Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
81981/123801 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliks tää jo tääällä. Tavastia. Sama ilta, erilainen halaus:

https://www.tumblr.com/invalluable/727018034461573120?source=share

Kääk en saa tästä kiinni millä lailla erilainen?

Aukeaako klippi sulle oikein?

Vierailija
81982/123801 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästäkin on puhuttu. Et ne Tavastian miljoonat possujunahidastukset ja se huomio yms mitä Bojan sai siitä, et välttämättä ollut sille kovin mukava juttu. Ehkä vähän säikähti miten se koko homma vaan paisui. Toki Suomen reissun jälkeen sattui ja tapahtui kaikenlaista muutakin Bojanin elämässä.

No mut hei kerran ku Kärtsärin kelkkaan lähtee, se on kuulkaa menoo. 😘🥳

Edelleenkin olen sitä mieltä, että ihminen ei ihastu / rakastu sukupuoleen vaan toiseen ihmiseen. Aika monella on tästä varmasti kokemusta, joskin valtaosa kauhistelee ja kieltää tilanteen itseltään. Kun muistaa Kärtsän vilpittömiä haastatteluja heti Liverpoolin jälkeen, vain tyhmä väittää, etteikö hän olisi tuntenut Bojania kohtaan syvää ihastusta, ehkä jonkinlaista rakastumistakin. Katse ja silmien loiste, kauniit sanat, joita hän Bojanista ja heidän ystävyydestään sanoi. Niin syvää ihastusta, että ihan sivullistakin itketti. 

Se on sitten eri asia, johtaako ihastus mihinkään. Ei siitä tarvitse parisuhdetta tulla, eikä tässä tapauksessa varmasti tulekaan, mutta kun nyt edes tulisi pitkäaikainen ystävyys. Monta kertaa se on paljon parempi juttu kuin mikään parisuhde.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
81983/123801 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

LadySLO:) kirjoitti:

Thank you for breakfast, K!!! 🔥🥵😂😂😂

Did you find about the lyrics yet, LadySLO? They make the vid even more...um appetising.

The Linguist

Mä just etsin ne:

Hei, mähän tunnen ton

Onkohan se liitossa onneton?

Kuvakin on aikamoista pikselii

En mä tiiä onko toi sen (kikkeli)

Munakoiso emoji, munakoiso emoji

Vesitippa, hymynaama, munakoiso emoji

Vastaan sille että mä oon sängyssä demoni

Mm, mm, mm, mm

Mister Johnson, onpa kiva stetson

Bio ei kerro, ootsä top vai bottom

Grindr Mayhem joka viikonloppu Mayhem

Grindr Mayhem, mennäänkö me teille vai meille?

Vierailija
81984/123801 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tästäkin on puhuttu. Et ne Tavastian miljoonat possujunahidastukset ja se huomio yms mitä Bojan sai siitä, et välttämättä ollut sille kovin mukava juttu. Ehkä vähän säikähti miten se koko homma vaan paisui. Toki Suomen reissun jälkeen sattui ja tapahtui kaikenlaista muutakin Bojanin elämässä.

Edelleenkin olen sitä mieltä, että ihminen ei ihastu / rakastu sukupuoleen vaan toiseen ihmiseen. Aika monella on tästä varmasti kokemusta, joskin valtaosa kauhistelee ja kieltää tilanteen itseltään. Kun muistaa Kärtsän vilpittömiä haastatteluja heti Liverpoolin jälkeen, vain tyhmä väittää, etteikö hän olisi tuntenut Bojania kohtaan syvää ihastusta, ehkä jonkinlaista rakastumistakin. Katse ja silmien loiste, kauniit sanat, joita hän Bojanista ja heidän ystävyydestään sanoi. Niin syvää ihastusta, että ihan sivullistakin itketti. 

Se on sitten eri asia, johtaako ihastus mihinkään. Ei siitä tarvitse parisuhdetta tulla, eikä tässä tapauksessa varmasti tulekaan, mutta kun nyt edes tulisi pitkäaikainen ystävyys. Monta kertaa se on paljon parempi juttu kuin mikään parisuhde.

Samaa mieltä! Mieluummin näen heidän hauskoja kommelluksia vuosia kuin että he seurustelisivat muutaman kuukauden ja eivät enää ikinä tapaisi! Ystävyyskin on tärkeää ja merkityksellistä!

Vierailija
81985/123801 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä! Mieluummin näen heidän hauskoja kommelluksia vuosia kuin että he seurustelisivat muutaman kuukauden ja eivät enää ikinä tapaisi! Ystävyyskin on tärkeää ja merkityksellistä!

Minne sitä kaksikon matkailuohjelmaa vois lobata???? Meinaan kuka voisi unohtaa Tatun ja Eekan, joka on heidät nähnyt ja nyt kaksikolla Viki&Köpi on sellainen myös. 

Uskon, että K&B ois ihan Tatu & Eeka -kombon ylittävää matskua pistellessään menemään 🤣 😝 🤩

Vierailija
81986/123801 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rakkautta on myös erilaista. Rakkaus kumppania kohtaan on erilaista kuin rakkaus lapsia tai omia vanhempiaan kohtaan. Ystäviään voi rakastaa, lemmikkieläintään voi rakastaa. Harmittaa se, että rakkaus aina seksualisoidaan ja ajatellaan, mikä ei ole lainkaan oleellista.

Vähän aluksi tökki, kun jotkut (esim K ja B) hokevat "love u" omasta mielestä tosi heppoisin perustein, mutta kun olen asiaa miettinyt, olen havahtunut itsekin rakkauden käsitteen laajuudesta. Rakkautta voi olla monenlaista.

Vierailija
81987/123801 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän ketjun keskustelu on välillä minun kaltaisen homon näkökulmasta katsottuna välillä todella absurdia.😅 Jatkakaa toki, haen🍿.

Vierailija
81988/123801 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiskohan Tuisku ja Jan soittaa yhdessä hanuria? Eikös Bojankin osaa. Ihan viattomasti tarkoitan. Ana on ihan aarre.

Vierailija
81989/123801 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

LadySLO:) kirjoitti:

Thank you for breakfast, K!!! 🔥🥵😂😂😂

Did you find about the lyrics yet, LadySLO? They make the vid even more...um appetising.

The Linguist

Mä just etsin ne:

Hei, mähän tunnen ton

Onkohan se liitossa onneton?

Kuvakin on aikamoista pikselii

En mä tiiä onko toi sen (kikkeli)

Munakoiso emoji, munakoiso emoji

Vesitippa, hymynaama, munakoiso emoji

Vastaan sille että mä oon sängyssä demoni

Mm, mm, mm, mm

Mister Johnson, onpa kiva stetson

Bio ei kerro, ootsä top vai bottom

Grindr Mayhem joka viikonloppu Mayhem

Grindr Mayhem, mennäänkö me teille vai meille?

Google translate doesn't get the lyrics that well, so LadySLO and other non-Finnish speakers check them out here (in the clip from Verse2 onwards +chorus)

https://lyricstranslate.com/en/grindr-mayhem-grindr-mayhem.html

The Linguist

Vierailija
81990/123801 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homot varmaan tajuatte, että jos teistä on loukkaavaa, että jos, vaikka tiedetään, että olette homoseksuaali, teidän väitetään rakastuneen vastakkaiseen sukupuoleen, niin heteroista on yhtä rasittavaa kuulla, että on rakastunut samaa sukupuolta olevaan? 

Toki pohtia saa, mutta se rasittaa, että homot ovat heti sanomassa, että on homofoobista, jos ei jaa heidän näkemyksiään.

Vierailija
81991/123801 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän ketjun keskustelu on välillä minun kaltaisen homon näkökulmasta katsottuna välillä todella absurdia.😅 Jatkakaa toki, haen🍿.

Avaa vähän että millä tavalla absurdia, kiinnostaisi kuulla.

Vierailija
81992/123801 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiskohan Tuisku ja Jan soittaa yhdessä hanuria? Eikös Bojankin osaa. Ihan viattomasti tarkoitan. Ana on ihan aarre.

Jan ja Antti näppäilemässä yhdessä hanuria. Sopii mulle.

Vierailija
81993/123801 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nii onhan tuossakin ikäänkuin shippimatskua:

Rohkee ihminen kokkeilee

Kaikkia lauluja kertaalleen

Sittenhä tietää varmemmin

Että mikäkös virsi on mieluisin

Ja Kosovon pojat fiittaa niin sehän viittaa Balkanille eli Sloveniaankin päin. ;)

Vierailija
81994/123801 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Homot varmaan tajuatte, että jos teistä on loukkaavaa, että jos, vaikka tiedetään, että olette homoseksuaali, teidän väitetään rakastuneen vastakkaiseen sukupuoleen, niin heteroista on yhtä rasittavaa kuulla, että on rakastunut samaa sukupuolta olevaan? 

Toki pohtia saa, mutta se rasittaa, että homot ovat heti sanomassa, että on homofoobista, jos ei jaa heidän näkemyksiään.

Mä en ole täällä väittänyt yhtään mitään homofoobiseksi. Hain vaan 🍿 lisää. T: vielä nimimerkitön homo

Vierailija
81995/123801 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaaha, eli Kärtsän Tiktokin jakaminen kääntyi taas vaihteeksi hetsku/homo-jankkaukseen.

Vierailija
81996/123801 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noiden ystävyys on ihan parasta ja niin ihanaa, ja jos kävisi niinku meidän monen (?) villeissä unelmissa, no ainakin mun, parisuhde näitten kahden välillä ois jo jotain ihan järjetöntä.

Vierailija
81997/123801 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me naisten horoskoopi Blle seur viikolle "Nyt on toiminnan, ei tuumailun aika. Et ehkä ole luonteeltasi erityisen spontaani, mutta nyt eteesi tulee tilanteita ja mahdollisuuksia, jotka edellyttävät nopeaa reagointia. Alkujännityksen hälvettyä huomaat suorastaan nauttivasi kiihkeästä menosta."😄

Vierailija
81998/123801 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Me naisten horoskoopi Blle seur viikolle "Nyt on toiminnan, ei tuumailun aika. Et ehkä ole luonteeltasi erityisen spontaani, mutta nyt eteesi tulee tilanteita ja mahdollisuuksia, jotka edellyttävät nopeaa reagointia. Alkujännityksen hälvettyä huomaat suorastaan nauttivasi kiihkeästä menosta."😄

Mites Kärden?

Vierailija
81999/123801 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

K:n uusin instapostaus, voi lääh mitä matskua <3

Vierailija
82000/123801 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko K menossa Sloveniaan?  🙃😉

Ketju on lukittu.