Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
82241/123801 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enään 20 päivää, että B ja K tapaavat toisensa taas 

Vierailija
82242/123801 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei helkuta soikoon.🤣🤣 Jos Jan oikeasti näkisi tämän ketjun. Täällä puhutaan sivutolkulla hänen etumuksestaan ja tehdään sille vaatteita. Lähennelleen kuvaa, jotta nähdään, että onko siinä lävistys. Nyt vielä joku av-mamma haluaa ottaa hänet takaapäin. Jan taitaa jäädä Ruotsiin turvaan.🙈

Itse täällä lueskelen innokkaasti juttuja, mutta mulla kyllä vähän tökkii nuo kommentit Janin yksityishenkilöstä. Onkohan täällä monta, jotka niistä kommenteista innostuvat.

Kyllä, meitä on monta.

Meitä on lukemattomia.

Ainakin 50. Joka sentille vähintään 1. Minäkin siis ilmoittaudun yksityishenkilön fanikerhoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
82243/123801 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä rakastan Boitsua ja en yhtään veljellisesti. Omakotitalo rakennetaan ja tullaan siellä vuorotellen toisillemme kaapista ulos, alasti ja huudetaan peek-a-boo samalla.

T. Kärde

Onneksi ei ollut kahvia kädessä tai suussa, kun luin tämän 🤣

Vierailija
82244/123801 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huuto.netissä on Turkuun 2 lippua myynnissä.

Ylihintaisia, ja lippu.fi:ssä on taas normihintaisia lippuja saatavilla.

Miten siellä on taas niitä lippuja saatavilla? Eilen oli loppuunmyyty Logomon työntekijän mukaan :D

Jep, tänä aamuna Lippuun ilmestyi taas 7 lippua saataville, vaikka eilen näytti loppuunmyytyä. Toivottavasti ei oo joku bugi ja ylibuukkaa salia 😅

Voihan se olla että vaikka sieltä Logomosta mitä on eilen sanottu niin se sali ei ole myyty isoimmassa koossaan täyteen vaan ne voi vielä myydä niitä siinä mielessä että salia voi edelleen laajentaa. S, M, L, mitä näitä nyt oli.

No ei kai niitä lisäpaikkoja tulisi aina vaan 6 kerrallaan? Salin eri kokojen ihmismäärissä on kuitenkin useiden satojen ja jopa tuhannen hengen ero, eli olisi vähän erikoista tiputella muutamaa lippua myyntiin.

Nyt on jo kahtena iltana ollut loppuunmyyty ja aina seuraavana päivänä on uudestaan suunnilleen saman verran lippuja. Eilen meni ne puörätuolipaikatkin mutta taas on samat tarjolla.

Ei varmaankaan mutta se on edelleen 6 lippua mitä voisi ostaa. Onko se 6 nyt se lipunostorajoitus kuitenkin eikä se mitä lippuja on jäljellä?

Ei, koska siellä on eri määrä saatavilla permantopaikkoja ja pyörätuolipaikkoja (ne näkyy tietysti kartassakin). Eli nyt just pystyi valitsemaan 2 permantopaikkaa, mutta 4 pyörätuolipaikkaa. Ja nämähän ovat vaihdelleet, vaikka saatavilla olevia lippuja on ollut viime päivinä 5-7.

Minä olen testannut vaan tuolla automaattinen paikan valitsija ja vihreä täplä siinä permantopaikassa ja antaa 6 lippua. Näistä nyt sitten osa on ilmeisesti pyörätuolipaikkoja kun se alapuolinen tilanne elää ja ne lippukohdat muuttuvat harmaiksi? Enpä ole lippuja ostellut niin en tiedä miten nämä menee mutta oppiipahan tulevaisuutta varten. Eikö tuossa muuten voisi käydä niin että ostaisi epähuomiossa pyörätuolipaikkoja?

Vierailija
82245/123801 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luinko oikein jostain, että aitio on käytettävissä 1h vielä estyksen jälkeenkin?😲 Kaikki muut poistuneet tiloista, mutta JO:t keräilee (crow)kamppeita, itse JOt...ei kai...menevät tietysti aulaan porukoita halaamaan😬

Pitääkö tässä vielä pelätä, että jokerit tunkee sinne aitioon. Ovi lukkoon sitten, lupaatteko?

Luvataan, sitten kun pojat on oven sisäpuolella...

Mä poistun samalla oven avauksella särkynein sydämin, etten pilaa teidän bileitä.😟tää valinta vetäisi jo vertoja sille, kun se yks henkilö ajoi B tiehensä.

Et sinä mihinkään lähde, pistetään bileet pystyyn. Ei haittaa vaikka olet hiljaa ja seisot vain paikallasi. Kyllä me ja Joksut ollaan ennenkin oltu tekemisissä hiljaisten ihmisten kanssa. Varmasti aika moni menee lukkoon, jos pääsee kohtaamaan Jokerit. Mä varmaan siinä vaiheessa unohtaisin englanninkielen ja paniikissa sössöttäisin jotakin säästä suomeksi.

Vierailija
82246/123801 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älkääs nyt, aitio on just paras paikka livelle. Joku teline ja siihen puhelin kuvaamaan lavalle ja toinen samanlainen systeemi tietenkin kuvaamaan teidän menoa.

Melkein kiinnostaa tuo mammalive enemmän kuin itse konsertti.

Jos tälle linjalle mennään, niin liukenen aitiohommasta🙂tämä pitää sitten vakavasti puhuen sopia etukäteen.

Vierailija
82247/123801 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä rakastan Boitsua ja en yhtään veljellisesti. Omakotitalo rakennetaan ja tullaan siellä vuorotellen toisillemme kaapista ulos, alasti ja huudetaan peek-a-boo samalla.

T. Kärde

Se yksityishenkilö huumori ei ole hauskaa, eikä ole tuollainenkaan. En usko, että Bojan tykkäisi, kun puhutte hänestä noin.

Laitetaanko Aitoa seinille?

T. Olavi

Laittakaa vaan, mutta mä en narissut tuossa kommentissa 

t. Aito

Vierailija
82248/123801 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luinko oikein jostain, että aitio on käytettävissä 1h vielä estyksen jälkeenkin?😲 Kaikki muut poistuneet tiloista, mutta JO:t keräilee (crow)kamppeita, itse JOt...ei kai...menevät tietysti aulaan porukoita halaamaan😬

Pitääkö tässä vielä pelätä, että jokerit tunkee sinne aitioon. Ovi lukkoon sitten, lupaatteko?

Mä poistun samalla oven avauksella särkynein sydämin, etten pilaa teidän bileitä.😟tää valinta vetäisi jo vertoja sille, kun se yks henkilö ajoi B tiehensä.

Et sinä mihinkään lähde, pistetään bileet pystyyn. Ei haittaa vaikka olet hiljaa ja seisot vain paikallasi. Kyllä me ja Joksut ollaan ennenkin oltu tekemisissä hiljaisten ihmisten kanssa. Varmasti aika moni menee lukkoon, jos pääsee kohtaamaan Jokerit. Mä varmaan siinä vaiheessa unohtaisin englanninkielen ja paniikissa sössöttäisin jotakin säästä suomeksi.

😄😄

Vierailija
82249/123801 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Kärde

Se yksityishenkilö huumori ei ole hauskaa, eikä ole tuollainenkaan. En usko, että Bojan tykkäisi, kun puhutte hänestä noin.

Laitetaanko Aitoa seinille?

T. Olavi

Laittakaa vaan, mutta mä en narissut tuossa kommentissa 

t. Aito

Mä olen Aito tulossa.

T: Tommy

Vierailija
82250/123801 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Kärde

Skippaa ei hauskat yli ja heitä kommentteihin oman tyylistä huumoria mistä tykkäät :)

Vierailija
82251/123801 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaatuiko aitio omaan mahdottomuuteensa vai kysyykö joku, joka ehdotti sitä, tarkemmin Logomosta? Kartta oli näkyvissä esim. Hedberg shown lippumyynnissä. Aitio 22 näkyi olevan lavaa lähempänä kuin 21? Jotenkin ne tässä näyttivät olevan kaempama lavasta kuin aiemmissa kartoissa? On kyllä sekavaa😵💫

Hedbergin keikalle on eri tavalla laitettu tila. Tai siellä ei siis ole seisomapaikkoja vaan permannollakin on tuoleja. Lisäksi sivukatsomot on kokonaan käytössä. Vertaa sitä esim tähän, tää on muuten sama mutta jokereilla oli maininta siitä alaikäisten tilasta (joka taitaa olla sittenkin siellä ihan edessä hitto vieköön). https://www.lippu.fi/event/the-pikkujoulut-logomo-17137537/

Jos tila on näin, niin sitten aitio 21 voisi olla parempi, koska on lavan etupuolella eikä suoraan lavan yläpuolella.

Soitettu Logomoon klo 14.45, väliaikatietoja:

Nainen puhelimessa sanoi, että ei sinne toista lippua tarvitse ostaa, koska sama lippu käy, jos on jo aikaisemmin ostanut lipun.Sanoi, että aitioita olisi vielä vapaana.Hän pyysi vielä tarkistamaan lippu.fi:sta, että miten vaihto tapahtuisi.Soitin sitten sinne ja sieltä sanottiin, että täytyy sopia asiasta Logomon henkilökunnan kanssa sillä heillä ei ole mitään sitä vastaan, koska toimivat vain lippujen välittäjinä. Ajattelin soittaa sinne vielä uudelleen ja sopia tarkemmin asiasta, mutta ajattelin sitä ennen kysäistä, että olisiko oikeasti kiinnostuneita.

Mä olisin periaatteessa kiinnostunut, jos on tarpeeksi väkeä jakamaan kuluja. Ehkä joku 100-150€ max. olisin valmis maksamaan. Normi pääsylippu tapahtumaan on. Kysytkö vielä mitä aitioita on vapaana ja mikä on JO konsertin tarkka pohjakartta? Näyttäisi, että toisinaan aitio 21, toisinaan 22 mistä näkee paremmin lavalle.

Jos sieltä aitiosta oikeasti näkee kaikki jotakin, eikä se maksa yli 100 euroa/ henkilö ja saamme sovittua asiat jossakin ryhmässä esim. facessa. Joku voi luoda ensin vaikka valeprofiilin tai sähköpostin. Jonkun pitää myös ottaa rahallinen riski, joten tämäkin asia pitää pohtia kunnolla. Hitto soikoon, minkälaista väkeä se aitio olisi täynnä. Toivottavasti sinne tulee joku muukin pervo, etten mä ole ainoa, joka jankkaa siellä yksityishenkilöstä.

Ai kauheata, kaikki eri asioista jankkaajat kun sattuvat samaan aitioon. Meno on hurjaa hellurei.

En ole itse tulossa yhdellekään keikalle mutta tämä aitiojuttu on kyllä kiinnostavaa seurattavaa. Toivottavasti toteutuu.

Pelottaa vähän kun joutuu sieltä alhaalta katselemaan sinne aitioon. Hirveä möykkä ja tappelu kuitenkin palstan aiheista. Joku kieltää puhumasta Tommysta ja joku Martinista, toiset jankkaa Janin yksityishlöstä 😀

Ja aitioon menijät joutuu omilla kasvoillaan tulemaan ulos vauvakaapista, kun taas permantonaudat voi pysyä anonyymeina.

Ei kai aitioon menijöitä näe kuin toiset aitioon menijät, vai kuinka? Pidetään aitio vähintäänkin hämäränä niin permannolta ei sinne näe.,🙂 Miten näkösällä aitiot ja niiden porukat ovat, te joilla on kokemusta Logomosta?

Jospa livahtaisi maski päällä aitioon, ja paljastaisi identiteettinsä vaan toisille legit naudoille. 🤔

Harmi, kun ei oo enää koronaa.

Vierailija
82252/123801 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huuto.netissä on Turkuun 2 lippua myynnissä.

Ylihintaisia, ja lippu.fi:ssä on taas normihintaisia lippuja saatavilla.

Miten siellä on taas niitä lippuja saatavilla? Eilen oli loppuunmyyty Logomon työntekijän mukaan :D

Jep, tänä aamuna Lippuun ilmestyi taas 7 lippua saataville, vaikka eilen näytti loppuunmyytyä. Toivottavasti ei oo joku bugi ja ylibuukkaa salia 😅

Voihan se olla että vaikka sieltä Logomosta mitä on eilen sanottu niin se sali ei ole myyty isoimmassa koossaan täyteen vaan ne voi vielä myydä niitä siinä mielessä että salia voi edelleen laajentaa. S, M, L, mitä näitä nyt oli.

No ei kai niitä lisäpaikkoja tulisi aina vaan 6 kerrallaan? Salin eri kokojen ihmismäärissä on kuitenkin useiden satojen ja jopa tuhannen hengen ero, eli olisi vähän erikoista tiputella muutamaa lippua myyntiin.

Nyt on jo kahtena iltana ollut loppuunmyyty ja aina seuraavana päivänä on uudestaan suunnilleen saman verran lippuja. Eilen meni ne puörätuolipaikatkin mutta taas on samat tarjolla.

Ei varmaankaan mutta se on edelleen 6 lippua mitä voisi ostaa. Onko se 6 nyt se lipunostorajoitus kuitenkin eikä se mitä lippuja on jäljellä?

Ei, koska siellä on eri määrä saatavilla permantopaikkoja ja pyörätuolipaikkoja (ne näkyy tietysti kartassakin). Eli nyt just pystyi valitsemaan 2 permantopaikkaa, mutta 4 pyörätuolipaikkaa. Ja nämähän ovat vaihdelleet, vaikka saatavilla olevia lippuja on ollut viime päivinä 5-7.

Minä olen testannut vaan tuolla automaattinen paikan valitsija ja vihreä täplä siinä permantopaikassa ja antaa 6 lippua. Näistä nyt sitten osa on ilmeisesti pyörätuolipaikkoja kun se alapuolinen tilanne elää ja ne lippukohdat muuttuvat harmaiksi? Enpä ole lippuja ostellut niin en tiedä miten nämä menee mutta oppiipahan tulevaisuutta varten. Eikö tuossa muuten voisi käydä niin että ostaisi epähuomiossa pyörätuolipaikkoja?

Automaatti tarjoaa ensisijaisesti yleensä halvinta peruslippua, mutta nyt kun on olevinaan 6 jäljellä, se tietysti tarjoaa ne kaikki saatavilla olevat liput, jos lukumäärän sellaiseksi asettaa. Sieltä paikkakartasta pystyy omalla valinnalla erottelemaan mitä lippuja ne on. Mutta siis tavallisesti keikoille, jolle ei myydä istumapaikkoja, automaatti tarjoaa just sitä permantoa.

Vierailija
82253/123801 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älkääs nyt, aitio on just paras paikka livelle. Joku teline ja siihen puhelin kuvaamaan lavalle ja toinen samanlainen systeemi tietenkin kuvaamaan teidän menoa.

Jos tälle linjalle mennään, niin liukenen aitiohommasta🙂tämä pitää sitten vakavasti puhuen sopia etukäteen.

No ainakin itse vaan vitsailin että kuvaatte sitä teidän meininkiäkin. Olisi se kyllä ollut hyvä paikka sellaiselle oikealle livelle. 

Vierailija
82254/123801 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinne aitioon päätyy kaikki ne palstan naiset, jotka haluavat olla homomiehiä?

Vierailija
82255/123801 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Casual nöpötystä Krisin tyyliin

https://www.instagram.com/p/CwkhlgjtgsC/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

Kuuleeko ohjaamo, kuuleeko ohjaamo. Täällä yksi sairastapaus.

T. Perämies

Tarkistusnumerot 222

Vierailija
82256/123801 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä hommia siellä aitiossa meinataan tehdä?

Vierailija
82257/123801 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän tuo ollut läpänheittoa vaan. Jos joku oikeasti haluaisi kuvata liveä aitiosta, niin sitten on kunnioitettava niitä, jotka eivät halua kuvassa näkyä.

Vierailija
82258/123801 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sinne aitioon päätyy kaikki ne palstan naiset, jotka haluavat olla homomiehiä?

Meinaatko, että me odotetaan siellä dildovöiden kanssa Jokereita?

Vierailija
82259/123801 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meinaatko, että me odotetaan siellä dildovöiden kanssa Jokereita?

Ei oikeastaan mikään huonompi idea. Työkalupakki mukaan 😈

Vierailija
82260/123801 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Why this has been so has beeven sadettaista? Sadettoista? Sadettuista? Why is this so sadettoinen? Is there has been a reason why this is so sadettainen? Why has this has beeven sadettuinen? Has why this been so sadettoinen, Nace? Why have has beeven this sadettainen?

Ketju on lukittu.