Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Slovenian kovimmat shipparit! 😂
Kapteeni
https://twitter.com/JokerOutPics/status/1691859874869637607
Perämies
Joo-o. Mitäköhän tuumaisisivat, jos kuulisivat olevansa shippilaivan kapteeni ja perämies? Nacelle pitää syyskuussa antaa merikapteenin lakki ja sen sisälle vähän kirjailla tietoa.
K: did you see my Aktia thing?
B: yes i did
K: you like it?
B: i liked you in it, you looked beautiful
K: did i?
B: yes, you were really cute, i loved your eyes and your make-up
K: yes, yes, okey, good, what about the talk?
B: what about it?
K: what did you think about it?
B: i don't know, i didn't understand anything, i don't speak finnish, you goof ball
K: but you do, don't you
B: no, i don't
K: you do
B: i do you, that's what i do, i do you
K: yes you do, and i do
B: and i do
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en ymmärrä tätä hössötystä, että mikå nyt jossain biisipäuvän paljastuksessa nyt on niin OMG kauheaa.
Se on vaan BIISI, ja olennainen juttuhan on se, MIILLAINEN se biisi on - eikä se, minä päivänä se julkaistaan.
Öö. Sen kertominen on sopimusrike. Ei olisi saanut sanoa vielä. Se siinä on paha. K itse sanoi, että levy-yhtiöltä tulee aivan varmasti sanomista.
Olkoon vaan sopimusrike, kyllä mä sen tajuun. Mutten sitä perustavanlaatuista kysymystä, että mitä siinä pelkän julkistuspäivän paljastamisessa on niin kauheaa??
Sit ymmärtäisin, jos Kärppy ois ajatuksissaan alkanu hoilata uutra kappaletta ja haastattelija ois kompannu, et hyvä toi teidän uus biisi.
Voi luoja miten hölmöjä jotkut on. Eihän se ehkä meidän mielestä ole iso juttu et paljastaa päivän mut tosiaan kyse on sopimuksesta ja sen rikkomisesta. Ei ole kyse siitä mitä mieltä tai miltä tuntuu, vaan puhtaasti bisneksestä.
Miten se bisnes kärsi asian vuotamisesta?
Tiedätkö, mitä sopimusrike tarkoittaa? K itse sanoi, että levy-yhtiöltä tulee sanomista, eikä sitä olisi saanut kertoa. Eikä ollut mikään vitsi, minkä tietää kuka vain sen reaktion nähnyt.
...ja tällaista...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täytyy siis kaapata ensin Jere.
Eli kaappaatte siis Jeren ja Bojanin? Sen jälkeen laitatte heidät yhdessä jonnekin asumaan?
Mitä hittoa täällä on taas tekeillä! Sen hetken kun on poissa.
Aito, sua ei ollut ikävä. Ilmankos palsta oli mukavan rento, kun et ollut paikalla.
En oo Aito, mutta olipas vastaanotto. Ei tuollainen kivalta tunnu, vaikka kuinka ollaan anonyymejä täällä😟
Mä oon kanssa käyttänyt monesti tuota hetken kun oon poissa niin jo tapahtuu eikä muistaakseni koskaan ole ollut tuollainen vastaanotto. Enkä minäkään ole Aito.
Ei kannata välittää, täällä on selvästi ihmisiä, joiden ainoa tarkoitus on tuottaa muille kommentoijille pahaa mieltä.
Eli seuraavat keikat ovat huomenna K:n (kaksi?) keikkaa ja launtaina JO se siirretty keikka+ K:n stadionkeikka?
On kyllä K vetänyt hyvin koko kesän, kesäkuussa minua vielä jännitti hänen puolestaan, mutta hyvinhän on jaksanut! Syksy on ilmeisesti vähän löyhempi tahti edessä <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en ymmärrä tätä hössötystä, että mikå nyt jossain biisipäuvän paljastuksessa nyt on niin OMG kauheaa.
Se on vaan BIISI, ja olennainen juttuhan on se, MIILLAINEN se biisi on - eikä se, minä päivänä se julkaistaan.
Öö. Sen kertominen on sopimusrike. Ei olisi saanut sanoa vielä. Se siinä on paha. K itse sanoi, että levy-yhtiöltä tulee aivan varmasti sanomista.
Olkoon vaan sopimusrike, kyllä mä sen tajuun. Mutten sitä perustavanlaatuista kysymystä, että mitä siinä pelkän julkistuspäivän paljastamisessa on niin kauheaa??
Sit ymmärtäisin, jos Kärppy ois ajatuksissaan alkanu hoilata uutra kappaletta ja haastattelija ois kompannu, et hyvä toi teidän uus biisi.
Voi luoja miten hölmöjä jotkut on. Eihän se ehkä meidän mielestä ole iso juttu et paljastaa päivän mut tosiaan kyse on sopimuksesta ja sen rikkomisesta. Ei ole kyse siitä mitä mieltä tai miltä tuntuu, vaan puhtaasti bisneksestä.
Miten se bisnes kärsi asian vuotamisesta?
Tiedätkö, mitä sopimusrike tarkoittaa? K itse sanoi, että levy-yhtiöltä tulee sanomista, eikä sitä olisi saanut kertoa. Eikä ollut mikään vitsi, minkä tietää kuka vain sen reaktion nähnyt.
Katsoin webinaarin, mutta toi kohta meni ohi. Haluaisin vain ymmärtää, miten bisnes tuosta kärsii? Sinuna en huutelis mitään, jos et tiedä vastauksia.
Mieti mitä tahansa työtä. Miten se kärsii, kun paljastuu jotakin salassapidettävää/tapahtuu sopimusrike? Ymmärrätkö sä yhtään, mitä nämä sanat tarkoittaa? Mä en ole edes sen kirjoittaja, jonka mukaan bisnes kärsii. Itse sanoi, että levy-yhtiöltä tulee sanomista tästä.
No vähän eri asia paljastaa vaikkapa jonkun terveystietoja, kuin biisin julkaisupäivä, noin lähtökohtaisesti. Ja kysyinkin, että mitä taloudellista tai muuta haittaa tuosta syntyi? Edes arvailun tasolla? En itse keksi yhtään mitään.
Ois kiva, jos vouhkaajana osaisitte edes kertoa, mistä vouhotatte.Sun kanssa on selkeästi turha vängätä, mutta sopimusrike on sopimusrike.
ja tällaista...
Ja btw mut sori, hävisit väännön.
Ei mennä nyt enää tähän sopimusrikkeeseen (vaikka sehän se oli).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kapteeni
Perämies
Onpa Jure ihana tuossa!
Jure on strawberry blonde, ihana! Tässä mv-kuvassa hiukset vähän erilailla, yksi parhaita kuvia joita hänestä olen nähnyt. https://i.pinimg.com/originals/1e/74/42/1e74423280aae77e0f6e8b807167bbc…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli kaappaatte siis Jeren ja Bojanin? Sen jälkeen laitatte heidät yhdessä jonnekin asumaan?
Aito, sua ei ollut ikävä. Ilmankos palsta oli mukavan rento, kun et ollut paikalla.
En oo Aito, mutta olipas vastaanotto. Ei tuollainen kivalta tunnu, vaikka kuinka ollaan anonyymejä täällä😟
Anteeksi, tajusin kirjoitettuani, että enhän voi olla varma oletko Aito eikä ole kiva tulla syyllistetyksi kirjoitustavan perusteella. En haluaisi itsekään tulla sekoitetuksi häneen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luluxan Jan-taidetta
Mitäköhän Jan teki näille sparklatiivi-pöksyille?
Jan oli ihan super sulonen sössö tossa sparklatiivi-videolla, puhu niin hassusti 😂 Miten ne muut vaikutti ihan selviltä? Et Jan yksin ihan tillintallin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kapteeni
Perämies
Onpa Jure ihana tuossa!
Tää on kyllä tosi kaunis kuva.
Jure on strawberry blonde, ihana! Tässä mv-kuvassa hiukset vähän erilailla, yksi parhaita kuvia joita hänestä olen nähnyt. https://i.pinimg.com/originals/1e/74/42/1e74423280aae77e0f6e8b807167bbc…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kapteeni
Perämies
Onpa Jure ihana tuossa!
Tää on kyllä tosi kaunis kuva.
Hukkui kommentti tonne keskelle mut siis todella kaunis kuva!
Vierailija kirjoitti:
Ei mennä nyt enää tähän sopimusrikkeeseen (vaikka sehän se oli).
Vaikka olikin, niin jotkut asiat eivät vain ole vouhotuksen arvoisia. Kuten se asia esim. ei ollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi, tajusin kirjoitettuani, että enhän voi olla varma oletko Aito eikä ole kiva tulla syyllistetyksi kirjoitustavan perusteella. En haluaisi itsekään tulla sekoitetuksi häneen.
Hauska lueskella näitä, kun ette yhtään tiedä, mitkä kommentit viimeisillä sivuilla OVAT minun :)
t. Aito (vaihtelevasti oon ollut viime aikoina paikalla)
Jan saa sparklatiivit naamaansa ;)
https://www.tumblr.com/hunters-angel/725758604272140288/jan-getting-spa…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuvittelin olevani hauska tolla kommentilla, en ilmeisesti onnistunut😄
Vierailija kirjoitti:
Jan saa sparklatiivit naamaansa ;)
https://www.tumblr.com/hunters-angel/725758604272140288/jan-getting-spa…
Sparklatiivi on sanaluokka, joka kuuluu nomineihin eli sanoihin, jotka taipuvat sijamuodoissa. Sparklatiivi ilmaisee asian tai esineen kimaltelevuutta. Se vastaa kysymykseen kimalteleeko. (Esim. glitter kimaltelee, stringit kimaltelevat, mummoalkkarit eivät kimaltele.)
Vierailija kirjoitti:
K: did you see my Aktia thing?
B: yes i did
K: you like it?
B: i liked you in it, you looked beautiful
K: did i?
B: yes, you were really cute, i loved your eyes and your make-up
K: yes, yes, okey, good, what about the talk?
B: what about it?
K: what did you think about it?
B: i don't know, i didn't understand anything, i don't speak finnish, you goof ball
K: but you do, don't you
B: no, i don't
K: you do
B: i do you, that's what i do, i do you
K: yes you do, and i do
B: and i do
Pojat on ihan:
K: What do you do?
B: I do you.
K: No I do you.
B: I do you, you do me.
K: No I do you, you do me.
B: Yes.
K vois kyllä laittaa jotain "pohdittavaa" ennen perjantain keikkoja 😂
Paitsi jos on tänä aamuna lentänyt Sloveniaan ja tulee pe aamuna kotiin. Ehtis hyvin tulla ennen kun eka keikka on 😅
Ja tällaista paasaamista oli...