Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Puppy ja puppyt 🐶
https://twitter.com/mylowlen_/status/1696833442757874146?t=kbu7vmx2hJw_…
T&K shippaus toiseen ketjuun, kiitos!
Vierailija kirjoitti:
En itse saa nyt juuri mitään mistään kuluneiden ja vanhojen Bojan-kuvien katselusta kyllä. Te joita kiinnostaa katsella niitä, ei tarvitse postata tänne, voitte katsoa ihan keskenänne.
Et siis osaa olla aukaisematta noita Bn kuvien linkkejä? Kummallista. Sinä olet ehkä ainoa tuon ongelmasi kanssa. Kaikki tai lähes kaikki haluavat varmaan nähdä Bstä noita vanhempiakin kuvia. Joten teepä päätelmäsi. Tämä kun on K & B fiilistelyketju. Suositan sinulle vapaapäivän pitoa palstasta.
Kärtsän olis valmis ottamaan puoli Eurooppaa omakseen.
On palstasiivoja paikalla! 👋 Jos mä karhupumppaan noi viemärit, niin jos joku vois sillä aikaa suihkia ilmanraikasteena vaikka balkaninruusuntuoksua.
Tuli mietittyä mitä jos B alkaa välttelemään K:ta suomen keikoilla tai yhteistä oloa
Musta on ihanaa ja suloista ja erittäin ansaittua et Jere on lomalla jossain ihanassa, kaukaisessa paikassa. Jere on vienyt Suomea "maailman kartalle" tänä vuonna siihen tahtiin, et on todella hienoa et hän lomailee nyt kaikessa rauhassa, hyvässä ja rennossa seurassa. Ja nauttii elämästään vaihteeksi tällä tavoin Jerenä eikä Käärijänä.
Vierailija kirjoitti:
Tuli mietittyä mitä jos B alkaa välttelemään K:ta suomen keikoilla tai yhteistä oloa
🤦
Vierailija kirjoitti:
Miksi se niin tekis?
Vierailija kirjoitti:
Tän takia K varmaan on juu kutsuttu kiertueelle mukaan. Ei ihan ykkösliike, jos haluaisi vältellä.
Vierailija kirjoitti:
Se on hyvin mahdollista. Luontainen erilleen kasvaminen erilaisten elämänvaiheiden myötä. Ei siis mikään tietoinen pakenemisvälttely
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei täällä tiedetä kenen kanssa K lomalla, Thaimaa kuitenkin ilmeisesti
Kyllähän sen voi päätellä ja tiedetään 99 % varmuudella.
Tyden. Kyllä niiden tissien välissä unohtuu joku rasvatukkainen höröttävä luupää, joka antoi ymmärtää muttei rahkeet muuhun sitten koskaan riittäneetkään.
Juu ja kun tyde alkaa kyllästyttää - uusi kaveri itänaapurista on valmis niittaamaan kuuman pikku härnääjän suihkun seinään.
Onks se sama itänaapurin kaveri, joka on kommentoinut eilen illalla Kärtsä aiheiseen tiktokkiin?
Siitä puhutaan juu...
Tommy hymiöllä kommentoinut Kärtsän eri kielisiä tervehdyksiä koskevaa fani edittiä.
Mitä ihmeellistä tuossa on?
Ja toisessa ketjussa väitätte, ettei JO tai Bojan koskaan niistä tykkäile. Kai nyt ystäviä koskevista postauksista tykätään.Mistä tämän esitin löytää? Käyttis?
Siis ton, mihin T kommentoinut? kaarijantaverna tiktokissa. Se on se, missä K puhuu kaikkia kieliä päällekkäin.
Juuri se! Ja T ei yleensä kommentoi somessa, niin sen vuoksi se kiinnitti huomion :D
Kärden kukkaistuoksu/whatever- feromonit on selvästi porautunu Tommyn hajuaivokuorelle! Nyt siitä taitaa tulla oikea maanvaiva!!
Kärde tais "sipaista" korvan taakse omaa the eliksiiriään....🤭🤭 Ihan vaan että tulee aidon oloiset reaktiot ja video!
T ei seuraa ketään instassa. Seuraajia hänellä on siellä 1 miljoona. "T ei yleensä kommentoi somessa". Hän kommentoi instassa varsin harvoin. Ja harvoin julkaiseekaan siellä. Miten lie muun somen osalta. Minä en ainakaan tiedä.
Tässäkin ketjuosuudessa olevista kommenteista päätellen voisi luulla, että T on saanut / saamassa shippaajia.On meitä K/T shippaajiakin, et jos enemmän aiheesta haluaa puhua, niin siellä toisessa ketjussa voi ihan vapaasti. Ja yhtä lailla K/B jutuista. En tuo tätä ensimmäistä shippiä tänne tietoisesti yhtään.
En shippaa ketään mutta fanitan Tommya. Olen seurannut uraansa pitkään ja oon armoton fani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En itse saa nyt juuri mitään mistään kuluneiden ja vanhojen Bojan-kuvien katselusta kyllä. Te joita kiinnostaa katsella niitä, ei tarvitse postata tänne, voitte katsoa ihan keskenänne.
Et siis osaa olla aukaisematta noita Bn kuvien linkkejä? Kummallista. Sinä olet ehkä ainoa tuon ongelmasi kanssa. Kaikki tai lähes kaikki haluavat varmaan nähdä Bstä noita vanhempiakin kuvia. Joten teepä päätelmäsi. Tämä kun on K & B fiilistelyketju. Suositan sinulle vapaapäivän pitoa palstasta.
Siis osaan, totta kai. Avasin vain muutaman, koska silloin kun kuvat ovat tuoreita tai jostain muusta syystä noin 2 viikkoa sitten ja sitä ennen tunsin niiden osalta ihan toisin. Vähän vaikea havaita asiassa muutoksia, jos ei avaa linkkejä, vai miten ajattelit minun havainneen asian?
Vierailija kirjoitti:
Jan ja Bojan https://x.com/katwhatever_/status/1694463104204058739?s=61
Ihanat 😍😄
"Thank you for being Janci"
Awww!
Uusinta Luluxaa ei voi koskaan olla liikaa
https://www.tumblr.com/luluxa/727560550116196352/sa-mnom-su-moji-demoni
Pyhimys ollut vaimonsa kanssa vuodesta 2006.
"Voi kun tietäisitte miten asia on" huutelijalle niin ei kiinnosta miten asiat oikeasti on. Ei kiinnosta ja sillä ei ole merkitystä sille miten K seuraan ja keikoilla käyn jne. Ei mitään merkitystä.
Pistin hanskat naulaan, vetäkää joku muu käteen. Liian suuri työmaa. Liian pieni palkka.
T. Palstasiivoja
Ooh mikä hidastus ... Ja noi silmät ja toi katse ... Kuka vaan menis polvillensa tän edessä. 💕
Lisää nappisilmää:
https://twitter.com/leopardom_/status/1679160809513943042?t=qKHg-kOttY9…