Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Poistivat erillisen Tommy-ketjun ilmeisesti taas
Ja taas lähti toinen ketju menemään. No, sit on varmaan vaan mahduttava tänne jauhamaan.
Onko meidän Jodel-jankkari täällä paikalla taas? Sanohan terkkuja sinne että tänään on ollu vähän tylsä päivä eikä nyt oikeen olla jaksettu sekoilla. Pahoitellaan ettei nyt oikein kyetä antamaan teille jutun juurta. Mutta kokeillaan illalla uudelleen, jos vaikka iltahepulit iskis kun mennään kuitenki kaikki kuvitelmissamme sinne illan risteilylle mukaan. Ja meillähän siellä on sitten aikamoinen kokoelma risteilyvieraita mukana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Venäläiset on persereikiä!" Sanopa tuo K seuraavalla keikalla niin saat mun pointsit
Mä en voi mitään muuta vihata, kuin tätä. Ymmärrätkö, ettei kenenkään syntyperä ole henkilön omaa syytä?
No miks se saa sanoa sit keikalla x2, et "Saksalaiset on persereikiä" Häh? Kerropa se, äläkä jeesustele.
Tuon voisi kyllä jättää pois, että saksalaiset p.reikiä, vaikka kuinka huumoria
Vierailija kirjoitti:
Ja taas lähti toinen ketju menemään. No, sit on varmaan vaan mahduttava tänne jauhamaan.
Ihmettelinkin, kun vaikenitte hetkeksi.
Vierailija kirjoitti:
Ei perkele, ilmankos täällä olikin pitkään niin ihanan rauhallista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Venäläiset on persereikiä!" Sanopa tuo K seuraavalla keikalla niin saat mun pointsit
Mä en voi mitään muuta vihata, kuin tätä. Ymmärrätkö, ettei kenenkään syntyperä ole henkilön omaa syytä?
No miks se saa sanoa sit keikalla x2, et "Saksalaiset on persereikiä" Häh? Kerropa se, äläkä jeesustele.
Tuo samainen saksalainen on twitterissä hehkuttanut, kuinka hän on "saksalainen persereikä"...koska ymmärtää vitsailua. että ei tarvitse sinun hänen puolestaan suuttua 💚
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei perkele, ilmankos täällä olikin pitkään niin ihanan rauhallista.
Oletko lukenut tätä ketjua? Täynnä K:n tylytus ja negailua.. voi kun uusi ketju pysyisikin niin pääsisi täältä pois
Musta ne, keiden pitäis mennä pois, on just nuo tylyttäjät ja negaajat. Ei niitä oikeesti enää jaksais. Joo, todennäköisesti suurin osa jostain syystä saa siitä jotain ihmeellistä tyydytystä, että empä usko niiden lopettavan. Mutta menisivät nyt sit siihen omaan ketjuunsa. Voisivat myös säännöllisin väliajoin poistattaa sitten sitä niin ties vaikka saisivat siitäki jotain ihme kiksejä sitte. 🤷🏻
B: I wish I was there with you.
K: Me too. Remember Titanic?
B: Yes we could have done it again.
K: With kisses.
B: Yes.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
LadySLO:) kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kärtsän tulevaa keikka-aikataulua koottuna
https://twitter.com/tiiaohman/status/1694631615182369117?t=pF_C9Jvekib9…
Okei, nyt meidän on järjestettävä! Tarvitsemme useita agentteja useisiin paikkoihin 3.9. ja 28.9.!
Lisäksi myös slovenialaiset agentit välillä 3.9. ja 17.9.
Luo nopeasti joku laskentataulukko ja hakemuslomake!Varovaisesti nostan peukkua 28.9 keikan suhteen. On loppuunmyyty. Lisäksi olen ollut 22.9 Tampereella kuolaa... siis kuuntelemassa Bojania, joten ehkä siellä voisi tulla jotain JOn keikkakiertueestakin.
Mikä on missä 28.9.? Putosin laivasta.🌊
No nyt alan jo hukkua! 🛟🚢Mikä on loppuunmyyty keikka 28.9. Ei näy K eikä JO? Vai ollaanko T:ssä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://twitter.com/t4tkaarija/status/1694394262027129290?s=20
onkohan k:lla adhd
Olen miettinyt, että Jere voisi jotenkin neurokirjoilla olla, mutta en ole viitsinyt asiasta sanoa, koska olen ajatellut, ettei kuulu meille, jos artisti ei itse asiasta sano.
Nykyaikana vaan jokaiselle yritetään saada jokin leima otsaan, itsekin sain ADD-diagnoosin yli 40-vuotiaana. Onhan se ihan kiva tietää, että elämän hankaluudet johtuvat sotkuisista piuhoista eivätkä ole omaa syytäni mutta toisaalta kun meillä kaikilla on sotkuisia, kierteisiä ja solmulla olevia piuhoja tai sitten liian lyhyitä ja liian kireällä ja vain muutama prosentti osuu siihen ideaalipituuteen, niin ei tällä ehkä isossa kuvassa ole mitään merkitystä. Toki jos piuhat ovat niin pahasti solmussa, että se näkyy ja kuuluu arjessa ihan koko ajan ja tarvitaan jatkuvaa lääkitystä ja apua, niin silloin siitä on syytä pitää meteliä mutta muuten voidaan vain todeta, että tällaisia me ihmiset olemme. Epätäydellisiä ja erilaisia, piuhat piukassa tai sotkussa tai jotain siltä väliltä.
Oon myös ollut asiasta melko varma. Jäbä möläyttelee ehkä hieman ns. suorasti/välittömästi asioita, mikä on äärimmäisen virkistävää.
Muita huomioita: selkeesti ns. aina palattavana sarjana on Kummeli ja Salkkarit (ja Twilight), nd-tyypeillä on keskimäärin enemmän suolistosairauksia ressistä johtuen, PDA:ta melko varmasti kun meno lavoilla vaan kierrostuu vanhempien ulistessa ikärajattomien kielenkäytöstä, nuorempana ollut hankaluuksia tunteidensäätelyssä, glögi menee kesät talvet samefoodina, ei usko hierarkioihin vaan hänkin on ihan vaan perus-pasi... jne. Lisäksi kaiken maskaamisen jäljiltä on helppoa luoda hahmoja jotka on tosi erejä kuin J.
Ja onhan se sellanen melko....menevä.... kun vauhtiin pääsee, mutta se on ehkä se lievin vaikkakin stereotyyppisin merkki asiasta.
Itsellä ollut helpottavaa seurata tuota menoa, kun itsekin möläyttelen juttuja ja muutenkin neurospicy, eikä se näytä k:llekaan olevan maailmanloppu. Helpompi suhtautua myötätuntoisemmin omaankin törttöilyyn kun joku tekee edellä.
Hyvä toi neurospicy, otan sen ehkä käyttöön. :D Joo samoja fiiliksiä. Voin itsekin samaistua Kärtsän möläyttelyyn ja tunteiden aallokkoon. Tarkoituksena ei ole yleensä loukata ketään. Suusta vaan pääsee sammakoita ja käytös on välillä vähän epänormatiivista. It is what it is.
Vierailija kirjoitti:
Tässä ketju K:lle, ja KAIKILLE hänen lähipiirissäni musiikillisesti ja somessa esiintyville henkilöille.
https://www.vauva.fi/keskustelu/5257237/kaarijan-some-ja-musiikkifiilis…
Tuolla ainut yksityishenkilö joka sallitaan on Janin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä ketju K:lle, ja KAIKILLE hänen lähipiirissäni musiikillisesti ja somessa esiintyville henkilöille.
https://www.vauva.fi/keskustelu/5257237/kaarijan-some-ja-musiikkifiilis…Tuolla ainut yksityishenkilö joka sallitaan on Janin
Joko Janin yksityishenkilö liittyy Kärtsään jotenkin? Sos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.vauva.fi/keskustelu/5257237/kaarijan-some-ja-musiikkifiilis…Tuolla ainut yksityishenkilö joka sallitaan on Janin
Tuttavuus muodostui Euroviisujen kautta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olin kans että no nyt mulla on jääny jotain väliin. 😂
Meeppä nyt jankkari jonnekki muualle.
Mitäs meidän Jodel-agentti, oottaako ne siellä taas kielipitkällä mammojen sekoamista kun tuo sama agitaattori on työnnetty vaihteeksi tänne hämmentämään?
Kantsii kattoa se Aktia Sloveniassa -seminaari, siellä avas noita asuntosijoituskuvioitaan. (Esim. etteivät edes ole kokonaan hänen vaan on vain pienellä osuudella mukana)