Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Siellähän se on nyt jokeroutsubsin instassakin käännettynä se sylittelyvideo. Oi kun söpöjä kaikki siinä. 😀
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitenkä te jaksatte vieläkin fiilistellä melkein 3 kuukauden jälkeen? Eikö ala käydä jo vanhaksi?
Tuu 30 vuoden päästä uudestaan kysymään.
30 vuoden päästä tämä ketju vie puolet internetin kapasiteetista 😅
Mun kissa kuuli, että Even kissa on mennyt I gorin luo. Pakkasi äkkiä laukkunsa ja lähti Sloveniaan. Mikä kolmiodraama tästäkin vielä kehkeytyy.🙀 Yritin kyllä puhua järkeä, mutta ei se auttanut.
Vierailija kirjoitti:
Kris jankkarille :)
Kiitos!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://twitter.com/leopardom_/status/1689673107768807425?t=Sx7J7Q7hmJx…
Bojanin munat!
Asiallinen kannanotto, siinä sanotaan movember! 💝 eli eturauhassyövän ehkäisyn kannatukseksi 😘!
Hah! Näin vaan bojanin munat, vilkaisin tekstistä jonkun preglejte tai vastaan hankalan sanan, totesin nopeasti ettei oo savokarjalaa ja palasin takas muniin.
Ja minä tuuttasin lukematta google lensin kääntäjään 😂 Ei paljon movembereja näkynyt:
Eeeee ystävät, on muuttaja, tutustu pirhsihin! Ennaltaehkäisevä > hoitava
Mikal oli minulle paras
Kumppani
Jos tutkin
Mercatorslovenijaa
Aloin lukea muuten a03:ssa tuota ficciä, jossa K on kuuro vaihto-oppilas... Miksi pidän näistä söpöilyficeistä??
Vierailija kirjoitti:
Aloin lukea muuten a03:ssa tuota ficciä, jossa K on kuuro vaihto-oppilas... Miksi pidän näistä söpöilyficeistä??
Mä taas en ymmärrä näitä vaihtoehtotodellisuuksia yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en pidä B/K suhdetta reaalimaailman asiana, joten minun on helpompi ajatella AU-tarinoissa, että kyseessä kaksi hahmoa, joilla on näiden henkilöiden piirteitä :D Tuo oikea aikalinja on jo tappiin asti puhki kulutettu, niin nämä AU:t antavat vähän eri väriä... no, kukin tavallaan :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
K juo lonkeroa, ei kaljaa.
Vielä pahempi. Järkyttävä sokerimäärä ja turvottaa suolistossa ikävästi. Juoppohan se on.
Nykyinen Käärijä kyllä näyttää siltä että maistuu hapan liian hyvin. Näkyy naamasta ja kropasta.
Mitään naamasta näy. Partamuoti sais ehkä olla sentin parin lyhyempi.
Vähän taitaa näkyä. K oli tosi freesi viisujen aikoihin.
No näkyy paljonkin. Enää muisto vain se entinen timmi ja komea mies. Nyt tilalla vain pöhöttynyt juoppo. K:n valokuvaajavelikin päivitteli omassa instassaan jo sen Malediivien reissun jälkeen, että K on lihonut melkoisesti sillä reissulla, mutta kyllähän tuo pöhöttyminen on jatkunut vielä pitkään sen reissun jälkeenkin.
Käärijä saa tulla kiinteyttämään itseään kiihkeällä mattopainilla vaikka mun kaa, missä ja milloin sille ikinä vaan sopii. Autan mielelläni.
T.Anette Avulias
Tai meille. Voimme alastomana pyöriä kookosrasvassa. K taitaa tykätä siitä.
👅🔥🔥
Enpä vielä vuodenvaihteessa osannut odottaa, että kiihkeärytminen kookosrasvassa pyöriminen lyhyenlännän pottatukkaisen lonkeromahan kanssa on hartain toiveeni elokuisena iltana, herran vuonna 2023. 😍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa silti kokeilla tuota, siinä on tosi hyvät kemiat ja ihastuksen tunteita kuvattu hyvin. :) Eikä vain fyysistä vetovoimaa kuten monissa.
(-eri)
Vierailija kirjoitti:
Tein tänään sellaisen huomion kun somessa alkoi pyöriä se Bojanin ja tällä palstalla kielletyn nimeltämainitsemattoman entisen bändikaverin sylivideo niin B:hän on usein noiden JO-poikien kanssa sellainen pikkuinen babygirl ja söpöilee (katseet ja eleet, pusut) mutta Kärtsän kanssa se on ollut koko ajan poikamaisempi. Ainoa pikku söpöily oli kun se häkeltyi siitä nuuskalla kosimisesta. Johtuukohan se vain siitä että K on lyhyempi ja B tuntee itsensä jotenkin maskuliinisemmaksi K:n seurassa. En tiedä miksi mietin tätä mutta mietinpä vain. :D
Mä en muuten tajua, miten Kärtsällä onnistuu olemaan sillä kosintavideolla sellainen niin täydellisen tyyppinen sänkykamarikatse polvistuttuaan. . . Ei ihme, että Bojan häkeltyi ihanasti *puree alahuultaan*
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa silti kokeilla tuota, siinä on tosi hyvät kemiat ja ihastuksen tunteita kuvattu hyvin. :) Eikä vain fyysistä vetovoimaa kuten monissa.
(-eri)
Mun mielestä tää vaan oli huono, tai joku ei yksinkertaisesti iskenyt. Olen vähän sen suhteen pettynyt itseeni, koska on tosi hehkutettu ficci.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tein tänään sellaisen huomion kun somessa alkoi pyöriä se Bojanin ja tällä palstalla kielletyn nimeltämainitsemattoman entisen bändikaverin sylivideo niin B:hän on usein noiden JO-poikien kanssa sellainen pikkuinen babygirl ja söpöilee (katseet ja eleet, pusut) mutta Kärtsän kanssa se on ollut koko ajan poikamaisempi. Ainoa pikku söpöily oli kun se häkeltyi siitä nuuskalla kosimisesta. Johtuukohan se vain siitä että K on lyhyempi ja B tuntee itsensä jotenkin maskuliinisemmaksi K:n seurassa. En tiedä miksi mietin tätä mutta mietinpä vain. :D
Mun mielestä B myös "kohtelee" K tosi kunnioittavasti. B ja K vuorovaikutus on kaunista. En osaa selittää, mutta esim. noi UK:n bilevideot oli sävyltään ihan erilaisia, kun B vitsaili esim. WY jätkien kanssa. Tuli vaan mieleen tuosta kommentista :)
Ja mulle tuli mieleen yksi WY rumpalin ja Bojanin kännisekoiluvideo, joka loppui siihen että WY:n tyyppi tökkäsi sormensa ensin omaan suuhunsa ja sitten Bojanin suuhun. Ei näyttänyt kauhean mukavalta. Ehkä siksikin, ettei noiden kahden välillä varsinaisesti kemiaa ole. Ei tämä nyt liity sinänsä Bojanin omaan käytökseen.
B: Did you get home safe?
K: Yes but I miss you.
B: I miss you too babe, but I'll see you soon.
K: When baby?
B: Next week honey.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä B myös "kohtelee" K tosi kunnioittavasti. B ja K vuorovaikutus on kaunista. En osaa selittää, mutta esim. noi UK:n bilevideot oli sävyltään ihan erilaisia, kun B vitsaili esim. WY jätkien kanssa. Tuli vaan mieleen tuosta kommentista :)
Toki tässä voi olla se että se on tiennyt jo aiemmin K:n tyttöystävästä mikä tietysti voi vaikuttaa käytökseen.
En tarkoittanut siltä kantilta tätä kunnioittavaa otetta. B käyttäytyy K seurassa niin, että näyttää todella arvostavan K. Siinä käytöksessä on jotain erilaista kuin muiden kanssa, vaikka toki B arvostaa ihmisiä yleensäkin. Tyttiksiä löytyy monelta muultakin, joiden kanssa sähläävät. B ja K välinen kemia on vaan niin luonnollista, että mitä ikinä ne tekeekään, niin se on tyylikästä :D B
Se on varmaan sitä kun täälläkin paljon puhuttiin että B:n ihastus on ollut sellaista fanitusta alussa varsinkin. K on vieraampi ja vähän hullu :D ihminen kuitenkin eksoottisesta Suomesta niin jokin siinä vuorovaikutuksessa on vähän erilaista. B ei välttämättä ole oikein edes tiennyt onko K lintu vai kala.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
K juo lonkeroa, ei kaljaa.
Vielä pahempi. Järkyttävä sokerimäärä ja turvottaa suolistossa ikävästi. Juoppohan se on.
Nykyinen Käärijä kyllä näyttää siltä että maistuu hapan liian hyvin. Näkyy naamasta ja kropasta.
Mitään naamasta näy. Partamuoti sais ehkä olla sentin parin lyhyempi.
Vähän taitaa näkyä. K oli tosi freesi viisujen aikoihin.
No näkyy paljonkin. Enää muisto vain se entinen timmi ja komea mies. Nyt tilalla vain pöhöttynyt juoppo. K:n valokuvaajavelikin päivitteli omassa instassaan jo sen Malediivien reissun jälkeen, että K on lihonut melkoisesti sillä reissulla, mutta kyllähän tuo pöhöttyminen on jatkunut vielä pitkään sen reissun jälkeenkin.
Käärijä saa tulla kiinteyttämään itseään kiihkeällä mattopainilla vaikka mun kaa, missä ja milloin sille ikinä vaan sopii. Autan mielelläni.
T.Anette Avulias
Tai meille. Voimme alastomana pyöriä kookosrasvassa. K taitaa tykätä siitä.
👅🔥🔥
Enpä vielä vuodenvaihteessa osannut odottaa, että kiihkeärytminen kookosrasvassa pyöriminen lyhyenlännän pottatukkaisen lonkeromahan kanssa on hartain toiveeni elokuisena iltana, herran vuonna 2023. 😍
Mikä ihana kuvaus Käärijästä! Elämä yllättää
Vierailija kirjoitti:
Joku käänsi Twitterissä sylivideon
B: oletko babe
M: miten niin
B: koska sulla on iso per*se
Kris on babe! Jolla ihana per*se 💕
https://www.instagram.com/reel/CvU7BwDORPW/?igshid=NTc4MTIwNjQ2YQ==
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
(-eri)
Mun mielestä tää vaan oli huono, tai joku ei yksinkertaisesti iskenyt. Olen vähän sen suhteen pettynyt itseeni, koska on tosi hehkutettu ficci.
Eiii! Tämä on mun lemppari! Voi johtua siitä, että muistuttaa minua eräästä yaoi-mangasta, jossa on kuuro ja kuuleva miespariskunta :D
Vierailija kirjoitti:
Mikä juttu tää kuurous on siinä, siis mitä se tuo tarinaan? Kysyn ihan oikeasti siis tätä, koska kiinnostaa.
Kris jankkarille :)
https://twitter.com/JokerOutPics/status/1689684060526813184