Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
80741/123801 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mietin että pitääköhän Bojan sitä K:n antamaa Pasi-paitaa ja missä yhteyksissä? Yksin kotona? 😊

Pitää sitä Kärden kanssa video puheluissa. Riisuu sen sitten hitaasti katsoen suoraan silmiin. Muita vaatteita ei sitten olekaan.

Jes ostan tän selityksen.

Vierailija
80742/123801 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ostitteko myös narikan Logomoon? En löytänyt tietoa onko pakollinen maksu. Tietääkö joku?

En ostanut kun jäi epäselväksi. Syyskuun lopulla voi olla lämmin aurinkoinen ilta eikä narikalle ole välttämättä mitään tarvetta. Jos se on joku muu maksu, sen voisi sitten selkeämmin ilmoittaa.

Ainakin Tavastialla joutuu maksamaan narikkamaksun oli takkia tai ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
80743/123801 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitähän sitä laittais keikalle päälle? Tiedän ettei sillä ole kellekään mitään väliä mutta kun nykyään todella todella todella harvoin missään käyn, on kiva vähän laittautuakin.

Älä mitään kireää, joku telttamainen on sulle paras. Tai joku pitkä paita mikä peittää perseen.

Tällaista suunnittelinkin.

Halusit vihjata että olen tosi lihava, mutta et nyt onnistu loukkaamaan,

Vierailija
80744/123801 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päivän Bojanit 😌

https://twitter.com/spvnrive/status/1658192421094563856?t=0rW1FkdolefZU…

Mahtavaa!

Vierailija
80745/123801 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitähän sitä laittais keikalle päälle? Tiedän ettei sillä ole kellekään mitään väliä mutta kun nykyään todella todella todella harvoin missään käyn, on kiva vähän laittautuakin.

Älä mitään kireää, joku telttamainen on sulle paras. Tai joku pitkä paita mikä peittää perseen.

Mä olen lihava ja aion mennä minihameessa josta pidän. 🥰 Toivottavasti trollit näkee.

Vierailija
80746/123801 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asiattomaksi ilmoitettu nuo faniin kohdistuvat sekä K:n lähipiiriä koskevat viestit

Oon myös tehnyt vaikka miten monta kertaa ilmiannon, mitään ei tapahdu!

Miten on mahdollista että täältä poistuu yhtenään kuitenkin ihan asiallisia viestejä?! Ja nopeasti??

Mä epäilen että nopeasti poistuviin viesteihin kirjoitetaan poistopyynnön syyksi jotain ihan muuta kuin mikä viestin sisältö on.

Alle 15 minuutissa on monesti poistunut vaikka en ole laittanut mitään syyksi. Ja aina on olleet asiallisia viestejä millä testaan ja ikinä en laita mitään syyksi. 

t. se testaaja

Mode on joko ruokatunnilla tai sitten voi olla että oikeat modet on tulleet lomiltaan töihin ja jopa panostavat siihen työhönsä ja kestää siksi. Veikkaan ensimmäistä eli modella on muuta tekemistä.

Vierailija
80747/123801 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittaa mutta myös säälittää, että pienille viha-veeteille on täysin sietämätöntä se, että aikuisten tosielämässä monet meistä lihavista ihmisistä saa rakkautta ja hyvää s*ksiä.

Mitähän noille lapsille tekisi? Ja nuo oksennusemojit, hehe.

Vierailija
80748/123801 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvittaa mutta myös säälittää, että pienille viha-veeteille on täysin sietämätöntä se, että aikuisten tosielämässä monet meistä lihavista ihmisistä saa rakkautta ja hyvää s*ksiä.

Luulen että nyt on kyse aikuisesta joka on jäänyt ilman keikkalippua. Ymmärrän sen pahan mielen kyllä.

Vierailija
80749/123801 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En niin sanonut, vaan että vartalosi on erittäin ruman mallinen ja mitta suhteet pielessä.

Ja sinä tiedät sen mistä?

Nähnyt monta kertaa.

Se päivä, kun sinä pääset näkemään naisen alasti ja uittamaan kullias johonkin muuhun kuin fleshlightiin, on se päivä kun nää kusenpolttamat kommentit loppuu palstalla. Mut ei ole ihan heti näköpiirissä, joten...

Vierailija
80750/123801 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen suunnitellut että pitäisikö laittaa oikeasti jotain mummonverhohenkistä. Laitan ehkä pitsipuseron tms farkkujen kanssa. Kuuma saattaa tulla kyllä.

Vierailija
80751/123801 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä joudu Tavastialle maksamaan narikkaa jos sinne ei laita mitään, tietenkään. Monet kerrat mennyt ihan paidassa sisään enkä vilkaissutkaan narikkaan.

Vierailija
80752/123801 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veeteille pään silitystä. Sitten kun joskus iän myötä saa muutakin silitystä tarpeeksi niin kyllä se vihakommentointi vauvapalstoille hiipuu.

Vierailija
80753/123801 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käärijän kesän viimeiset keikat vedetään viikonloppuna. Veikkaan, että mies itse on kaikkein onnellisin, kun hurja keikkaputki päättyy + tietysti kaikilla keikoilla mukana olleet tuplaajat.

Vierailija
80754/123801 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee välillä niin rumaksi nyt täällä, siksi päivää pelastamaan taas taivaallinen huoltoasemabojĉi 😄https://instagram.com/stories/bojansstories/3178700962402757709?utm_sou…

Vierailija
80755/123801 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole enää are you-ranneke uudessa tiktokissa.. varmaan tykkää vaihdella fanien antamia koruja 💚

Kiva juttu, että on käyttänyt sitä nyt keikoilla, niin että fanien (esim sampitar?) ottamat hienot kuvat korusta päätyvät meidän muidenkin katsottaviksi. Well done!

Vierailija
80756/123801 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon antanut mun isolle peikonlehdelle nimen käärijä. 🥰💚 se on paraatipaikalla ikkunan edessä 🥰

Vierailija
80758/123801 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä hittoo täällä taas tapahtuu, joku ihan helvetin onneton ihmisriepu täällä taas riehuu niinkö?

Vierailija
80759/123801 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulen että nyt on kyse aikuisesta joka on jäänyt ilman keikkalippua. Ymmärrän sen pahan mielen kyllä.

Väärin taas luulet.

Niin varmaan onkin. Eivät nämä huutelija-trollit ole kiinnostuneet Kn eikä JOn musiikista, joten eivät käy keikoillakaan. Käärijää vihaavat eivätkä pidä Bojanistakaan. Ei voi kuin ihmetellä, miksi ovat täällä K&B fiilistely-ketjusss.

Vierailija
80760/123801 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asiattomaksi ilmoitettu nuo faniin kohdistuvat sekä K:n lähipiiriä koskevat viestit

Oon myös tehnyt vaikka miten monta kertaa ilmiannon, mitään ei tapahdu!

Miten on mahdollista että täältä poistuu yhtenään kuitenkin ihan asiallisia viestejä?! Ja nopeasti??

Oiskohan tällä viikolla kesälomilta palanneet oikeet modet töihin, ja kesällä toi poistorumba olisi johtunut jostain automaattimoderoinnista. Eikö tää poistelu mennyt aivan villiksi siinä joskus kesäkuussa? Jos tulis joku tolkku tähän touhuun nyt.

Ketju on lukittu.