Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
61601/123801 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan varmasti Sloveniassa, pienessä maassa nousisi somehätdelli ja siitä sitten ympäriinsä. Musta tuo on ihan haihattelua tuo K:n piristävyys B:lle tässä kohtaa. Jos ajattelee viisuja niin K ja B oli koko ajan vauhdikkaassa ylivireässä tilassa.

Vähän eri olosuhteetkin ollut sillon. Musta taas on jännä, miten kaikki ajattelee, että J ei voi mennä ystävänsä luo ihan vain tueksi ja olemaan läsnä ilman mitään riekkumista.

Kun mä en näe että niiden ystävyys on tuollaista. Someenhan se perustuu ja sen hyödyntämiseen. Niin ihania kuin ne hetket ennen viisuja ja viisuissa oli.

Vierailija
61602/123801 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan varmasti Sloveniassa, pienessä maassa nousisi somehätdelli ja siitä sitten ympäriinsä. Musta tuo on ihan haihattelua tuo K:n piristävyys B:lle tässä kohtaa. Jos ajattelee viisuja niin K ja B oli koko ajan vauhdikkaassa ylivireässä tilassa.

Tää saattaa aiheuttaa taas myrskyn mutta en voi olla ajattelematta että saisko ne olla rauhassa Italiassa? Kun tässä nyt päivällä se Italia-yhteys kröhöm tuli ilmi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
61603/123801 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän eri olosuhteetkin ollut sillon. Musta taas on jännä, miten kaikki ajattelee, että J ei voi mennä ystävänsä luo ihan vain tueksi ja olemaan läsnä ilman mitään riekkumista.

Eikä niiden tarvii someen mitään laittaa. Ovat kotosalla, tilaavat ruokaa, katsovat leffoja, juttelevat, rentoutuvat, halivat ja ovat vaan yhdessä.

Vierailija
61604/123801 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikoihin ollut näin helvetin tylsää täällä. Piipahdin vain nytkin, pariin päivään en ollut juuri käynyt edes, oon (entinen) vakkarin, alusta asti seilannut. Onkohan tää nyt mun osalta kans tässä? En olis uskonut tätä päivää näkeväni. Monta tyyppiä tainnut laivan jo jättääkin. Vai vieläkö mahtaa olla tulossa uusia käänteitä.

Tuskinpa käänteitä tulee. Pysyvät ystävinä ja yhteydessä, saattavat joskus vierailla toistensa luona, eikä musiikillinen yhteistyökään poissuljettu ole. Mutta ketju tekohengittää ja on jo todella raskas. Viime viikolla oli yksi hauska ilta. Eilisilta taas oli todellinen pohjakosketus. Mulla alkaa maanantaina työt, eikä vierottuminen onneksi ole vaikeaa.

Vierailija
61605/123801 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos oikeasti mietitään faktoja, niin Jokereiden pitäisi olla Suomessa jo hieman yli kuukauden päästä. Hyvällä tuurilla kaikki on siihen mennessä hyvin ja tulevat suunnitellusti, mutta on myös täysin mahdollista, että näin ei tapahdu. Ihan sama, montako miinusääntä tähän tulee, mutta itse en pidä keikkoja mitenkään varmana. Tilanne on niin auki ja epäselvä varmasti heille itselleenkin.

Pidän tätä vaihtoehtoa ihan mahdollisena, tällä hetkellä kaikki on auki. Eniten harmittaisi poikien puolesta, kun ovat niin innolla odottaneet ulkomaan keikkailua. Ei varmasti ole helppo päätös alkaa perumaan keikkoja, jos näin käy.

Mä oon aika optimistinen edelleen syksyn suhteen. Nythän näyttää kuin perumisia tulisi samasta syystä valtavasti vaikka käsittääkseni vain se yksi alkuviikon keikka peruttiin ja toinen siirtyi. Sarajevon kohdalla on ollut joku kämmi, eihän ne nyt mitenkään ole olleet menossa ilmaiskeikalle 120 ihmisen räkälään. Sen peruminen on mokattu ja kun se tuli tähän samaan saumaan, näyttää tietysti pahalta. Veikkaan että se 12. päivä peruuntuu tai siirtyy myös ihan niitten katastrofiolosuhteiden vuoksi. En tosin tiedä kauanko kestää että rakennuksista saadaan vedet pumpattua pois jne, mutta se kaupunki tai kylä ei siis ole ainakaan nyt kunnossa.

Uskon ja toivon että vaikka bojan otti tässä vaiheessa rajun pohjakosketuksen, kyse ei ole mistään pysyvästä ongelmasta. Paskamaiset asiat pakkautui tähän kohtaan ja purkautui sitten siellä ptujssa, mutta nyt b pääsee tekemään rauhassa uutta musiikkia. Koska taukoa tuli tähän väliin vähän enemmän kuin alun perin piti olla, tahti on varmasti rento, ja elokuun loppupuolelta jaksaa taas keikkailla. Ihan varmasti näette syyskuussa bojanin keikuttelemassa suomen lavoilla, minä täällä sitten kateellisena odotan teiltä keikkakuvauksia.

Ei pysyvästä ongelmasta, mutta kuukausi on tosi lyhyt aika toipua.

Jos kyse on yksittäisestä kerrasta, kuukausi on todella ok. Ei sitä tavalliset kuolevaiset saa saikkua välttämättä yhtään paniikkikohtauksen jälkeen.

Eiköhän kyse nyt ole vähän enemmästä, kuin yhdestä paniikkikohtauksesta..

Vierailija
61606/123801 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun mä en näe että niiden ystävyys on tuollaista. Someenhan se perustuu ja sen hyödyntämiseen. Niin ihania kuin ne hetket ennen viisuja ja viisuissa oli.

Siis ajatteletko että ne eivät mitenkään aidosti tykkää toisistaan vaan näyttäytyvät yhdessä pelkän huomion takia? Eli kun bojanilla ei ole enää omaa somea hänellä ei olisi syytä olla tekemisissä kn kanssa?

Vierailija
61607/123801 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolan Jannin fanille. Onhan se kaunis poika ja hyvä laulamaan.

https://www.instagram.com/p/CvUIPTyoQQu/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

Vierailija
61608/123801 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos oikeasti mietitään faktoja, niin Jokereiden pitäisi olla Suomessa jo hieman yli kuukauden päästä. Hyvällä tuurilla kaikki on siihen mennessä hyvin ja tulevat suunnitellusti, mutta on myös täysin mahdollista, että näin ei tapahdu. Ihan sama, montako miinusääntä tähän tulee, mutta itse en pidä keikkoja mitenkään varmana. Tilanne on niin auki ja epäselvä varmasti heille itselleenkin.

KIrjoitat asiaa ja näin on. Tämä ei tosiaankaan ole mitään ankeuttamista. Bändi on isojen haasteiden ja ehkä muutoksen edessä. Muutos teinisuosikista uudeksi rockimmaksi bändiksi ei käy ilman melkoista myllerrystä. Ja Reko on kyllä käytännössä pakko saada taas bändin tueksi. 

Vierailija
61609/123801 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä niiden tarvii someen mitään laittaa. Ovat kotosalla, tilaavat ruokaa, katsovat leffoja, juttelevat, rentoutuvat, halivat ja ovat vaan yhdessä.

Mutta ei se niiden välinen suhde ole mitään fanficiä. Toisella oma elämä gf:n kanssa ja toisella kämppis joka on mitä on.

Bojan asuu kyllä normaalisti yksin, Martin on kesän Sloveniassa.

Vierailija
61611/123801 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pidän tätä vaihtoehtoa ihan mahdollisena, tällä hetkellä kaikki on auki. Eniten harmittaisi poikien puolesta, kun ovat niin innolla odottaneet ulkomaan keikkailua. Ei varmasti ole helppo päätös alkaa perumaan keikkoja, jos näin käy.

Mä oon aika optimistinen edelleen syksyn suhteen. Nythän näyttää kuin perumisia tulisi samasta syystä valtavasti vaikka käsittääkseni vain se yksi alkuviikon keikka peruttiin ja toinen siirtyi. Sarajevon kohdalla on ollut joku kämmi, eihän ne nyt mitenkään ole olleet menossa ilmaiskeikalle 120 ihmisen räkälään. Sen peruminen on mokattu ja kun se tuli tähän samaan saumaan, näyttää tietysti pahalta. Veikkaan että se 12. päivä peruuntuu tai siirtyy myös ihan niitten katastrofiolosuhteiden vuoksi. En tosin tiedä kauanko kestää että rakennuksista saadaan vedet pumpattua pois jne, mutta se kaupunki tai kylä ei siis ole ainakaan nyt kunnossa.

Uskon ja toivon että vaikka bojan otti tässä vaiheessa rajun pohjakosketuksen, kyse ei ole mistään pysyvästä ongelmasta. Paskamaiset asiat pakkautui tähän kohtaan ja purkautui sitten siellä ptujssa, mutta nyt b pääsee tekemään rauhassa uutta musiikkia. Koska taukoa tuli tähän väliin vähän enemmän kuin alun perin piti olla, tahti on varmasti rento, ja elokuun loppupuolelta jaksaa taas keikkailla. Ihan varmasti näette syyskuussa bojanin keikuttelemassa suomen lavoilla, minä täällä sitten kateellisena odotan teiltä keikkakuvauksia.

Jos kyse on yksittäisestä kerrasta, kuukausi on todella ok. Ei sitä tavalliset kuolevaiset saa saikkua välttämättä yhtään paniikkikohtauksen jälkeen.

No tämä muakin vähän hämmensi.

Vierailija
61612/123801 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vain ilkeät trollit/jankkaajat viestittelee, ettei Jere voi mennä. 

Vierailija
61613/123801 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://twitter.com/fruitymiko/status/1687904909876674560?s=46&t=oqCKIQ…

Oisko tässä kuvassa jo jotain tälle illalle toivottua? Tämä kylläkin eiliseltä?

Vierailija
61614/123801 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.hs.fi/ulkomaat/art-2000009766047.html

Voi ei kamalaa, anteeksi tyhmä kommentointi, kun ei muutakaan voi.

Vierailija
61615/123801 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

K&B twinning - again 

https://www.tumblr.com/drugsforaddicts/724837270068314112?source=share

Tää oli muuten ihan loistava! 😄

Vierailija
61616/123801 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaivohuoneelta

Vierailija
61617/123801 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.hs.fi/ulkomaat/art-2000009766047.html

Täällä väännettiin eilen tästä vitsiä, vaikka moni yritti toppuutella. Voisitte vähän miettiä tämän katastrofin laajuutta.

Vierailija
61618/123801 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sitä ei tietysti voida tietää. Toistaiseksi mitään merkkiä ei ole sellaisesta että hänellä olisi jotain pidemmän ajan mielenterveysongelmaa, joten oletan paineiden kertyneen tässä kohdassa koviksi ja pieni lepo on siihen riittävä.

Työterveydessä pyritään saamaan aina mahdollisimman pian rutiineihin kiinni ja korjaamaan tietysti niitä seikkoja mitkä ovat aiemmin kuormittaneet. Tuntuisi oudolta jos työstään ilmiselvästi nauttiva nuori ihminen ohjeistettaisiin pitkälle tauolle sen sijaan että autettaisiin kiinni työhön terveellä otteella.

Vierailija
61619/123801 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aikoihin ollut näin helvetin tylsää täällä. Piipahdin vain nytkin, pariin päivään en ollut juuri käynyt edes, oon (entinen) vakkarin, alusta asti seilannut. Onkohan tää nyt mun osalta kans tässä? En olis uskonut tätä päivää näkeväni. Monta tyyppiä tainnut laivan jo jättääkin. Vai vieläkö mahtaa olla tulossa uusia käänteitä.

Tuskinpa käänteitä tulee. Pysyvät ystävinä ja yhteydessä, saattavat joskus vierailla toistensa luona, eikä musiikillinen yhteistyökään poissuljettu ole. Mutta ketju tekohengittää ja on jo todella raskas. Viime viikolla oli yksi hauska ilta. Eilisilta taas oli todellinen pohjakosketus. Mulla alkaa maanantaina työt, eikä vierottuminen onneksi ole vaikeaa.

Laivalla pysyn loppuun asti. Poistelija on se joka yrittää tappaa ketjun. Shippi fandomeissa on monia jotka ovat kestäneet kymmeniä vuosia. Me ollaan oltu täällåä vasta muutama kuukausi. Ei tämä mihinkään ihan pian lopu. Jos loppuu täällä palstalla tuolla muilla foorumeilla ympäri maailman se ei lopu. Me ollaan hyvin pieni pisara tässä shippi meressä.

Vierailija
61620/123801 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa-a. Mitäs tästä tuumitaan.

Ketju on lukittu.