Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo on kyllä kätevää Kärtsy voi panna Tommya, Bojania ihan ketä vaan, kun sanoo eukolle että se oli Käärijä en minä.
Minäkin sanon miehelle että.nyt oon Sabrina ja lähen lumppuamaan.Joku kysyi, millaisista kommenteista täällä tipahdellaan. No, tällaisista!
Ai joo, tähän aiheeseen pitikin kommentoida aiemmin mut sit tuli kaikkee tärkeämpää. Mua naurattaa täällä monenlaiset jutut (hääjutut ei erityisemmin) mut ennen kaikkea sellaset itseironiset heitot joissa kiteytetään hyvin et hölmöähän tää homma on. Ja sit tietty Kris aamuviideltä.
T. you know
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
B: K who the FUCK is Tommy?!!
https://twitter.com/bojanthetitanic/status/1692940574666498560?t=8Sd549…
Mun mielestä tuo on kalsean ja kylmän oloinen mies Bojaniin verrattuna. Eikä todellakaan mikään kaunis
No eihän hän perinteisessä mielessä kaunis ole, missään nimessä. Mutta omaleimaisella tavalla kuuma. Kuumottava on se sana, jolla kuvailisin. Bojanin kauneus on niin ilmiselvää, että se vie jopa vähän mielenkiintoa meiltä röllikansasta kiinnostuneista. Mut kaikkihan me tiedetään K:n miesmaku. Ja ne on ennen kaikkea kauniit pojat. 😄 Ilmankos hän hiukan litran mitalta vaikutti tuossa Tommyn vietävänä.
No se on just näin. Bojanin kauneus on ikäänkuin sellaista italialaisen sliipatun gigolon kauneutta eikä siinä mitään pahaa. Se on vähän sellainen täydellinen ja tässä Tommyssä juttu taitaa olla särmä.
Vastahan se Bojan oli jonkun mielestä rupsahtanut. Karitapioviikset antaa särmää.
Onks ne kieltäny puhelimien käytön siellä Jokereiden keikalla ku on niin hiljasta linkkirintamalla :D Luulis et keikka ois jo loppunu ku alko ysiltä.
Vierailija kirjoitti:
Mä ostin ton katseluoikeuden viimeisillä hetkillä ja kirjaimellisesti K n ja Tommyn esiintyminen meni siihen, että purskahdin spontaanisti itkuun 😂. Onneksi asun yksin. Puolustukseksi, olen se, joka on fanittanut Tommya jo monta vuotta ja käynyt Virossa hänen keikoillaan. Olipahan silti ravisutteleva reaktio.
Kiitos universumi tai kuka ikinä, että mun kaksi suosikkiartistia on löytänyt tiensä toistensa luokse.
Eikä, suloinen sun reaktio. Toivottavasti tykkäsit myös biisistä :D
Vierailija kirjoitti:
Onko täällä muita jotka on olleet kovia Euroviisu faneja ja nyt tämän kevään jälkeen ei yhtään kiinnosta enää viisut, koska tätä vuotta ei voi ylittää?
On.
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu että kaikki hehkuttaa sitä Tommyä siinä biisissä ja jos K ois siinä biisissä yksin, sit se ois liian tylsä
Sitä hehkutetaan, koska on suosittu artisti, ja tämä on jännittävä yhteistyö. Jos Tommy ei olisi ollut biisissä, olisi kyseessä ihan eri biisi. Ja sekin olisi varmasti ollut hyvä :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä ostin ton katseluoikeuden viimeisillä hetkillä ja kirjaimellisesti K n ja Tommyn esiintyminen meni siihen, että purskahdin spontaanisti itkuun 😂. Onneksi asun yksin. Puolustukseksi, olen se, joka on fanittanut Tommya jo monta vuotta ja käynyt Virossa hänen keikoillaan. Olipahan silti ravisutteleva reaktio.
Kiitos universumi tai kuka ikinä, että mun kaksi suosikkiartistia on löytänyt tiensä toistensa luokse.Eikä, suloinen sun reaktio. Toivottavasti tykkäsit myös biisistä :D
Kyllä totisesti.
Ihan näyteltyä "kemiaa" ton Tommyn ja K:n.
Huohh, jos ei jengi tollasta mäe.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos universumi tai kuka ikinä, että mun kaksi suosikkiartistia on löytänyt tiensä toistensa luokse.
Ihana <3 SInulle sattui sitten lottovoitto! Mieti jos he tekevät musavideon vielä yhdessä :)
Vierailija kirjoitti:
Et tiedä selkeästi Tommya. Eikä toi K n puolelta näyttelyltä vaikuttanut myöskään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
B: K who the FUCK is Tommy?!!
https://twitter.com/bojanthetitanic/status/1692940574666498560?t=8Sd549…
Mun mielestä tuo on kalsean ja kylmän oloinen mies Bojaniin verrattuna. Eikä todellakaan mikään kaunis
No eihän hän perinteisessä mielessä kaunis ole, missään nimessä. Mutta omaleimaisella tavalla kuuma. Kuumottava on se sana, jolla kuvailisin. Bojanin kauneus on niin ilmiselvää, että se vie jopa vähän mielenkiintoa meiltä röllikansasta kiinnostuneista. Mut kaikkihan me tiedetään K:n miesmaku. Ja ne on ennen kaikkea kauniit pojat. 😄 Ilmankos hän hiukan litran mitalta vaikutti tuossa Tommyn vietävänä.
No se on just näin. Bojanin kauneus on ikäänkuin sellaista italialaisen sliipatun gigolon kauneutta eikä siinä mitään pahaa. Se on vähän sellainen täydellinen ja tässä Tommyssä juttu taitaa olla särmä.
Ei oo Bojanin kauneus sliipattua minusta eikä ainakaan gigoloa. Se on kiehtovan monipuolista. Välillä poikamaista, välillä tyttömäistä, välillä prinssimäistä, välillä vähän lääväistä, välillä unelmavävyä, välillä perusjamppaa, välillä viatonta, välillä superseksikästä jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joker Out Crew instassa uusi video (sisältää pätkiä edellisestä joka poistettiin).
Eikö tuo ole ihan sama video, joka silloin postattiin ja posistettiin? Vai puuttuuko nykyisestä versiosta jotain? (Näin sen silloin aikoinaan, enkä huomaa, että mitään olisi poistunut, mutta ehkä muistan väärin...)
En muistanut kaikkia kohtia mitä tuossa on niin luulin että on osittain uusi.
Ok, kiitos vastauksesta 💕. Mä muistelisin, että noi kaikki oli siinä ekassa versiossa, joten siksi mietin, että olisko jotain sitten leikattu pois (ei tosin tule mieleen mitään, mikä olisi puuttunut myöskään) 😊
Siis milloin on poistettu ja mitä? Vieno pyyntö T. fomo
Crewn tilille postattiin viikkoja sitten video, joka poistui nopeasti. Ilmeisesti sama video on tänään postattu sinne uudelleen eli et ole menettänyt mitään.
Eli tämä ja sitten se Maks ja heppakärry ym?
Vierailija kirjoitti:
Onks ne kieltäny puhelimien käytön siellä Jokereiden keikalla ku on niin hiljasta linkkirintamalla :D Luulis et keikka ois jo loppunu ku alko ysiltä.
Jokereiden keikat kestää yleensä yli puolitoista tuntia. Parasta kyllä jaksaa odottaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tommyn kanssa lavalla oli Käärijä. Bojanin kanssa myös Jere.
Tätä en oikein ymmärrä. Siis tarvetta määritellä ja lokeroida ja olettaa, että on olemassa jokin universaali totuus, jonka juuri sinä itse tiedät.
Ihan sama, onko lavalla Käärijä, Jere vai molemmat. Ihan sama, onko K tai Tommy tai B kiinnostunut naisista, miehistä, molemmista tai ei kummastakaan. Ihan sama, onko heillä useita suhteita samaan aikaan, eri aikaan, limittäin tai lomittain. Ja seksiäkin saavat harrastaa ihan ilman, että täällä voidaan määritellä milloin, missä ja miten. Riitää, kun osapuolille itselleen on selvää, missä mennään eikä rikota lakia eikä satuteta sivullisia. Ja nuokin ovat ihan muiden murheita kuin fanien ja annetaan viranomaisten hoitaa sekin puoli.
Se, mikä taas kuuluu mielestäni faneille, on nimenomaan musiikki, lavakarisma, esiintyjän itsestään antama energia. Saa kuvitella, haaveilla, suunnitella mutta ei saa sekoittaa näitä todellisiin ihmisiin. Artistit ovat todellisia ihmisiä, joiden ei tarvitse elää fanien määrittelemissä lokeroissa.
Kai täällä jokaisella on oikeus mielipiteeseen mitä itse kokee ja näkee. Muiden mielipiteitä pitää myös kunnioittaa.
Mielipidettä ei saa esittää faktana. Lainaamani henkilö (sinä tai joku muu) ilmoitti, että tuossa on Käärijä ja tuossa taas Jere, ei, että minusta tuossa on Käärijää ja tuossa taas Jereä. Ero on suuri. Joku toinen ketjussa antoi ymmärtää, että jos on seksuaaliselta suuntautumiseltaan bi, voi juosta kenen tahansa perässä vonkumassa seksiä. On tärkeää ymmärtää, mikä on sitä mutua ja mikä sitten sellaista yleisempää faktaa ja vielä senkin jälkeen on turha tehdä yleistyksiä ja lokerointeja toisten (vieraiden) ihmisten yksityisistä asioista. Joo, voi arvioida, että voihan se nyt olla, että K on bi mutta ei voi todeta asiaa ihan kuin se olisi jotenkin todistettu ja faktaa. Mielipide pitää esittää niin, että sen tajuaa mielipiteeksi.
Jos joku täällä kertoo, että Matti on Käärijän hevonen, niin onko se faktaa, fiktionia vai mielipide? Joskus täällä on vitsailtu, että kommentin loppuun kannattaa kirjoittaa varmuuden vuoksi, että sarkasmi varoitus. Vitsi taitaa muuttua faktaksi.😂
Minäkin olen ihan faktaa ja nyt me lähetään Tommyn ja Kärsyn kanssa ryyppään. Irmeli älä turhaan oottele. Tänään pannaan miestä seinälle.
T. Lasse
Muista Lasse ikäsi ja niveliesi kunto.
Toivottavasti Tiian kuvissa on Jessen pusu 😊
Vierailija kirjoitti:
Vaikka K:n ja B:n kemia on mielestäsi parasta ikinä, ei tarvitse muita K:n yhteistyökumppaneita liitata. Monet esim. tumblurissa näkevät K+T kemian hyvinkin, se on mielipideasia. Eikä K:n muut yhteistyöprojektit vähennä hänen ja B:n suhdetta.
Ihana ilta! Tänään 😊 Tietty vielä, jos ois nähty Joksuja miten Bojanilla menee, mutta harvinaisen hyvä fiilis ja aktiivista palstalla! Oon koko ajan 3-4 sivua jäljessä 🥳
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt kertokaa työharjottelun aloittaneelle ja palstalla enää liian harvoin pyörivälle, että kuka ihme tämä Tommy on?! Ja tykkäsin biisistä, etenkin kohdasta "...bailut on party ja elämä on laiffii u know"
On taas semmoset lyriikat, että myötähäpeän paikka. Tuubaa. Pure and simple.
Sanoo täti, jonka mielestä CD on varmasti korkealentoisinta lyriikkaa ikinä.
Siis mikä CD?
Kysyy setä
Carpe Diem Joker Outilta.
Jaa, ei ole tuttu.
T. sedät
Joku väitti täällä että Katya Kishuk on ollut Tommyn vaimo 4 vuotta, mikä ei pidä paikkaansa. Häät Pariisissa oli julkisuustemppu ja todellisuudessa molemmilla oli aivan toiset kumppanit https://www.dailymail.co.uk/tvshowbiz/article-9709093/amp/Rapper-Slowth…