Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ne pitäis olla kenkäänmahtuvat? Sielläkin varmaan kylmät lattiat, joten niitä tarvii myös kotosalla.
Perustan tietoni noin 1500 kg:n sukkalankamyyntiin ja tuhansien asiakkaiden kanssa juttelemiseen muutaman viime vuoden aikana: Siksi että kukaan alle 30-vuotias ei käytä sellaisia mitkä eivät mahdu kenkiin. Etenkään jos lähipiirissä neuloo kukaan muu kuin sellaiset, joille tärkeintä on että tulee vaan helvetin nopsaan valmista perussukkaa. Mummon vieraillessa tai kerran kesässä mökillä vedetään sitten niitä paksumpia lussuja jalkaan, mieliksi.
Ajattelin itse neuloa ohuella (max. sport-vahvuisella) käsinvärjätyllä langalla ainakin kaksi sukkaparia ennen keikkoja.
Oho. Aika reipas väite, ettei kukaan alle 30-vuotias käyttäisi paksumpia villasukkia. Ehkä elän jossain omituisessa villasukkakuplassa, mutta minun tuntemani alle kolmekymppiset käyttävät oikein mielellään paksumpiakin villasukkia. Esim. pitkillä bussi-, juna- ja lentomatkoilla on kengät mukava vaihtaa niihin, ja moni käyttää sukkia sisäkenkien sijaan töissäkin.
Kommenttisi paksujen villasukkien neulojien tärkeysjärjestyksestä ja tapasi vähätellä rakkaudella neulottuja sukkia ovat todella omituisia ja ylimielisiä. Vähän surettaakin tuollainen rajoittuneisuus.
Sorry vaan, mutta lankakauppias ei tänään saa minun rahojani käsinvärjättyihin hifistelysukkalankoihin, vaan haen värikkäät perussukkalangat ihan tuosta lähimarketista.
Suomi on kyllä vahvasti paksujen sukkalankojen maa, sitä ei käy kieltäminen. Muualla fingeringpaksuiset langat ovat sukkalankojen normi, eli kuten novitan venla. Ohuella langalla neulottuihin saa yleensä paremmin kuviot, koska on ikään kuin enemmän pikseleitä käytössä. Itse tykkään enemmän ohuemmista langoista, mutta eikö se nyt ole aika sama mistä tekee? Jos joku saa parasta jälkeä seiskaveikalla ja toinen jollain käsinvärjätyllä hifistelymerinoalpakalla, niin tehköön just sillä langalla millä haluaa!
Minä olen menossa Logomoon ja aloin vasta viime viikolla miettiä tätä sukkien neulomista. Onko vähän tyhmää viedä sinnekin villasukat, jos Tavastialla jo edellisenä iltana on sellaiset annettu? Siis saahan ne toki rintsikoita ja aurinkolasejakin joka keikalla, mutta onko pikkusen turhaa vaivannäköä väsätä tätilahjoja tähän tahtiin? Olen nopea ja lankaa on jäätävät määrät, eli sikäli ei ole ongelma.
Ilman muuta, ota haaste vastaan.Luulen, että noita sukkia ei kuitenkaan kovin paljoa ole tulossa, koska aika on rajallinen.Ja, jos olet nopea kutoja, niin sinun panoksesi voi olla todella mainio.Itse olen myös tulossa Logomoon ja olen mielessäni suunnitellut kaulahuiveja.Mitä värejä olet ajatellut ja tulisivatko sukat kaikille kundeille?
Vierailija kirjoitti:
K & B Fanitaidetta!
https://twitter.com/samspiesonyou/status/1660909196118720512
Samalta tekijältä aivan hulvaton, tuhma K ja B taideteos!
Vierailija kirjoitti:
Tyytyväinen, onnellisen näköinen Bojan.
Eli saiko Bojan Helsingin reissulla? Vai ei?
Yläpeukku SAI
Alapeukku NJÄÄH EI
Eikö nyt muita syitä ole olla onnellisen näköinen.
Teki mieleni taas niin teitä paheksua, mutta kun kiinnostaisi kyllä itseänikin tietää..mä en usko.
Vierailija kirjoitti:
Joku aikoo tehdä Kärtsälle Kärtsä-värisen kiltin.
https://twitter.com/ShoulderCatClub/status/1694345343700230582
Musta nahkakiltti / hame vois kans olla magee K päällä.
K muraalin tekijöiden kanssa 💚
https://twitter.com/DalysUniverse/status/1694345723762942463
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä toi keltainen munasuojus on mitä Tommy pitänyt vissiin koko Suomen vierailun ajan? Joku tee se itse siveysvyö, ettei vaan lipsahda Kärtsän läheisyydessä?
Ei näy tihkuvat touhutipat kun joutuu olemaan Kärden lähellä.
Onhan Tommyn ja kaikkien muidenkin tihkuvat touhutipat jo siellä listalla, please 🥺 (ja ei, multa ei mennyt aiempi emojikeskustelu ohi 😆)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä toi keltainen munasuojus on mitä Tommy pitänyt vissiin koko Suomen vierailun ajan? Joku tee se itse siveysvyö, ettei vaan lipsahda Kärtsän läheisyydessä?
Ei näy tihkuvat touhutipat kun joutuu olemaan Kärden lähellä.
Ja puristelemaan sitä paljaista kyljistä.
Onko se Jodelin ketju nimeltään siis Käärijän kiimailuketju?
Vierailija kirjoitti:
Onko sama virkkaaja joka aikoi tehdä norsu tangat Janille?
Vierailija kirjoitti:
Onpas Tommylla kuuma kamerakatse uudessa K julkaisussa.
Kuuma on katseensa. Hymyilee kuitenkin kivasti, kun Ig-kuvissaan on pääsääntöisesti
'peruslukemilla'.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku aikoo tehdä Kärtsälle Kärtsä-värisen kiltin.
https://twitter.com/ShoulderCatClub/status/1694345343700230582
Musta nahkakiltti / hame vois kans olla magee K päällä.
Tätä manifestoin aiemmin nahkakiltti ilman nikejä ja tuulinen sää.
Vierailija kirjoitti:
Jos se luuli että Kärden pumpulipiikit on oikeasti teräviä 🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mites tää projekti muuten etenee, alkaako olla valmista?
Superfanin kommentit Kärtsän uuteen ig kuvaan. Voi nolous TAAS.
DIY siveysvyö touhutippojen estämiseen listalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mites tää projekti muuten etenee, alkaako olla valmista?
Voi mennä aika kauankin, yksityishlön mittavuuden takia 😁
Vierailija kirjoitti:
K muraalin tekijöiden kanssa 💚
https://twitter.com/DalysUniverse/status/1694345723762942463
Nyt tuli story/Tiktok muraalilta
Made in Italy kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
K:n reisiä, reisiä, reisiä, reisiä....😂
https://www.tumblr.com/suaimhneas-gairid/726434864016031746/siri-play-w…
What beautiful legs! A feast for the eyes!
Onko sillä kalsarit jalassa? Pelkästään?
Viiksetön kärtsä?!? 😱