Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://twitter.com/fruitymiko/status/1687904909876674560?s=46&t=oqCKIQ…
Oisko tässä kuvassa jo jotain tälle illalle toivottua? Tämä kylläkin eiliseltä?
Jaa-a. Mitäs tästä tuumitaan.
Huh. Onko tuttu tämä tyyppi? No varmaan kohta on, olen nähnyt "twiittejä" aikaisemminkin.
Sitä eturivin porukkaa. Twiittaa paljon Käärijästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä väännettiin eilen tästä vitsiä, vaikka moni yritti toppuutella. Voisitte vähän miettiä tämän katastrofin laajuutta.
Tätä pitäisi puida ihan omassa ketjussa. Ei kuulu tänne ellei liity esim. JO keikkapaikkoihin jollakin tavalla. Asia on toki kamala.
No kyllä se tavallaan kuuluu, kun iso osa poikien kotimaasta tulvien vaurioittamaa. Heillä huoli läheisistä ja sukulaisista, osa on voinut menettää kotinsa. Varmaan vähän eri murheet pyörii tällä hetkellä mielessä kuin joku Kärtsän visiitti.
Vierailija kirjoitti:
Ah nyt on taas sivistyneet ja hentoiset jokeripojat niin herkillä että! Koko bändi varmaan kärvistelee muutoksen tuulissa ja studiollekin kerääntyvät itkemään sikiöasennossa.
Mikä edes saa sut kirjoittamaan näin? Jos mulle yrität aukoa, niin heitin ainoastaan mahdollisuuden ilmoille, että on saattanut hetkauttaa muitakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa-a. Mitäs tästä tuumitaan.
Huh. Onko tuttu tämä tyyppi? No varmaan kohta on, olen nähnyt "twiittejä" aikaisemminkin.
Virolainen vakioeturiviläinen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan varmasti Sloveniassa, pienessä maassa nousisi somehätdelli ja siitä sitten ympäriinsä. Musta tuo on ihan haihattelua tuo K:n piristävyys B:lle tässä kohtaa. Jos ajattelee viisuja niin K ja B oli koko ajan vauhdikkaassa ylivireässä tilassa.
Vähän eri olosuhteetkin ollut sillon. Musta taas on jännä, miten kaikki ajattelee, että J ei voi mennä ystävänsä luo ihan vain tueksi ja olemaan läsnä ilman mitään riekkumista.
Kun mä en näe että niiden ystävyys on tuollaista. Someenhan se perustuu ja sen hyödyntämiseen. Niin ihania kuin ne hetket ennen viisuja ja viisuissa oli.
Tämä! Eihän ne tunne edes toisiaan oikeasti. Kaikki on ollut joko maanista kohkaamista erittäin poikkeusolosuhteissa tai sitten kännistä kohkaamista B:lle oudoissa oloissa stadissa. Ne on tuttavia, joita yhdistää kokemukset euroviisupandemoniumissa. Siinä kaikki. Ja sitten vielä Jeren kovin rajoittunut kielitaito. Ei tässä nyt ole sellaista, mille jotain terapeuttista läheisyyttä voisi rakentaa. Oikeasti. En halua ankeuttaa, mutta kerron nyt rehellisesti, onko tässä minusta mahkuja siihen, että Jere jotenkin lennähtäisi itselleen erityisen läheisen henkilön tueksi -- tunteella, ilman sanoja. Sorry, mutta onhan tämä realistinen näkökulmakin yksi huomioon otettava. Eli olisiko Jeren matka oikeastaan B:lle hyvä juttu.
Ok. Kiitos mielipiteestä. t. 60 000 viestiä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä väännettiin eilen tästä vitsiä, vaikka moni yritti toppuutella. Voisitte vähän miettiä tämän katastrofin laajuutta.
En tiedä mitä itse täällå eilen teit, mutta mä ainakin näin täällä mm. linkin päiväkotilasten evakuointiin ja järkyttävän videon sieltä seuraavan keikan paikasta. Täällä pikemminkin ihmeteltiin kuinka vähän suomessa asiasta uutisoitiin, kun kansainvälisissä uutispalveluissa oli jo paljon tietoa ja ajankohtaista seurantaa.
Itselläni on twitterissä huvikseen seurannassa joku luonnonkatastrofisivusto ja kylläpä näkyy ympäri maailmaa ja eurooppaakin olevan vaikka mitä mutta niistä ei täällä uutisoida. Siellä autot kelluvat ja metsää palaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan varmasti Sloveniassa, pienessä maassa nousisi somehätdelli ja siitä sitten ympäriinsä. Musta tuo on ihan haihattelua tuo K:n piristävyys B:lle tässä kohtaa. Jos ajattelee viisuja niin K ja B oli koko ajan vauhdikkaassa ylivireässä tilassa.
Vähän eri olosuhteetkin ollut sillon. Musta taas on jännä, miten kaikki ajattelee, että J ei voi mennä ystävänsä luo ihan vain tueksi ja olemaan läsnä ilman mitään riekkumista.
Vain ilkeät trollit/jankkaajat viestittelee, ettei Jere voi mennä.
En ole trolli enkä jankkaaja. On vain surullista, ettei tässä ketjussa saa sanoa omaa mielipidettä ilman että hyökätään kimppuun. Minusta vierailu tässä tilanteessa ei ole hyvä idea, mutta annetaan poikien se päättää ja lopetetaan me tämä tähän.
Sulle täältä iso käsi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä pitäisi puida ihan omassa ketjussa. Ei kuulu tänne ellei liity esim. JO keikkapaikkoihin jollakin tavalla. Asia on toki kamala.
No kyllä se tavallaan kuuluu, kun iso osa poikien kotimaasta tulvien vaurioittamaa. Heillä huoli läheisistä ja sukulaisista, osa on voinut menettää kotinsa. Varmaan vähän eri murheet pyörii tällä hetkellä mielessä kuin joku Kärtsän visiitti.
Varmasti on huoli ja epävarmuus koko maassa, mutta eilen pahimpien tulvien aikana ne ihan itse laittoivat stooreihinsa videoita ja kuvia bileistä. Että ei nyt ryhdytä täällä kasaamaan mitään keksittyjä murheita kellekään, jos juuri heillä kuitenkin näyttää asiat olevan hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä mitä itse täällå eilen teit, mutta mä ainakin näin täällä mm. linkin päiväkotilasten evakuointiin ja järkyttävän videon sieltä seuraavan keikan paikasta. Täällä pikemminkin ihmeteltiin kuinka vähän suomessa asiasta uutisoitiin, kun kansainvälisissä uutispalveluissa oli jo paljon tietoa ja ajankohtaista seurantaa.
Yksityishlövitsejä tulvaan liittyen tuli koko illan ja kiihtyivät vaan. Ja ne saivat lukuisia yläpeukkuja.
Ihmetyttää ihan muutenkin tuo yksityishenkilövitsi ja varsinkin sen saamat yläpeukut. Ihan keskenkasvuista touhua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas hirveästi oletuksia mitä poikien päässä pyörii ja mitä on voinut tapahtua jne.. Itse en kykene ihan tuollaiseen.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä kaikille
https://www.instagram.com/reel/CvPQAUlN5J5/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Omg, ehdinkö ennen sulkemista. Ihana. Ei tuollainen ystävyys unohdu. Sydän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksityishlövitsejä tulvaan liittyen tuli koko illan ja kiihtyivät vaan. Ja ne saivat lukuisia yläpeukkuja.
Ihmetyttää ihan muutenkin tuo yksityishenkilövitsi ja varsinkin sen saamat yläpeukut. Ihan keskenkasvuista touhua.
Kerkeskö Aina kuitenki vielä viimeisille minuuteille mukaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tekstistä vaan sen verran että en ikinä kehtaisi ihan tuollaista kirjoitella.
Ja näkyikin olevan useampia samankaltaisia viestejä. Dick sitä dick tätä jne.
Kuuntelin tänään pitkästä aikaa Elastista ja Cheekkiä ja täytyy sanoa että Käärijä on kyllä ihan omaa luokkaansa. Jeren ääni on pyöreä, sävy ja väri on tosi kauniit ja soundi parhaimmillaan aivan upea. Lavakarisma ja tanssiminen ja välispiikit päälle niin meillä on kyllä käsissämme todellinen kansallisaarre.
Manifestoin että tulevissa biiseissä on melodista otetta, mutta Jere tietysti tekee juuri sellaista musiikkia kun itse tykkää, lupaan kuunnella joka tapauksessa. Ihana on.
Leila💖
Hyvää yötä, fanitaidetta K:sta 💚
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olivatkin katastrofin käsittelyssä juuri tarvittavaa ainesta. Antoivat voimaa. Sitä eivät kaikki voi ymmärtää. Ihminen käyttää kapasiteettiaan aika yllättävällä tavalla rankoissa paikoissa. SIKSI yksityishlovitsit.
Tämä haastattelu. En voi mitenkään uskoa, että se on tehty tuon B:n saaman paniikkikohtauskeikan jälkeen, vaikka radiokanava onkin julkaissut sen nyt aivan äskettäin (eilen?)
https://www.instagram.com/reel/CvfGU-PIoED/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Mikä toi tila, jossa ovat, on? Se niiden studio? Miksi toi pätkä on noin lyhyt, jos Val202 olisikin mennyt vartavasten sitä tekemään?
Täällä ei varmaan kovin monella ole AO3-tunnuksia (ja tunnuksien saaminen sinne kestää noin 1,5 viikkoa), mutta joku postasi sinne varsin hotit ja myös taiteelliset K&B-suutelupiirrokset jotka näkyvät harmillisesti vain kirjautuneille.
Siltakemmakoiden kuvia ootellessa, mua naurattaa vieläkin olikohan eilisen kuvia , missä Klla näkyi puolet niistä harmaista kalsareista nahkapöksyjen alta. Hän kuumista kuumin kuolaamisen kohde, jota edes harmaat kalsarit ei pysty himmentämään. Miettikää joku toinen tyyppi sätkimässä harmaat kasari vilkkuen, saattais kuumotus laskea.