Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
85402/123801 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En saanut kopioitua linkkiä, mutta TikTokissa on pätkä K:n Harjavallan keikan välijuonnoista.

Miten kauniisti hän kiittää kavereitaan kesästä, ystävyydestä ja antaa heille kunniaa siitä, mitä kaikkea on yhdessä saatu aikaan.

Erityisesti herkisti, kun hän kertoi, miten taannoisen eronsa jälkeen puhui Jukan kanssa puhelimessa kymmenenkin tuntia päivittäin, vaikka eivät olleet vuoteen nähneet. Kiitti tuesta vaikeina aikoina.

Jotenkin olin ajatellut, että nämä erojen jälkeiset maratonpuhelut on naisten juttu, mutta ilmeisesti sitten ei.

Onpa muutenkin melko mielenkiintoista et K puhunut erostaan nyt. Kun kuitenkin uudessa suhteessa jne. Et tavallaan halunnu tuoda esille vielä.

Minusta halusi tuoda kyllä ystävyyssuhteensa syvyyttä esille tuon erosta kertomisen kautta eli pointti ei ollut erosta kertominen vaan ystävyyssuhteen tärkeys hänelle.

Se haastis (vai olikohan niitä kaksi) on löydettävissä. Taisi olla se nutturapäinen mies haastattelijana, jos oikein muistan. Toki ystävyyssuhteiden tärkeys tuli esille Jn puhuessa noista asioista, mutta kyllä J toi selvästi esille nuo kaikki isot vaikeudet, jotka

olivat kasaantuneet hänen elämäänsä. Toi ne kaikki hyvin avoimesti. Olihan se ero ollut hyvin kipeä kokemus ja kun tuo pettäminen / salasuhde vielä oman ystävänsä kanssa oli mukana. Haastattelija taisi mainita itsekin kokeneensa jotain vastaavaa ellen väärin muista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
85403/123801 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitähän siinä klipissä tapahtuu, missä K ja B ovat, karaokebaarissa? Onko B mahdollisesti putoomassa korokkeelta, jolloin K saanu hyvän syy taputella sitä vähän 🤔

Onko ihan mahdoton ajatus, että siellä on hiplattu ilman, että kukaan on ollut putoamassa mistään?

No tietenkin siinä on nimenomaan vain ja ainoastaan hiplattu ja näplätty! Haahaa.

Alkuperäinen arvuuttelija.

Ylenmääräinen hiplaaminen mua vähän ihmetyttää näiden ystävyydessä. 😄En mä hiplaa ystäviäni noin, mutta mulla ei olekaan valitettavasti yhtäkään samanlaista ystävyyssuhdetta kuin heillä. Huoh.

Vierailija
85404/123801 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.instagram.com/reel/CuFqOkdtkm3/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

Miten se tekee noi "pupun korvat" 😄🥺

Vierailija
85405/123801 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan muuten huomannut että Jokeroutofficial kommentoinut siihen Kärtsän tiktokiin, että BUT CLIP WITH BOJAN AND LITTLE GIRL IS SOMETHING ELSE, niin mietin vaan että kukahan siellä on kommentoinut :D Tuskin Boitsu ite noin ois laittanut...

Vierailija
85406/123801 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.instagram.com/reel/CuFqOkdtkm3/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

Miten se tekee noi "pupun korvat" 😄🥺

Samalla tavalla kun minä. 😅

Vierailija
85408/123801 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kestä et noi kaikki oikeesti on noin pitkälti ajalta noi Jeren ystävät 🥺 Ihanaa. Kertoo paljon ihmisestä ja ihmisistä, pitkä ystävyyssuhde. Varmasti luottamus isossa roolissa tuossa porukassa.

Niin varmaan kertoo myös Jn muista läheisistä ihmissuhteista, perheestä ja muusta lähisuvussa.

Hitsi kun en laittanut mihinkään ylös, missä lehdessä oli keväällä, ehkä oli ennen viisuja Jn kolmen kaverin haastattelu. He ovat olleet Jn kavereita ihan lapsuudesta, olikohan päiväkodista asti. Se kolmen miehen haastattelu oli nimittäin aivan ihana, täynnä lämpöä. Mietin, että se oli ehkä joku paikallislehti, Vantaan Sanomat.

Ihanaa, että Jllä on tosi vahva tukiverkosto.

Taisi olla ainakin Jesse siinä jutussa yksi haastatelluista.

Täältä https://www.hs.fi/kaupunki/vantaa/art-2000009423120.html

Kiva, kun löysit tämän. Kiitos 💚

Tää oli just niin lämminhenkinen, todella täyttä Jereä, kuin muistin. Jessehän heistä yksi on. Erikoinen sukunimi hänellä.

Jesse ja nämä artikkelissa haastatellut kaksi muuta miestä ovat siis olleet Jn kavereita 3. luokalta alkaen siellä Vantaan Ruskeasannassa. Ehkä Jn perhe muutti silloin Ruskeasantaan. Pitkät nämäkin ystävyyssuhteet.

Vierailija
85409/123801 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kukaan muuten huomannut että Jokeroutofficial kommentoinut siihen Kärtsän tiktokiin, että BUT CLIP WITH BOJAN AND LITTLE GIRL IS SOMETHING ELSE, niin mietin vaan että kukahan siellä on kommentoinut :D Tuskin Boitsu ite noin ois laittanut...

Avaappa se tili, ei ole heidän harhaanjohtavasta nimityksestä huolimatta. Eli joku fanitili.

Vierailija
85410/123801 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitähän siinä klipissä tapahtuu, missä K ja B ovat, karaokebaarissa? Onko B mahdollisesti putoomassa korokkeelta, jolloin K saanu hyvän syy taputella sitä vähän 🤔

Onko ihan mahdoton ajatus, että siellä on hiplattu ilman, että kukaan on ollut putoamassa mistään?

No tietenkin siinä on nimenomaan vain ja ainoastaan hiplattu ja näplätty! Haahaa.

Ylenmääräinen hiplaaminen mua vähän ihmetyttää näiden ystävyydessä. 😄En mä hiplaa ystäviäni noin, mutta mulla ei olekaan valitettavasti yhtäkään samanlaista ystävyyssuhdetta kuin heillä. Huoh.

No mut kai säkin hiplaisit jos sun kaveris olis jompikumpi heistä?

Vierailija
85411/123801 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei oo Joksujen oikea tili.

Vierailija
85412/123801 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rölleillä uusi taktiikka.

Vierailija
85413/123801 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä oli viime viikolta kolmas kuuma video (Kn tiktokissa 2 Tommy-klippiä), oliko niiden lisäksi Kn IG-stoorissa jokin lisäedit? Tietty siis BK-karaokeklipin lisäksi. Täällä vähän jälkikäteen seilaava, joka koittaa löytää perusmerkkejä näin jälkikäteen!

Vierailija
85414/123801 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä! Piti ihan mennä tarkistamaan, ettei ole uutisankka... Ja totta, siellähän tuo ihana kommentti on! <3 Tuskin B itse tällä kertaa kommentoimassa, mä laittaisin rahani Janin puolesta. (Se taisi jossain mainita olevansa osin vastuussa niiden somesta?)

Vierailija
85415/123801 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mut kai säkin hiplaisit jos sun kaveris olis jompikumpi heistä?

Teoriassa ja mielikuvitusmaailmassa ihan ehdottomasti varsinkin toista heistä.

Vierailija
85416/123801 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä! Piti ihan mennä tarkistamaan, ettei ole uutisankka... Ja totta, siellähän tuo ihana kommentti on! <3 Tuskin B itse tällä kertaa kommentoimassa, mä laittaisin rahani Janin puolesta. (Se taisi jossain mainita olevansa osin vastuussa niiden somesta?)

Hitto, komento takaisin. Ei ollutkaan niiden oikea tili. Oli uutisankka.

Vierailija
85417/123801 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oho, vähän yllättävä kannanotto minusta.🙂

Vierailija
85418/123801 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rölleillä uusi taktiikka.

Ei vaan täällä on ilmeisesti jälleen kerran homofoobikkojen l. persujen ja kd:n kokoontumisajot meneillään.

Vierailija
85419/123801 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En saanut kopioitua linkkiä, mutta TikTokissa on pätkä K:n Harjavallan keikan välijuonnoista.

Miten kauniisti hän kiittää kavereitaan kesästä, ystävyydestä ja antaa heille kunniaa siitä, mitä kaikkea on yhdessä saatu aikaan.

Erityisesti herkisti, kun hän kertoi, miten taannoisen eronsa jälkeen puhui Jukan kanssa puhelimessa kymmenenkin tuntia päivittäin, vaikka eivät olleet vuoteen nähneet. Kiitti tuesta vaikeina aikoina.

Jotenkin olin ajatellut, että nämä erojen jälkeiset maratonpuhelut on naisten juttu, mutta ilmeisesti sitten ei.

Onpa muutenkin melko mielenkiintoista et K puhunut erostaan nyt. Kun kuitenkin uudessa suhteessa jne. Et tavallaan halunnu tuoda esille vielä.

Minusta halusi tuoda kyllä ystävyyssuhteensa syvyyttä esille tuon erosta kertomisen kautta eli pointti ei ollut erosta kertominen vaan ystävyyssuhteen tärkeys hänelle.

Ja se, että loppupeleissä ystävät ja perhe ovat kaikkein tärkeimpiä. Arvostan kyllä sitä, että K nostaa perheen usein esiin ja muistaa korostaa sen tärkeyttä.

Erinomainen roolimalli. Joskus mietin, että voisi olla hyvä myös koulukiusaamisen kitkemistä ajavissa kampanjoissa. En tiedä, millainen on itse kouluikäisenä ollut (paitsi pieni ja suurisuinen), mutta olisi kyllä mainio roolimalli puhumaan kaveruudesta koululaisille.

Ja onhan Duudsonien Jukkakin ex-koulukiusaaja, joka nykyisin puhuu kiusaamista vastaan. Korostan, että en tiedä K:n taustoja tässä asiassa.

Jos luet tuon tänne linkatun HS/Vantaa lehden artikkelin, on siinä kolmen 3. luokalta asti Jn koulukaverin, pitkäaikaisten ystävän haastattelu. Siinä ei ainakaan koulukiusaaminen nouse esille.

Vierailija
85420/123801 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa tuo molemminpuolinen koskettelu. K:lla ja B:lla. Maailmassa on muutenkin ihan liian vähän sellasta.

Hellyyden ehdoilla.

Ketju on lukittu.