Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun katsoo Bn esiintymistä yhdessä naisartistin kanssa, niin ihan on B kyllä pesunkestävä hetero. Sellaista flirtti-ilmettä ei ole miesten kanssa.
Puhutaankohan täällä nyt samasta ihmisestä. :D
Taitaa kyllä eri olla kyseessä 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun katsoo Bn esiintymistä yhdessä naisartistin kanssa, niin ihan on B kyllä pesunkestävä hetero. Sellaista flirtti-ilmettä ei ole miesten kanssa.
Taas tätä. Pesunkestävä hetero umpiheteron kanssa listalle. Minä sanon että B on seksuaaliselta suuntautumiseltaan Kärtsän munat. Ei oo yhtä flirtillä muuta koskaan katsonut.
Kärdseksuaali?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas tätä. Pesunkestävä hetero umpiheteron kanssa listalle. Minä sanon että B on seksuaaliselta suuntautumiseltaan Kärtsän munat. Ei oo yhtä flirtillä muuta koskaan katsonut.
Huutista 🤣🤣
Jotkut yli-innokkaat fanit voisi silloin rauhottua, kun B&K ei ole aiheena. Eri asia jos kysytään haastatteluissa tai fanit kysyvät tai molemmat puhuvat, mutta ei silloin, kun ei ole aiheena
Baby 💖💕
Monelta se Kärtsä nousee lavalle tänään?
Vierailija kirjoitti:
Onko linkkiä?
Vierailija kirjoitti:
klo 00.30
Onko tämä siis vihje tulevasta??? Vanha (kesältä) mutta en muista, että olisi ollut ääntä...🤔
Vierailija kirjoitti:
Vasta 00:30.
K:n ihanien käsien fanitusta 💚
https://www.tumblr.com/hotcat37/727272969175433216/he-has-very-beautifu…
Vierailija kirjoitti:
Ja nää ihanat, sirot kädetkin oli menty tumpeloimaan siinä Kärtsä-muraalissa. 😢
Oma usko alkaa loppumaan. Toivon uutta nousua syyskuun myötä. T.ap
Ihana Kärtsä ja Ihana Johannes 💚💙
Hirmusti Onnea kummallekin.
Vierailija kirjoitti:
Ja ne on mun!
T: Bojci
Onko siitä muraalista kuvaa jossain? Siis siitä jo seinässä olevasta?
Olipa hauska ratsastus päivitys stoorissa Kärdellä. Minä viikolla arvostelin taitojansa ja laitoin aloittelijoiden ryhmään ja B edistyneisiin. Sori K ei vieläkään vakuuta, lisää ratsastusta kiitos.
T. Ratsastuksen ope
Vierailija kirjoitti:
Onko siitä muraalista kuvaa jossain? Siis siitä jo seinässä olevasta?
Tästä jutusta näkee ainakin joitain kuvia. Ei taida olla vielä ihan valmis.
Vierailija kirjoitti:
Olipa hauska ratsastus päivitys stoorissa Kärdellä. Minä viikolla arvostelin taitojansa ja laitoin aloittelijoiden ryhmään ja B edistyneisiin. Sori K ei vieläkään vakuuta, lisää ratsastusta kiitos.
T. Ratsastuksen ope
Eiköhän B suostu antamaan tukiopetusta.
Ja sitten heräsin unesta.