Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Ihana Kärtsä kun heittää täkyjä. Toi porraskäytävä ei ensinnäkään ole Suomesta ja toiseksi pyyhkeessä vielä hintalappu tai tooosi iso pesulappu eli juuri ostettu, ei missään nimessä oma. Tää menee jännäksi! 😝
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä K n uusin stoori on? 😂
Sit vaan zoomausta vihreään kylttiin 😂
Onko suomeksi vai sloveniaksi?
Ei se nyt olisi ehtinyt Sloveniaan, koska huomenna jo iltapäivällä keikka.
Hyvin ehtii. Ke-aamuna perillä jo ja pe-aamuna takas. Oon minäkin menny kahden yön reissulle monestikin noin 5-6 tunnin matkan päähän. Nuorena ei varsinkaan tunnu missään mutta helposti voisin mennä nytkin. Esim Jokrujen konsertin tai muun hyvän syyn takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niin, nyt on kuulkaas Normal kauppa tyhjennetty sparkling glitter vartaloöljy ja suihke pulloista. Minä poika olen valmis syyskuussa kohtamaan Janin leopardi tangoissa sekä vartalo täysin kimalteen peitossa. Jos ette vielä tiedä, mikä on sparklatiivin synonyymi, niin se on kuulkaas Viisugay. Täältä tullaan Jan, loistavampana kuin yksikään Discopallo. Saat viedä mut vaikka Sloveniaan asti.
Luin tämän autossa, onneksi en itse ajanut. Nauroin kyyneleet silmissä, räkä valuen ja kuola suusta lentäen. Aloin yskimään ja ukko hakkasi selkään. Katsoi mua taas kuin hullua ja sanoi : Käärijä es un hombre peligroso. Repesin vielä hirveämpään nauruun.
Voi Viisugay millä ihmeellä minä nyt tämän ylitän. Mun pitää varmaan painia sun ja Nacen kanssa myös. 🤣 💚
💚🌹🌹Tervetuloa joukkoon. Eiköhän me Nacen ja Janin kanssa voida ottaa painiin mukaan yksi Turusen Tarjakin. Open-minded, jos itse ruusurouvakin haluaa osallistua.😘 Papukaija voi sitten kannustaa vieressä.
Kyllä kelpaa 🥵 Pitää koittaa opettaa kaijalle Anna mennä niin saa kannustaa vieressä.
💚🌹🌹
Vierailija kirjoitti:
Kn lähipiiri! saataisko me sellanen paidatonriehuja joulukalenteri kiitos?
Maailman ensimmäinen denssikalenteri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niin, nyt on kuulkaas Normal kauppa tyhjennetty sparkling glitter vartaloöljy ja suihke pulloista. Minä poika olen valmis syyskuussa kohtamaan Janin leopardi tangoissa sekä vartalo täysin kimalteen peitossa. Jos ette vielä tiedä, mikä on sparklatiivin synonyymi, niin se on kuulkaas Viisugay. Täältä tullaan Jan, loistavampana kuin yksikään Discopallo. Saat viedä mut vaikka Sloveniaan asti.
Luin tämän autossa, onneksi en itse ajanut. Nauroin kyyneleet silmissä, räkä valuen ja kuola suusta lentäen. Aloin yskimään ja ukko hakkasi selkään. Katsoi mua taas kuin hullua ja sanoi : Käärijä es un hombre peligroso. Repesin vielä hirveämpään nauruun.
Voi Viisugay millä ihmeellä minä nyt tämän ylitän. Mun pitää varmaan painia sun ja Nacen kanssa myös. 🤣 💚
💚🌹🌹
No ei se nyt noin ihmeellistä ollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä K n uusin stoori on? 😂
Sit vaan zoomausta vihreään kylttiin 😂
Onko suomeksi vai sloveniaksi?
Ei se nyt olisi ehtinyt Sloveniaan, koska huomenna jo iltapäivällä keikka.
Saahan sitä leikkiä...eilen aamulla lähtenyt ja huomenna tulee aamulennolla kotiin niin hyvin ehtii Espoon keikalla 😂
Vierailija kirjoitti:
Ihana Kärtsä kun heittää täkyjä. Toi porraskäytävä ei ensinnäkään ole Suomesta ja toiseksi pyyhkeessä vielä hintalappu tai tooosi iso pesulappu eli juuri ostettu, ei missään nimessä oma. Tää menee jännäksi! 😝
Mun mielestä se lappu näyttää ikean sellaiselta yli-isolta lapulta.. ainakin kaiken maailman matoissa ja muissa tekstiileissä on sellainen valtava lappu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä on päällä kyllä aikamoinen Kärtsän-puutostila 😂
Joo, Kärde pliis vilauta vähän meille naudoille sun masua, tiedän et seuraat tätä palstaa ihan haukkana.. elintoiminnot alkaa muuten kohta hiipumaan..
Olitpa Käärijä kiltti kun heti minuutin päästä reagoit ja laitoit ihana masukuvan!
Pusuja sinne! PUS PUS!
Alessandran stoorissa hän oli festareilla (?) Marcus&Martinius popduon kanssa... Nyt tämä samainen duo on laittanut kaksi kommenttia K:n uuteen kuvaan :D
Vierailija kirjoitti:
Miten niin ei ole Suomesta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
💚🌹🌹No ei se nyt noin ihmeellistä ollut.
Sparklatiivi-Jan on ihmeellistäkin ihmeellisempää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksiköhän täältä lähti paljon taas ihan tavallisia viestejä?
No jaa, tavallisia ja tavallisia... 😄 Koko keskustelu survimella ilottelusta on pyyhitty palstan muistista Aidon toimesta. 😆 Tsot tsot! Peskää ne mielet ja pysykää hurskaina.
Mä olin töissä.
t. Aito
Mutta silti aina paikalla kun kysytään, että olitko se sinä
Kiitos ihana Kärtsä! Ottaisitko samalla vielä kuvan Bojtsusta? Voit vaikka lainata tuota pyyhettä, mutta ei oo pakko.
Vierailija kirjoitti:
Alessandran stoorissa hän oli festareilla (?) Marcus&Martinius popduon kanssa... Nyt tämä samainen duo on laittanut kaksi kommenttia K:n uuteen kuvaan :D
Ja Dean oli siellä kuvaamassa.
K saisko vielä kuvan "selkäpuolelta"? On ikävä sitäkin 😉
Vierailija kirjoitti:
K:lla jalassa muuten Adidas sukat, joissa raidat samassa kohta kuin Tommyn tatska. 🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kn lähipiiri! saataisko me sellanen paidatonriehuja joulukalenteri kiitos?
Maailman ensimmäinen denssikalenteri.
No sitä mä en ihan tarkottanu. Enkä huolis vaikka maksettas.
Musta toi kuva voisi olla joltain viime viikon keikalta jostain kouluympäristöstä? Eikö joku keikkapaikka ollut sellainen? Tokihan Kärtsä nopeasti tarjoili meille kuvan, eli ei sitä otettu kun pyydettiin vaan kaiveltiin arkistot . Kiitos Kärtsä, ihailen sun mahaa todella paljon 😳.
Nace käynyt tykkäämässä...oiskohan sittenkin B 🤭
Ei kai tuollaisilla pikku tosiasioilla ole aina niin väliä eikä ne estä tihrustamasta sitä tekstiä.