Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle tuli eilen sellainen ajatus että mitä jos K on ihan suunnitellusti tähdännyt homoerotiikkagenreen jo pidemmän aikaa ja B oli tavallaan välikappale siinä. Näinköhän B:stä on loputtomiin kiva tulla vedetyksi somessa mukaan jos Kärtsyn projektit jatkuu samanlaisina. Siellä on kuitenkin Balkanilla pääyleisö nuoria naisia jotka haaveilee Bojanista ja muistakin JO:n pojista. 🤔
En usko, että pääyleisö fanittaa JO jäseniä "suuntautumisen" mukaan. JO on jo jalka oven välissä ja lahjakas bändi. Kohderyhmä voi elää ja laajentua ja suosio on koko ajan ylöspäin. Keikkayleisön määrä ei vähenny K projektien vuoksi. Näin uskoisin.
Toivottavasti näin.
Haluaisin tuoda keskusteluun sellaisen pohdinnan, että voiko tämä K:n valittu linja kääntyä jossain vaiheessa häntä vastaan. Puhutaan vaan parin vuoden päästä jonain "euroviisupoikaloverlaulajana", eikä minään vaihtoehtorapin edustajana. Mitä mieltä olette?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle tuli eilen sellainen ajatus että mitä jos K on ihan suunnitellusti tähdännyt homoerotiikkagenreen jo pidemmän aikaa ja B oli tavallaan välikappale siinä. Näinköhän B:stä on loputtomiin kiva tulla vedetyksi somessa mukaan jos Kärtsyn projektit jatkuu samanlaisina. Siellä on kuitenkin Balkanilla pääyleisö nuoria naisia jotka haaveilee Bojanista ja muistakin JO:n pojista. 🤔
JO-tunnus tykännyt shippikontentista tälläkin viikolla ja aika huolella myös shippauttavat Jania ja Nacea. :)
Juu.. tuli vaan mieleen. Jotenkin kaksijakoinen fiilis kuitenkin.
Miksi kaksijakoinen? K ja B on ystäviä ja K ja Tommy on tehnyt yhteistyötä K:n uudella biisillä. Ei nämä sulje toisiaan pois.
Ei tietenkään sulje. Ja mulla ei tosiaan ole mitään K:n projektia ja yhteistyötä vastaan, T on enemmän kuin ok. Lähinnä mietin miten överiksi nuo kommentit somessa menee kun jatkuvasti K:n postausten alla jankataan Bojan Bojan Bojan. JO kuitenkin joutuu jonkun verran ehkä enemmän miettimään imagoaan.
Mutta ei K:n suihkuvideon kommentit vaikuta JO:n imagoon mitenkään. K:n imagohan se tässä on saamassa aivan uuden suunnan. JO julkaisee oman uuden biisinsä ja kulkee musiikillisesti edelleen ihan eri tyylissä ja suunnassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä roikun täytenä JO- ja Bojan-fanina, mutta ai että ärsyttää tämän tyyppiset viestit.
K saa toteuttaa itseään ihan millä tavalla haluaa ilman että täytyy ajatella, voiko joku fanilauma jossain yhdistää hänet johonkuhun tai vääntää asiasta jonkinlaista draamaa.
B on aikuinen mies, ei uhri, ei avuton, ei alaikäinen eikä hänen puolestaan tarvitse suuttua tai loukkaantua. Kyllä, hänellä on paniikkihäiriö, joka todennäköisesti on oireillut aiemminkin, kun on siihen suuntaan vihjaillut aiemmissa haastatteluissa, mutta ihan jokainen asia netissä ei varmasti siihen vaikuta. Ja vaikka vaikuttaisikin, on joidenkin asioiden kanssa vain opittava tulemaan toimeen, koska maailma on täynnä ilkeitä ihmisiä typerine kommentteineen. Riittää, kun itse katsoo, ettei omilla toimillaan tee mitään loukkaavaa, mutta B:n puolesta ei tarvitse olla joka välissä loukkaantumassa ja miettimässä, voiko tämä asia häntä satuttaa vai ei. B tekee varmasti sellaisia ratkaisuja omassa elämässään, että nämä triggeröivät asiat eivät häneen vaikuta, ja hyvä niin. Fanien tehtävä on tukea, ei keksiä omia ratkaisuja ja vääntää jotain ylimääräistä draamaa joka asiasta.
Saa ärsyttää mutta saa tällaisia miettiäkin. Fakta kuitenkin että some on jo vaikuttanut myös negatiivisesti JO:hon tai lähinnä Bojaniin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko, että pääyleisö fanittaa JO jäseniä "suuntautumisen" mukaan. JO on jo jalka oven välissä ja lahjakas bändi. Kohderyhmä voi elää ja laajentua ja suosio on koko ajan ylöspäin. Keikkayleisön määrä ei vähenny K projektien vuoksi. Näin uskoisin.
Toivottavasti näin.
Haluaisin tuoda keskusteluun sellaisen pohdinnan, että voiko tämä K:n valittu linja kääntyä jossain vaiheessa häntä vastaan. Puhutaan vaan parin vuoden päästä jonain "euroviisupoikaloverlaulajana", eikä minään vaihtoehtorapin edustajana. Mitä mieltä olette?
Vaikutukset jää nähtäväksi ja biisin menestyminen + K:n suosion vakiintuminen artistina varmaan vaikuttaa. K on tietoisesti lähtenyt tähän suuntaan, joten varmasti asia on puhuttu läpi Warnerilla ja oman tiimin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti näin.
Olet täysin oikeassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon niin alkanut tykkään tosta Evestä. Kehtaisko sitä alkaa seuraan igssa .
Häh? Oon seurannut sitä jo monta kuukautta. Ja aika moni muukin Kärtsä-fani sitä seuraa.
Jep, sama. Tykkään sen postauksista, muistakin kuin K-aiheisista. Niissä on kiva tunnelma. Aloin alunperin seuraamaan lähinnä tuen osoituksena, kun hänestä puhuttiin ainakin täällä tosi ikävään sävyyn. Nainen paikallaan! 💪
Eve ei seuraa Tommya. Onko kertaakaan jakanut noita stooreja missä promotaan icipiä?
Aika jännä. On K:n manageri kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä roikun täytenä JO- ja Bojan-fanina, mutta ai että ärsyttää tämän tyyppiset viestit.
K saa toteuttaa itseään ihan millä tavalla haluaa ilman että täytyy ajatella, voiko joku fanilauma jossain yhdistää hänet johonkuhun tai vääntää asiasta jonkinlaista draamaa.
B on aikuinen mies, ei uhri, ei avuton, ei alaikäinen eikä hänen puolestaan tarvitse suuttua tai loukkaantua. Kyllä, hänellä on paniikkihäiriö, joka todennäköisesti on oireillut aiemminkin, kun on siihen suuntaan vihjaillut aiemmissa haastatteluissa, mutta ihan jokainen asia netissä ei varmasti siihen vaikuta. Ja vaikka vaikuttaisikin, on joidenkin asioiden kanssa vain opittava tulemaan toimeen, koska maailma on täynnä ilkeitä ihmisiä typerine kommentteineen. Riittää, kun itse katsoo, ettei omilla toimillaan tee mitään loukkaavaa, mutta B:n puolesta ei tarvitse olla joka välissä loukkaantumassa ja miettimässä, voiko tämä asia häntä satuttaa vai ei. B tekee varmasti sellaisia ratkaisuja omassa elämässään, että nämä triggeröivät asiat eivät häneen vaikuta, ja hyvä niin. Fanien tehtävä on tukea, ei keksiä omia ratkaisuja ja vääntää jotain ylimääräistä draamaa joka asiasta.
Tähän vaan sellainen kommentti että ei fanilla ole mitään tehtäviä (toi tehtävä tukea). Voi fanittaa just niin kuin haluaa ja tuoda esiin asioita mitkä mietityttää vaikka ne ei kaikkia ilahduta. Mua muutenkin tökkii ajatus jostain massafandomista jonka osa pitää olla. Kuuntelen vaan musiikkia ja seurailen tapahtumia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti näin.
Voi olla mahdollista. K ottaa tietoisen riskin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
JO-tunnus tykännyt shippikontentista tälläkin viikolla ja aika huolella myös shippauttavat Jania ja Nacea. :)
Juu.. tuli vaan mieleen. Jotenkin kaksijakoinen fiilis kuitenkin.
Miksi kaksijakoinen? K ja B on ystäviä ja K ja Tommy on tehnyt yhteistyötä K:n uudella biisillä. Ei nämä sulje toisiaan pois.
Ei tietenkään sulje. Ja mulla ei tosiaan ole mitään K:n projektia ja yhteistyötä vastaan, T on enemmän kuin ok. Lähinnä mietin miten överiksi nuo kommentit somessa menee kun jatkuvasti K:n postausten alla jankataan Bojan Bojan Bojan. JO kuitenkin joutuu jonkun verran ehkä enemmän miettimään imagoaan.
Ja Bojan huutelut tulee pahenemaan JO Suomen keikkojen aikana/jälkeen..mut ehkä sit tiedetään että mitkä ne K&B välit oikein on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Häh? Oon seurannut sitä jo monta kuukautta. Ja aika moni muukin Kärtsä-fani sitä seuraa.
Jep, sama. Tykkään sen postauksista, muistakin kuin K-aiheisista. Niissä on kiva tunnelma. Aloin alunperin seuraamaan lähinnä tuen osoituksena, kun hänestä puhuttiin ainakin täällä tosi ikävään sävyyn. Nainen paikallaan! 💪
Eve ei seuraa Tommya. Onko kertaakaan jakanut noita stooreja missä promotaan icipiä?
Mä oon sanonu tän ennenki mutta mä en ymmärrä tätä eri henkilöiden seuraamisten seuraamista ja niiden analysointia. 😅 Musta se on tosi hassua ja omituista. Mutta kukin tyylillään, ei se multa toki ole pois jos joku sitä harrastaa. 🤷🏻 (Ja siis toki sitä saa harrastaa jos tahtoo, en siis mitenkään ole moralisoimassa tässä, lähinnä vain uteliaana ihmettelen. 😅)
Itse seurailen muita ihmisiä lähinnä hetken mielijohteesta ja välillä tulee ihan yllärinä että hetkinen, seuraanko minä tällaistakin henkilöä ja toisaalta taas että no miten minä en tätä seuraa (kun saatan myös poistaa hetken mielijohteesta ne). 😅 Mutta joo, varmaan arvattekin että en ole kovin somesukupolvea. 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti näin.
Itsehän tykkään tästä Käärijästä, mutta kieltämättä olen miettinyt, että onko tätä ho moeroottista suuntaa mietitty pitkäänkin ja onko se ns. oikea suunta🤔
Good morning:)
Glimpse of topless B in Jure's latest story. :)))
Reminder: volleyball Fin: Slo today :))))
Miks ne K:n ja B:n välit siitä mihinkään muuttus, en ymmärrä miks kokoajan tätä kyseenalaistetaan. Heillä on varmasti hyvät ja lämpimät välit, vaikka eivät fyysisesti ole samassa paikassa kokoajan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti näin.
Haluaisin tuoda keskusteluun sellaisen pohdinnan, että voiko tämä K:n valittu linja kääntyä jossain vaiheessa häntä vastaan. Puhutaan vaan parin vuoden päästä jonain "euroviisupoikaloverlaulajana", eikä minään vaihtoehtorapin edustajana. Mitä mieltä olette?Voi olla mahdollista. K ottaa tietoisen riskin.
Toisaalta ainakin nuorempien fanien keskuudessa tämä uusi suunta on saanut todella innostuneen vastaanoton. Eli vaikka joitain Euroviisujen myötä tulleita faneja katoaisikin, niin varmasti on myös niitä, joihin uusi linja uppoaa. Minusta tämä riski voi osoittautua hyvinkin kannattavaksi, koska K tekee jotain uutta oman genrensä sisällä, sellaista mitä ei ainakaan Suomessa ole ennen tehty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei niitä ole jakanut kukaan muukaan K:n tiimistä eli varmasti on tietoisesti päätetty näin.
Mä oon myös miettinyt, että miksi K on halunnut valita juuri tämän teeman mv:lle. Ei se ihan pelkkä päähänpisto voi olla, kun sen verran iso ja uran kannalta tärkeä asia. Ja jo muutenkin on kesän aikana jossain määrin tuonut samaa esiin.
LadySLO:) kirjoitti:
Good morning:)
Glimpse of topless B in Jure's latest story. :)))
Reminder: volleyball Fin: Slo today :))))
Huomenta LadySLO!
Lentopallon EM FIN-SLO TV2:lla klo 17.15 alkaen.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon myös miettinyt, että miksi K on halunnut valita juuri tämän teeman mv:lle. Ei se ihan pelkkä päähänpisto voi olla, kun sen verran iso ja uran kannalta tärkeä asia. Ja jo muutenkin on kesän aikana jossain määrin tuonut samaa esiin.
Pettämätön bisnesvainu.
Vierailija kirjoitti:
Miks ne K:n ja B:n välit siitä mihinkään muuttus, en ymmärrä miks kokoajan tätä kyseenalaistetaan. Heillä on varmasti hyvät ja lämpimät välit, vaikka eivät fyysisesti ole samassa paikassa kokoajan.
Tätä mäkin ihmettelen, että jatkuvasti joku tätä epäilee. Kun kuitenkin kaikki mitä ollaan nähty ja kuultu, viittaa siihen, että ihan hyvissä väleissä ovat.