Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jodeliin on ilmestynyt mun uusi lempikanava #käärijäkiimailijat.
Tälle on ollut patoutunutta kysyntää!!!
T. A-L
Noniin, vihdoin Jodelissakin aletaan päästä itse asiaan, ehkä ovat saaneet palstasta huonoja vaikutteita, joka turmellut heidän luostariosastonsa.
Ensivaikutelman perusteella jopa ytimekkäämpää menoa kuin täällä 🤭 Ilman koukeroisia shippisivujuonteita
Ihanaa, UMK OFFICIAL - ketju "reborn"!
Täytyykin ottaa ketju junalukemiseksi, ja tehdä aikamatka nostalgisiin kevättalven aikoihin, kun vantaalainen patapää alkoi salamyhkäisesti ilmaantua naisten päiväuniin.....
Pakko oli linkata tämä oma kommenttini tammikuussa UMK-ketjusta. En muistanutkaan, että olin jo tuolloin noin sekaisin K:sta XD
VilleGalle ja Käärijä ovat ihan eri luokkaa. Käärijällä on syvä, älykäs katse, herkkyyttä ja kykyä itseironiaan. Hänen jokaisen sanansa ja lauseensa kuuntelee keskittyneesti, koska niissä on jokin nokkela, kaurismäkeläinen huomio monesti mukana. Sanoisin, että Käärijä on kuin suomirapin Marilyn Monroe. Ikiteiniyden ja myyvän mutta kliseisen lähiöräppäri-imagon takaa löytyy syvä ja viisas mies, jota tämä kaupallinen imagokaan ei pysty sammuttamaan - päin vastoin. Käärijä näyttää että kaupallinenkin voi olla taidokkaasti ja taiteellisuudesta tinkimättä.
älä hitto nyt on matrixit. Olin tuo UMK ketjun esiintuoja täällä äsken ja just mietin että tuo oli ehkä hienoimpia kommentteja ketjussa. Ja myönnän olleeni se, joka tietoisesti siellä UMKketjussa silloin nosti VilleGallevertauksen. Toki tiesin, ettei niissä oo hahmoina mitään samaa, mutta kiteytit niin mahtavasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
LadySLO:) kirjoitti:
https://www.instagram.com/reel/CwSAafktETO/?utm_source=ig_web_copy_link…
Katsoimme eilen B:n haastattelun. Oliko joku muu ymmällään, miksi häneltä kesti niin kauan vastata tähän? 🤭
Ilmeisesti "Netflix and chill" on slängi (satunnaiselle) seksille...
Tämä vanha rouva oppi tänään jotain uutta. 😂
Ok, nyt takaisin töihin... todella... 🤭
Voi Bojan, menee ihan pasmat sekaisin kysymyksestä!
Taas aika ikävä ja tunkeileva kysymys haastattelijalta, ellei sitten tiennyt mitä tuo Netflix and chill tarkoittaa.
Mua kyllä ärsyttää, jos tuo oli tarkoituksella tehty. Onko tuolla suunnalla maailmaa oikein tapana kysyä tunkeilevia kysymyksiä, ei ollut ensimmäinen kerta. Eihän sanoista Netflix ja chill mitenkään voisi kuvitella moista merkitystä. Tolla menollahan saa koko ajan miettiä, tarkoittaako sana sitä mitä se normaalisti tarkoittaa.
Ei noista kannata toisten puolesta loukkaantua. Vastaa sitten mitä vastaa. Kaikkia kuitenkin kiinnostaa tällaiset ja sinkku/suhteessautelut yms.
Ärsyynnyn ihan omana itsenäni riippumatta siitä keneltä kysytään ja miten suhtautuu.
Ihan vapaasti mutta bojanin seuraajista varmasti lähes kaikkia kiinnostaa tuollaiset kysymykset ja varsinkin se mitä niihin vastataan. :D
Ton haastattelun vastauksen ja kehonkielen perusteella väittäisin, että B ei ole sinkku tai it's complicated.
Ei oo Bojan sinkku. Mun kanssa kaapissa complicated. Ollaan lukittuna tänne. Tullaan ulos kun joku tulee aukaseen oven meille.
T. Kärsy
Mä voin tulla. Missä se kaappi on?
T. Kyllästynyt loputtomaan jahkailuun
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
railija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://vm.tiktok.com/ZGJsq2joK/
Hi there beautiful, how you doing, now put your hands up and shake it, shake it, sake it, shake it....
He seemed to be doing better, no?
Yes! That was quite juicy shake
Ei tarvitse ainakaan miettiä, onko joku nähnyt ICIP:n ensiesityksen. Viesti noteerattu ja siihen vastattu. Yes yes.
Voisiko joku vääntää mulle rautalangasta mitä tuossa edellisessä viestissä tarkoitetaan? Kiitos!
Siis mitä? Onko joukossamme joku, joka ei ole nähnyt shake it moveja! Häpeänurkkaan siitä :D
Shake it moveja? Mikä siis on se juttu, joka ehdottomasti todistaa että B on nähnyt icip:n? Siis tietenkin on nähnyt, mutta mikä on se todiste?
Olen siis nähnyt tuon Bojanin ketkutuksen eiliseltä ja ihan paikan päällä stadikalla nähnyt kiehnäilyt. Joku palikka multa puuttuu, kun en ymmärrä tuota 'viesti noteerattu ja siihen vastattu'. Jotain mulla on mennyt ohi tuossa K T esityksessä. Olen enemmän keskittynyt B ketkutuksiin.🥺😄👑jos katson ja kuuntelen tarkkaan icip:n niin ajatus aukeaa minullekin jonain päivänä, mutta ajattelin laiskuuttani, että saan täältä nopeasti vastauksen. Älkääkä sanooko, että oon Aito tai jotain muuta vastaavaa, mulla ei vaan nyt raksuta. Ihana tuo Bojan, jos ette oo huomanneet.Tuon viittaamasi viestin kirjoittajana täytynee vastata tähän jotakin. Ensinnäkin tällä palstalla ei kannata ottaa liian vakavasti yksittäisiä heittoja. En ajatellut, että joku voisi ottaa viestini tosissaan ja tulkitsisi niin, että tuo samansuuntainen (ja oikeasti siis sadoilla muillakin artisteilla hyvin yleisesti käytössä oleva) liikehdintä olisi todiste yhtään mistään. Sen oli tarkoitus olla vaan ironian sävytteinen ja humoristinen heitto. Eivät he nyt toisilleen viestittele noin vaan ihan yksityisesti. Tuo oli myös viittaus yleiseen Käärijän ja Bojanin viestitwinnaukseen, jota on some täynnä.
Tässä tulee mieleen, että kuinkakohan moni muukin viesti täällä on tulkittu väärin ja kannattaako tänne mitään enää huumorilla heittäkään. Toisaalta K:n asennetta mukaillen, eipä sillä kai niin väliä.
Ilman muuta kannattaa laittaa huumorilla edelleen. Minä olen se , joka jumitin sinun viestiisi. Mulla on kyllä perusoletus tällä palstalla, että mitään ei kannata ottaa tosissaan. Oli kai vaan niin kiehtova ajatus, että jotain viestittelyä oikeasti olisi tällä kertaa ollut, jota en tajua, siksi juutuin ajatukseen. Jälkeenpäin ajatellen ihan toiveajattelua. Mulle itselle käy silloin tällöin niin, että sarkasmiksi tarkoittamastani kommentista suututaan. Kiitos, että vastasit.
Itse ajattelen, että noin on eräänlaista keskustelua niilltä. Sheikkaahan se Bojan tietty muutenkin, mutta hauskempaa on kun uskoo, että se pisti vastauksen Kärtsän sheikkaukseen. Kun sitä ei ole K:n tekemänä jäänyt niin paljon videoille, mutta ICIP:n aikana jäi.
Mutta ymmärtääkseen, miten herkullisesta K:n lantionketkutuksesta on kysymys, pitää olla kyllä nähnyt se fanin ottama klippi stadionilta, ei se muuten aukea. Sehän ei näkynyt streamissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.instagram.com/reel/CwSAafktETO/?utm_source=ig_web_copy_link…
Katsoimme eilen B:n haastattelun. Oliko joku muu ymmällään, miksi häneltä kesti niin kauan vastata tähän? 🤭
Ilmeisesti "Netflix and chill" on slängi (satunnaiselle) seksille...
Tämä vanha rouva oppi tänään jotain uutta. 😂
Ok, nyt takaisin töihin... todella... 🤭
Voi Bojan, menee ihan pasmat sekaisin kysymyksestä!
Taas aika ikävä ja tunkeileva kysymys haastattelijalta, ellei sitten tiennyt mitä tuo Netflix and chill tarkoittaa.
Mua kyllä ärsyttää, jos tuo oli tarkoituksella tehty. Onko tuolla suunnalla maailmaa oikein tapana kysyä tunkeilevia kysymyksiä, ei ollut ensimmäinen kerta. Eihän sanoista Netflix ja chill mitenkään voisi kuvitella moista merkitystä. Tolla menollahan saa koko ajan miettiä, tarkoittaako sana sitä mitä se normaalisti tarkoittaa.
Ei noista kannata toisten puolesta loukkaantua. Vastaa sitten mitä vastaa. Kaikkia kuitenkin kiinnostaa tällaiset ja sinkku/suhteessautelut yms.
Ärsyynnyn ihan omana itsenäni riippumatta siitä keneltä kysytään ja miten suhtautuu.
Ihan vapaasti mutta bojanin seuraajista varmasti lähes kaikkia kiinnostaa tuollaiset kysymykset ja varsinkin se mitä niihin vastataan. :D
Ton haastattelun vastauksen ja kehonkielen perusteella väittäisin, että B ei ole sinkku tai it's complicated.
Ei oo Bojan sinkku. Mun kanssa kaapissa complicated. Ollaan lukittuna tänne. Tullaan ulos kun joku tulee aukaseen oven meille.
T. Kärsy
Voi perse sun kanssas Kärsy. Minä oon tuhlannu rahaa sun kosiomatkoihin ja kaikki on vaan siitä kiinni että sinä et osaa oven lukkoa käyttää.
Käännä sitä lukkoa ja sitten vasta kahvasta!
Minä lähen nyt baariin. Irmeli nyt mennään.
T. Lasse
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäköhän mieltä B on siitä, että hänen viisukaverinsa ja oma bändi shippaa häntä K:n kanssa
Aika coolisti, ehkäpä vähän ylpeillenkin suhtautui siinä videossa, missä Nace tuli koiranpentumaisella innolla selittämään, kuinka Twitterissä luullaan Bojanin ja K:n olevan riidoissa, koska Bojan lähti Instagramista.
Kukapa ei olisi ylpeä Kärtsästä ja Kärtsän ystävyydestä? 😄
Minusta B ei suhtautunut mitenkään erityisesti. Ei ainakaan sanonut mitään muistaakseni.
Sehän siinä onkin: Bojanin reaktiosta ei voi päätellä mitään, koska sellaista ei näytetä vaikka hän klipissä esiintyykin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ne pitäis olla kenkäänmahtuvat? Sielläkin varmaan kylmät lattiat, joten niitä tarvii myös kotosalla.
Perustan tietoni noin 1500 kg:n sukkalankamyyntiin ja tuhansien asiakkaiden kanssa juttelemiseen muutaman viime vuoden aikana: Siksi että kukaan alle 30-vuotias ei käytä sellaisia mitkä eivät mahdu kenkiin. Etenkään jos lähipiirissä neuloo kukaan muu kuin sellaiset, joille tärkeintä on että tulee vaan helvetin nopsaan valmista perussukkaa. Mummon vieraillessa tai kerran kesässä mökillä vedetään sitten niitä paksumpia lussuja jalkaan, mieliksi.
Ajattelin itse neuloa ohuella (max. sport-vahvuisella) käsinvärjätyllä langalla ainakin kaksi sukkaparia ennen keikkoja.
Oho. Aika reipas väite, ettei kukaan alle 30-vuotias käyttäisi paksumpia villasukkia. Ehkä elän jossain omituisessa villasukkakuplassa, mutta minun tuntemani alle kolmekymppiset käyttävät oikein mielellään paksumpiakin villasukkia. Esim. pitkillä bussi-, juna- ja lentomatkoilla on kengät mukava vaihtaa niihin, ja moni käyttää sukkia sisäkenkien sijaan töissäkin.
Kommenttisi paksujen villasukkien neulojien tärkeysjärjestyksestä ja tapasi vähätellä rakkaudella neulottuja sukkia ovat todella omituisia ja ylimielisiä. Vähän surettaakin tuollainen rajoittuneisuus.
Sorry vaan, mutta lankakauppias ei tänään saa minun rahojani käsinvärjättyihin hifistelysukkalankoihin, vaan haen värikkäät perussukkalangat ihan tuosta lähimarketista.
Suomi on kyllä vahvasti paksujen sukkalankojen maa, sitä ei käy kieltäminen. Muualla fingeringpaksuiset langat ovat sukkalankojen normi, eli kuten novitan venla. Ohuella langalla neulottuihin saa yleensä paremmin kuviot, koska on ikään kuin enemmän pikseleitä käytössä. Itse tykkään enemmän ohuemmista langoista, mutta eikö se nyt ole aika sama mistä tekee? Jos joku saa parasta jälkeä seiskaveikalla ja toinen jollain käsinvärjätyllä hifistelymerinoalpakalla, niin tehköön just sillä langalla millä haluaa!
Minä olen menossa Logomoon ja aloin vasta viime viikolla miettiä tätä sukkien neulomista. Onko vähän tyhmää viedä sinnekin villasukat, jos Tavastialla jo edellisenä iltana on sellaiset annettu? Siis saahan ne toki rintsikoita ja aurinkolasejakin joka keikalla, mutta onko pikkusen turhaa vaivannäköä väsätä tätilahjoja tähän tahtiin? Olen nopea ja lankaa on jäätävät määrät, eli sikäli ei ole ongelma.
Tehkää sukkia miten paljon sielu sietää! Crew'ssä on tusina ihmisiä yhteensä ja jos sukkia tulisi yli yksi pari per lärvi, niin niillä on perheet yms, ei kukaan heitä villasukkia roskiin eikä niitä nyt yli 20 paria tule. :)
Mä kyllä uskon, että sukkapareja tulee yli 20 per keikka, mutta tuskin se siltikään on liikaa. Jos suvut loppuu kesken, pojat voi vaikka lahjoittaa ne jollekin. Ne rintsikat sen sijaan joutuu varmaan heti roskiin.
Oiskohan niin paljon innokkaita neulojia? Onko täälläkään kukaan loppujen lopuksi vielä ilmoittanut neulovansa? Nuorisolaiset ei ehkä aktivoidu tässä lajissa vielä niin varhaisessa vaiheessa syksyä.
Mä neulon. Ainakin yhden sukkaparin.
Mille keikalle viet?
Tavastia
Mistä poistelija nyt ärsyyntyi? Sivut pomppii, mutta eihän täällä nytkään oo ollu mitään epäasiallista?
Vierailija kirjoitti:
JO:n tyylilaji on shagadelic rock joka itsessään vie jo ajatukset seksuaalisille vesille joten ei mikään ihme että noista aiheista kysytään ja kuuntelijoiksi on valikoituneet aiheesta kiihtyneet ihmiset. 😉 Ei ne oo mitenkään valmistautumattomia vastailemaan tuollaisiin kysymyksiin jotka on ihan normaaleita. Te ootte vaan liian herkkiä.
Kyse on ehkä enemmänkin siitä, että ne loppujen lopuksi ei oo niin nokkelia ja kiinnostavia kysymyksiä kuin haastattelijat itse haluaisivat uskoa. Useimmat haastattelijat saavat sen yhden kerran haastatella ja sortuvat tasan samoihin kysymyksiin kuin muutkin. Se on varmasti tylsää bändille, koska on se vähän yleisöllekin. Mielellään sitä saisi jotain uutta ihailemistaan artisteista.
Viisujen ajalta muistan yhden videohaastattelun, jossa bojan ei tannut olla mukana mutta muut oli. Haastattelija oli valmistautunut tosi hyvin vaikkei selvästi tiennyt bändistä mitään ennen viisuhuumaa. Se oli mm. katsonut tarkkaan musavideot ja kysyi niistä kaikenlaista tosi poikkeuksellista. Muistaakseni jan tai kris sanoikin lopuksi että oli harvinaisen hyvä haastattelu kun ovat jo tuhat kertaa vastanneet että mistä bändin nimi tulee, miltä tuntuu olla euroviisuissa ja mitä carpe diem teille merkitsee.
Vierailija kirjoitti:
JO:n tyylilaji on shagadelic rock joka itsessään vie jo ajatukset seksuaalisille vesille joten ei mikään ihme että noista aiheista kysytään ja kuuntelijoiksi on valikoituneet aiheesta kiihtyneet ihmiset. 😉 Ei ne oo mitenkään valmistautumattomia vastailemaan tuollaisiin kysymyksiin jotka on ihan normaaleita. Te ootte vaan liian herkkiä.
Suuri(n) osa maailman biiseistä tyylilajista riippumatta kertoo rakkaudesta, ei se silti oikeuta ketään kysymään niiden tekijöiltä asioista, joihin he eivät halua vastata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyse on ehkä enemmänkin siitä, että ne loppujen lopuksi ei oo niin nokkelia ja kiinnostavia kysymyksiä kuin haastattelijat itse haluaisivat uskoa. Useimmat haastattelijat saavat sen yhden kerran haastatella ja sortuvat tasan samoihin kysymyksiin kuin muutkin. Se on varmasti tylsää bändille, koska on se vähän yleisöllekin. Mielellään sitä saisi jotain uutta ihailemistaan artisteista.
Viisujen ajalta muistan yhden videohaastattelun, jossa bojan ei tannut olla mukana mutta muut oli. Haastattelija oli valmistautunut tosi hyvin vaikkei selvästi tiennyt bändistä mitään ennen viisuhuumaa. Se oli mm. katsonut tarkkaan musavideot ja kysyi niistä kaikenlaista tosi poikkeuksellista. Muistaakseni jan tai kris sanoikin lopuksi että oli harvinaisen hyvä haastattelu kun ovat jo tuhat kertaa vastanneet että mistä bändin nimi tulee, miltä tuntuu olla euroviisuissa ja mitä carpe diem teille merkitsee.
Bojankin kehui yhtä haastattelijaa kysymyksestä, jota kukaan muu ei ollut aikaisemmin kysynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bojankin kehui yhtä haastattelijaa kysymyksestä, jota kukaan muu ei ollut aikaisemmin kysynyt.
Ohis, mutta olen saanut aikaisemmin urallani haastatella useita musiikkimaailman isoja staroja. Yksi jolla oli 20v ura takana sanoi minulle, että kysyin ainakin kolme kysymystä, joita kukaan muu ei ollut ennen kysynyt, oli ylpeä olo. :) Harmi etten enää tee tuota työtä, ei pääse haastattelemaan Jokereita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämäkö?
Sori jos tulee kahdesti, sössin jotain äsken.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suuri(n) osa maailman biiseistä tyylilajista riippumatta kertoo rakkaudesta, ei se silti oikeuta ketään kysymään niiden tekijöiltä asioista, joihin he eivät halua vastata.
Sinä et tiedä mihin he haluaa tai ei halua vastata. Täällä on ihmeellistä se että luullaan että omistetaan noiden artistien ajatuksetkin. Voihan se olla että he on ihan innoissaan kun saa vastailla pikkutuhmiin kysymyksiin.
Voit huomata sen, ettei B halunnut vastata suhdestatustaan koskevaan kysymykseen siitä, että hän vältti vastaamasta ko. kysymykseen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä et tiedä mihin he haluaa tai ei halua vastata. Täällä on ihmeellistä se että luullaan että omistetaan noiden artistien ajatuksetkin. Voihan se olla että he on ihan innoissaan kun saa vastailla pikkutuhmiin kysymyksiin.
Lopeta jo! Bojan ei ole kertaakaan vastannut tuohon suoraan, joten tuskin tykkää siitä kysymyksestä. Tämän voi myös päätellä vastausten laadusta!
Minut kutsuttiin Suomalais-Skottilaisiin häihin. Sulhanen on varmaan kiltissä.
Manifestoin Kärdelle nahka kilttiä ilman nikejä ja tuulista säätä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta kun kaikki kaikkialla aina on "kiusaamista" ja varsinkin Bojan sydän verillä joka asiasta ihan koko helvtin ajan.
Jotkut projisoi omaa huumorintajuttomuuttaan ja herkkähipiäisyyttään B:hen.
"Suhdestatuksesta kysymisen oikeuttava jankkaaja odotamme sinua infopisteellä."
Viking Jankkarella
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voit huomata sen, ettei B halunnut vastata suhdestatustaan koskevaan kysymykseen siitä, että hän vältti vastaamasta ko. kysymykseen
Ehkä hän vain haluaa pitää mahdollisen poika- tai tyttöystävän vain salaisuutena jotta voi esittää sinkkua kuten kärtsäkin 😀 muttei silti ärsyynny kysymyksestä. Vähän kyllä vaikuttaa että eipä
olekaan sinkku.
Minusta B ei suhtautunut mitenkään erityisesti. Ei ainakaan sanonut mitään muistaakseni.