Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
6081/123801 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi pitää tahallaan huolestuttaa faneja tuollaisella burn out-sisällöllä? Kärssyllä kuitenkin paljon lapsifanejakin. 

Vierailija
6082/123801 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän Käärijän somekäytöksestä huokuu vähän sellanen että taitaa olla jonkin sortin burn out päällä luonnollisestikin kaiken tän myllytyksen jälkeen

Käärijä on ollu tähän asti avoin, jos nytki sanois faneilleen, että hän on vähän väsyny ja pitää siksi hiljaiseloa somessa, fanitkin ehkä ymmärtäis ja symppais, tällä menolla se vasan karkottaa kaikki.

Aivan kuin sillä lomalla olisi jotain tekemistä tämän muutoksen kanssa.

Myrkkysumakki myrkytti sen mielen ja kuristajaköynnös tukahdutti ilon ja luovuuden.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6083/123801 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taitaa olla myrtsinä, kun peruuntui kohtaaminen Bojanin kanssa :(

Onko jo tietoa, että peruuntui? Vai arvaus.

Keikka Irkussa 7.6 klo 20.00 alkaen.Tuon jälkeen näyttäis olevan reilun viikon mittainen keikkatauko, joten saas nähdä.

Vierailija
6084/123801 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

te ylitulkitsette nyt huolella taas! Ehkä hän on vähän tympääntynyt potan sukiimiseen kevään mittaan

Vierailija
6085/123801 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

en nyt halua olla negaaja, mutta kyllä tämä vaikuttaa siltä, että auringonkukka ja myrkkymuratti eivät pitkään viihdy enää samassa kukkaruukussa.

Vierailija
6086/123801 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Surettaa jotenkin kovasti nyt.

Jodeloijat näkee puutarhurit ihan sekopäinä ja toimintaamme haitallisena mikä tuntuu oudonkin loukkaavana, koska tarkoitusperät ovat puhtaat, bromance näyttää kuihtuneen ja aiheuttavan lähinnä ongelmia eteläiselle jaloruusulle, pohjolan lajike on aivan piikit ojossa ja suihkii lähinnä aggressiivista torjuntasuihketta ympärilleen. Nautin kovasti puutarhanhoidosta mutta enää ei tästä hyvää mieltä saa. Onko löydettävä ihan uusi harrastus ja ilon lähde.

Jodel sukupolvi ei ymmärrä puutarhanhoidon päälle. Ei tämä elämä ole niin vakavaa! Jos sulokielinen höpöttely tuo iloa harmauteen, niin ei se ole keneltäkään pois. Moni heistä saa puolestaan puhtia tuosta mielensä pahoittamisesta. Tavallaan ollaan siis synergiassa 🌺💚

Vierailija
6087/123801 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä muakin vituttais tällaisen kansainvälisen supersuosion ja koko maan sekoittamisen jälkeen lähteä esiintymään jonnekin Ähtärin ahtaalle klubille. Ja siitä eteenpäin jatketaan keikkakiertueelle pikkuklubeihin ja ravintoloihin.

Vierailija
6088/123801 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo yksi lyhyt ärtsy videohan on merkki burnoutista 😂 Mut joo kyllähän siellä UMK-ketjussa huomattiin että keväällä oli hurja tahti kuppilakiertueella ja viisuissa. Eihän sitä jos on vähän uupumusta tullutkin niin viikossa lepäämällä siitä aina selvitä. Burniksiin voi liittyä myös kyynistynyt asenne ettei nauti hyvistäkään saavutuksista.

Vierailija
6089/123801 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä muakin vituttais tällaisen kansainvälisen supersuosion ja koko maan sekoittamisen jälkeen lähteä esiintymään jonnekin Ähtärin ahtaalle klubille. Ja siitä eteenpäin jatketaan keikkakiertueelle pikkuklubeihin ja ravintoloihin.

No oletko kuullut sellaisesta kuin keikan peruminen?

Vierailija
6090/123801 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai muutaman sekunnin klippi jonkun laittaessa hiuksia ja jatkaessa samaa läppää kuin ennen on uran tuhoamista 🤭 Joo, eihän tuo kaikille avaudu.

Ei ole avautunut koskaan. Mikä siinä pitäisi olla hauskaa, että tiuskii ystävällisille ihmisille, jotka kaiken lisäksi yrittää vaan tehdä työtään?

Aikamoinen ero Käärijän hiuksissa ammattilaisen käsittelyn jäljiltä verrattuna hänen itse laittamiinsa.

Vierailija
6091/123801 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On totta, että ilman Käärijää en olisi ikinä innostunut Joker Outista. Tosin jäi mulla viisuista muutama muukin biisi kuuntelulistalle, mutta kyllä tuo kaksikon tekemiset vaikutti siihen, että mm. instassa aloin seuraamaan heitä.

Nyt tilanne on kääntynyt siihen, että soittolistalla ei enää ole Käärijää mutta slovenialaista poppia kylläkin. Ja myönnän myös innostuneena tutkineeni, että voisiko Sloveniassa käydä, näyttää tosi kivalta paikalta, jonka olemassa oloa en oikein aiemmin ole edes tajunnut.

Ja mitä tulee siihen kuka on hot ja kuka ei. Pidän kyllä Bojania suloisena ja Jerekin on joissain kuvissa oikein hyvännäköinen (haastattelujen perusteella en oikein tykkää luonteesta), mutta tässä saagassa mun hotein on se seko manageri!

Minua on alkanut tämän Rammstein kohun myötä varsinkin mietityttämään se, että Jere fanittaa bändiä niin täysillä. Vaikea uskoa, ettei bändin arvomaailma (mikä se sitten onkaan) löytyisi fanittajilta myös, ainakin jossain muodossa. Mulle ainakin on käynyt niin, että kun eräskin artisti, jota juuri kuuntelin jatkuvasti, esitti järjettömiä uskomuksiaan julkisuudessa, niin en enää pystynyt kuuntelemaan sen jälkeen. Kuinkahan paljon tämä kohu vaikuttaa Jereen, tuli aika huonoon hetkeen nyt.

Mulle ei taas tämä rammstein kohu ole vaikuttanut millään lailla bändin kuunteluun. Liian epäselvä koko keissi jos ei mitään tutkintaa ei edes ole (vai onko jo käynnissä?) ja muistaakseni Till itse ei ole se jota syytetään. Onko se sitten bändin muu jäsen vai ääniteknikko vai kuka niin eipä kiinnosta jos mitään muuta kuin julkisuutta ei näillä väitteillä haluta. Ihan sama mitä puuhaavat vapaa-ajallaan (laillisuuden rajoissa ja ehkä hivenen moraalinkin). No odotellaan jos jotain virallista jossain vaiheessa tulee.

Ja se kärtsärin tatuinti ei ole rammsteinin logo prikulleen vaan oma mukaelma siitä omalla k-kirjaimellaan.

Vierailija
6092/123801 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän Käärijän somekäytöksestä huokuu vähän sellanen että taitaa olla jonkin sortin burn out päällä luonnollisestikin kaiken tän myllytyksen jälkeen

Käärijä on ollu tähän asti avoin, jos nytki sanois faneilleen, että hän on vähän väsyny ja pitää siksi hiljaiseloa somessa, fanitkin ehkä ymmärtäis ja symppais, tällä menolla se vasan karkottaa kaikki.

Aivan kuin sillä lomalla olisi jotain tekemistä tämän muutoksen kanssa.

Myrkkysumakki myrkytti sen mielen ja kuristajaköynnös tukahdutti ilon ja luovuuden.

Siltähän tämä näyttäisi. Muitakin mahdollisuuksia tietysti on.

Vierailija
6093/123801 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm, jos hän on "kauhistunut" siitä kuinka suosittu nyt on. Tottakai on siitä varmaan vuosikausia haaveillut, mutta näin iso suosio lyhyessä ajassa..

Varmaan yksityisyys on mennyttä, voi tuntua ahdistavalta. Somekanavilla yli 0,5 milj seuraajaa.yms..onhan se nyt hurjaa. En osaa tietenkään sanoa mikä on hänen tilanteensa..mutta puhui viisujen jälkeen jossain haastattelussa että toivoisi enemmän julkkiksilla yksityisyyden kunnioittamista.

Vierailija
6094/123801 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jodeloijat näkee puutarhurit ihan sekopäinä ja toimintaamme haitallisena mikä tuntuu oudonkin loukkaavana, koska tarkoitusperät ovat puhtaat, bromance näyttää kuihtuneen ja aiheuttavan lähinnä ongelmia eteläiselle jaloruusulle, pohjolan lajike on aivan piikit ojossa ja suihkii lähinnä aggressiivista torjuntasuihketta ympärilleen. Nautin kovasti puutarhanhoidosta mutta enää ei tästä hyvää mieltä saa. Onko löydettävä ihan uusi harrastus ja ilon lähde.

Jodel sukupolvi ei ymmärrä puutarhanhoidon päälle. Ei tämä elämä ole niin vakavaa! Jos sulokielinen höpöttely tuo iloa harmauteen, niin ei se ole keneltäkään pois. Moni heistä saa puolestaan puhtia tuosta mielensä pahoittamisesta. Tavallaan ollaan siis synergiassa 🌺💚

voisiko joku jakaa sen jodelin linkin? haluaisin käydä kurkkimassa täkäläistä mielenmaisemaa

Vierailija
6095/123801 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin niin toivonut, että Bojanilla olisi yhteys Suomeen.

Vierailija
6096/123801 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puutarhaketjut oli parhaita koska ne korosti sitä, että kyse on fiktiosta ja shippauksesta eikä tosiaankaan elämää pidä ottaa niin vakavasti. Hömppäähän tuo on ja kieli poskella kirjoitettuam Kauhistelevat siellä että tyyliin äitinsä kirjoittelevat tällaisista aiheista:Dd. Ihanniinkuin vanhempana vietetään tylsää elämää ja on väärin jos esim osaa arvostaa balkaninruusun kauneutta ;) Kun itse täyttävät neljäkymmentä (mikä päivä muuten myös joskus tulee) niin toivottavasti muistavat kokea vetoa vain omanikäisiinsä.

Vierailija
6097/123801 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loman ajankohta on saattanut näyttäytyä hyvältä ennen varsinaista viisurupeamaa. Liverpoolin pariviikoisen (?) jälkeen kuitenkin oli jo koti-ikävää ja halusi nähdä perhettä ja kavereita ja nukkua omissa lakanoissaan niin uusi viikon reissu ei ehkä ollutkaan niin mieltä piristävä asia. Toivon kuitenkin että sai levättyä ja nollattua päätään ja jaksaa hyvällä mielellä kesän painaa.

Vierailija
6098/123801 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä juttu tuo on että K leikillään tylyttää työntekijöitään? Nyt parturia ja aiemmin sitä meikkaajaa. Vitsi on mutten ihan tavoita. Mikä homma?

Joo ei ihan avaudu! Tyttiskin sielä taas vilahti takana.

täh? en nähny

Vierailija
6099/123801 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On totta, että ilman Käärijää en olisi ikinä innostunut Joker Outista. Tosin jäi mulla viisuista muutama muukin biisi kuuntelulistalle, mutta kyllä tuo kaksikon tekemiset vaikutti siihen, että mm. instassa aloin seuraamaan heitä.

Nyt tilanne on kääntynyt siihen, että soittolistalla ei enää ole Käärijää mutta slovenialaista poppia kylläkin. Ja myönnän myös innostuneena tutkineeni, että voisiko Sloveniassa käydä, näyttää tosi kivalta paikalta, jonka olemassa oloa en oikein aiemmin ole edes tajunnut.

Ja mitä tulee siihen kuka on hot ja kuka ei. Pidän kyllä Bojania suloisena ja Jerekin on joissain kuvissa oikein hyvännäköinen (haastattelujen perusteella en oikein tykkää luonteesta), mutta tässä saagassa mun hotein on se seko manageri!

Minua on alkanut tämän Rammstein kohun myötä varsinkin mietityttämään se, että Jere fanittaa bändiä niin täysillä. Vaikea uskoa, ettei bändin arvomaailma (mikä se sitten onkaan) löytyisi fanittajilta myös, ainakin jossain muodossa. Mulle ainakin on käynyt niin, että kun eräskin artisti, jota juuri kuuntelin jatkuvasti, esitti järjettömiä uskomuksiaan julkisuudessa, niin en enää pystynyt kuuntelemaan sen jälkeen. Kuinkahan paljon tämä kohu vaikuttaa Jereen, tuli aika huonoon hetkeen nyt.

Mulle ei taas tämä rammstein kohu ole vaikuttanut millään lailla bändin kuunteluun. Liian epäselvä koko keissi jos ei mitään tutkintaa ei edes ole (vai onko jo käynnissä?) ja muistaakseni Till itse ei ole se jota syytetään. Onko se sitten bändin muu jäsen vai ääniteknikko vai kuka niin eipä kiinnosta jos mitään muuta kuin julkisuutta ei näillä väitteillä haluta. Ihan sama mitä puuhaavat vapaa-ajallaan (laillisuuden rajoissa ja ehkä hivenen moraalinkin). No odotellaan jos jotain virallista jossain vaiheessa tulee.

Ja se kärtsärin tatuinti ei ole rammsteinin logo prikulleen vaan oma mukaelma siitä omalla k-kirjaimellaan.

Siellä on cancel-napilla heti sormi nykypäivänä. Ehkä se rockskenen setämies-nuoret bändäritytöt asetelma on myös joutunut vähän nykyajan perspektiivissä tarkastelun alle.

En edes ymmärrä mistä tässä kohussa täysin on kysymys, huumaussyytöksestä vai mistä...

Vierailija
6100/123801 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://vm.tiktok.com/ZGJxU2LfS/

Mitäs kansa on tästä mieltä

Sanon, että näin homomiehen silmään Jere on täsmälleen niinkuin tossa sanotaan. Bojan on sen sijaan asia ihan erikseen ainakin minusta. Enkä edes ole Bojanin fani, minusta hän ei ole viehättävä (itse nimenomaan kuolaan Jeren perään) että kyse ei ole siitä, että minä haluaisin vain vääntää hänestä "samanlaisen kuin itsestäni". Voisin lyödä vaikka mistä vetoa, että Bojan ei ole 100% hetero ja jotain muitakin tunteita sillä on tai on ollut Kärtsäriä kohtaan, olkoot vaikka sitten fanitus ihastusta.

Ja siis pakko lisätä että toi kommentoija on nainen. Ei sillä etteikö nainen myös voisi nähdä mikä on homman nimi, mutta nainen ei voi kuitenkaan ihan samalla tavalla nähdä sellaisia pieniä, hienovaraisia juttuja mitä ihastunut mies tekee. Ja sama juttu toisinpäin, miehiltä menee varmaan ohi puolet siitä mitä naiset yrittää viestittää ellei se ole täysin avointa ja in your face.

Minä olen nainen ja on mielestäni myös ilmiselvä ettei Bojan ole hetero. Minusta hän on elekielensä puolesta enemmän miehiin päin kallellaan. Varmaan tämä on sukupolvikysymyskin. Keski-ikäiset eivät välttämättä osaa tai ymmärrä lukea suuntautumiselekieltä.

Joo siis tarkoitin vaan, että kun ton videon nainen sanoi niin varmuudella vakuutteli että "kyllä minä tiedän miten miehet käyttäytyy, olen sen verran paljon vierestä miehiä seurannut" niin vähän kyllä kulmakarvat kohosi. Minkäköhänlaisen vastaanoton saisi jos mies tollalailla olisi sanomassa miten naiset muka käyttäytyy ja olisi kuin asian ekspertti.

En siis yrittänytkään riidellä, halusin sanoa vain että minustakin seksuaalisuus varsinkin miehillä paistaa aika herkästi, eivät juuri voi peitellä pupillien laajentumistaan tai muuta vastaavaa oheistoimintaansa. Ainoa bi-mies jota julkkiksista hämäsi minuakin on Tom Hardy, mutta hän onkin Oscar-ehdokkuuden arvoinen näyttelijä :)

Paitsi että nimenomaan noi pupillien laajentumiset, silmien liikkeet, käsien liikkeet, haastattelu käyttäytymiset sun muut jutut mitkä täälläkin on nostettu todisteiksi jostain romanttisesta menee minun mielestä täysin metsään. Naisilla on tapana romantisoida liikaa. Ne jutut mitkä minä selvästi näen Bojanista ja hänen tunteista Jereä kohtaan on sellaisia mistä täällä ei olla pahemmin edes mainittu.

Mitäs ne sitten on?

Vaikka oman reviirin puolustaminen. Oli mies hetero tai homo niin tätä vaan tehdään automaattisesti. Finaalissa kun Kärtsä oli Slovenialaisten luona niin B siinäkin vaati huomion kokoajan itseensä, ei voi edes omien bändiläisten kanssa "jakaa" tätä tiettyä henkilöä. Bändiläisetkin oli selvästi tietoisia tästä, kun Kris kysyi jossain, että saako Kärtsän mainita suosikikseen vai syökö B hänet. Ja jos joku miettii, että ehkä Bojan halusi huomiota vaan kaveri mielessä tai olisi ollut mustis platonisesti niin sanon vaan: miehet ei välitä mitä heidän kaverit tekee tai miten monta muuta kaveria kenelläkin on. Kaveri - mustasukkasuutta ei ole miesten piireissä.

Kiinnostavaa! Mitä mieltä tämmösestä:

Oon ajatellu itsekin että bromancen suojissa B kyllä kiinnostui muullakin tavalla. Yksipuolisesti, koska Kn puolelta näytti vaan heteromiehen perus flirttiläpältä.

K on oman selityksensä perusteella ns demiseksuaali vai mikä se sana on(sano Salmisen podcastissa että "ei pysty" ennen kun toisen ihmisen kanssa on rakentunu luottamus/läheisyys).

Finaalin jälkeisissä videoissa on K on murtunu ja haluu heittäytyy vaan Bojanin syliin pideltäväks.

Mun shippauskuvitelmassa (joo, ymmärrän että on kuvitelmaa :*) heterokuoreen tulee Bojanin lohdun mentävä aukko just tossa kohdassa eikä yhtään aikasemmin.

Ketju on lukittu.