Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tommyn iljettäväksi otukseksi haukkuneet: minusta hän on aika kaunis.
Nuo ohuet viikset muistuttavat K:n viisuviiksiä 💚
Niin ja naamaahan oli peittämässä viiksekäs emoji.
Omg!! Täällä teoria vain syvenee 😂 mutta uskon siihen!
T: se pelle 🤡
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin ja naamaahan oli peittämässä viiksekäs emoji.
Eiköhän tämä ala olla taputeltu tällä. Lukitsen vastauksen.
Missä kohtaa webinaaria tuli se "paljastus", ei tarvi kelata kaikkea, kiitos 😊
Eilen meni multa ohi.
Vierailija kirjoitti:
Uudesta musasta keskustelu alkaa n. 1:19:40 kohdalla.
Mä olen mykistynyt fanien kekseliäisyydestä. Miettikää alle vuorokausi ja mystery man on jo selvillä😅 Suurella todennäköisyydellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näh, eihän se nyt ollut ollenkaan niin dramaattinen toi reaktio lipsautukseen kun mitä teidän kuvailuista ymmärsi. 😄 Eihän tossa nyt mitään kämmiä käynyt.
Jep, alan kallistua LadySLO teorian puoleen, et suunniteltu juttu et molemmat Kärtsä ja Jokerit julkistaa tiedon 15.9. julkaistavasta uudesta musasta samana päivänä. Tai sit nää tyypit oikeasti on aivan ihmeellisessä universumin synkassa keskenään.
Miksi he julkaisisivat tiedon samana päivänä, kun todennäköisesti kyseessä ei ole yhteinen biisi. Ei näillä julkaisuilla ole mitään tekemistä toistensa kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen mykistynyt fanien kekseliäisyydestä. Miettikää alle vuorokausi ja mystery man on jo selvillä😅 Suurella todennäköisyydellä.
No kerrankos sitä jossakin spekulaatiossa osuu fanit oikeeseenkin! Ties missä muussa asiassa tälläkin palstalla ollaan oltu oikeessa, muttei vaan tiedetä sitä.
Vierailija kirjoitti:
No ei ole
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näh, eihän se nyt ollut ollenkaan niin dramaattinen toi reaktio lipsautukseen kun mitä teidän kuvailuista ymmärsi. 😄 Eihän tossa nyt mitään kämmiä käynyt.
Jep, alan kallistua LadySLO teorian puoleen, et suunniteltu juttu et molemmat Kärtsä ja Jokerit julkistaa tiedon 15.9. julkaistavasta uudesta musasta samana päivänä. Tai sit nää tyypit oikeasti on aivan ihmeellisessä universumin synkassa keskenään.
Miksi he julkaisisivat tiedon samana päivänä, kun todennäköisesti kyseessä ei ole yhteinen biisi. Ei näillä julkaisuilla ole mitään tekemistä toistensa kanssa.
Tarkoitus on kasvattaa hypeä ja spekulointia. En tiedä oliko sattumaa, mutta kyllähän fanit jo spekuloivat ja odottavat syyskuuta
Vierailija kirjoitti:
Kerran yhdessä fandomissa tunnistettiin idolin asunnon sijainti osoitetta myöten parvekkeelta otetusta kuvasta, josta näkyi maisema xD. Fanit on kekseliäisyydessään todella pelottavan tehokkaita, joten en yllättyisi jos mysteerimies todella olisi Tommy.
Vierailija kirjoitti:
Jep, eilen ajattelin että miten tuosta muka voi mitään päätellä 😂 en huomannut tatskaa, mutta ihmiset ovat kyllä oikeita etsiviä kun sille päälle pääsee!
Jossain fanficissä esiintyy jo Janin sparklitive. :P
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Webinaari katsottavissa myös YouTubessa
Siis, Jerehän otti ton sinkun julkistuspäivän tossa todella levollisesti ja huumorilla, ei ollenkaan sellainen reaktio kuin mitä täällä olleista kommenteista sai käsityksen.
No olihan siinä aikamoista kiemurtelua! Varmaan ne, joille koko tilanne tuli yllärinä eilen, näkee sen vähän eri tavalla kun ne jotka ovat luoneet omassa mielessään niitä kauhukuvia ja varautuivat pahempaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ikävä viisuviiksiä. Ja partaa. Ja hiuksia. Ja meikkiä. Eihän tuota peikkoa enää tunnista. Ja who the hell is Tommy 🧐
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis, Jerehän otti ton sinkun julkistuspäivän tossa todella levollisesti ja huumorilla, ei ollenkaan sellainen reaktio kuin mitä täällä olleista kommenteista sai käsityksen.
No olihan siinä aikamoista kiemurtelua! Varmaan ne, joille koko tilanne tuli yllärinä eilen, näkee sen vähän eri tavalla kun ne jotka ovat luoneet omassa mielessään niitä kauhukuvia ja varautuivat pahempaan.
Miksi alapeukut? Tämä on psykologinen fakta, että ennakkokäsitykset vaikuttavat siihen, miten asiat tulkitsemme.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
LadySLON teoria oli että pojat molemmilta tahoilta tietävät että se aiheuttaa tietyissä fanikuntansa piireissä kauheat hypetykset, mikä pitää pöhinää yllä seuraavat viikot vaikka kyseessä ei lopulta olekaan yhteisbiisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kyllä ollut kiemurtelua vaan K otti tilanteen omalla ihanalla ymmärtäväisellä ja humoristisella tavallaan. Jos ärsytti niin ei sitä näyttänyt ulospäin. Haastattelija vaikutti olevan sen verran ulkona musajutuista ettei varmasti oikeasti tajunnut ettei tuollaista saisi ilmoittaa ääneen livenä.
Edellisellä sivulla (3513) gallupin tilanne:
17 uskoo, että julkaisupäivä vuodettiin tahallaan
9 uskoo että se oli vahinko
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi alapeukut? Tämä on psykologinen fakta, että ennakkokäsitykset vaikuttavat siihen, miten asiat tulkitsemme.
Toimii myös toiseen suuntaan eli tilanteen livenä nähnyt on kauhistunut päivämäärän julkaisusta enemmän kuin K itse, koska pitää asiaa suurena virheenä (mitä se tietysti onkin).
Jep.. hänellä on kuitenkin palkallisia siinä mukana. Eikö siinä Kaivohuoneen keikalla spiikissä sanonut, että sai sinä päivänä tietää tekevänsä tappiota. Siinä vaiheessa keikat olivat jo loppuunmyytyjä, niin minkäs teet