Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitenkä te jaksatte vieläkin fiilistellä melkein 3 kuukauden jälkeen? Eikö ala käydä jo vanhaksi?
Mitäs itse teet tässä ketjussa sitten? 😁
Sillä on FOMO
Vierailija kirjoitti:
Mitenkä te jaksatte vieläkin fiilistellä melkein 3 kuukauden jälkeen? Eikö ala käydä jo vanhaksi?
Pikkuhiljaa alan vieroittua, kun ei heiltä mitään yhteismateriaalia ole tullut :D Seuraan lähinnä K:n touhuja tiktokissa ja käyn täällä kurkkaamassa parin päivän välein... Ehkä sinun on aika vieroittua täältä, jos ei kiinnosta enää?
Vierailija kirjoitti:
Eikö K myös äskettäin osallistunut jonkin pienen syöpää sairastavan tytön toiveen toteuttamiseen? Jonkun järjestön tiktokissa oli pari päivää sitten :) ihania poikia!
Se oli todella liikuttava video. Lähetti lavan reunalla istuneelle tytölle lentosuukon kesken show'n. Esitteli itsensä Jereksi, ei Käärijäksi, ja kun sai tytöltä lahjan, kysyi saako halata.
Kohtasi kuolemansairaan lapsen niin kauniisti ja tasavertaisesti, että ei voi kuin ihailla.
Tyttö oli about kymmenen, eikä taatusti ikinä unohda tapaamista Käärijän kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö K myös äskettäin osallistunut jonkin pienen syöpää sairastavan tytön toiveen toteuttamiseen? Jonkun järjestön tiktokissa oli pari päivää sitten :) ihania poikia!
Se oli todella liikuttava video. Lähetti lavan reunalla istuneelle tytölle lentosuukon kesken show'n. Esitteli itsensä Jereksi, ei Käärijäksi, ja kun sai tytöltä lahjan, kysyi saako halata.
Kohtasi kuolemansairaan lapsen niin kauniisti ja tasavertaisesti, että ei voi kuin ihailla.
Tyttö oli about kymmenen, eikä taatusti ikinä unohda tapaamista Käärijän kanssa.
Joo, juuri tuo video!! K:n sydän on kyllä kultaa! Ja rautaiset hermot <3 oli varmaan vaikea olla liikuttumatta... Ihailtavaa miten hyvin K vuorovaikuttaa lasten kanssa :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko videoon linkkiä? Näin vain ig postauksen ja Jeren kommentin siihen, mutta siinäkin Jere oli kommentoinut kauniisti tapaamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tein tänään sellaisen huomion kun somessa alkoi pyöriä se Bojanin ja tällä palstalla kielletyn nimeltämainitsemattoman entisen bändikaverin sylivideo niin B:hän on usein noiden JO-poikien kanssa sellainen pikkuinen babygirl ja söpöilee (katseet ja eleet, pusut) mutta Kärtsän kanssa se on ollut koko ajan poikamaisempi. Ainoa pikku söpöily oli kun se häkeltyi siitä nuuskalla kosimisesta. Johtuukohan se vain siitä että K on lyhyempi ja B tuntee itsensä jotenkin maskuliinisemmaksi K:n seurassa. En tiedä miksi mietin tätä mutta mietinpä vain. :D
Olen nähnyt B ltä paljonkin söpöilyä ja vastaavaa kuvailemaasi käytöstä myös K n kanssa. Toki miinus ne pusut.
Ei se ole luonut sellaisia helliä katseita K:hon, kiinnostuneita ja aktiivisia kyllä. Enemmän ne on pitäneet hauskaa ja nauraneet. Musta se ei ole K:n kanssa ollut yhtään tyttömäinen tai miten sen nyt sanoisi, niin kuin joskus muulloin. Paitsi eleet "kosinnassa".
Oli myös ainakin dinner datella söpöilyä.
Näin sen ruokailuvideon enemmän niin, että B otti enemmän "aikuisen" roolin, kun K hassutteli ja kärsi englantinsa kanssa :D
Mun mielestä ne söpöilee ja hassuttelee siinä ihan tasapuolisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tein tänään sellaisen huomion kun somessa alkoi pyöriä se Bojanin ja tällä palstalla kielletyn nimeltämainitsemattoman entisen bändikaverin sylivideo niin B:hän on usein noiden JO-poikien kanssa sellainen pikkuinen babygirl ja söpöilee (katseet ja eleet, pusut) mutta Kärtsän kanssa se on ollut koko ajan poikamaisempi. Ainoa pikku söpöily oli kun se häkeltyi siitä nuuskalla kosimisesta. Johtuukohan se vain siitä että K on lyhyempi ja B tuntee itsensä jotenkin maskuliinisemmaksi K:n seurassa. En tiedä miksi mietin tätä mutta mietinpä vain. :D
Mun mielestä B myös "kohtelee" K tosi kunnioittavasti. B ja K vuorovaikutus on kaunista. En osaa selittää, mutta esim. noi UK:n bilevideot oli sävyltään ihan erilaisia, kun B vitsaili esim. WY jätkien kanssa. Tuli vaan mieleen tuosta kommentista :)
Toki tässä voi olla se että se on tiennyt jo aiemmin K:n tyttöystävästä mikä tietysti voi vaikuttaa käytökseen.
En tiedä aikalinjoista mitään, mutta joku sanoi, että saunavideo on ensimmäinen video, jossa K:n lähipiiri oli saapunut Suomesta ja mahdollisesti ollut K:n matkassa..?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nähnyt B ltä paljonkin söpöilyä ja vastaavaa kuvailemaasi käytöstä myös K n kanssa. Toki miinus ne pusut.
Ei se ole luonut sellaisia helliä katseita K:hon, kiinnostuneita ja aktiivisia kyllä. Enemmän ne on pitäneet hauskaa ja nauraneet. Musta se ei ole K:n kanssa ollut yhtään tyttömäinen tai miten sen nyt sanoisi, niin kuin joskus muulloin. Paitsi eleet "kosinnassa".
Oli myös ainakin dinner datella söpöilyä.
Musta ne lähinnä piti hauskaa ja Kärtsy teki joitain kaksimielisiä huomautuksia kuten niissä katuvideoissakin. Ei B ole ollut Kärtsyn seurassa "babygirl"-moodissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No siis nimenomaan! Ja seuratkaa mitä J:lle tapahtuu, se on demien demi ja babygirl B seurassa ja katsoo loistavat silmät täynnä tähtiä prinssiä. Mä sekoan tähän dynamiikkamixiin. Ja sitten taas välillä K saa vallan ja B putoaa puppyksi. Oh my days.
Illan paras!
T. Päivän paras-jankkaaja
En tiedä kuka täällä tarkkailee noita kn instaseuraajien määriä, mutta itse ainakin aloin viisujen aikana seurata tosi monia artisteja ja osasta olen ihan tarkoituksella jo luopunut. Käärijästä en itse luovu, mutta voisin veikata mikä saa lopettamaan sen seuraamisen. Toki siis on nämä joiden mielestä se on yhtäkkiä liian rivo tms. mutta itselläni vaikuttaa paljon useammin se, millaisesta materiaalista se oma instani alkaa täyttyä jos tykkään jostain tietyistä kuvista jne. Käärijällä on omalla tilillä pääasiassa keikkakuvia, boleroa ja tanssijoita, ja niitä samoja puskee sitten aikajanalle myös fanitileiltä. Moni jättää stoorit katsomatta tai ei ainakaan aktiivisesti kyttää että milloin tulee jotain uutta, jolloin sitä muunlaista sisältöä tulee yllättävän vähän. Eli monelle seuraajalle käärijä näyttäytyy pelkkänä vihreänä bolerona eikä sieltä tunnu tulevan mitään muuta. Jos se ei hypi algoritmien saattelemana silmille, eihän se seuraaminen mitenkään haittaa ja sinne saa unohtua, mutta jos sitä yhtä ja samaa on joka päivä, niin herkästi lakkaan seuraamasta ja käyn katsomassa ihan tarkoituksella silloin kun haluan sellaista nähdä.
Itsehän en siis todellakaan ole kyllästynyt käärijään, mutta tykkäisin kyllä että siitä olisi monipuolisempi kuva siellä instassakin. Kun se on niin paljon muutakin kuin vain ccc!!! Tosin häärijän kanssa otetuissa kuvissa käärijästä tuleekin erityisen hyvin esiin sitä muutakin, varmaan siksi kun häärijä ei ollut viisuissa mukana.
Mä pistin tänään työhakemuksen menemään Joksuille. Kerroin, että he ovat kipeästi some vastaavan tarpeessa ja että mä olen ammattilainen siinä asiassa. Lupaan pistää kuulkaas tuulemaan, kun sopimus on syntynyt. Ei jää enää mikään arvailujen varaan. T: Irstas gay
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No siis nimenomaan! Ja seuratkaa mitä J:lle tapahtuu, se on demien demi ja babygirl B seurassa ja katsoo loistavat silmät täynnä tähtiä prinssiä. Mä sekoan tähän dynamiikkamixiin. Ja sitten taas välillä K saa vallan ja B putoaa puppyksi. Oh my days.
Tämä on shipin tärkein opinkappale, uskontunnustus ja jokaisen päivän epistola tästä ikuisuuteen aamen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyttö oli about kymmenen, eikä taatusti ikinä unohda tapaamista Käärijän kanssa.Onko videoon linkkiä? Näin vain ig postauksen ja Jeren kommentin siihen, mutta siinäkin Jere oli kommentoinut kauniisti tapaamista.
Tässä 💚🙏
https://vm.tiktok.com/ZGJgwWWYy/
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietin muuten sitä että jos se K on menossa nyt tässä joskus sinne Sloveniaa tekemään mm. musiikkia niin sithän varmaan vois Allu lähtee mukaan myös. Ku sehän ne Kn biisit käytännössä tekee niin luulis että ois myös yhteistyöhommissa mukana. Vrt esim Auto jää missä oli Tuiskun Jurek ja Kn Allu molemmat.
Jotenkin toivon että tää ei olisi nyt se jeren sloveniareissun paikka. JO on studiolla varmaan ihan täystyöllistettyinä, eivätkä varmasti koko viikkoa hinkkaisi yhtä feat käärijää. Siellä se itsekseen katselisi kun tulvan jälkiä siivotaan ja b ois koko ajan turhautunut kun kokisi olevansa väärässä paikassa sekä studiossa että kn kanssa ollessaan.
Oli ikävä Original feat. Käärijää
Upeita K:n kuvia 🔥
https://www.tumblr.com/yesyes-crazyparty/725287710933254144/jarmo-h%C3%…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://twitter.com/leopardom_/status/1689673107768807425?t=Sx7J7Q7hmJx…
Bojanin munat!
Asiallinen kannanotto, siinä sanotaan movember! 💝 eli eturauhassyövän ehkäisyn kannatukseksi 😘!
Hah! Näin vaan bojanin munat, vilkaisin tekstistä jonkun preglejte tai vastaan hankalan sanan, totesin nopeasti ettei oo savokarjalaa ja palasin takas muniin.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä kuka täällä tarkkailee noita kn instaseuraajien määriä, mutta itse ainakin aloin viisujen aikana seurata tosi monia artisteja ja osasta olen ihan tarkoituksella jo luopunut. Käärijästä en itse luovu, mutta voisin veikata mikä saa lopettamaan sen seuraamisen. Toki siis on nämä joiden mielestä se on yhtäkkiä liian rivo tms. mutta itselläni vaikuttaa paljon useammin se, millaisesta materiaalista se oma instani alkaa täyttyä jos tykkään jostain tietyistä kuvista jne. Käärijällä on omalla tilillä pääasiassa keikkakuvia, boleroa ja tanssijoita, ja niitä samoja puskee sitten aikajanalle myös fanitileiltä. Moni jättää stoorit katsomatta tai ei ainakaan aktiivisesti kyttää että milloin tulee jotain uutta, jolloin sitä muunlaista sisältöä tulee yllättävän vähän. Eli monelle seuraajalle käärijä näyttäytyy pelkkänä vihreänä bolerona eikä sieltä tunnu tulevan mitään muuta. Jos se ei hypi algoritmien saattelemana silmille, eihän se seuraaminen mitenkään haittaa ja sinne saa unohtua, mutta jos sitä yhtä ja samaa on joka päivä, niin herkästi lakkaan seuraamasta ja käyn katsomassa ihan tarkoituksella silloin kun haluan sellaista nähdä.
Itsehän en siis todellakaan ole kyllästynyt käärijään, mutta tykkäisin kyllä että siitä olisi monipuolisempi kuva siellä instassakin. Kun se on niin paljon muutakin kuin vain ccc!!! Tosin häärijän kanssa otetuissa kuvissa käärijästä tuleekin erityisen hyvin esiin sitä muutakin, varmaan siksi kun häärijä ei ollut viisuissa mukana.
Mä sain täällä kerran rutkasti alapeukkuja, kun sanoin, että Kärtsän Tiktok on ammattimaisemmin hoidettu kuin insta. Tosin Häärijä vetää pisteet tässäkin asiassa kotiin monipuolisuudellaan ja nokkeluudella. Olet aivan oikeassa siinä, että Kärtsän insta tarvii kipeästi jotakin uudenlaista materiaalia. Siellä toistuu liiaksi se sama. Pöyhösen veljekset ovat visuaalisia, luovia ja taitavat huumorin, joten en käsitä, miksei sinne tehdä sellaisia päivityksiä, jotka pitää suuren yleisön mielenkiinnon yllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietin muuten sitä että jos se K on menossa nyt tässä joskus sinne Sloveniaa tekemään mm. musiikkia niin sithän varmaan vois Allu lähtee mukaan myös. Ku sehän ne Kn biisit käytännössä tekee niin luulis että ois myös yhteistyöhommissa mukana. Vrt esim Auto jää missä oli Tuiskun Jurek ja Kn Allu molemmat.
Jotenkin toivon että tää ei olisi nyt se jeren sloveniareissun paikka. JO on studiolla varmaan ihan täystyöllistettyinä, eivätkä varmasti koko viikkoa hinkkaisi yhtä feat käärijää. Siellä se itsekseen katselisi kun tulvan jälkiä siivotaan ja b ois koko ajan turhautunut kun kokisi olevansa väärässä paikassa sekä studiossa että kn kanssa ollessaan.
Oli ikävä Original feat. Käärijää
Missasin tuon viestin, johon tämä kommentti vastaa, mutta olen samaa mieltä! Kaikki vain haluavat, että K menisi sinne, mutta kahden päivän pikareissu kesken studioputken ei varmaan olisi sellaista laatuaikaa, mistä kumpikaan nauttisi. Katsotaan miten seuraava keikkatauko menee :)
Oliko Bojanin vieraskieliset munat jo listautettu?
Kuule tämä on vasta alkusoittoa <3