Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Klla💚 vielä tyhjää kalenterissa 13.-18.8. 🥺💙💞 Älkää vaan lisätkö siihen mitään, vaan nyt puppysta huolta pitämään!
Sori nyt vaan, mutta ei Bojanille mitään ylimääräistä nyt!
Sori nyt vaan, mutta sä et tiedä, miten tämä vaikuttaisi. Voisi tehdä hyvääkin.
Tuo kuitenkin mukanaan tietynlaista stressiä kun eivät ole hetkeen nähneet. Ja pitäs jaksaa "isännöidä" ja esitellä paikkoja. Antaa ns.parastaan. Ei taida olla kovin hyvä aika sellaselle.
Tätä juuri tarkoitin! Eikä välttämättä jaksa edes selittää kaikkea englanniksi, ja Kn kielitaitohan me tiedetään.
Oletpa törkeä. Hyi.
Itse olet, kuin noin vastaat!
Kärtsän kainaloon turvallista nukahtaa Bojanin 💞
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän aikuiset ihmiset, kyllä Bojan on myös aikuinen tiedä itse mitä jaksaa ja mitä ei. Luulen että K olisi piristävää seuraa ja voisi unohtaa vähäksi aikaa murheet. Myös puhuminen henkilölle joka ei ole siinä lähellä päivittäin auttaa ja antaa ulkopuolista näkökulmaa asioihin.
Hän on pikkukulta. Ei tiedä mitä itse haluaa.
Annetaan heidän päättää ja lopetetaan spekulaatiot. Sitten nähdään jos nähdään!
Vierailija kirjoitti:
Siis oikeastiko täällä palstalla jotkut ajattelee, että Jere on täysi idiootti, jolla ei ole esimerkiksi olemassa mitään empatiakykyä? Sehän on herkkä ja sydämellinen tyyppi oikeasti. Varmasti myös tietää ystävänsä tilanteesta, eikä oleta mahdolliselta reissulta hirveetä juhlimista ja spektaakkelia toisensa perään.
Ja onhan K itsekin ollut huonona, jolloin kaverit on häntä auttaneet. Sloveniaan menisi kuitenkin Jere, ei Kärtsäri hahmo. Ainoa mistä olisin huolissaan on media ja some, eli saisivatko olla rauhassa, vai nousisiko kauhea somehärdelli, joka on kyllä taas enemmän kuormittavaa kuin lepuuttavaa.
Vierailija kirjoitti:
Niinpä, tämä voisi toteutua: https://www.tumblr.com/luluxa/724754791854751744/fixed-it?source=share 💚
Hei nyt iloisia ajatuksia ja ihana kuva taas
https://www.instagram.com/p/CviSYcTKVO4/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Vierailija kirjoitti:
Juuri niin! :-)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos oikeasti mietitään faktoja, niin Jokereiden pitäisi olla Suomessa jo hieman yli kuukauden päästä. Hyvällä tuurilla kaikki on siihen mennessä hyvin ja tulevat suunnitellusti, mutta on myös täysin mahdollista, että näin ei tapahdu. Ihan sama, montako miinusääntä tähän tulee, mutta itse en pidä keikkoja mitenkään varmana. Tilanne on niin auki ja epäselvä varmasti heille itselleenkin.
Pidän tätä vaihtoehtoa ihan mahdollisena, tällä hetkellä kaikki on auki. Eniten harmittaisi poikien puolesta, kun ovat niin innolla odottaneet ulkomaan keikkailua. Ei varmasti ole helppo päätös alkaa perumaan keikkoja, jos näin käy.
Mä oon aika optimistinen edelleen syksyn suhteen. Nythän näyttää kuin perumisia tulisi samasta syystä valtavasti vaikka käsittääkseni vain se yksi alkuviikon keikka peruttiin ja toinen siirtyi. Sarajevon kohdalla on ollut joku kämmi, eihän ne nyt mitenkään ole olleet menossa ilmaiskeikalle 120 ihmisen räkälään. Sen peruminen on mokattu ja kun se tuli tähän samaan saumaan, näyttää tietysti pahalta. Veikkaan että se 12. päivä peruuntuu tai siirtyy myös ihan niitten katastrofiolosuhteiden vuoksi. En tosin tiedä kauanko kestää että rakennuksista saadaan vedet pumpattua pois jne, mutta se kaupunki tai kylä ei siis ole ainakaan nyt kunnossa.
Uskon ja toivon että vaikka bojan otti tässä vaiheessa rajun pohjakosketuksen, kyse ei ole mistään pysyvästä ongelmasta. Paskamaiset asiat pakkautui tähän kohtaan ja purkautui sitten siellä ptujssa, mutta nyt b pääsee tekemään rauhassa uutta musiikkia. Koska taukoa tuli tähän väliin vähän enemmän kuin alun perin piti olla, tahti on varmasti rento, ja elokuun loppupuolelta jaksaa taas keikkailla. Ihan varmasti näette syyskuussa bojanin keikuttelemassa suomen lavoilla, minä täällä sitten kateellisena odotan teiltä keikkakuvauksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos oikeasti mietitään faktoja, niin Jokereiden pitäisi olla Suomessa jo hieman yli kuukauden päästä. Hyvällä tuurilla kaikki on siihen mennessä hyvin ja tulevat suunnitellusti, mutta on myös täysin mahdollista, että näin ei tapahdu. Ihan sama, montako miinusääntä tähän tulee, mutta itse en pidä keikkoja mitenkään varmana. Tilanne on niin auki ja epäselvä varmasti heille itselleenkin.
Pidän tätä vaihtoehtoa ihan mahdollisena, tällä hetkellä kaikki on auki. Eniten harmittaisi poikien puolesta, kun ovat niin innolla odottaneet ulkomaan keikkailua. Ei varmasti ole helppo päätös alkaa perumaan keikkoja, jos näin käy.
Mä oon aika optimistinen edelleen syksyn suhteen. Nythän näyttää kuin perumisia tulisi samasta syystä valtavasti vaikka käsittääkseni vain se yksi alkuviikon keikka peruttiin ja toinen siirtyi. Sarajevon kohdalla on ollut joku kämmi, eihän ne nyt mitenkään ole olleet menossa ilmaiskeikalle 120 ihmisen räkälään. Sen peruminen on mokattu ja kun se tuli tähän samaan saumaan, näyttää tietysti pahalta. Veikkaan että se 12. päivä peruuntuu tai siirtyy myös ihan niitten katastrofiolosuhteiden vuoksi. En tosin tiedä kauanko kestää että rakennuksista saadaan vedet pumpattua pois jne, mutta se kaupunki tai kylä ei siis ole ainakaan nyt kunnossa.
Uskon ja toivon että vaikka bojan otti tässä vaiheessa rajun pohjakosketuksen, kyse ei ole mistään pysyvästä ongelmasta. Paskamaiset asiat pakkautui tähän kohtaan ja purkautui sitten siellä ptujssa, mutta nyt b pääsee tekemään rauhassa uutta musiikkia. Koska taukoa tuli tähän väliin vähän enemmän kuin alun perin piti olla, tahti on varmasti rento, ja elokuun loppupuolelta jaksaa taas keikkailla. Ihan varmasti näette syyskuussa bojanin keikuttelemassa suomen lavoilla, minä täällä sitten kateellisena odotan teiltä keikkakuvauksia.
Ei pysyvästä ongelmasta, mutta kuukausi on tosi lyhyt aika toipua.
K&B twinning - again
https://www.tumblr.com/drugsforaddicts/724837270068314112?source=share
Aivan varmasti Sloveniassa, pienessä maassa nousisi somehätdelli ja siitä sitten ympäriinsä. Musta tuo on ihan haihattelua tuo K:n piristävyys B:lle tässä kohtaa. Jos ajattelee viisuja niin K ja B oli koko ajan vauhdikkaassa ylivireässä tilassa.
Kebab soturi, Listan pitäjä, Leila tulkaa nyt joku piristämään tätä laivaa. Röllit kiipeilee mastossa ja Jonnet roikkuu kyljissä. Matti auta
Vierailija kirjoitti:
Aivan varmasti Sloveniassa, pienessä maassa nousisi somehätdelli ja siitä sitten ympäriinsä. Musta tuo on ihan haihattelua tuo K:n piristävyys B:lle tässä kohtaa. Jos ajattelee viisuja niin K ja B oli koko ajan vauhdikkaassa ylivireässä tilassa.
Vähän eri olosuhteetkin ollut sillon. Musta taas on jännä, miten kaikki ajattelee, että J ei voi mennä ystävänsä luo ihan vain tueksi ja olemaan läsnä ilman mitään riekkumista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos tästä! Juuri näin toivomme!
Tuosta ei ylemmästä ei edes tunnista Bojania?
Vierailija kirjoitti:
No niin nyt joku psykologi arvioimaan menenkö suoraan hoitoon vai onko vielä toivoa.
Otin pikku torkut ja näin unen ja HUOM. tämä on sitten unta että kenenkään ei tarvitse loukkaantua!
Unessa vikittelin K:ta , mutta tiesin että vikittelen häntä B:lle en itselleni. Sain kun sainkin hänet ja puhuin hänelle koko ajan vaan B:stä. Yhtäkkiä olinkin itse Bojan ja seurustelin siis Kärden kanssa. Välillä K oli rallikuski ja siksi jouduimme olemaan erillään.
K muuten piti kovasti siitä kun minä joka olin B nuoli hänen kylkiään kuin jätskiä ja esitti hänelle aerial sirkustemppuja. Siis minä eli B roikuin katosta niissä silkkuliinoissa ja lattialla tein kaikkia notkeustemppuja.
Muuta en muista. Heti hoitoon vai ei?
Olen nähnyt itse unta, että olin koiranpentuvideon B, mutta koiranpentujen sijaan kissanpennut imeskelivät varpaitani. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei pysyvästä ongelmasta, mutta kuukausi on tosi lyhyt aika toipua.
Jos kyse on yksittäisestä kerrasta, kuukausi on todella ok. Ei sitä tavalliset kuolevaiset saa saikkua välttämättä yhtään paniikkikohtauksen jälkeen.
Eiköhän aikuiset ihmiset, kyllä Bojan on myös aikuinen tiedä itse mitä jaksaa ja mitä ei. Luulen että K olisi piristävää seuraa ja voisi unohtaa vähäksi aikaa murheet. Myös puhuminen henkilölle joka ei ole siinä lähellä päivittäin auttaa ja antaa ulkopuolista näkökulmaa asioihin.