Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olispa tämän illan JO keikalla. Voi olla, että B vetää elämänsä rumbat :D:D
Joo kiitos ja anteeksi.
Mitäköhän tanssia K:lta saadaan? :D
Me ollaan valmiina!
T. A, M & P
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On K:n uudessa storyssa Tommykin stadikalla.
Tässä on ero näiden T:n ja B:n välisessä vuorovaikutuksessa. Toinen on Käärijän kanssa ja toinen on Jeren kanssa. Tämä ero tekee vahvemmaksi toisen siteen. Saatte ihan itse päätellä kumpi kumman.
No tätä mä sanoin jo heti stadikan jälkeen mutta mut tyrmättiin ehkä Tommy- fiilistelijät?
Mä en oikeasti käsitä tuollaisia kommentteja. Ne on pelkkää riidan haastamista ja epäsovun kylvämistä ketjuun. K&B ovat aivan ihania yhdessä, heistä tulee niin hyvä mieli. Miksei voida siis pitää tätä ketjua yhtä lämpimänä, kuin mitä näistä kahdesta huokuu?! Arvostetaan kuitenkin myös sitä, että K tekee yhteistyötä muidenkin kanssa, eikä ruveta vähättelemään muita.
Ei tässä ole riidan kylvämisestä kyse lainkaan. Toki kaikki yhteistyöt on Ok. Ehkä näemme/ aistimme/ tulkitsemme näkemäämme eri tavoin. Sekin olkoon sallittua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis oonko mä ainoa jonka mielestä ois paljon kiinnostavampaa pohtia sitä miks jollain superfanilla on materiaalia poikien vapaa-ajan illanvietosta kuin sitä voisko jonkun fanipiirroksen lapsi olla Jeren kun sillä on vaaleat hiukset?
Mä oon pohtinut tässä sitä, että K halusi tuutata julki koko maailmalle tuollaisen ennennäkemättömän, hellyyttäviä eleitä sisältävän pätkän vapaa-ajaltaan, vaikka B:stä (ja vaikka koko JO:sta) olisi varmasti löytynyt muutakin materiaalia videoon lisättäväksi. Kuten jotain sellaista, jossa ei ole polvistuneena eteen käsi suunnilleen toisen sydämen päällä.
Se pätkä kestää ehkä 2 sekunttia, joten varmaan Jere ei ajatellut sen olevan niin erityisen ihmeellinen etteikö sitä olisi voinut julkaista. Varmaan se on hänelle tärkeä ja kiva muisto ja halusi jakaa siitä pienen osan videossa, joka sisältää hänelle muitakin kohokohtia kesältä.
Luultavasti on pidemmästä pätkästä siis valittu tarkoituksella just tuo kohta 😅 kuka muka videoi 2 sekunnin pätkiä? Eli vielä merkityksellisempi tuo tilanne jonka halunnut jakaa.
bVierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko kukaan löytänyt tietoa onko JO-keikasta liveä kenelläkään tänään?
Tästä en tiedä, mutta jos K kiinnostaa, niin Sampitar vissiin laittaa.
Kiitos, pitääpä kurkkia se ainakin👍🏻Ja voihan se olla että edes B ei saisi jaksamaan valvoa yli puolenyön kun on herännyt jo puoli kuudelta aamulla. Ja joo, nukuin vähän pitkään, en kerennyt laittamaan Krisille viestiä 🤣
TeamkaarijaUK2023 ainakin luvannut pitää liveä ,mutta pelkää ,ettri siellä yhteydet ole parhaimmat ,kun kuvankin postaamiseen meni kauan.Anyways ,silläkin keikalla siis ulkomaan vahvistuksia 👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös Jerellä olekin vaaleat hiukset?
On. Ei yhtä vaaleat, kun veljellään, mutta on.
Väittäisin että Mikenkin vaaleus on purkista. Tavastian ennen laittoi parturin penkistä päivityksen ja siinä sillä oli kyllä niin superblondi, että häikäisi.
Oikeasti superblondi hiusten väri on ihan todella harvinainen aikuisilla. Dirty blonde eli rusehtava vaalea on yleisempi, mutta veikkaan kanssa, että Miken blondi on purkista peräisin vaikka on varmaan melko vaalea oikeastikin.
Näin se on. Aikuisilla on tummanvaalea tukka, mutta ns. ulkomaalaiset tai/ja eteläeurooppalaiset näkee suomalaisten hiustenvärin vaaleana. Ja suomalaiset muutenkin värittömiä, kulmat ja ripset, ja ne. vaalea tukka. Paitsi Jere, jolla tummat kulmat.
Hei kaikille. Oli kyllä helvetillinen viikko. Ei ollutkaan vain morgania, vaan sain jonkun prkl stomach bugin sieltä Ibizalta ja olin tiputuksessa muutaman päivän. Sitten loppuviikon yrittänyt kiriä töitä kiinni. Nyt pidän vapaata.
Siitä tallenteesta sen verran, että se on toimitettu, siitä on ilahduttu ja kiitetty. Enempää en yksityisviestejä avaa, koska tiedän että minunkin yksityisyyttåni kunnioitetaan.
Olen niin onnellinen ja ylpeä Kärtsän puolesta. Huippua nuo palkinnot ja nuo tiktokit ja uuden biisin mainostus ihan täys kymppi. Näytin miehellekin tiktokit ja hän nauroi ja sanoi, niin sitä pitää, että älä anna alan suitsia itseäsi ikinä vaan pysy tuollaisena.
On kyllä hienoa, että hänellä on ympärillään upea työryhmä ja levy-yhtiö joka antaa hänen toteuttaa itseään. Warnerille kyllä isot propsit tästä, kröhöm onhan mulla oma sonnikin tässä yhtiössä 🤣
On kyllä mielenkiintoista seurata mihin suuntaan tästä mennään. Ainutlaatuinenhan tuo meidän K on genressään. Alternative rappia kai? Raikas tuulahdus ainaisiin naiset, raha, seksi, t issit, perse aiheisiin.
Minun yksi suosikki Espanjalainen laulaja Pablo Alborán julkaisi muutama päivä sitten collabin Marc Segui nimisen artistin kanssa.
Hyvin epätodennäköinen kaksikko samassa biisissä. Tuli vain mieleen, kun täällä on joskus sanottu, että K ja B musiikki on niin erilaista että hankala olisi yhteistyötä tehdä. Kaikki on mahdollista. Käykää tsekkaan toi biisi jos kiinnostaa Marc Segui, Pablo Alborán - Mariposas.
Lasse otappa tästä koppia kun palstalla luuraat 😉
Ja ihana Tommy mekossa, tuli niin Harry mekossa lavalla mieleen. Tommy on upea yhteistyökumppani.
Tuo uusin stoori taas ja siellä meidän B. Miten tässä jaksaa odottaa vielä muutaman viikon?
Kivaa viikonloppua kaikille.
💚🌹🌹
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olispa tämän illan JO keikalla. Voi olla, että B vetää elämänsä rumbat :D:D
Joo kiitos ja anteeksi.
Mitäköhän tanssia K:lta saadaan? :D
Me ollaan valmiina!
T. A, M & P
Reippaat pojat!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis oonko mä ainoa jonka mielestä ois paljon kiinnostavampaa pohtia sitä miks jollain superfanilla on materiaalia poikien vapaa-ajan illanvietosta kuin sitä voisko jonkun fanipiirroksen lapsi olla Jeren kun sillä on vaaleat hiukset?
Mä oon pohtinut tässä sitä, että K halusi tuutata julki koko maailmalle tuollaisen ennennäkemättömän, hellyyttäviä eleitä sisältävän pätkän vapaa-ajaltaan, vaikka B:stä (ja vaikka koko JO:sta) olisi varmasti löytynyt muutakin materiaalia videoon lisättäväksi. Kuten jotain sellaista, jossa ei ole polvistuneena eteen käsi suunnilleen toisen sydämen päällä.
Se pätkä kestää ehkä 2 sekunttia, joten varmaan Jere ei ajatellut sen olevan niin erityisen ihmeellinen etteikö sitä olisi voinut julkaista. Varmaan se on hänelle tärkeä ja kiva muisto ja halusi jakaa siitä pienen osan videossa, joka sisältää hänelle muitakin kohokohtia kesältä.
Luultavasti on pidemmästä pätkästä siis valittu tarkoituksella just tuo kohta 😅 kuka muka videoi 2 sekunnin pätkiä? Eli vielä merkityksellisempi tuo tilanne jonka halunnut jakaa.
Niin.. ehkä noita B:n perään itkeviä faneja pitää vähän tyydyttää.. jos olisi ollut salainen tai henkilökohtainen klippi, niin ei olisi sitä jakanut. Kaverien hauska ilta, joka päätyi K:n kämpälle kolmestaan.
Vierailija kirjoitti:
Hei kaikille. Oli kyllä helvetillinen viikko. Ei ollutkaan vain morgania, vaan sain jonkun prkl stomach bugin sieltä Ibizalta ja olin tiputuksessa muutaman päivän. Sitten loppuviikon yrittänyt kiriä töitä kiinni. Nyt pidän vapaata.
Siitä tallenteesta sen verran, että se on toimitettu, siitä on ilahduttu ja kiitetty. Enempää en yksityisviestejä avaa, koska tiedän että minunkin yksityisyyttåni kunnioitetaan.
Olen niin onnellinen ja ylpeä Kärtsän puolesta. Huippua nuo palkinnot ja nuo tiktokit ja uuden biisin mainostus ihan täys kymppi. Näytin miehellekin tiktokit ja hän nauroi ja sanoi, niin sitä pitää, että älä anna alan suitsia itseäsi ikinä vaan pysy tuollaisena.
On kyllä hienoa, että hänellä on ympärillään upea työryhmä ja levy-yhtiö joka antaa hänen toteuttaa itseään. Warnerille kyllä isot propsit tästä, kröhöm onhan mulla oma sonnikin tässä yhtiössä 🤣
On kyllä mielenkiintoista seurata mihin suuntaan tästä mennään. Ainutlaatuinenhan tuo meidän K on genressään. Alternative rappia kai? Raikas tuulahdus ainaisiin naiset, raha, seksi, t issit, perse aiheisiin.
Minun yksi suosikki Espanjalainen laulaja Pablo Alborán julkaisi muutama päivä sitten collabin Marc Segui nimisen artistin kanssa.
Hyvin epätodennäköinen kaksikko samassa biisissä. Tuli vain mieleen, kun täällä on joskus sanottu, että K ja B musiikki on niin erilaista että hankala olisi yhteistyötä tehdä. Kaikki on mahdollista. Käykää tsekkaan toi biisi jos kiinnostaa Marc Segui, Pablo Alborán - Mariposas.
Lasse otappa tästä koppia kun palstalla luuraat 😉
Ja ihana Tommy mekossa, tuli niin Harry mekossa lavalla mieleen. Tommy on upea yhteistyökumppani.
Tuo uusin stoori taas ja siellä meidän B. Miten tässä jaksaa odottaa vielä muutaman viikon?
Kivaa viikonloppua kaikille.
💚🌹🌹
Ihanaa, että tallenne on löytänyt tiensä K:lle! Ja kiva ettet ole vallan laivaamme hylännyt vaan käyt vielä täällä postailemassa.
Vierailija kirjoitti:
Kaverien hauska ilta, joka päätyi K:n kämpälle kolmestaan.
Hah, saat tämän kuulostamaan aika tuhmalta vaikka et varmasti sitä tarkoittanutkaan.
Vierailija kirjoitti:
Jeren ig:n katsottuani pakko postata uudestaan tää vanha, sorry!
Tipuin kaninkoloon
Ekasta klipistä koukkuun jäin,
Jotain tosi hellää ja herkkää näin,
Totaalistoppi, pysähdys
Teidän välinen kemia, yhteysSilmät melkein meinas tippuu päästä,
Ja sydän suli paksusta syväjäästä,
Sokeakin sen tunsi ja näki,
Kun lämmin aalto löi sydämestä läpi,
sielut sattumalta toisensa kohtaa,
Yhdessä väreilee ja kirkkaana hohtaaKaksi Yhtenä liekkinä palaa,
Kun pojat lavalla toisiaan halaa,
Silmissä sumenee ja korvissa soi,
Teidän energiat yhdessä resonoi,En tiiä mitä se on, mutta kauniilta näyttää,
Ei tarvii masennuslääkkeitä enää ikinä käyttää,
Kun sen näkee niin sen tunnistaa,
Ei siltä voi enää silmiä ummistaa,
Mua ei tippaakaan kiinnosta,
Onko teillä fyysistä vai platonista,tipuin tähän kaninkoloon,
ihastuin jalat-irti-maasta -oloon,
Hymyilen vaan ja varpaita kipristelen,
Leijun taivaassa, pumpulissa kieriskelen,
Oon riippuvainen ja irti todellisuudesta,
Te ootte vanhat tutut toisesta ulottuvuudesta,
Avaruuden takaa ikuisuudesta,
Siltä se shippilaseilla näyttää,
Järkeä laivassa ei kannata käyttää
Meitä ei kukaan voi kieltää tuntemasta,
Tätä kaunista hehkuvaa, mut samalla haurasta,Mikään ei voi olla noin kaunista ja pyhää,
Kun magneetti Jere Bojania puoleensa vetää,
Se on yhtä totta kun aurinko jo Kuu,
Kuinka maapallo pyörii ja vuodenajat vaihtuu,
Se on ikuinen mysteeri ja arvoitus,
Puhdas sattuma vai enkelin johdatus?
Se on niin aitoa ja oikeaa,
Tuntuu että taivas teitä koskettaa,
Teidän hymyt säteilee ja silmät loistaa,
Elämä tuhatvuotista tarinaa jälleen toistaa,Joskus on joku katsonut myös mua,
Samoin palavin silmin kun Bojan katsoo sua,
Ehkä mulla oli joskus jotain samaa,
se aika ei koskaan enää palaa,
Tunnen sen ja pikkusen sattuu,
Voiko yksinäisyyteen ikinä tottuu?
jos voisit mua vähäsen pidellä ja halaa,
kun itken sille ihan pikkuisen salaa,Tää koskettaa mua jostain sairaan syvältä,
kun teitä katson tuntuu ihan helvetin hyvältä,
Teidän hölmöilytklipit mua eheyttää,
Mun raskasta sydäntä keventää,
Vielä viis klippiä niin tuntuu että leijun,
Kun nään balkaninprinssin ja käärijäkeijun,
Värisen ja tunnen onnea syvää,
Ja Uskon että maailmassa on jäljellä hyvää,
Silmät voi aina mustiksi meikata,
Mutta onnea ei voi samalla lailla feikata,
Pidä kii siitä millä tahansa hinnalla,
Kun puuttuva palanen on kerrankin rinnalla,Ootte mitä ootte ja teette mitä teette,
Tunteita herätätte mihin ikinä meette,
En luovuta vielä, vaan hellin yhä ajatusta,
Teidän samasta energiasta, yhteen paluusta,Tiedä mitä teet, älä leiki enää tulella,
Muuten se palaa kohta kuumalla roihulla,
En halua sua neuvoa enkä uhkaa,
Mut pelkään että jälkeen jää vaan raunio ja tuhkaaJotkut jutut voi kestää vain hetkisen,
mut ne jättää jälkensä sieluun ikuisen,Leila 💖 ( humalassa, sorry💖)
Herranjumala Leila. Tämä on viimeistään Hesarin arvoinen juttu. Niin hyvä kirjoittaja olet! I'adore you.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä on ero näiden T:n ja B:n välisessä vuorovaikutuksessa. Toinen on Käärijän kanssa ja toinen on Jeren kanssa. Tämä ero tekee vahvemmaksi toisen siteen. Saatte ihan itse päätellä kumpi kumman.
No tätä mä sanoin jo heti stadikan jälkeen mutta mut tyrmättiin ehkä Tommy- fiilistelijät?
Mä en oikeasti käsitä tuollaisia kommentteja. Ne on pelkkää riidan haastamista ja epäsovun kylvämistä ketjuun. K&B ovat aivan ihania yhdessä, heistä tulee niin hyvä mieli. Miksei voida siis pitää tätä ketjua yhtä lämpimänä, kuin mitä näistä kahdesta huokuu?! Arvostetaan kuitenkin myös sitä, että K tekee yhteistyötä muidenkin kanssa, eikä ruveta vähättelemään muita.
Ei tässä ole riidan kylvämisestä kyse lainkaan. Toki kaikki yhteistyöt on Ok. Ehkä näemme/ aistimme/ tulkitsemme näkemäämme eri tavoin. Sekin olkoon sallittua.
Tänään on tullut niin ihana video esiin ja olisi kiva fiilistellä sitä. Mikset voi keskittyä siihen sen sijaan, että alat vähättelemään heitä, jotka fiilistelee myös Tommya. Ei sen pitäisi olla sinulta mitenkään pois. Itse asiaan kyitenkin, K&B ovat todella ihania yhdessä ja se lämpö, mikä heistä huokuu, kun ovat yhdessä.🙏💖
Vierailija kirjoitti:
Tipuin kaninkoloon
Totaalistoppi, pysähdys
Tätä kaunista hehkuvaa, mut samalla haurasta,Mikään ei voi olla noin kaunista ja pyhää,
Kun puuttuva palanen on kerrankin rinnalla,Ootte mitä ootte ja teette mitä teette,
Teidän samasta energiasta, yhteen paluusta,Tiedä mitä teet, älä leiki enää tulella,
Mut pelkään että jälkeen jää vaan raunio ja tuhkaaJotkut jutut voi kestää vain hetkisen,
Tätä klassikkoa kelpaa kerrata. Kiitos Leila! (myös humalassa)
Miksi minusta näyttää ihan kuin K sivelisi myös reittä, kun B:n paita ja puvuntakin helma nousee vähän ylös :D Tarviiko tässä mennä specsaversille vai horny jailiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihana mielikuva Jerestä etsimässä tota videota ja sitten just tota kohtaa ja editoimassa just tuon hetken kesäfiilistelyvideoonsa 🥰
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänään on tullut niin ihana video esiin ja olisi kiva fiilistellä sitä. Mikset voi keskittyä siihen sen sijaan, että alat vähättelemään heitä, jotka fiilistelee myös Tommya. Ei sen pitäisi olla sinulta mitenkään pois. Itse asiaan kyitenkin, K&B ovat todella ihania yhdessä ja se lämpö, mikä heistä huokuu, kun ovat yhdessä.🙏💖
Niin huokuu
Ainutlaatuista
Vierailija kirjoitti:
Tipuin kaninkoloon
Totaalistoppi, pysähdys
Leila, kiitos!!!
Kutsu JO:lta. https://instagram.com/stories/joker_out_official/3183072601307584225?ut…