Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Uusin ketju Vauvalla on "Kello viiden aamuheräämisen hienoudet". Onkohan Kris aloittanut sen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle tuli eilen sellainen ajatus että mitä jos K on ihan suunnitellusti tähdännyt homoerotiikkagenreen jo pidemmän aikaa ja B oli tavallaan välikappale siinä. Näinköhän B:stä on loputtomiin kiva tulla vedetyksi somessa mukaan jos Kärtsyn projektit jatkuu samanlaisina. Siellä on kuitenkin Balkanilla pääyleisö nuoria naisia jotka haaveilee Bojanista ja muistakin JO:n pojista. 🤔
Täällä roikun täytenä JO- ja Bojan-fanina, mutta ai että ärsyttää tämän tyyppiset viestit.
K saa toteuttaa itseään ihan millä tavalla haluaa ilman että täytyy ajatella, voiko joku fanilauma jossain yhdistää hänet johonkuhun tai vääntää asiasta jonkinlaista draamaa.
B on aikuinen mies, ei uhri, ei avuton, ei alaikäinen eikä hänen puolestaan tarvitse suuttua tai loukkaantua. Kyllä, hänellä on paniikkihäiriö, joka todennäköisesti on oireillut aiemminkin, kun on siihen suuntaan vihjaillut aiemmissa haastatteluissa, mutta ihan jokainen asia netissä ei varmasti siihen vaikuta. Ja vaikka vaikuttaisikin, on joidenkin asioiden kanssa vain opittava tulemaan toimeen, koska maailma on täynnä ilkeitä ihmisiä typerine kommentteineen. Riittää, kun itse katsoo, ettei omilla toimillaan tee mitään loukkaavaa, mutta B:n puolesta ei tarvitse olla joka välissä loukkaantumassa ja miettimässä, voiko tämä asia häntä satuttaa vai ei. B tekee varmasti sellaisia ratkaisuja omassa elämässään, että nämä triggeröivät asiat eivät häneen vaikuta, ja hyvä niin. Fanien tehtävä on tukea, ei keksiä omia ratkaisuja ja vääntää jotain ylimääräistä draamaa joka asiasta.
Aamun paras!
Olen lukenut kommentteja jossa jopa epäillään että ihan kuin K haluaisi loukata B:tä, mielestäni törkeää miettiä tällaista ilman mitään konkreettisia todisteita, miksi K muka haluaisi ystäväänsä loukata? Ja se joillain toistuva teema että mennään B:n pään sisään ja loukkaannutaan hänen puolestaan kun ei ole mitään todisteita loukkaantumisesta ei ole kyllä normaalia ajattelua.
Juuri näin.
Ja onko puolesta loukkaantujille tai kellekään muullekaan tullut mieleen, että voihan se B olla vaikka ylpeä tai tyytyväinen tästä, mitä K on musavideon kanssa tekemässä?
Kun käsittääkseni JO on kyllä myös suvaitsevaisuuden puolesta puhunut ja toiminut, vaikka yhtä radikaali ilmaisu ei heidän tyyliinsä ja imagoonsa sovikaan.
Ei täällä edelleenkään ole loukkaannuttu ainakaan tänään vaan mietitty asioita eri kanteilta. Voi b olla ylpeä tai olla olematta, sitä ei kukaan täällä tiedä.
Nimenomaan sitähän yritin sanoa, että ei me sen ajatuksia tiedetä.
Mutta mun mielestä kummallisen usein pohdinnat täällä lähtee siihen suuntaan, että B:tä on loukattu ja se on harmistunut ja siitä pitää olla huolissaan, eikä muita puolia edes pohdita.
Ei vaan täällä aina jotkut loukkaantuu siitä, kun mietitään miltä Bojanista mahtaa tuntua.
Sitähän mäkin just tein. Mietin, että voi se olla myös ylpeä tai tyytyväinen tämän asian vuoksi. Tai voi olla vaikka iloinen tai kiitollinen tästä :D :D
Kun ei edelleenkään kukaan tiedetä, niin aina voi pohtia, mutta mä en käsitä, miksi sen pohdinta on aina niin huolestunutta eikä juuri koskaan pohdita muita vaihtoehtoja.
Ja olen siis itse henkeen ja vereen K & B shippaaja ja todella toivon, että B voi hyvin eikä K:n toimet aiheuta sille murheita, mutta en kyllä osaa ajatella, että siitä ainakaan K:n toimien vuoksi pitäisi olla kovin huolissaan.
Ja edelleen kanddattaa muistaa, että ovat usein yhteyksissä keskenään, kuten B on itse kertonut. ELi varmasti puhuvat monista asioista toisilleen ja jakavat kuulumisia myöskin toisilleen.
Vierailija kirjoitti:
Uusin ketju Vauvalla on "Kello viiden aamuheräämisen hienoudet". Onkohan Kris aloittanut sen.
Pojat innostuneet palstailusta, kun tullut kuuluisa vauva.fi jossain vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle tuli eilen sellainen ajatus että mitä jos K on ihan suunnitellusti tähdännyt homoerotiikkagenreen jo pidemmän aikaa ja B oli tavallaan välikappale siinä. Näinköhän B:stä on loputtomiin kiva tulla vedetyksi somessa mukaan jos Kärtsyn projektit jatkuu samanlaisina. Siellä on kuitenkin Balkanilla pääyleisö nuoria naisia jotka haaveilee Bojanista ja muistakin JO:n pojista. 🤔
Täällä roikun täytenä JO- ja Bojan-fanina, mutta ai että ärsyttää tämän tyyppiset viestit.
K saa toteuttaa itseään ihan millä tavalla haluaa ilman että täytyy ajatella, voiko joku fanilauma jossain yhdistää hänet johonkuhun tai vääntää asiasta jonkinlaista draamaa.
B on aikuinen mies, ei uhri, ei avuton, ei alaikäinen eikä hänen puolestaan tarvitse suuttua tai loukkaantua. Kyllä, hänellä on paniikkihäiriö, joka todennäköisesti on oireillut aiemminkin, kun on siihen suuntaan vihjaillut aiemmissa haastatteluissa, mutta ihan jokainen asia netissä ei varmasti siihen vaikuta. Ja vaikka vaikuttaisikin, on joidenkin asioiden kanssa vain opittava tulemaan toimeen, koska maailma on täynnä ilkeitä ihmisiä typerine kommentteineen. Riittää, kun itse katsoo, ettei omilla toimillaan tee mitään loukkaavaa, mutta B:n puolesta ei tarvitse olla joka välissä loukkaantumassa ja miettimässä, voiko tämä asia häntä satuttaa vai ei. B tekee varmasti sellaisia ratkaisuja omassa elämässään, että nämä triggeröivät asiat eivät häneen vaikuta, ja hyvä niin. Fanien tehtävä on tukea, ei keksiä omia ratkaisuja ja vääntää jotain ylimääräistä draamaa joka asiasta.
Aamun paras!
Olen lukenut kommentteja jossa jopa epäillään että ihan kuin K haluaisi loukata B:tä, mielestäni törkeää miettiä tällaista ilman mitään konkreettisia todisteita, miksi K muka haluaisi ystäväänsä loukata? Ja se joillain toistuva teema että mennään B:n pään sisään ja loukkaannutaan hänen puolestaan kun ei ole mitään todisteita loukkaantumisesta ei ole kyllä normaalia ajattelua.
Juuri näin.
Ja onko puolesta loukkaantujille tai kellekään muullekaan tullut mieleen, että voihan se B olla vaikka ylpeä tai tyytyväinen tästä, mitä K on musavideon kanssa tekemässä?
Kun käsittääkseni JO on kyllä myös suvaitsevaisuuden puolesta puhunut ja toiminut, vaikka yhtä radikaali ilmaisu ei heidän tyyliinsä ja imagoonsa sovikaan.
Ei täällä edelleenkään ole loukkaannuttu ainakaan tänään vaan mietitty asioita eri kanteilta. Voi b olla ylpeä tai olla olematta, sitä ei kukaan täällä tiedä.
Mutta mun mielestä kummallisen usein pohdinnat täällä lähtee siihen suuntaan, että B:tä on loukattu ja se on harmistunut ja siitä pitää olla huolissaan, eikä muita puolia edes pohdita.
Ei vaan täällä aina jotkut loukkaantuu siitä, kun mietitään miltä Bojanista mahtaa tuntua.
Sitähän mäkin just tein. Mietin, että voi se olla myös ylpeä tai tyytyväinen tämän asian vuoksi. Tai voi olla vaikka iloinen tai kiitollinen tästä :D :D
Kun ei edelleenkään kukaan tiedetä, niin aina voi pohtia, mutta mä en käsitä, miksi sen pohdinta on aina niin huolestunutta eikä juuri koskaan pohdita muita vaihtoehtoja.
Ja olen siis itse henkeen ja vereen K & B shippaaja ja todella toivon, että B voi hyvin eikä K:n toimet aiheuta sille murheita, mutta en kyllä osaa ajatella, että siitä ainakaan K:n toimien vuoksi pitäisi olla kovin huolissaan.
Ja edelleen kanddattaa muistaa, että ovat usein yhteyksissä keskenään, kuten B on itse kertonut. ELi varmasti puhuvat monista asioista toisilleen ja jakavat kuulumisia myöskin toisilleen.
2h48min päivässä ja joskus salaa enemmänkin😂
Vierailija kirjoitti:
Vähänkö olis huippua jos K menis sillain lomalle Sloveniaan, että lentis sieltä niinden mukana Osloon keikalle ja tapaamaan Alessandraa ja tämän poikkista :)
Eiköhän k vietä vähäisen vapaa-aikansa ihan läheistensä kanssa ja näkee JO-pojat sitten kun he tänne saapuvat. Saahan sitä tietysti tällaisia haaveilla, mutta itse en ainakaan tällaisia kuvittele tai fiilistele.
Vierailija kirjoitti:
Vähänkö olis huippua jos K menis sillain lomalle Sloveniaan, että lentis sieltä niinden mukana Osloon keikalle ja tapaamaan Alessandraa ja tämän poikkista :)
Tuskin on niin pitkä matka.. kun se biisi julkaistaan (kummallakin osapuolella) 15. päivä.. luulisi että siihen liittyy hommia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
K oli voittanut suomen musa vienti palkinnon
Onko siis nuo neljä Cha Cha chaan tekijää ne Pasipaitojen omistajat. Tai siis eihän Jerellä enää ole sitä.
Oliko J vain yksi Pasipaita itsellään?
Muistelen, että niitä olisi tehty yhteensä neljä, jolloin J llä olisi ollut yksi. Mutta mistäpä näistä ulkopuolinen varmaksi tietää.
Lentoaikahan on lyhyt, 2h 35min
Vierailija kirjoitti:
Venyy helposti kuuteen tuntiin.. kun pitää mennä lentokentälle jollain pelillä, sit odotella..
Että ei se mikään kovin lyhyt ole.
Tallinaan pääsee paljon helpommin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aamun paras!
Juuri näin.
2h48min päivässä ja joskus salaa enemmänkin😂
I´m still looking for my phone!
T. Nace
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Venyy helposti kuuteen tuntiin.. kun pitää mennä lentokentälle jollain pelillä, sit odotella..
Asuu Vantaalla, käsimatkatavarat riittää lyhyeen reissuun?
Luin viisukuppilasta, että ilmeisesti Benke (UMK:n edellinen esityskoreografi) on vaihdettu johonkin halvempaan. on mun mielestä aika iso merkki, ettei hyviä biisejä ole tulossa. Koska tuskin jaksavat rahallisesti panostaa, jos kappaleetkaan eivät ole laatuluokkaa :/
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta Tallinnaan sillä ei ole niin halua mennä....
Vierailija kirjoitti:
Taitaa tulla K hyvä yökerhokeikka tänään Varkaudessa :)
Toivottavasti. Ei ole kuitenkaan vielä loppuunmyyty
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko K merchissä ikinä myynnissä sellaista kangaskassia missä olisi ollut painatuksena se B tavastia-paidan kuvio? Muistan varmaan väärin koska kuvahakukaan ei sellaista tulosta anna.
On ollut, mulla on se.
Mä ostin just ton kassin jäähallilta.
Ja jäähallilla tarkoitan tietty stadikkaa. 😄 Sori jotain kuumehouretta pukkaa.
Eli vielä niitä olisi mahdollisesti sitten jäljellä jossain. Olen aina myöhäisherännäinen näiden mielihalujeni kanssa.
t. alkuperäinen kyselijä
Vierailija kirjoitti:
https://www.tumblr.com/sve-sto-znam/727261140589150208?source=share
Lukekaa Kommentit
On toki helppoa jeesustella, että voivoi kun hullut shippaajat koko ajan yrittävät parittaa B&K, huutelevat kommenteissa ja heitä kyllä varmasti kumpaakin sellainen ahdistaa...On tainnut unohtua, mitä K postasi ihan pari päivää sitten...😂😅
Vierailija kirjoitti:
K oli voittanut suomen musa vienti palkinnon
+ Cha cha cha oli vuoden biisi.
Aiheen vierestä liipaten, Kuumaan Johannes pokkasi myös 2 palkintoa.
Vierailija kirjoitti:
https://www.tumblr.com/sve-sto-znam/727261140589150208?source=share
Lukekaa Kommentit
Tuo on kyllä niin typerää, että alkaa ihan v ituttaan.
Toisaalta ärsyttää myös nuo kommentit joissa kaikki shipparit niputetaan samanlaisiksi. Itselle ei tulisi mieleenkään mennä hieromaan noita asianosaisten kasvoihin ja luotan että tältä palstalta ei muidenkaan.
Noiden yli innokkaiden takia alkaa oikeasti huolestuttamaan uskaltavatko pojat miten huomioida toisensa Suomessa, kun heti hullut lähtee liikkeelle. Kärdeä tuskin kiinnostaa mitä muut ajattelevat, mutta silti.
Tajuaisivat nyt nuo sekopäät että tuosta on vain haittaa.
Taitaa tulla K hyvä yökerhokeikka tänään Varkaudessa :)