Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä ketju laskee kokoajan alaspäin, on selvästi hiljentynyt kovasti.
Taitaa olla vuoden puhutuin ketju ... ja nyt on sunnuntaiaamu. Eiköhän tässä vielä päivän kuluessa saada perinteiset hepulit, jankkaukset ja riidat aikaiseksi, K:n ja B:n (ja yksityishenkilön) ihastelun lisäksi.
Jep, tällä hetkellä ketju on Vauvan etusivulla otsikon "Tämän vuoden keskustelluin" alla 😊😊
Vierailija kirjoitti:
Joku muuten taannoin kysyi LadySlo:lta, miten tunnettu Bojan on Sloveniassa. en nähnyt vastausta... Mitä hän kertoi?
Kun puhuin bändistä erään sloveeninettituttuni kanssa, hän tiesi Jokereista vain, että siinä on Gustin (Krisin muusikkoisä) poika. En alkanut tosin kyselemään, että mites tuo Bojan, tiedätkö hänet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä nyt jänskättää, että käväiseekö se Sloveniassa? Itse kyllä ajattelen, että ei varmaankaan. Mutta never say never...
No ei varmasti mene sinne😕 Eilenhän täällä osoitettiin, kuinka teki merch-myyntiä avovaimonsa kanssa rinta rinnan, joten..
Mikäs este se on ystävän tapaamiselle? En tosin usko et nyt menee sinne ku pojat kuitenki tulee jo 2,5 viikon päästä Suomeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä nyt jänskättää, että käväiseekö se Sloveniassa? Itse kyllä ajattelen, että ei varmaankaan. Mutta never say never...
No ei varmasti mene sinne😕 Eilenhän täällä osoitettiin, kuinka teki merch-myyntiä avovaimonsa kanssa rinta rinnan, joten..
Mikäs este se on ystävän tapaamiselle? En tosin usko et nyt menee sinne ku pojat kuitenki tulee jo 2,5 viikon päästä Suomeen.
Mulla ei myöskään sytytä, miksi merchin myyminen tyttiksen kanssa estäisi millään tavalla lomailua kaverin kanssa :D
Itse pohdin tosin, että onko mahdollista, että he ovat reissusta sopineet jo niin aikaisin, että Nordic Tour tuli vähän yllätyksenä sen perään, niin K olisi kuitenkin sinne Sloveniaan menossa suunnitelman mukaisesti...? Vai onko käynyt niin, että tämä viikko olisi se alkuperäinen matkakohta, mutta Nordic Tourin takia sitten peruttu, koska näkevät kuitenkin ihan kohta... Hmm. Vai kolmas vaihtoehto: alkava viikko ei koskaan ole ollutkaan tapetilla mahdollisena matkustusajankohtana. :p No, ehkä joskus saamme tietää. K tuntuu olevan aika kyvytön salaamaan tekemisiään, niin eiköhän sieltä lomalta jokin postaus silti tule.
Tiialta lisää ihania ihania kuvia 💚💚💚💚
https://www.tumblr.com/tiiaohman/727417100893814785/k%C3%A4%C3%A4rij%C3…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No just tuo et jo tapaavat tässä kuussa suomessa ja tietenkin K lähtee lomalle avovaimon kanssa. Jos B olis bf, niin sitten tietysti menisi Sloveniaan pikaisesti.
Tuli jotenkin vähän haikee olo, kun katseli noita kuvia kesän vikasta keikasta. Vaikka eihän tässä mikään ole loppumassa. Kaikkien aikojen kesä takana K:lla ja myös aikamoisella määrällä faneja, joista kukaan ei vielä edellisenä kesänä voinut tietää mitä tuleman pitää 🔥 Toivon sydämestäni, että Kärdellä on hyvä ja rentouttava loma, missä ikinä sen viettääkin. Ja sitten syksyllä uutta kohti. Ja te jotkut onnelliset voitte odotella Joksujen ilmestymistä ja me liputtomat (ainakin vielä) sitten elämme hengessä mukana. Kiitos hullu kesä -23 ja tervetuloa toivottavasti vähintäänkin yhtä hullu syksy. Eiköhän jatketaaaah.
Gf kanssa ei oo ollut varmastikaan kesällä paljon kahdenkeskistä aikaa, niin eiköhän oo heillä lemmenloma edessä.
Ensin haluan toivottaa hyvää lomaa Käärijä. Olet sen ansainnut.
Sitten asiaan. Mä toivon että syyskaudella jätettäisiin pois toinen Cha Cha Cha ja se typerä ihmisten hypyttäminen. Näin jalka ja selkävaivaisena alas meneminen on yhtä tuskaa. Cha Cha Cha biisinä alkaa olla jo loppuun kaluttu. Onneksi ICIP tulee kohta ulos.
Eilen kuultiin Koppi Tules biisi. (Twitteristä tieto.) Kiva että Käärijä on ottanut vanhojakin biisejä settilistaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ette te sitä Sloveniaan halua siksi, että menisi sinne ystäväänsä katsomaan🙄 Ja olisipa erikoista jos K lähtee kiertueen jälkeen sinne yksin, eikä avokin kanssa. Älkää toivoko liikoja..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoinen teoria, että jos asuu jonkun kanssa niin ei voi matkustella yksin :D:D Ei kait kumppanuus sitä tarkoita etteikö omaakin elämää voi elää?
Vierailija kirjoitti:
Sitten asiaan. Mä toivon että syyskaudella jätettäisiin pois toinen Cha Cha Cha ja se typerä ihmisten hypyttäminen. Näin jalka ja selkävaivaisena alas meneminen on yhtä tuskaa. Cha Cha Cha biisinä alkaa olla jo loppuun kaluttu. Onneksi ICIP tulee kohta ulos.
Eilen kuultiin Koppi Tules biisi. (Twitteristä tieto.) Kiva että Käärijä on ottanut vanhojakin biisejä settilistaan.
Tää "typerä hyppiminen" on ollut yks paras asia keikoilla. Siihenhän ei oo kenenkään pakko osallistua. Mut eiköhän toinen ccc jää pois, ja yhteen versioon mahtuu kaikki.
K n lentokone kohteeseen X lähtee tänään. Sanoi eilen spiikissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoinen teoria, että jos asuu jonkun kanssa niin ei voi matkustella yksin :D:D Ei kait kumppanuus sitä tarkoita etteikö omaakin elämää voi elää?
Hyväksy jo tilanne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihana K/B videokooste! 😍
https://www.tumblr.com/korvessa/727411329753874432/we-laugh-a-lot?sourc…
Nuo katseet...hymyt...naurut....💙💚
Oliko tämä sitä näyteltyä kanssakäymistä niin kuin jotkut ovat nostaneet täälläkin esille :D Siinä tapauksessa K Ja B ansaitsisivat911 paras näyttelijäpalkinnon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoista luulla, että avoparin toinen puolisko lähtis yksin lomamatkalle, jos parin yhteinen aika ollu kortilla miehen työn takia :D:D :D naurattaa niin että ihan pissa tulee housuun :D
Vierailija kirjoitti:
Tuli jotenkin vähän haikee olo, kun katseli noita kuvia kesän vikasta keikasta. Vaikka eihän tässä mikään ole loppumassa. Kaikkien aikojen kesä takana K:lla ja myös aikamoisella määrällä faneja, joista kukaan ei vielä edellisenä kesänä voinut tietää mitä tuleman pitää 🔥 Toivon sydämestäni, että Kärdellä on hyvä ja rentouttava loma, missä ikinä sen viettääkin. Ja sitten syksyllä uutta kohti. Ja te jotkut onnelliset voitte odotella Joksujen ilmestymistä ja me liputtomat (ainakin vielä) sitten elämme hengessä mukana. Kiitos hullu kesä -23 ja tervetuloa toivottavasti vähintäänkin yhtä hullu syksy. Eiköhän jatketaaaah.
Eikö JO Turkuun ole enää lippuja myynnissä?
Vierailija kirjoitti:
Minusta Cha Cha Cha ei ole loppuunkaluttu, mutta joo, hyppyytys ja toinen soittokerta voisivat jo jäädä.
Vierailija kirjoitti:
https://www.tumblr.com/sve-sto-znam/727378340511694849/eurobison-honest…
Mielenkiintoista
No tuohan ei selkeästi tiedä yhtään mistä puhuu, eikä ole aavistustakaan esim mistään ajojahdista. Kuten ei yleensä Tumblrissa.
Tässä kopioituna LadySlon vastaus:
Yes, I think most people know him, including people who don't know his music or the band. As you mentioned, he's been on a lot of TV shows, prime-time shows that have high visibility, he also hosted the national ESC and pre-selection, he's acted in that TV series, he appeared in a few commercials....
I personally knew him as the host etc as well. I did know he was in a band, but I saw him on TV so many times before I actually started paying attention to his music. It wasn't until one of their songs appeared in a major telecom company advertisement that I noticed their music is good.