Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Stadionkeikan kokonaan katsoneet: mainitsikin Kaija muuten Kta mitenkään esim puheissaan tms? Tuli vain mieleen, K taisi useamman kerran häntä hehkuttaa.
Nyt kun sanoit niin ei kyllä maininnut sanallakaan. Olipa muuten ikävä homma. En edes ajatellut asiaa. Kärtsä kyllä tosiaan kehui Kaijaa ja huudatti yleisöä huutamaan Kaijaa.
Voi Jereä. Kun miettii mitä kaikkea silläkin ollut. Vaikeuksia ja haasteita elämässään. Ja niin positiivinen ja ihana tyyppi kuitenkin on. 💚
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En saanut kopioitua linkkiä, mutta TikTokissa on pätkä K:n Harjavallan keikan välijuonnoista.
Miten kauniisti hän kiittää kavereitaan kesästä, ystävyydestä ja antaa heille kunniaa siitä, mitä kaikkea on yhdessä saatu aikaan.
Erityisesti herkisti, kun hän kertoi, miten taannoisen eronsa jälkeen puhui Jukan kanssa puhelimessa kymmenenkin tuntia päivittäin, vaikka eivät olleet vuoteen nähneet. Kiitti tuesta vaikeina aikoina.
Jotenkin olin ajatellut, että nämä erojen jälkeiset maratonpuhelut on naisten juttu, mutta ilmeisesti sitten ei.
Onpa muutenkin melko mielenkiintoista et K puhunut erostaan nyt. Kun kuitenkin uudessa suhteessa jne. Et tavallaan halunnu tuoda esille vielä.
Onhan se alkanut vetämään myös siitä viis kappaletta, minkä on kertonut liittyvän aiheeseen.
Nuo haastikset olivat keväältä ennen viisuja. Ehkä jotain "syväluotaavia". On Jn elämäntilanne ollut tosi vaikea tuolloin. Kyllä hän sanoi mieleensä tulleen myös itsemurha -ajatuksia silloin (ei varmaan käyttänyt tuota sanaa). Mutta sitten alkoi puhumaan asioistaan ystävien kanssa eikä tehnyt itselleen mitään (tämänkin jotenkin sanoi).
K on kait vähän "pantannut" Siitä viis-biisiään, mutta nyt on muutamilla keikoilla sen esittänyt. Ehkä eli tuolloin elämänsä vaikeinta aikaa, kun oli monta ison luokan vaikeutta.
Olen ymmärtänyt, että itsetuhoiset ajatukset liittyivät vaiheeseen, jossa sairaus diagnosoitiin ja sitä yritettiin saada kuriin. Pitkiä sairaalajaksoja ja epätietoisuutta + oma murkkuikä painoivat mieltä matalaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En saanut kopioitua linkkiä, mutta TikTokissa on pätkä K:n Harjavallan keikan välijuonnoista.
Miten kauniisti hän kiittää kavereitaan kesästä, ystävyydestä ja antaa heille kunniaa siitä, mitä kaikkea on yhdessä saatu aikaan.
Erityisesti herkisti, kun hän kertoi, miten taannoisen eronsa jälkeen puhui Jukan kanssa puhelimessa kymmenenkin tuntia päivittäin, vaikka eivät olleet vuoteen nähneet. Kiitti tuesta vaikeina aikoina.
Jotenkin olin ajatellut, että nämä erojen jälkeiset maratonpuhelut on naisten juttu, mutta ilmeisesti sitten ei.
Onpa muutenkin melko mielenkiintoista et K puhunut erostaan nyt. Kun kuitenkin uudessa suhteessa jne. Et tavallaan halunnu tuoda esille vielä.
Minusta halusi tuoda kyllä ystävyyssuhteensa syvyyttä esille tuon erosta kertomisen kautta eli pointti ei ollut erosta kertominen vaan ystävyyssuhteen tärkeys hänelle.
Ja se, että loppupeleissä ystävät ja perhe ovat kaikkein tärkeimpiä. Arvostan kyllä sitä, että K nostaa perheen usein esiin ja muistaa korostaa sen tärkeyttä.
Erinomainen roolimalli. Joskus mietin, että voisi olla hyvä myös koulukiusaamisen kitkemistä ajavissa kampanjoissa. En tiedä, millainen on itse kouluikäisenä ollut (paitsi pieni ja suurisuinen), mutta olisi kyllä mainio roolimalli puhumaan kaveruudesta koululaisille.
Ja onhan Duudsonien Jukkakin ex-koulukiusaaja, joka nykyisin puhuu kiusaamista vastaan. Korostan, että en tiedä K:n taustoja tässä asiassa.
Pieni ja suurisuinen 🥺
Vierailija kirjoitti:
En kestä et noi kaikki oikeesti on noin pitkälti ajalta noi Jeren ystävät 🥺 Ihanaa. Kertoo paljon ihmisestä ja ihmisistä, pitkä ystävyyssuhde. Varmasti luottamus isossa roolissa tuossa porukassa.
Niin varmaan kertoo myös Jn muista läheisistä ihmissuhteista, perheestä ja muusta lähisuvussa.
Hitsi kun en laittanut mihinkään ylös, missä lehdessä oli keväällä, ehkä oli ennen viisuja Jn kolmen kaverin haastattelu. He ovat olleet Jn kavereita ihan lapsuudesta, olikohan päiväkodista asti. Se kolmen miehen haastattelu oli nimittäin aivan ihana, täynnä lämpöä. Mietin, että se oli ehkä joku paikallislehti, Vantaan Sanomat.
Ihanaa, että Jllä on tosi vahva tukiverkosto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta halusi tuoda kyllä ystävyyssuhteensa syvyyttä esille tuon erosta kertomisen kautta eli pointti ei ollut erosta kertominen vaan ystävyyssuhteen tärkeys hänelle.
Ja se, että loppupeleissä ystävät ja perhe ovat kaikkein tärkeimpiä. Arvostan kyllä sitä, että K nostaa perheen usein esiin ja muistaa korostaa sen tärkeyttä.
Erinomainen roolimalli. Joskus mietin, että voisi olla hyvä myös koulukiusaamisen kitkemistä ajavissa kampanjoissa. En tiedä, millainen on itse kouluikäisenä ollut (paitsi pieni ja suurisuinen), mutta olisi kyllä mainio roolimalli puhumaan kaveruudesta koululaisille.
Ja onhan Duudsonien Jukkakin ex-koulukiusaaja, joka nykyisin puhuu kiusaamista vastaan. Korostan, että en tiedä K:n taustoja tässä asiassa.
Pieni ja suurisuinen 🥺
MicMacissa taitaa olla oma tarina aika hyvin kuvattuna. Ja jossain haastattelussakin kertoi olleensa teininä välillä tosi ilkeä esim. äidilleen. No, aika moni teini on vanhemmilleen ilkeä 😉
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kestä et noi kaikki oikeesti on noin pitkälti ajalta noi Jeren ystävät 🥺 Ihanaa. Kertoo paljon ihmisestä ja ihmisistä, pitkä ystävyyssuhde. Varmasti luottamus isossa roolissa tuossa porukassa.
Niin varmaan kertoo myös Jn muista läheisistä ihmissuhteista, perheestä ja muusta lähisuvussa.
Hitsi kun en laittanut mihinkään ylös, missä lehdessä oli keväällä, ehkä oli ennen viisuja Jn kolmen kaverin haastattelu. He ovat olleet Jn kavereita ihan lapsuudesta, olikohan päiväkodista asti. Se kolmen miehen haastattelu oli nimittäin aivan ihana, täynnä lämpöä. Mietin, että se oli ehkä joku paikallislehti, Vantaan Sanomat.
Taisi olla ainakin Jesse siinä jutussa yksi haastatelluista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin luin tämän. Aivan ihana haastis oli . Enkä muista myöskään missä lehdessä.
Vierailija kirjoitti:
Pakko sanoa et Jere on kyllä ihmisenä melko kypsä ja "hyvä", kun antanut anteeksi pettämisen ex-kumppanille ja omalle ystävälleen, ja toivonut näille osallisille vielä lisäksi kaikkea hyvää. Hienosti tehty. Katkeruus ja vihahan ei ketään eteenpäin kanna. Päinvastoin.
- itsekin petetty
Näin varmasti on. Voisin kuvitella, että tuo on edellytys lopulliselle toipumiselle. Ja kertoo kyllä tosiaan, että J on kypsä aikuinen. Onneksi hyvät ystävät olivat auttamassa toipumisessa.
Varmaan tämä Hesarin haastattelu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täältä https://www.hs.fi/kaupunki/vantaa/art-2000009423120.html
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei jäänyt mieleen yhdenkään miehen nimi, kun luin haastiksen sellaisessa vaiheessa, etten vielä tiennyt näitä crewn jäseniä.
Vierailija kirjoitti:
Voi apua, rupesin tänään tässä kipeänä ollessa selaamaan tätä ketjua alusta uudestaan. Täytyy sanoa että mielenkiintoista luettavaa :D Toivon pääseväni huomenna tavastia iltaan!
Tavastiasta on kommentointia myös Kaksplussan ketjussa!
Vierailija kirjoitti:
Mä seilaan täällä edelleen, eikä ole ollut muita nimimerkkejä käytössä. Mun motivaatio ei riittäisi sellaiseen. Kivaa viikkoa. 😘
- Kukkis
Me fanitetaan Kukkista 😍😘
T. A, K & M
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä seilaan täällä edelleen, eikä ole ollut muita nimimerkkejä käytössä. Mun motivaatio ei riittäisi sellaiseen. Kivaa viikkoa. 😘
- Kukkis
T. A, K & M
Siis 😅
T. A, M & P
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täältä https://www.hs.fi/kaupunki/vantaa/art-2000009423120.html
Kiva, kun löysit tämän. Kiitos 💚
Tää oli just niin lämminhenkinen, todella täyttä Jereä, kuin muistin. Jessehän heistä yksi on. Erikoinen sukunimi hänellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- Kukkis
T. A, K & MSiis 😅
T. A, M & P
Kyllä se K varmaan hänelle kelpaa myös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi apua, rupesin tänään tässä kipeänä ollessa selaamaan tätä ketjua alusta uudestaan. Täytyy sanoa että mielenkiintoista luettavaa :D Toivon pääseväni huomenna tavastia iltaan!
Tavastiasta on kommentointia myös Kaksplussan ketjussa!
Jep, siellä oli jatkot pikkutunneille asti 😄 Good times.
Itsekin olin mukana legendaarisilla Kaksplussan Tavastia-jatkoilla. Vaikka olen henkeen ja vereen tän ketjun estronautakarjaa. Mut voi sillon oli pakko jatkaa jossain, oli se vaan sellainen ilta ..
Mulle tuli ihan oikea video. Olen noissa tiktok-linkeissä huomannut puhelimella katsoessa, että jos sovellus ei ole valmiina auki, ruudulle avautuu ensin joku ihan random video. Sitten viiveellä tulee se, mihin linkki osoitti. Jos on sovellus auki, niin sitten menee heti oikeaan.