tekee sulle nyt parempaa kuin voit itse edes kuvitella.

Vierailija
8752/123801 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sellaisia johtopäätöksiä täällä päivät perätysten vedetään. Joutaisi lopettaa jo tämä aikuisten akkojen ja ukkojen mielikuvitusleikki ja palata todellisuuteen.

Millainen ihminen roikkuu päivittäin anonyymillä keskustelupalstalla ketjussa, jonka sisältöä inhoaa?

Ainoa vähänkään järkeenkäypä vastaus on että kyseessä on tyttiksen lähipiiri. Pieni mahdollisuus on, että joku K:n sukulainenkin kirjottaa tänne.

Täällä on selvästi nähtävissä kolme eri kirjoittajaa: yksi vanhempi naishenkilö joka ei oikein ymmärrä nettimaailman lainalaisuuksia, yksi vanhempi, hieman hobofobinen mies sekä yksi parikymppinen tyttö, joka puolustaa kaveriaan eikä säästele huutomerkkejä eikä kysymysmerkkejä.

Kirjoittajilla saattaa olla hyvä aikomus, mutta toteutustapa ontuu pahasti. Luottakaa muhun kun sanon, että tää shippailu loppuu nopeiten, kun sitä ei yritetä rajoittaa. Ilman tätä jankkailua tänne tulee vaan sen verran materiaalia, mitä artistit itse tarjoavat. Tämä hiipuu hiljalleen pois, jos nämä parikymmentä ihmistä kirjoittelevat tänne.

Loppumaan te ette tätä saa, mutta kiihtymään kyllä. Säästäkää itseänne ja keksikää mieluisampaa puuhaa.

Vierailija
8753/123801 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mä en nyt ymmärrä, mitem tuo yksi pullonkilistelyvideo saanu tämmöset antipatiat liikkeelle? Mikä siinä on ärsyttävää?

Se on tyhmä, sori 😂

Nyt ewwee jakanut saman pullovideon omissa ig storyissa, tekstillä "valmiina uuteen viikkoon". Ois vaan julkaissut sen alunperinkin omilla sivuilla eikä Kärtsän profiilissa.

Just näin! EeWee jakakoot pullot omassa profiilissa, mutta jättäkööt pitkäkyntensä pois Käärijän somesta. Tuollainen luo huonoa fiilistä, ei vain meillä täällä vaan koko someksnsassa. Ollaan vain herkkä ilmapuntari asialle, ja koko vklp kivaa somefiilistä täällä hehkutettu 💚

Vierailija
8754/123801 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei oo mitään Jeren tyttistä vastaan tai muutakaan mutta onhan toi manageri kuvio nyt vähän kummallinen. Se itse sanoi että on joutunut miettimään managerin messiin ja siitä tulee kuluja. No sit se ottaa jostain baari tiskin takaa kaverin harjoittelemaan asiaa?

Eikö nyt pitäis investoida ammattilaisiin eikä tarjota suojatyöpaikkoja kavereille

Kevään keikoista tullut raha on varmaan ollut aika vähäistä, tai siis tavanomaista, jolla on ihan vaan eletty. Ccc soi joka paikassa mutta biisin tekijöitä on useampi, joille siitä ajastaan tulevat rahat jakautuu. Mutta mites viisut? Millaista korvausta artistit siitä saa? Ja kenelle siitä maksetaan suoraan ja kenelle käärijä maksaa itse? Esimerkiksi velipoika ei tainnut varsinaisesti olla ylen palkkalistoilla. Mutta onhan kaikista prepartyista sun muista artistille itselleen ihan suoria kuluja mutta ne myös vie paljon hyvää työaikaa, josta sitä palkkaa saisi. Eihän käärijällä ollut varaa edes omien ruokiensa maksuun vaan bojan maksoi sen sapuskat (toivottavasti isoveli sentäön maksoi omansa).

Mutta en siis tosiaan tiedä mistä sitä rahaa olisi kertalaakista käärijälle pätkähtänyt, vaikka suosio onkin nyt kova. Näiden aiemmin sovittujen keikkojenkin palkkiot on varmaan lyöty lukkoon jo ajat sitten. Nyt kun tosiaan katsoo miten paljon pienemmän maan, slovenian, paljon heikommin viisuissa pärjännyt bändi saa ammattimaista taustatukea, vähän säälittää käärijä. Ei ne nuoret jokeritkaan mitään miljonäärejä ole, ja vaikka bojanin vanhemmat on lääkäreitä, ei ne nyt varmaan maksa koko bändin matkustelua irlantiin. Joku kuitenkin huolehtii että nämä jätkät pääsevät esiintymään, saavat keikkoja sieltä missä faneja on ja homma on hanskassa.

Pitäsi olla vähän äykkäämpi. Hankkia yhteistyökumppaneita, suhteita, verkostoitua. Ei Käärijä pääse isoihin rahoihin käsiksi nykymenollaan etenkään kun sen tavoitteena on nopeat voitot. Suunnittelu ja pitkäjänteisyys puuttuu. Kun sitä ei selvästikään hänellä itsellään ole, kannattaisi kääntyä kokoneemman ja asiantuntijan puoleen.

Vierailija
8755/123801 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko joku muu tulossa tuonne Tavastian keikalle/keikoille? Mulle se tulee olemaan tän ihanan kevään täyttymys, jos se Bojan sinne tosiaan tulee ja näen mun shipin yhdessä lavalla😍 Tietysti olen jo onnellinen pelkästään siitä, että pääsen K:n keikalle.

Vierailija
8756/123801 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon varmaa ainoa joka on sitä mieltä ettei Bojanin ehkä kannattaisi tulla tänne. Kun ei se heidän oleminen tule olemaan enää samanlaista kuin viisukuplassa, tulee sitten vaan fiilis että molemmat pyrkii hyötymään tästä bromance jutusta. Epäilen että täälläkin parin päivän päästä valitetaan miten oli kireetä ja turhaa ja "lumous särkynyt"

Vierailija
8757/123801 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yle maksaa artistille korvauata Euroviisuista. Summat eivät tosin ole julkisia. Pre party -kulutkin Yle maksaa. Luulen, että Käärijän veli oli myös Ylen palkkaamana Euroviisuissa, koska virallisella UMK:n YT-tilillä on hänen kuvaamansa dokumenttipätkät. Hänhän totesi, että lisääkin saattaa olla tulossa. Ehkä joku pidempi dokumentti Euroviisureissusta.

Vierailija
8758/123801 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mä en nyt ymmärrä, mitem tuo yksi pullonkilistelyvideo saanu tämmöset antipatiat liikkeelle? Mikä siinä on ärsyttävää?

Se on tyhmä, sori 😂

Nyt ewwee jakanut saman pullovideon omissa ig storyissa, tekstillä "valmiina uuteen viikkoon". Ois vaan julkaissut sen alunperinkin omilla sivuilla eikä Kärtsän profiilissa.

Just näin! EeWee jakakoot pullot omassa profiilissa, mutta jättäkööt pitkäkyntensä pois Käärijän somesta. Tuollainen luo huonoa fiilistä, ei vain meillä täällä vaan koko someksnsassa. Ollaan vain herkkä ilmapuntari asialle, ja koko vklp kivaa somefiilistä täällä hehkutettu 💚

Taas meni sitten kuvitelmat uusiksi ja siitä paha mieli, kun elävässä elämässä sutinat ei menekkään niin kuin kuvittelitte.

Vierailija
8759/123801 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäsi olla vähän äykkäämpi. Hankkia yhteistyökumppaneita, suhteita, verkostoitua. Ei Käärijä pääse isoihin rahoihin käsiksi nykymenollaan etenkään kun sen tavoitteena on nopeat voitot. Suunnittelu ja pitkäjänteisyys puuttuu. Kun sitä ei selvästikään hänellä itsellään ole, kannattaisi kääntyä kokoneemman ja asiantuntijan puoleen.

Kyllähän tää alkaa nyt näyttää jo paremmalta, kun on tulossa festarit Tallinnassa ja ehkä yhteiskeikkaa Israelissa Noa Kirelin kanssa. Kyllä mä luulen, että siellä on kaikenlaista kehitteillä ja ulkomaan keikkojakin alkaa ilmestyä lisää pikkuhiljaa.

Vierailija
8760/123801 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon varmaa ainoa joka on sitä mieltä ettei Bojanin ehkä kannattaisi tulla tänne. Kun ei se heidän oleminen tule olemaan enää samanlaista kuin viisukuplassa, tulee sitten vaan fiilis että molemmat pyrkii hyötymään tästä bromance jutusta. Epäilen että täälläkin parin päivän päästä valitetaan miten oli kireetä ja turhaa ja "lumous särkynyt"

Mä oon samaa mieltä, ollut koko ajan. En ymmärrä yhtään tuota tapaamista, kun se ei tosiaan tule olemaan samanlaista kuin viisuissa, todennäköisesti juuri noin, että on kireetä ja liikaa porukkaa ympärillä (väärää porukkaa..). Mä en usko välttämättä että tollaista hyötymiskeskustelua käydään, mutta muuten jo näen sen pettymyksen ilmapiirin.

Ketju on lukittu.