Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Riskejä tyttöjä on Käärijän fanit.
Kärtsälle sopii noi pesukarhusilmät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
i
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä muistan! Lennättimen kopit. Oonkohan liian vanha Turun keikalle syyskuussa, kun tällaista muistan. Toisaalta, ehkä jokerit on ihan tyytyväisiä, jos paikalla on hillittyä? vanhempaa vuosikertaa äidillisin? ajatuksin.
Eikö just Harry Stylesin keikalla joku vanhempi lady pidellyt kylttiä "I'm too old to be Harry's fan" ja Harry oli touhtuneena todennut NEVER! Olen varma, että he rakastaa sitä, että on kaikenikäisiä faneja.
Hei, voin tulla messiin, koska minun kaverit ei oo JO faneja ja siis eivät oo kuulletkaan niistä.No, minä olen, koska "rakastan"heitä.Ja en ole myöskään teini, mutta viehättävä aikuinen nainen ja menen keikalle.
No niin, löytyisikö Turun Logomoon vielä muitakin sopivasti innostuneita naisia ja(myös) miehiä mukaan.Sitä oikeasti toivoisin, jos näin onnekkaasti kävisi.
Täällä myös yksi keski-ikäinen tulossa yksin Turun keikalle toiselta paikkakunnalta ja keikkaseura kelpaisi oikein mainiosti 😊
Minä myös! 🙋🏼 Tosin en tiedä olenko hillitty.
Pystyyköhän lainaamaan, ettei koko ketju tule. Ihanaa, että niin monia viehättäviä ihmisiä tulossa. Palataan asiaan myöhemmin, niin kokoonnutaan ennen keikkaa! Hvala.
Palataan asiaan syyskuussa! Kuinka monen on yövyttävä Turussa ja mikä olisi sopiva yöpymishotelli?
Vierailija kirjoitti:
Taivas toi K n uusi stoori.
B:lle terveiset
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän noita edes ole enää poistettu, miksi pitää laittaa sama tuhat kertaa! Olis edes hyvä stna!!!
No kuka sitä joutaa jatkuvaan tarkastelemaan? Laittaa vaan varmuudeksi uudestaan.
Juu ja minä useasti unohdan, että laitoinko jo sen viestin, mikä mun piti laittaa. Parempi siis laittaa varmuuden vuoksi uudestaan. T: dementikko
Vierailija kirjoitti:
Ikinä en ole näin nopeaa screen shottia ottanut.
Vierailija kirjoitti:
Taas turhaa liirumlaarumia sivukaupalla..
Haloo!
Kärde oli ollut Alanin luona laulamassa Karaokea ja vetänyt Kari Tapion "Olen suomalainen""Mä rakkaudesta laulan
On siinä mies ja nainen😳😳😳
Pohjantähden alla
Elää suomalainen"Shippilaivani keinahti niin että vanha lonkkani muljahti lonkkamaljasta ulos.. nyt konttaan polvet verillä hyttikäytävää infopistettä kohti..
Älä heiluta laivaa Kärde!
Leila💖
Kärde on vaan sekoillut sanoissaan. Leila sinä kestät tämän olet sitkein soturi 💚
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän noita edes ole enää poistettu, miksi pitää laittaa sama tuhat kertaa! Olis edes hyvä stna!!!
No kuka sitä joutaa jatkuvaan tarkastelemaan? Laittaa vaan varmuudeksi uudestaan.
Ei sulla kyllä hyvin mee! Vtt mitä porukkaa.
Minä kyllä joudan tarkastamaan. Nytkin on varmaan parikymmentä välilehteä auki jos jotain sattuu poistumaan. Eli mulla menee hyvin.
t. edellinen
Tajuatko sä miten vietät perjantai-iltas? Toi ei oo enää tervettä! Toivottavasti vielä joskus havahdut, kuinka pihalla olit.
Tajuatko sinä?
Tämä keskustelu oli sitten tässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paitsi se nukke ei edes ollu lahja vaan K otti sen vaan lavalle, ja se oli superfanin kaverin vielä (olin siinä ihan heidän takana) ja kaivolla se sen kaveri näytti tekstiä missä mun vara jere
"Olin siinä ihan heidän takana" vai kenties olit hän? :D
Klassikko oot se kommentti.. tunnistin vaan tän muijan josta kaikki niin vaahtoaa ja kattelin et mitä barbaraa se sen ystävä pitelee
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
i
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä muistan! Lennättimen kopit. Oonkohan liian vanha Turun keikalle syyskuussa, kun tällaista muistan. Toisaalta, ehkä jokerit on ihan tyytyväisiä, jos paikalla on hillittyä? vanhempaa vuosikertaa äidillisin? ajatuksin.
Eikö just Harry Stylesin keikalla joku vanhempi lady pidellyt kylttiä "I'm too old to be Harry's fan" ja Harry oli touhtuneena todennut NEVER! Olen varma, että he rakastaa sitä, että on kaikenikäisiä faneja.
Hei, voin tulla messiin, koska minun kaverit ei oo JO faneja ja siis eivät oo kuulletkaan niistä.No, minä olen, koska "rakastan"heitä.Ja en ole myöskään teini, mutta viehättävä aikuinen nainen ja menen keikalle.
No niin, löytyisikö Turun Logomoon vielä muitakin sopivasti innostuneita naisia ja(myös) miehiä mukaan.Sitä oikeasti toivoisin, jos näin onnekkaasti kävisi.
Täällä myös yksi keski-ikäinen tulossa yksin Turun keikalle toiselta paikkakunnalta ja keikkaseura kelpaisi oikein mainiosti 😊
Minä myös! 🙋🏼 Tosin en tiedä olenko hillitty.
Mä oon jo 60, ette varmaan mua halua mukaan. Voi kun kaikenikäiset voisivat ilman häpeää käydä millä tahansa keikoilla. Tekisi mieli nähdä jokerit livenä, kun nyt kuitenkin olen seurannut heidän tekemisiään.
Tottakai lähdet! Mitä hävettävää siinä on, että nauttii musiikista? Olis aivan hirveän ahdistavaa, jos keikoilla voisi käydä vaan parikyt vuotta, ja sitten pitäisi lopettaa, vaikka puoli elämää jäljellä.
Ei ole yläikärajaa mainittu. Sinne vaan ja antaa palaa.
Ihanaa kannustusta täällä saa😘
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja pian Nace laittaa tykkäyksen B:n puolesta 😂
Vierailija kirjoitti:
Ne on niitä Ville-ja Matti-nimisiä tyttöjä. Ihan kaikki. Viimeksi taas joku pätkä kun K kysyy nimeä ja tyttö vastaa Ville ja K kuulee (toivoo kuulleensa) Vilma ja fani korjaa eiiikä ku VILLE. Tää on ihan päätön trendi anteeks vaan. Tää sama ilmiö joka K:n keikalla.
Sori jos joku loukkaantui.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tää tarkottaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne on niitä Ville-ja Matti-nimisiä tyttöjä. Ihan kaikki. Viimeksi taas joku pätkä kun K kysyy nimeä ja tyttö vastaa Ville ja K kuulee (toivoo kuulleensa) Vilma ja fani korjaa eiiikä ku VILLE. Tää on ihan päätön trendi anteeks vaan. Tää sama ilmiö joka K:n keikalla.
Sori jos joku loukkaantui.
Mä kuulin et se oli Hille???
Superfanilla oli nyt kiva kuinka Häärijä osa heidän crewta.
Olihan se k tykännyt siitä nukesta.
Toivottavasti toi ei ala saamaan erityiskohtelua toi yksi fani ja sen kaverit, alkais kyllä sit itellä menemään maku
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja K:n puhelin soi, tulee soitto Sloveniasta 😂
Vierailija kirjoitti:
No tuota. Muistatteks te sen meidän tilauksen parin illan takaa?
Yks K levinneillä meikeillä kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Mitäpä mieltä lääkärit mahtavat olla K:n tämänhetkisestä älyvapaasta keikkatahdista lonkeroineen, jos kerran Selviytyjiin ei olisi päästetty? En ole katsonut sarjaa, varmasti raskasta fysiikalle, mutta ei tuo nykyinen stressi varmaan mitään hyvää tee perussairaudelle myöskään.
En ota kantaa Kärtsään, mutta sen sanon että monet tekevät arvojensa vastaisia valintoja. Terveys nousee puheissa korkealle, mutta silti alkoholi ja mahdolliset tupakkatuotteet maistuu, unesta ja palautumisesta tingitään. Ei yleensä hyvä terveyden näkökulmasta. Mutta kaikenlaista elämään mahtuu ja me lääkärit toki autetaan olipa tupakoitu tai ei.
Vierailija kirjoitti:
Nace on niin iso ja turvallinen 😭
Miksi mulle tuli kuuma.🥵
Pystyyköhän lainaamaan, ettei koko ketju tule. Ihanaa, että niin monia viehättäviä ihmisiä tulossa. Palataan asiaan myöhemmin, niin kokoonnutaan ennen keikkaa! Hvala.
Todellakin, palataan asiaan, koska haluaisin olla mukana tässä viehättävässä "JO- jengissä". Luultavasti tahti kiihtyy mitä pidemmälle päästään ja tunnelma kohoaa päivä päivältä.