Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Onks bojan se varvasnainen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
100% platoninen kaveri ei yksinkertaisesti välittäisi tollasesta heittelystä vaan olisi vitsissä mukana. Koska jos kerran ei olisi mitään kummallakaan meneillään niin miksi hemmetissä asiaa pitäisi vakuutella ties minne. Selittäjät selittelee.
Olenko ainoa, jonka mielestä tuo Bojanin aseettomuus ja emotionaalinen haavoittuvuus Käärijää kohtaan on älyttömän kiihottavaa?
Tämä vielä. Todellakin. Mutta oli se minusta vielä kuumempaa kun K itkeskeli B:n sylissä finaali-iltana. Musta B on näistä kahesta oikeesti D. K haluaa huomiota ja huolenpitoa.
Bojan taitaa olla hyvä huolehtimaan. K voi kukkoilla siihen asti, kunnes tarvitsee lohduttajaa.
Apua tää (kela) on kuumaa!
Vierailija kirjoitti:
Reissussa oli ainakin se keikkamanageri. Hän näkyi Idiksessä. Managerin storyissa näkyy, et hän ollut Liverpoolissa ilmeisesti Myrtin kaa. Ananasklipin kynnet taitaa olla tän managerin. Sitähän he meille yritti täällä kertoa, mut väitettiin vastaan 😂 Ja tää manager typykkä näkyy myös Louhelan kuvassa missä K lapsen kas K storyis ja Louhela Jamin Storyis missä viedään kukkia K:lle sinne asuntovaunuun mikä bäggäri.
Ja älkää kysykö, vaikka mul on pitkät piuhat niin oon hyvä kokoamaan palapelejä 🧐
Jep, taitaa muuten olla keikkamanagerin kynnet mukana siinä ananasklipissä. Ja autossa näytti istuvan mukana myös (näkyy aurinkolasien kautta), joten hän myös siellä taustalla jutteli.
Onkohan M ollut ollenkaan mukana reissussa?
Keikkamanagerin kynnet ovat mustat, myös asuntovaunussa ja aiemmissa kuvissaankin. Myrtin ovat vihreät. So.......
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
B tuli aika nopeasti korjamaan ettei luulla mitään muuta
Kärtsähän vois jo vittuillessaan kirjoittaa romanttissävytteisiä viestejä Bojanille niin Bojanilla on kova työ kirjoitella saman verran brother-viestejä😁 Huh huh hiki valuu otsalta kun pitää kääntää kaikki romanttiset läpät neutraaliksi.
En kyllä ymmärrä, miksi Bojanin pitäisi mennä mukaan kärtsärin romanttisin vihjailuihin. Toisella on seurustelusuhde ja hän silti hän jatkaa vihjailuja siitä, että hänellä ja Bojanilla olisi jotain kaveruutta kummempaa. Siis palstalla kannustetaan siihen, että kärtsä saa vapaasti kiusata ja jatkaa vihjailujaan, ilman että toinen saa ilmaista, ettei pidä tuosta vitsailusta.
Bojan vaikuttaa kyllä älykkäälltä sen perusteella, miten kielitaitoinen on. Superlahjakkuus suorastaan. En tunne näitä ihmisiä, mutta yliopistokoulutus ulkomailla rinnastetaan suoraan yliopistokoulutukseen Suomessa. Nykyisinhän se tarkoittaa lähinnä amk-koulutusta, oli se mikä tahansa (en siis väheksy). Sanoisin, että Suomessa yliopisto-opinnot vaativat vähän enemmän. Mutta eikö tämä Jerekin ole opiskellut ja ns. "hyvästä perheestä", että vähän hassua tämä kahtiajako.
Onnee M, voitit jättipotin! !!!!
Siis Jerehän on käynyt amiksen ja käsitin ettei koulu paljon kiinnostanut muuten kuin liikkatunnit. Mutta ei se sano etteikö voisi olla kaveri yliopistokoulutuksen saaneen kanssa. :)
Vierailija kirjoitti:
Bojan vaikuttaa kyllä älykkäälltä sen perusteella, miten kielitaitoinen on. Superlahjakkuus suorastaan. En tunne näitä ihmisiä, mutta yliopistokoulutus ulkomailla rinnastetaan suoraan yliopistokoulutukseen Suomessa. Nykyisinhän se tarkoittaa lähinnä amk-koulutusta, oli se mikä tahansa (en siis väheksy). Sanoisin, että Suomessa yliopisto-opinnot vaativat vähän enemmän. Mutta eikö tämä Jerekin ole opiskellut ja ns. "hyvästä perheestä", että vähän hassua tämä kahtiajako.
Anteeksi kun kysyn, mutta mistä päättelet, että Suomessa yliopisto-opiskelu on ihan yleisesti ottaen vaativampaa kuin muualla? Kirjoitusasusta päätellen et nyt itse ole ainakaan opiskellut yliopistossa..
Vierailija kirjoitti:
Jere on opiskellut. Sillä on verhoilijan tutkinto.
Vierailija kirjoitti:
Ja sit ihmetellään, miksi Käärijä ei tuo tyttistä julkisuuteen, kun tälläkin palstalla jotkut alkaa flippailla asiasta jo ihan huolella. Eli ei pidetä yksityisenä pelkästään imagosyistä, vaan myös läheisen suojaamiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokerien manageri taas muistanut meijän Jereä.
Gregor on kyllä päättäny että tästä ei niin vaan luovuta
Kyllä sitä varmaan kismittää kun tais olla miettiny jo hääpaikat sun muut Sloveniassa valmiiksi
Käyttäjä40526 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen kirjoitti:
Niin Kärtsärillähän on tyttöystävä, hänen äänensä kuului sen moottoripyörävideonkin taustalta tänään. On ollut mukana joka keikalla viikonloppuna. Ja yhteisloma Malediiveillä. Käärijä ja Bojan nyt vaan huomanneet että tämmöinen bromance hassuttelu uppoaa naisiin. Sitä ihmettelen miten kumppani jaksaa olla toisen julkinen salaisuus. Luulis että elämä on aika vaikeaa piilotettuna.
Miten muka tiedät kenen naisen ääni siellä kuului? Vai oletko M?
Reissussa oli ainakin se keikkamanageri. Hän näkyi Idiksessä. Managerin storyissa näkyy, et hän ollut Liverpoolissa ilmeisesti Myrtin kaa. Ananasklipin kynnet taitaa olla tän managerin. Sitähän he meille yritti täällä kertoa, mut väitettiin vastaan 😂 Ja tää manager typykkä näkyy myös Louhelan kuvassa missä K lapsen kas K storyis ja Louhela Jamin Storyis missä viedään kukkia K:lle sinne asuntovaunuun mikä bäggäri.
Ja älkää kysykö, vaikka mul on pitkät piuhat niin oon hyvä kokoamaan palapelejä 🧐
Mistä päättelit et myrtti oli liverpoolissa? Ei ollu managerin kuvissa mitään sellaista. Ainoo kuva missä se näkyi, oli blackboxista.
Ootteko nähnyt tiktokissa videon, jossa oli Liverpoolin jatkot saunarekalla? Siellä oli mm. tyttis, pikkuveli ja Häärijä ulkona tanssimassa ja laulamassa cha cha chata muiden fanien hurratessa ympärilläsamaan aikaan K. antoi kaulapusuja Bojanille Areenan käytävillä🤣
Tuskin se sit mikään tyttis on. Kaveri/crewn jäsen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sit ihmetellään, miksi Käärijä ei tuo tyttistä julkisuuteen, kun tälläkin palstalla jotkut alkaa flippailla asiasta jo ihan huolella. Eli ei pidetä yksityisenä pelkästään imagosyistä, vaan myös läheisen suojaamiseksi.
Pikkubroidistaan se lähinnä puhu 'suojaamistarkoituksissa" aiemmin keväällä, ainakin kerran.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis joku on tullu tänne heti aamusta ketjun avaamisen hetkillä ilmottamaan että iik, K näytti sydämmen, se ajattelee että B on kuuma. Ootteko tosissanne?? Toivottavasti tää ketju poistetaan nopeasti, alkaa olla niin lapsellisen noloa ja harhaista tää toiminta.
Jaa ankeuttaja taas vauhdissa.
Mitä se sinulta on pois vaikka joku saakin siitä iloa että B tulee Suomeen tai K puhuu B.stä, itse oot lapsellisen nolo.Itse odotan että B tulee Suomeen bändinsä kanssa jotta pääsen kuuntelemaan bändiä joka oli yksi suosikeistani viisuissa ja mulla on ollut kuuntelussa myös muut biisit kuin viisubiisi.
Tässä ketjussa kyllä ymmärretään että nämä on vain kavereita, shippaus eli heidän näkeminen yhdessä on päiväunta ja ihan fiktiivistä hömppää. Shippaukselle oli oma ketju jossa tämä korostui paremmin.
Vaikka siksi on minulta pois että itse olen hommannut liput tavastialle jo ajat sitten koska olen tykännyt K musiikista jo ennen viisuja. Ja nyt siitäkin keikasta selkeästi tulee yksi teinisirkus teidän harhojenne takia.
Jos jotain haluat sääliä niin sääli Bojania. Kärtsällä vielä selkeästi on faneja hänen itsensä takia mutta esim tumblr, redditissä sun muissa Bojanista ei löydy enää lähestulkoon mitään ilman että K on niissä jotenkin mukana. Joten ei ihme että Bojan haluaa ottaa etäisyyttä. Tuskin hän haluaa, että musiikki uransa on sen varassa että hän on fanien silmissä joku Kärtsän hoito.
Ei ihme ettei Kärtsää ärsytä shippailut kun ei hän tässä menetä mitään. Hän on niin ikoninen viisu piireissä jo nyt, ei hän suosioonsa tarvitse Jokereita ja Bojania, ne on vaan kiva lisä kaikkeen. Bojanilla eri juttu kun hänet on niin suoraan nyt yhdistetty Käärijään kaikella tapaa. Olisi kiintosaa nähdä miten pitkään täälläkin kestäisi sellainen ketju jossa saisi puhua vaan Bojanista ilman Käärijää missään muodossa.
Ehkä muutaman sivun verran jaksaisi jotku Bojan fanit häntä pelkästään ihastella mutta loppuisi kyllä lyhyeen jos K ei saisi mitenkään mainita
Mua kyllä oikeastaan kiinnostaa enemmän Jokerit, heidän some päivityksensä, keikat jne kuin Käärijä tai Bojanin ja Käärijän shippaus. Mutta koska se ei suoranaisesti ole tämän ketjun aihe niin en viitsi liikaa ihmisiä vaivata Jokereiden asioilla. Se että sinä et heistä välitä ei tarkoista että kaikki olisivat samaa mieltä. 😂
Muut shipatkoon Käärijää ja Bojania, mä shippaan itseäni ja Jania.😉
Siinä ois mies munkin makuun🔥🔥🔥
Johtuuko se kenties niistä sauna kuvista (Käärijän saunarekassa)?
Vierailija kirjoitti:
En nyt ihan ota selvää, mitä haluat sanoa. Kyllä muuallakin maailmassa on oikein hyviä yliopistoja. Yliopistovertailuistakin huomaat, ettei Suomi nyt ainoa maa ole, jossa kannattaa opiskella. T. ETH Zürichissä opiskellut
Käyttäjä40526 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen kirjoitti:
Niin Kärtsärillähän on tyttöystävä, hänen äänensä kuului sen moottoripyörävideonkin taustalta tänään. On ollut mukana joka keikalla viikonloppuna. Ja yhteisloma Malediiveillä. Käärijä ja Bojan nyt vaan huomanneet että tämmöinen bromance hassuttelu uppoaa naisiin. Sitä ihmettelen miten kumppani jaksaa olla toisen julkinen salaisuus. Luulis että elämä on aika vaikeaa piilotettuna.
Miten muka tiedät kenen naisen ääni siellä kuului? Vai oletko M?
Mistä päättelit et myrtti oli liverpoolissa? Ei ollu managerin kuvissa mitään sellaista. Ainoo kuva missä se näkyi, oli blackboxista.
Ootteko nähnyt tiktokissa videon, jossa oli Liverpoolin jatkot saunarekalla? Siellä oli mm. tyttis, pikkuveli ja Häärijä ulkona tanssimassa ja laulamassa cha cha chata muiden fanien hurratessa ympärilläsamaan aikaan K. antoi kaulapusuja Bojanille Areenan käytävillä🤣
On se, mut linkittäisitkö silti?
Vähän ristiriitasta muuten toiki että samaan aikaan B tossa baby jutussa yritti ottaa etäisyyttä mutta kuitenkin ite otti puheeksi heidän baby sealin.. Eli ei kuitenkaan halua tuupata Kärtsäriä liian kauaskaan. Rankkaa varmaan tollane kun tietää ettei mitään järkeä mutta ei haluaisi irtikään päästää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis joku on tullu tänne heti aamusta ketjun avaamisen hetkillä ilmottamaan että iik, K näytti sydämmen, se ajattelee että B on kuuma. Ootteko tosissanne?? Toivottavasti tää ketju poistetaan nopeasti, alkaa olla niin lapsellisen noloa ja harhaista tää toiminta.
Mitä se sinulta on pois vaikka joku saakin siitä iloa että B tulee Suomeen tai K puhuu B.stä, itse oot lapsellisen nolo.Itse odotan että B tulee Suomeen bändinsä kanssa jotta pääsen kuuntelemaan bändiä joka oli yksi suosikeistani viisuissa ja mulla on ollut kuuntelussa myös muut biisit kuin viisubiisi.
Tässä ketjussa kyllä ymmärretään että nämä on vain kavereita, shippaus eli heidän näkeminen yhdessä on päiväunta ja ihan fiktiivistä hömppää. Shippaukselle oli oma ketju jossa tämä korostui paremmin.
Vaikka siksi on minulta pois että itse olen hommannut liput tavastialle jo ajat sitten koska olen tykännyt K musiikista jo ennen viisuja. Ja nyt siitäkin keikasta selkeästi tulee yksi teinisirkus teidän harhojenne takia.
Jos jotain haluat sääliä niin sääli Bojania. Kärtsällä vielä selkeästi on faneja hänen itsensä takia mutta esim tumblr, redditissä sun muissa Bojanista ei löydy enää lähestulkoon mitään ilman että K on niissä jotenkin mukana. Joten ei ihme että Bojan haluaa ottaa etäisyyttä. Tuskin hän haluaa, että musiikki uransa on sen varassa että hän on fanien silmissä joku Kärtsän hoito.
Ei ihme ettei Kärtsää ärsytä shippailut kun ei hän tässä menetä mitään. Hän on niin ikoninen viisu piireissä jo nyt, ei hän suosioonsa tarvitse Jokereita ja Bojania, ne on vaan kiva lisä kaikkeen. Bojanilla eri juttu kun hänet on niin suoraan nyt yhdistetty Käärijään kaikella tapaa. Olisi kiintosaa nähdä miten pitkään täälläkin kestäisi sellainen ketju jossa saisi puhua vaan Bojanista ilman Käärijää missään muodossa.
Ehkä muutaman sivun verran jaksaisi jotku Bojan fanit häntä pelkästään ihastella mutta loppuisi kyllä lyhyeen jos K ei saisi mitenkään mainita
Mua kyllä oikeastaan kiinnostaa enemmän Jokerit, heidän some päivityksensä, keikat jne kuin Käärijä tai Bojanin ja Käärijän shippaus. Mutta koska se ei suoranaisesti ole tämän ketjun aihe niin en viitsi liikaa ihmisiä vaivata Jokereiden asioilla. Se että sinä et heistä välitä ei tarkoista että kaikki olisivat samaa mieltä. 😂
Hitto mitkä härän pallit!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saattaa sillä(kin) jotain tekemistä asian kanssa olla🤩
Ah, ne on vuorotellen. En kestä! Niin ihanaa