Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
63081/123801 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä puuttuu?

Lista shippilaivan kirkossa kuulutetuista (ja myös ei kirkkoon kuuluvista):

Käärijä, Bojan, Jan, Nace, Jure, Kris, Jesse, Häärijä, Allu prkle, Jaakko, Jukka, Lado, Gregor, Kiki, Maks, Käärijän manageri, Matti, Etel, Samu, Krisin perhe, Bojanin perhe, B:n serkku, Käärijän perhe, Juren mummo, Mikael Gabriel, Sonny, Johannes, Olavi, Kiro,Janin kissa, Antero Mertaranta, Anders, yksityishenkilö, Käärijän ja Jokereiden henkivartijat, joka toiselle avautuva Kukkapaita, Leila, muistinsa menettänyt aviomiesten hamstraaja, viikon kestävä hinkkaus feat Käärijä, Titanicin ovi, persikka, Käärijän perse, Käärijän masu, bolero, munabolero, palmu, viherkasvi, nymfomaani, koko maajoukkue, siveysvyö, inkontinenssivaippa, Käärijän mustat nahkahousut, ladon ovi, fiilistelyketjun neitsyt, Antit, fiilistelyketjun kebabin syöjä puolustaja, Tapani Kansa, Frank, Hank, apua, Suomenlinna, niin ja tietysti Käärijä&Bojan ketjun noin 50 muuta fiilistelijää.

Onko todella totta, että listassa on vain yksi Jesse? Oletan että Jeski-bestis? Silloinhan mulle liikenisi tanssija Jesse eli Jesse W!

Krisin morsian: kun näytät olevan muutenkin yhteydessä sulhoosi, niin kysäisepä häneltä josko pääsisi minun Jessen bestmaniksi? Olisi kuumaa kuulla heidän juttelevan hollanniksi, eikö vaan?

Tiedustelen asiaa välittömästi. Krisin kautta hoituu kyllä yleensä kaikki, siis aivan kaikki. Ainoastaan huolettaa, että siihen on täältä näyttänyt aamuviideltä olevan aika moni muukin yhteydessä, mutta eiköhän tämä asia laiteta jotenkin ruotuun.

T. Krisin sulho

Pahoittelut väärästä sanavalinnasta. Krisin sulho siis 😘

Vierailija
63082/123801 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei hittooo, oon Rooman lentokentällä ja Käärijä on täällä!! Tai en oo varma mut ihan saman näkönen oli ja lippis syvällä päässä ja aurinkolasit

Missä seurassa?

Voi hyvin olla.

Seuraava keikka on vasta pe.

Ja Gf sanoi Instassa Italiassa oleilevalle ystävälleen, että "tuun perässä" 5 pv sitten.[/quot

Nii TUUN perässä.

No tuo gf-jankkaaja on taas koko aamun yrittänyt provoilla. Säälittävä ressukka.

Mikä jankkaaja? Gf on todistettavasti menossa ja joku on oletettavasti nähnyt K:n Rooman lentokentällä.

Uutislähetys päättyy.

Gf ei ole missään ilmoittanut, koska sinne menee. Toisekseen, samaan aikaan, kun joku näkee K n lentokentällä niin sanotusti, ei ole laskeutunut edes sopivaa lentoa. Minkä lisäksi herra lentokentältä poistumisen sijaan päättää jäädä päivittämään omaa Instagramia. Ei nyt ihan mene kohahdilleen.

Mistä tietää, että Käärijä itse päivittää instaansa? 

Ei mistään varmaksi, mutta kommenttien ja kuvatekstien perusteella voisin päätellä.

- eri

Enkussa oli taas aito kärtsämäinen kielioppivirhe. (Huom. minusta ne ovat hauskoja)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63083/123801 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stalkkeroinnin puolelle jo menee lähipiirin ystävien instan tarkkailu, Häärijänkin nimi jo paljastettiin, itsekin kävin sitten sen facen katsomassa, mutta ei jotenkin tunnu hyvältä?

Vierailija
63084/123801 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä taas joku poistattaa innokkaasti viestejä, kun sivut pomppii kuin hedelmäpelissä. Mikähän tähän on taas syynä?

Vierailija
63085/123801 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Stalkkeroinnin puolelle jo menee lähipiirin ystävien instan tarkkailu, Häärijänkin nimi jo paljastettiin, itsekin kävin sitten sen facen katsomassa, mutta ei jotenkin tunnu hyvältä?

Katsoin eilen yle areenasta Kn kesärauhakeikan ja myös siellä lopputeksteissä oli mainittu häärijän oikea nimi. Että ei se nyt varmaan ihan kauhean iso salaisuus taida olla.

Vierailija
63086/123801 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylläpä taas joku poistattaa innokkaasti viestejä, kun sivut pomppii kuin hedelmäpelissä. Mikähän tähän on taas syynä?

Taitaa olla aidot tunteet-jankkaaja/poistelija taas kerran työvuorossa.

Vierailija
63087/123801 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärtsän uusimmassa ig storyssä selvä vinkki! Hurjana hellepäivänä laittaa kuvan, jossa hänellä on huppari ja nahkarotsi. Ei tarvitse olla erityisen nokkela tietääkseen, että tässä viitataan sanaan KUUMA (sekä Jere että olotila tuossa asussa näillä lämpötiloilla). Tiedämme kaikki että kuva on otettu viikonloppuna, mutta se päätettiin julkaista tänään, KUUMAna päivänä.

MUTTA, viittaako kuva treffeihin Johanneksen kanssa vai matkaa kuumaan maahan kuuman bojkkiksen luo!? Muita vaihtoehtojahan tässä ketjussa on turha edes harkita.

Vierailija
63088/123801 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko muuten munabolero jo varattu eilisen varaushumun keskellä? Jos ei, niin mä varaisin sitten sen, kun en eilen ehtinyt huumaan mukaan.

Valitan, bolero on minun tuleva aviomieheni!

No hitsi. Oliko Bojanin kostopaita varattu? Jos ei, niin varaan sitten sen!

Mulle mummon verhot.

Vierailija
63089/123801 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hääpäivän menyy:

alkupalat:

pieniä kärtsänpakaroita, munaboleroita

ja vulgaaria kärsää

pääruoka 1:

syötävän suloista, kypsää bojania ja uusia perunoita

pääruoka 2:

nahassa ja lonkerossa uppohaudutettua käärylettä ja riisiä

pääruoka 3:

häränpallit pippurikastikkeessa ja perunamuusi

saaristolaisleipä ja voi

ruokajuomat:

maito, vesi, ananaslonkero, pina colada, samppanja, glögi

jälkiruoka:

ananas, denssi

Hei hei hei mun miehen palleja ei kyllä syödä!

T. Janin morsian

Vierailija
63090/123801 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palstalaisista naimisiin on menossa 50 henkilöä tällä hetkellä. Ei siitä sen enempää. Kunhan vaan ilmoitin, kun joku puhui täällä kourallisesta. Mun puolesta voidaan siirtyä muihin aiheisiin, mutta noita eri listoja voidaan heittää jatkossa kehiin tunnelman niin vaatiessa.😂 Mä aina repeän Titon ja Stalinin kohdalla.

Halusko joku mennä niidenkin kanssa naimisiin???

Vierailija
63091/123801 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pidän kaksin käsin munista kiinni B

https://twitter.com/katwhatever_/status/1688239746525409282?t=_8AdU7uJO…

Miksi Bojan on niin syötävän suloinen kaikissa kuvissa? Voisin käyttää kaikki päiväni vain Bojanin kuvien katseluun. Ja videoiden myös. Kuten olen tehnytkin tässä jo aika pitkään... 

Ei kuulosta ihan terveeltä, etenkin kun tietää, että kohde on saavuttamaton. Mitä jos ihan oikean ja elävän poikaystävän hommaisit näin alkuun.

Mulla on oikea ja elävä poikaystävä mut ei sille meinaa riittää aikaa tältä Bojanin kuvien ja videoiden katselulta.

- eri

Vierailija
63092/123801 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pidän kaksin käsin munista kiinni B

https://twitter.com/katwhatever_/status/1688239746525409282?t=_8AdU7uJO…

Miksi Bojan on niin syötävän suloinen kaikissa kuvissa? Voisin käyttää kaikki päiväni vain Bojanin kuvien katseluun. Ja videoiden myös. Kuten olen tehnytkin tässä jo aika pitkään... 

Ei kuulosta ihan terveeltä, etenkin kun tietää, että kohde on saavuttamaton. Mitä jos ihan oikean ja elävän poikaystävän hommaisit näin alkuun.

Mulla on oikea ja elävä poikaystävä mut ei sille meinaa riittää aikaa tältä Bojanin kuvien ja videoiden katselulta.

- eri

Mä voin ottaa sen poikkiksen hoitoon. Mulla olisi aikaa ja haluja.

Vierailija
63093/123801 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"HEI NYT RAITEILTA POIS LAPSET NÄKEE TÄN JA SAA IDEOITA!!1"

Vierailija
63094/123801 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
63095/123801 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kärtsän uusimmassa ig storyssä selvä vinkki! Hurjana hellepäivänä laittaa kuvan, jossa hänellä on huppari ja nahkarotsi. Ei tarvitse olla erityisen nokkela tietääkseen, että tässä viitataan sanaan KUUMA (sekä Jere että olotila tuossa asussa näillä lämpötiloilla). Tiedämme kaikki että kuva on otettu viikonloppuna, mutta se päätettiin julkaista tänään, KUUMAna päivänä.

MUTTA, viittaako kuva treffeihin Johanneksen kanssa vai matkaa kuumaan maahan kuuman bojkkiksen luo!? Muita vaihtoehtojahan tässä ketjussa on turha edes harkita.

Ilman muuta viittaa matkaan B:n luokse Sloveniaan. Ens sunnuntaina alkaa viiden päivän keikkataukokin kuin tilauksesta.

Vierailija
63096/123801 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokerit ilmoittivat juuri uuden Barcelonan keikan joulukuulle, eli kaipa siellä kulisseissa ihan hyvin menee, vaikka pojista ei tällä hetkellä paljon kuulu.

Vierailija
63097/123801 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kärsy taas tykännyt K&B fan artista

https://instagram.com/stories/kleuuuuu/3163540664528388533?utm_source=i…

Oi, miten suloisia!

Vierailija
63098/123801 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Logomon JO keikkaa muuten mainostetaan tällä hetkellä lähes loppuunmyytynä. Eli nyt ostamaan, jos vielä harkitset.

Vierailija
63099/123801 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä puuttuu?

Lista shippilaivan kirkossa kuulutetuista (ja myös ei kirkkoon kuuluvista):

Käärijä, Bojan, Jan, Nace, Jure, Kris, Jesse, Häärijä, Allu prkle, Jaakko, Jukka, Lado, Gregor, Kiki, Maks, Käärijän manageri, Matti, Etel, Samu, Krisin perhe, Bojanin perhe, B:n serkku, Käärijän perhe, Juren mummo, Mikael Gabriel, Sonny, Johannes, Olavi, Kiro,Janin kissa, Antero Mertaranta, Anders, yksityishenkilö, Käärijän ja Jokereiden henkivartijat, joka toiselle avautuva Kukkapaita, Leila, muistinsa menettänyt aviomiesten hamstraaja, viikon kestävä hinkkaus feat Käärijä, Titanicin ovi, persikka, Käärijän perse, Käärijän masu, bolero, munabolero, palmu, viherkasvi, nymfomaani, koko maajoukkue, siveysvyö, inkontinenssivaippa, Käärijän mustat nahkahousut, ladon ovi, fiilistelyketjun neitsyt, Antit, fiilistelyketjun kebabin syöjä puolustaja, Tapani Kansa, Frank, Hank, apua, Suomenlinna, niin ja tietysti Käärijä&Bojan ketjun noin 50 muuta fiilistelijää.

Mun varaama Robin puuttuu.

Ei tainnut olla listalla, niin varaan ne harmaat kalsarit . Joo, tiedän , olen vähän myöhässä. Ei vilkkuis sit enää nahkahuosuista

Vierailija
63100/123801 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuva oli Vaasan viime viikonvaihteen keikalta. Rata, jolla K seisoi, johtaa Vaasan keskustasta satamaan eli Vaskiluotoon, eikä taida juuri olla käytössä. 

Samoilta huudeilta oli kuva, jossa fiilisteli Kuumaan keikkaa koivun alla + se, jossa oli koko bändin kanssa ja melkein pusukontaktissa Johannekseen.

Ketju on lukittu.