Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Tosin jos jakaa yhden stoorin niitä alkaa tulla ja sitten on aika rutosti fanien cha cha cha covereita. Eihän tuo ole edes kenenkään kuulusampien covereita aina jakanut
Vierailija kirjoitti:
Lipun takana B antoi K:lle pusun just ennenkuin K heilautti lipun edestä pois. Mut ovat Liverpoolin yössä kameroilta piilossa varmasti tehneet sen kerran jos toisenkin. Ja luultavasti nauraneet päälle (hämillään), koska se oli tuntunut niin hyvältä, vaikka piti olla lähinnä vitsi.
Mä luulen että niillä on ollut tosi vähän hetkiä olla ihan kahdestaan, mutta jotenkin niitten meininkiin sopii sellainen että piiloudutaan edes lyhyeksi hetkeksi muilta muka vitsikkäästi. Kerrankos sitä sitten jossain ahtaassa siivouskomerossa heitetään läpällä että piti tuoda sut tänne pussattavaksi ja ihan yhtä läpällä siitä sitten
Crazy things jne
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bojanista sanottu et tyyppi pussailee kavereitaan (videolla vilahtaa Kris ja Jere ainakin, se lipun taakse piiloutuminen=pusu) koska se on hänellä jotenkin "tapana" ja ystävyyden osoitus, ja siten ihmettelee miksi sitä sanotaan homoksi.
No Conor, Nace ja Jan ainakin listaan myös
Toi suoraan suulle pussaaminen on niiin 🔥
K on pussaillut miehistä todistetusti vain PB Aapoa. Toki siis hieman samoja harrastuksia kuin B:llä. Harmi vain kun eivät tajua myös yhdessä kokeilla 😅
Eihän sitä tiedä vaikka olisivat kokeilleet.
Mun mielikuvissa toi Something crazy happened ja punasteleva kikatus viittaa juuri tuohon, että nimenomaan on tuota kokeiltu. Ja siitä tykätty.
Se tyttishän näyttää pitävän poitsuaan jatkuvasti valvovan silmän alla, liekö päästää sitä edes vessaan ilman että itse tulee mukana. Siis oikeasti kenen töissä on AINA kumppani mukana?
Juu en tajua minäkään...siis ei kai noilla muillakaan kotimaisilla artisteilla oo vaimot/tyttikset/miehet/poikaystävät mukana keikoilla noin..siis esim JVG:n tyypeillä yms. Just tuo että täytyy väkipakolla muka vahingossa vilahtaa jossain taustalla on outoa..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lipun takana B antoi K:lle pusun just ennenkuin K heilautti lipun edestä pois. Mut ovat Liverpoolin yössä kameroilta piilossa varmasti tehneet sen kerran jos toisenkin. Ja luultavasti nauraneet päälle (hämillään), koska se oli tuntunut niin hyvältä, vaikka piti olla lähinnä vitsi.
Mä luulen että niillä on ollut tosi vähän hetkiä olla ihan kahdestaan, mutta jotenkin niitten meininkiin sopii sellainen että piiloudutaan edes lyhyeksi hetkeksi muilta muka vitsikkäästi. Kerrankos sitä sitten jossain ahtaassa siivouskomerossa heitetään läpällä että piti tuoda sut tänne pussattavaksi ja ihan yhtä läpällä siitä sitten
Crazy things jne
Toi on muuten aika iskevää tuo että jossain vain vetäisee toisen johonkin komeroon ynnä muuhun vastaavaan tilaan ja pussaa 🤪
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Crazy things jne
Toi on muuten aika iskevää tuo että jossain vain vetäisee toisen johonkin komeroon ynnä muuhun vastaavaan tilaan ja pussaa 🤪
Veikkaan että Kris ja Jan on ne jostain yllättäneet, ja siitä sitten on lähtenyt käyntiin ne virnuilut. Eihän niille se bojanin pussailu ole mikään erikoisuus, vaan se ihastuminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oijoi toi Bojanin kroppa tossa pallotteluvideossa 🔥
Miten joku voi olla noin täydellinen, kaikella tapaa.
Ja miten yhdellä tyypillä voi olla niin huono maku, ettei tätä tajua, vaikka tarjottimella on tarjoiltu.
Heterous estää. Tai hetero kuplassa eläminen, ei uskalla lähtä kokeilemaan.
Luin jotain fanficcejä jossa asetelma aina lähti siitä että just viisujen jälkeen tapahtui jotain lähtien jostain lohdutuksesta. Tossa on hyvä tarina-asetelma ja suuria tunteita mukama 😉
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja miten yhdellä tyypillä voi olla niin huono maku, ettei tätä tajua, vaikka tarjottimella on tarjoiltu.
Luulen myös ettei K olisi ikinä viisuihin lähtiessään uskonu että saisi jonkun Slovenian prinssin niin pahasti sekoamaan.
Mitenköhän tohon Jeren taustatiimiin pääsee auttamaan jotta hommat alkais sujumaan
Muuten joku hoksasi twitterissä että Käärijän Frank-flamingo on tismalleen samanlainen kuin Jokerin Outin Carpe diem -musiikkivideolla, jossa se näkyy kohdassa 1:17.
Sattumaako? Enpä usko 😁.
https://twitter.com/honeygarfunkel/status/1664907901993902081
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Te Käärijää pitempään somessa seuranneet, ovatko sen päivitykset aina näin ankeita? Itse olen seurannut vain viisujen ajan ja silloin tuntui koko ajan tulevan hauskaa sisältöä. ei oikeasti voisi kiinnostaa tyttis, pysykööt tuntemattomana, miksi sitä tungetaan joka väliin. Tulee tosiaan mieleen Saara Aalto jota nykyään ei voi saada ilman Meriä kylkiäisenä.
Olen yllättynyt ja pettynyt, että hän ottaa ammattitaidottomia kavereitaan asioita hoitamaan. Harmittaa, kun katsoo vaikka jokereitten päivityksiä, kepeää, mutta asiaa. Mä en nykyään edes pysty katsomaan niitä loirimaneerisia päivityksiä. Yksi Loiri riitti mulle. Lavalla k on loistava, pitäisi vaan nyt katsoa, ettei se muu toiminta tuhoa kaikkea. Ja vielä yksi huomio, lavan ulkopuolinen k ei oo kyllä noine touhuineen Bojanin tasoa. Kiitos ja anteeksi.
Mitkä loiri päivitykset?
Puhuu uunon tapaan monissakin videoissa.
Entä sitten....?
Vastasin kysymykseen mitkä loiri päivitykset. Sinun kysymystäsi en taasen ymmärtänyt ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Crazy things jne
Veikkaan että Kris ja Jan on ne jostain yllättäneet, ja siitä sitten on lähtenyt käyntiin ne virnuilut. Eihän niille se bojanin pussailu ole mikään erikoisuus, vaan se ihastuminen.
No oishan siinäki jo virnuiltavaa kun bändijäsentä ollaan naittamassa toiselle miesartistille, kysytään hääpäivistä ja adoptiohylkeestä. 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulen myös ettei K olisi ikinä viisuihin lähtiessään uskonu että saisi jonkun Slovenian prinssin niin pahasti sekoamaan.
Kaikkea mitä tapahtu ei osais kukaan varmaan ees käsikirjottaa.:D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Crazy things jne
No oishan siinäki jo virnuiltavaa kun bändijäsentä ollaan naittamassa toiselle miesartistille, kysytään hääpäivistä ja adoptiohylkeestä. 😂
Juu, ja sitten se Rekon (en oo varma?) jollain somesivulla se äänestys, missä Bojan on kun myöhästyi lennolta, yhtenä vaihtoehtona " Honeymoon in Finland". Oli siellä jollain sivulla sellainenkin jossa sai tyypit ehdottaa itse, mutta tuo oli myös...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kas kummaa, Bojan on myös luontainen jalkapalloilija 😂
Tottakai, kuis muutenkaan. Se osaa ihan kaiken mitä tässä maailmassa voi osata. 😃
Se on varmaan myös ilmiömäinen shakinpelaaja, tekee ravintolojatasoisia ruoka-annoksia ja taskuparkkeerauskin sujuu ilmiömäisesti.🙈
Ja kun näkee hevosen, ottaa tilanteen haltuun kun Clint Eastwood.
Tuli ihmeteltyä miten luonnostaan sillä taipui suomenkielen lausuminenkin, et missä se aksentti joka kuuluu kaikilla muilla... Siltä dinner datelta jäi mieleen 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikkea mitä tapahtu ei osais kukaan varmaan ees käsikirjottaa.:D
Kyllä tosta romanttisen gay elokuvan(kun vähän lisäilisi polttopuita vielä) tai semmoisen nevöhöödistä kuuluisaksi vaikeuksista voittoon tyylisen elokuvan voisi kirjoittaa. Paljon inspistä voisi näistä tarinoista ja K:sta saada.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Karmea kohtalo, Bojan tarjolla ja oot vaan sitkeästi hetero. Voisihan se yhden kohdalla tehdä poikkeuksen. Seköhän sitä nyt vtuttaa. Voikohan tuossa pelottaa perheen reaktiot, jos on perheessään kiinni.
,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Crazy things jne
Tää on nyt vähän prrversi ilmoitus, mutta itsehän olen käynyt tämän tilanteen läpi päässäni jo aiiikoja sitten.
Aika coolisti selvittiin tässä ketjussa B:n paidattomista kuvista. Ei tarvittu kylmiä suihkuja. Onkin ollut muutenkin niin kylmät ilmatkin!
K tietää jo et B on kova poika pussailemaan. Onhan se sellane avoin luonnonlapsi muutenkin (vaikka toi esille ettei suutele vieraita ihmisiä suulle). Ei ehkä edes ole pitänyt mitenkään ihmeellisenä K tätä touhua, koska itsekin pusutteli B:n kaulaa ja olivat kokoajan toistensa kimpussa muutenkin.