Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
73501/123801 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hullua väittää, etteikö musiikin lisäksi saisi nauttia myös ulkomusiikillisista jutuista. Vaatteet, show jne. ovat suuri osa keikkoja ja kokonaisuutta. Ei meidän tarvitse palata minnekään 50-luvulle, jolloin osa artisteista vain pönötti lavalla.

Kuka niin on väittänyt? Tietysti saa! Joku kirjoitti, että monelle käärijän fanille ulkomusiikilliset syyt näyttävät olevan tärkeämpää kuin käärijän musiikki. Saman havainnon minäkin olen tehnyt. Toki osa näyttää tykkäävän myös kn musiikista.

Se että joku hehkuttaa Käärijän ja/tai Jokereiden ulkonäköä ei poissulje sitä, etteikö voisi tykätä myös heidän musiikistaan.

Vierailija
73502/123801 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin se Bojanin puhe ennen Novi Valia viittas teidän mielestänne?

Someen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
73503/123801 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nace on taas tykännyt k uudesta kuvasta

Vierailija
73504/123801 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Melkein kaikissa kommenteissa on 5-10 alapeukkua.. Jännä ilmiö täällä.. Onko Tommy nyt jakanut laivan kahtia? No, ei nuo peukut omaan mielipiteeseeni tai mielialaani vaikuta, mutta oli hauska havainto :D

Tunnustan, että en ihan varauksetta lämpene T:lle. Ehkä hieman liian outo mun makuun. Olin stadikalla. Esitys oli vaikuttava. Tarvii kyllä kuunnella lisää tota uutta biisiä jotta osaan sanoa tykkäänkö vai en. Mutta kaikki tuki K:n uran vahvistumiselle! Toivon, että B mukana elämässään tavalla tai toisella jatkossakin.

Ihanan erikoinen.

Vierailija
73505/123801 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjoittaako ketjussa homot vai hömelöt vanhat piiat.

Vaikea sanoa, mutta ainakin Bojanista höpöttäminen alkaa tursuta jo silmistä ja korvista.

No voi nyt jumalauta jos ei saa Bojanistakaan enää höpöttää täällä.

Siitä puheen ollen, onko joku nähnyt klippejä eiliseltä JO keikalta, missä B näyttäisi iloiselta? Aika vakavana kaikissa, mitkä oon nähnyt (kun on tottunut siihen, että hän useampaan otteeseen hymyilee ja vähän hassuttelee). Toki vaikea sanoa muutaman pätkän perusteella, ehkä vain sattumaa..?

Minäkin olen vähän huolestuneena katsonut noita eilisiä kuvia. Tässäkin kolmoskuvassa ensin katsoin, että B on iloisen näköinen. Kun katsoin tarkemmin, niin ei taida ollakaan. Ei ole samaa pilkettä ollenkaan kuin vielä jokin aika sitten. Mitä meidän babylle on tehty!🥺toivottavasti oon väärässä.

https://www.instagram.com/p/CwJU9YRtwaE/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

I'm getting the same vibes. I thought it was just me or that I'm imagining it because I'm a bit under the weather myself. Btw I am going to their next gig, so I hopefully I will be able to get more of a feeling there.

Vierailija
73506/123801 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin juuri tulossa kirjoittamaan samaa kommenttia, tosin Nace lainausmerkeissä 😉

Vierailija
73507/123801 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Melkein kaikissa kommenteissa on 5-10 alapeukkua.. Jännä ilmiö täällä.. Onko Tommy nyt jakanut laivan kahtia? No, ei nuo peukut omaan mielipiteeseeni tai mielialaani vaikuta, mutta oli hauska havainto :D

Trollit vaan laittaneet ison vaihteen silmään heti aamusta.

Vierailija
73508/123801 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hullua väittää, etteikö musiikin lisäksi saisi nauttia myös ulkomusiikillisista jutuista. Vaatteet, show jne. ovat suuri osa keikkoja ja kokonaisuutta. Ei meidän tarvitse palata minnekään 50-luvulle, jolloin osa artisteista vain pönötti lavalla.

Kuka niin on väittänyt? Tietysti saa! Joku kirjoitti, että monelle käärijän fanille ulkomusiikilliset syyt näyttävät olevan tärkeämpää kuin käärijän musiikki. Saman havainnon minäkin olen tehnyt. Toki osa näyttää tykkäävän myös kn musiikista.

Ei kannata tehdä tuollaisia oletuksia ja sitäpaitsi, jos jollekin ulkoiset seikat ovat tärkeämpiä kuin musiikki, niin se on sitten heidän asiansa. Jokaisella on oikeus fanittaa omalla tavallaan. Minulle musiikki on aina se ykkösjuttu, mutta kyllähän kunnon lavashow ja videot ovat plussaa.

Vierailija
73509/123801 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomenta, oon kyllä niin onnellinen että olin tuolla stadikalla näkemässä K:n ekaa kertaa livenä. Hän vaikutti itsekin niin onnelliselta Ehdottomasti haluan nähdä uudestaankin!

Ja se masu 😘

Ja Tommy 🥵🥵

Ja Sonny, tuleva puolisoni 💍🥳

Miinuksena Sonnyn anoppi jolle Urheilujätkä omistettiin. Mut kait sen pystyy jotenkin harhauttaan 🤭🤣🤣

Piti heti sunnuntai-aamun kunniaksi ostaa myös katseluoikeus tuohon konserttitaltiointiin niin voi vielä pari viikkoa fiilistellä 🤩

Mikä keski-ikäidtyvän miehen lonkeromahassa on ihanaa. Aivan kohta alkaa kasvaa löysät

miestissit

Huomenta, no saat sinäkin huomiota pus <3

P.S Kärdellä on ihanat titsit <3

Kohta alkaa löysä rantapallo roikkua pingispallojen päällä

Syksyllä, kun K:lla on vähän rauhallisempi aikataulu, niin hän toivottavasti pystyy panostamaan enemmän omaan hyvinvointiinsa. Masussa ei sinänsä ole mitään vikaa, mutta kyllä ihminen tarvitsee säännöllistä liikuntaa, unta ja terveellistä ruokaa jaksaakseen ja voidakseen hyvin. Mutta tällä keikkatahdilla siihen ei kukaan kyllä pysty.

Eiköhän K saa aika helve tisti säännöllistä liikuntaa keikoillaan..

Vierailija
73510/123801 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei varmaan ollu eilen Bojanilla helppoa nousta lavalle tauon ja peruttujen keikkojen jälkeen! Hienosti kuitenki veti! Annetaan armoa ja aikaa! Muutenkin jotenkin epäreilua arvostella keikkoja fiilisten kautta. Viimeksi kun Bojan oli riehakas ja iloinen, täällä siltikin valitettiin, että oli liian kännissä eikä voinut silloinkaan teidän mielestä hyvin. Ei oo artisteilla helppoa.

Edelleenkin näyttää menevän ohi pointin: Kukaan ei ole arvostellut tai kritisoinut - päinvastoin. Mikä tässä on niin vaikea ymmärtää?

Samaa ihmettelen, onko luetun ymmärtäminen noin vaikeaa. Kaikki haluavat Bojanille käsittääkseni vain hyvää.

Vierailija
73511/123801 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata tehdä tuollaisia oletuksia ja sitäpaitsi, jos jollekin ulkoiset seikat ovat tärkeämpiä kuin musiikki, niin se on sitten heidän asiansa. Jokaisella on oikeus fanittaa omalla tavallaan. Minulle musiikki on aina se ykkösjuttu, mutta kyllähän kunnon lavashow ja videot ovat plussaa.

Tämä ketju perustuu oletuksille.

Vierailija
73512/123801 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin juuri tulossa kirjoittamaan samaa kommenttia, tosin Nace lainausmerkeissä 😉

Huomasitteko eilisen kuvan, missä Nace on ruusukimpun kanssa? Kapteenin merkki.😘

Vierailija
73513/123801 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan Slovenian tulvat ja muut ilmastonmuutoksen myötä yleistyvät sään ääri-ilmiöt.

Vierailija
73514/123801 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin fanit pitävät K:n musiikista! Sillä on yli kymmenen biisiä, joilla on yli miljoona kuuntelua.. ja vanhoilla biiseillä vielä! Fandom kuuntelee kyllä K:n musiikkia, ei tarvitse siitä huolehtia. Musiikin lisäksi hänen persoonansa ja ulkonäkönsä ovat täydellisen paketin loppusilaus

Vierailija
73515/123801 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Slovenian tulviin. Ja siitä ilmastonmuutokseeen.

Vierailija
73516/123801 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tommystä tuli näköjään eilen heittämällä palstan uus Olavi. 😅

Ei tullut en lähde mihinkään!

T. Olavi

Vierailija
73517/123801 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä ketju perustuu oletuksille.

Veeti ja Jonne voisivat tulla jo syömään lättyjä.

Vierailija
73518/123801 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Someen.

Mun eka ajatus.

Vierailija
73519/123801 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan Slovenian tulvat ja muut ilmastonmuutoksen myötä yleistyvät sään ääri-ilmiöt.

Ja onhan tässä sotakin Euroopassa menossa.

Vierailija
73520/123801 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tommystä tuli näköjään eilen heittämällä palstan uus Olavi. 😅

Ei tullut en lähde mihinkään!

T. Olavi

On teissä sittenkin jotain samaa. Tommykin tuli jäädäkseen.

Ketju on lukittu.