Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
H:n stooreissa koiralla on sadetakki, ja "traumatisoitunut" ilme.. Nyt äkkiä lehdet kirjoittamaan eläinrääkkäyksestä!
Tulikohan tuo alapeukuttelijoiden hyökkäys ja viestien poistelijat jostain jodelista taas?
Vierailija kirjoitti:
Tulikohan tuo alapeukuttelijoiden hyökkäys ja viestien poistelijat jostain jodelista taas?
Täältä poistuu sekä K/B että K/T viestit.😂
Saahan se Tommy babytellä, mutta Kärtsy on babytellyt vaan Boitsua. Hyvä Kärsy pysy lujana nyt ei lumpustella enempää 🤪 🤣
Jodel-agentti voi ehkä tietää.
Ihana B/K fanitaide-kuva 💙💚
K:lla se kättelyemoiji siinä vastauksessa myös, ei varmaan laittais baby B:lle semmoista
Jäin tänään jumiin twitterissä näihin keskusteluihin joissa nuoret fanit syyttelevät toisiaan tosi törkeiksi. Kyse oli ainakin siitä videosta jossa jure antaa rumpukapuloita yleisölle. Ilmeisesti jollain on ollut kyltti jossa se sanoo haluavansa juren kapulan, mutta muutkin ovat yrittäneet niitä silti saada. Ja nyt sitten on kuulemma ihan järkyn kamalaa että toiset yrittävät saada niitä kapuloita vaikka ne pitäisi ymmärtää varata sille jolla on kyltti. Siis mitä nyt en taas tajua?! Ei kai kukaan luule jollain kyltillä komentelevansa sen kummemmin bändiä kuin yleisöäkään! Eihän muut edes voi millään nähdä onko jollain joku kyltti vai ei. Ja entäs jos niitä kylttejä on useammalla?
Joo, onneksi on lippu k18 keikalle.
Seuraava yhteistyö KUUMAA kanssa ja pääsevät sinne makuuhuoneeseen. Manifesting.
Mulla on kyltti valmiina Janin yksityishenkilö kuuluu mulle.
Vierailija kirjoitti:
Seuraava yhteistyö KUUMAA kanssa ja pääsevät sinne makuuhuoneeseen. Manifesting.
Sen musavideon ehdottomasti haluaisin nähdä 😂
Vierailija kirjoitti:
Tommy vihaajat poistelee Tommy viestit ja B ja Joksu vihaajat poistelee B&K ja Joksu viestit. Nice.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen musavideon ehdottomasti haluaisin nähdä 😂
No jumalaare niin minäkin! (sanoi hän kuola valuen).
Johannes ja Kärppy, siinä vasta ois sellane pari ... En tiedä kyllä, kun Johannes on niin "pieni" ja kiltti ... mut eihän se Kärppykään paha poika oikeesti oo. Mut mätsääkö se K:n meno & huumori J:n kanssa. Se jäisi nähtäväksi jos makkariin päätyvät joku kaunis kerta.
Vierailija kirjoitti:
Mulla tulee tästä kauhuelokuva vibat. Kauhistunut Johannes juoksee kiimaista daddyä karkuun 🤣
Antaa nyt saatana olla ihan niitten kaikkien viestien ja mielipiteitten täällä! Jos se mielivaltainen poistelu ei lopu, tulen minä ja sitten ei ole enää kellään kivaa!
T. Kärtsäri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täältä poistuu sekä K/B että K/T viestit.😂
Aamulla meno oli rauhaisaa vaikka kirjoiteltiin K ja T yhteisstooreista. Nyt tuntuu poistuvan milloin mitkäkin viestit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla tulee tästä kauhuelokuva vibat. Kauhistunut Johannes juoksee kiimaista daddyä karkuun 🤣
Apua eiii 😩 Ei uhrata Johannesta! Kiimailkoot muitten kanssa daddy K.
I´m on my way baby. Prepare for the best..
T. The Bojan